SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Semi Finals
Saturday January 3
Michael van Gerwen v Gary Anderson
Phil Taylor v Raymond van Barneveld
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
HET TV-MOMENT VAN 2015(she/her)
Hijzelf nog het meest niet.quote:
Niemand moet lachen om jouw ziekteverwekkende posts.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, we zagen het de eerste keer dat je het postte al ja.
Toen moest ook niemand lachen.
ayyy lmaotwitter:_bethcfc twitterde op zaterdag 03-01-2015 om 22:17:17Look at that fat roll on barneys neck lmao reageer retweet
Taylor 6-3 en Taylor wint?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:17 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik heb nog meer. Zo wordt het 6-3 voor Taylor. En Taylor wint. En eerste 180 is van Taylor.
Oh kut, post 20 is ditquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal een behoorlijke aardbeving veroorzaken
HAHAHAHAHAHAHAHHAHA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil je best even bellen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:19 schreef Lemjur het volgende:
Is er al bekend wie de finale gaat callen?
Praat eens normaal.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:19 schreef Fokker89 het volgende:
Pas de OP dan aan als je zo nodig moet kapen. Mongool
Word je er opgewonden van?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:18 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
Taylor is zn beha vergeten. Zn tietjes dansen bij het gooien.
Je weet niet eens wat er aan de hand is...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:18 schreef F.M.D. het volgende:
michael is wel een hele slechte verliezer. iemand als lewis is veel sportiever. toen die na twee wereldtitels oprij 5-4 klop kreeg van michael gaf die direct erna gewoon heel volwassen een interview. toch een vervelend nederland trekje, want v. barneveld had het ook. goeie winnaars, slechte verliezers.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:19 schreef Fokker89 het volgende:
Het is maar waar je je druk om maaktquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:18 schreef F.M.D. het volgende:
michael is wel een hele slechte verliezer. iemand als lewis is veel sportiever. toen die na twee wereldtitels oprij 5-4 klop kreeg van michael gaf die direct erna gewoon heel volwassen een interview. toch een vervelend nederland trekje, want v. barneveld had het ook. goeie winnaars, slechte verliezers.
Haha jankbal.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:19 schreef Fokker89 het volgende:
Dat irritante kereltje is echt overalquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:19 schreef Fokker89 het volgende:
nou nou nou. Misschien kan Ambrosius ingrijpen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:19 schreef Fokker89 het volgende:
Nou nou nouquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:19 schreef Fokker89 het volgende:
Wie?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als er iets is wat niet door de beugel kan moeten jullie een TR plaatsen en dan zal Ambrosius die persoonlijk afhandelen.
Had jij ook nog wat te zeiken?quote:
Fylax zal het MMA topic wel mijden vannacht.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat irritante kereltje is echt overal
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:19 schreef Fokker89 het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om maakt
Pas na een paar dagen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als er iets is wat niet door de beugel kan moeten jullie een TR plaatsen en dan zal Ambrosius die persoonlijk afhandelen.
Linkje Funda bitte?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:20 schreef icloud het volgende:
Ai ai, ik zie dat mvg gisteren een huis heeft gekocht, waarschijnlijk van zijn wk centen.
"ai ai" ? Hij heeft weer heel veel binnen geharkt hoor het laatste jaarquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:20 schreef icloud het volgende:
Ai ai, ik zie dat mvg gisteren een huis heeft gekocht, waarschijnlijk van zijn wk centen.
Ik ben wel benieuwd. ff een rel regelen hierquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
nou nou nou. Misschien kan Ambrosius ingrijpen.
Doe eens wat minder frustie.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
TR gemachtquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee, dat mag ik niet. Dit is niet mijn subforum.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij bent mod, weliswaar sindskort, maar jij moet wel degelijk optreden.
Oke eikel. Haha. Wat wil je doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, dat mag ik niet. Dit is niet mijn subforum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |