quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:17 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik heb nog meer. Zo wordt het 6-3 voor Taylor. En Taylor wint. En eerste 180 is van Taylor.
Diego Costa ziet er ook meer mongoloïde uit dan iemand met het syndroom van down.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een mongool aan het dartbord.
Gedraag je dan ook niet zo. Hij heeft gewoon gelijk namelijk. Dan kan je wel goedkoop proberen te scoren door hier te janken, maar dat is een beetje zielig.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet frustie
Ik jank helemaal niet en ik probeer ook niet goedkoop te scorenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook niet zo. Hij heeft gewoon gelijk namelijk. Dan kan je wel goedkoop proberen te scoren door hier te janken, maar dat is een beetje zielig.
Right oke.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik jank helemaal niet en ik probeer ook niet goedkoop te scoren
dat eigen forum modden is ook een beetje zieligquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook niet zo. Hij heeft gewoon gelijk namelijk. Dan kan je wel goedkoop proberen te scoren door hier te janken, maar dat is een beetje zielig.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je was helaas niet de eerste.
Oorzaak en gevolg...quote:
ditquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat eigen forum modden is ook een beetje zielig
behalve als er ander regels gelden tussen forums
Wat vind jij van de wedstrijd?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oké, laten we het nu weer over darten hebben.
Oke lieve modquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Boeie, dat zijn de regels. Wat jij er van vindt is totaal niet relevant.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat eigen forum modden is ook een beetje zielig
Kan ik niet nu Van Gerwen eruit ligt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik luister hier alleen naar Ambrosius. Die laat dit allemaal toe.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is jou moeder lekker?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je was helaas niet de eerste.
rullevant*quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeie, dat zijn de regels. Wat jij er van vindt is totaal niet relevant.
En is het rullevant wat jij er van vindt?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ordnung muss seinquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
GGMM lijkt zich in te likken bij de mods van sport.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik jank helemaal niet en ik probeer ook niet goedkoop te scoren
Van de regels? nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En is het rullevant wat jij er van vindt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |