quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:17 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik heb nog meer. Zo wordt het 6-3 voor Taylor. En Taylor wint. En eerste 180 is van Taylor.
Diego Costa ziet er ook meer mongoloïde uit dan iemand met het syndroom van down.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een mongool aan het dartbord.
Gedraag je dan ook niet zo. Hij heeft gewoon gelijk namelijk. Dan kan je wel goedkoop proberen te scoren door hier te janken, maar dat is een beetje zielig.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet frustie
Ik jank helemaal niet en ik probeer ook niet goedkoop te scorenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook niet zo. Hij heeft gewoon gelijk namelijk. Dan kan je wel goedkoop proberen te scoren door hier te janken, maar dat is een beetje zielig.
Right oke.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik jank helemaal niet en ik probeer ook niet goedkoop te scoren
dat eigen forum modden is ook een beetje zieligquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook niet zo. Hij heeft gewoon gelijk namelijk. Dan kan je wel goedkoop proberen te scoren door hier te janken, maar dat is een beetje zielig.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je was helaas niet de eerste.
Oorzaak en gevolg...quote:
ditquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat eigen forum modden is ook een beetje zielig
behalve als er ander regels gelden tussen forums
Wat vind jij van de wedstrijd?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oké, laten we het nu weer over darten hebben.
Oke lieve modquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Boeie, dat zijn de regels. Wat jij er van vindt is totaal niet relevant.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat eigen forum modden is ook een beetje zielig
Kan ik niet nu Van Gerwen eruit ligt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik luister hier alleen naar Ambrosius. Die laat dit allemaal toe.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is jou moeder lekker?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je was helaas niet de eerste.
rullevant*quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeie, dat zijn de regels. Wat jij er van vindt is totaal niet relevant.
En is het rullevant wat jij er van vindt?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ordnung muss seinquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
GGMM lijkt zich in te likken bij de mods van sport.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik jank helemaal niet en ik probeer ook niet goedkoop te scoren
Van de regels? nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En is het rullevant wat jij er van vindt?
Dat bepaal jij niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het begint overduidelijk te worden wat zijn volgende carrière move zal zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
GGMM lijkt zich in te likken bij de mods van sport.
Dit boeit niemand iets.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:25 schreef icloud het volgende:
http://www.bekendeburen.n(...)luxe-eengezinswoning
Ik vind dit een logisch verhaal.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van de regels? nee.
Het is zeker niet zo dat als ik het niet eens ben met de regels ze dan maar niet gelden.
Dat heb ik niet nodig. Ambrosius en ik zijn dikke maatjes.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
GGMM lijkt zich in te likken bij de mods van sport.
Hij was al begonnen met zuipen voor de wedstrijd.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:26 schreef muzas het volgende:
Nu is barnie boos en gaat ie kut gooien. Hoop dat ie op tijd begint met zuipen.
quote:
third leg HIHIHIHIHIHquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:26 schreef Travel. het volgende:
Oke, deze set, derde leg is een 9darter
Dit boeit echt niemandquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:25 schreef icloud het volgende:
http://www.bekendeburen.n(...)luxe-eengezinswoning
Gramulanion vindt dit leuk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dit een logisch verhaal.
Je krijgt tien karmapunten voor deze post.
Bedanktquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:26 schreef Fokker89 het volgende:
Johannes mag van mij wel admin wordenNu al een bazenmod.
Noem je Ambrosius nu dik?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik niet nodig. Ambrosius en ik zijn dikke maatjes.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gramulanion vindt dit leuk.
Ambrosius lijkt me een erg naar iemand. Ik ken hem trouwens niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik niet nodig. Ambrosius en ik zijn dikke maatjes.
Tja, laten we wel eerlijk blijven. Er mogen wat pondjes af.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Noem je Ambrosius nu dik?
KPDquote:
Neequote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jongens, denken jullie dat Barney gaat winnen?
Ja, hij is het beste als hij achter staat.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb je gezopen of zo?quote:
Waarom ben jij op de index nog niet gevoegd als mod?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tering, jij kan echt totaal geen zinnen formuleren.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:29 schreef icloud het volgende:
[..]
Waarom ben jij op de index nog niet gevoegd als mod?
Omdat hij overal mag moddenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:29 schreef icloud het volgende:
[..]
Waarom ben jij op de index nog niet gevoegd als mod?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |