Wie?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als er iets is wat niet door de beugel kan moeten jullie een TR plaatsen en dan zal Ambrosius die persoonlijk afhandelen.
Had jij ook nog wat te zeiken?quote:
Fylax zal het MMA topic wel mijden vannacht.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat irritante kereltje is echt overal
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:19 schreef Fokker89 het volgende:
Pas de OP dan aan als je zo nodig moet kapen. Mongool
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om maakt
Pas na een paar dagen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als er iets is wat niet door de beugel kan moeten jullie een TR plaatsen en dan zal Ambrosius die persoonlijk afhandelen.
Linkje Funda bitte?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:20 schreef icloud het volgende:
Ai ai, ik zie dat mvg gisteren een huis heeft gekocht, waarschijnlijk van zijn wk centen.
"ai ai" ? Hij heeft weer heel veel binnen geharkt hoor het laatste jaarquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:20 schreef icloud het volgende:
Ai ai, ik zie dat mvg gisteren een huis heeft gekocht, waarschijnlijk van zijn wk centen.
Ik ben wel benieuwd. ff een rel regelen hierquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
nou nou nou. Misschien kan Ambrosius ingrijpen.
Doe eens wat minder frustie.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |