Ja maar die hebben we afgewimpeld... Denk dat ze naar bed werden geroepenquote:Op zondag 4 januari 2015 02:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw, er waren wat figuren verdwaald in vorige topic volgens mij?
Is die nog wakker dan ? Dan ben ik weg PP ... Latersquote:Op zondag 4 januari 2015 03:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
En omdat mijn muts er zo lekker nat van wordt.
Sorry voor de details.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Is die nog wakker dan ? Dan ben ik weg PP ... Laters
Uit de "Geen reet te doen SC"quote:Op zondag 4 januari 2015 02:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw, er waren wat figuren verdwaald in vorige topic volgens mij?
quote:Op zondag 4 januari 2015 01:59 schreef Tyron het volgende:
zullen we ergens gaan trollen/rellen
jr-style kies een topic uit
quote:Op zondag 4 januari 2015 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
40+ / [40+ SC #523] MasterMind FoK! name from ????
Stel voetbaldownies. De nazaten van MM, alleen dan op het internet.quote:
Wat een sukkels. En dat noemen ze rellen.quote:Op zondag 4 januari 2015 06:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uit de "Geen reet te doen SC"
[..]
[..]
[..]
Stel voetbaldownies. De nazaten van MM, alleen dan op het internet.
Ach ja. Schattig wel.quote:Op zondag 4 januari 2015 07:03 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat een sukkels. En dat noemen ze rellen.
quote:Op zondag 4 januari 2015 07:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach ja. Schattig wel.
Komen ze in een gesprek tussen PP en chufi terecht. Tsja....daar valt weinig lol uit te halen. Die murmelen toch wel door. Of er nu anderen zijn of niet.
Dit soort figuren mogen niet eens in mijn schaduw staan...quote:Op zondag 4 januari 2015 06:45 schreef Kingstown het volgende:
Zolang jij nog maar sneller schiet dan je schaduw is er niets aan de hand.quote:Op zondag 4 januari 2015 09:27 schreef MadMaster het volgende:
Dit soort figuren mogen niet eens in mijn schaduw staan...
Potentiële handel voor je Piet!quote:Op zondag 4 januari 2015 04:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze mag niet ontbreken in een hooligan topic.
voor mijn autistische Aap is dat een ideale aftel kalender naar het nieuwe jaarquote:Op zondag 4 januari 2015 10:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben trouwens mijn December Kalender Kraskaart Kerstcadeau aan het uitpakken. Man, man, man ....wat een werk al dat hokjes openmaken en krassen.
quote:Op zondag 4 januari 2015 06:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uit de "Geen reet te doen SC"
[..]
[..]
[..]
hjulleie moete je geroet bekkende ciht houden jluylie zijn zelfr sukkelsw en veotlbgaodowniesquote:Op zondag 4 januari 2015 07:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat een sukkels. En dat noemen ze rellen.
Heeft ie nog niet alle hokjes open dan?quote:Op zondag 4 januari 2015 12:07 schreef sacha het volgende:
[..]
voor mijn autistische Aap is dat een ideale aftel kalender naar het nieuwe jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |