quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:17 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik heb nog meer. Zo wordt het 6-3 voor Taylor. En Taylor wint. En eerste 180 is van Taylor.
Diego Costa ziet er ook meer mongoloïde uit dan iemand met het syndroom van down.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een mongool aan het dartbord.
Gedraag je dan ook niet zo. Hij heeft gewoon gelijk namelijk. Dan kan je wel goedkoop proberen te scoren door hier te janken, maar dat is een beetje zielig.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet frustie
Ik jank helemaal niet en ik probeer ook niet goedkoop te scorenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook niet zo. Hij heeft gewoon gelijk namelijk. Dan kan je wel goedkoop proberen te scoren door hier te janken, maar dat is een beetje zielig.
Right oke.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik jank helemaal niet en ik probeer ook niet goedkoop te scoren
dat eigen forum modden is ook een beetje zieligquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook niet zo. Hij heeft gewoon gelijk namelijk. Dan kan je wel goedkoop proberen te scoren door hier te janken, maar dat is een beetje zielig.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je was helaas niet de eerste.
Oorzaak en gevolg...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |