ditquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat eigen forum modden is ook een beetje zielig
behalve als er ander regels gelden tussen forums
Wat vind jij van de wedstrijd?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oké, laten we het nu weer over darten hebben.
Oke lieve modquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Boeie, dat zijn de regels. Wat jij er van vindt is totaal niet relevant.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat eigen forum modden is ook een beetje zielig
Kan ik niet nu Van Gerwen eruit ligt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik luister hier alleen naar Ambrosius. Die laat dit allemaal toe.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is jou moeder lekker?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je was helaas niet de eerste.
rullevant*quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeie, dat zijn de regels. Wat jij er van vindt is totaal niet relevant.
En is het rullevant wat jij er van vindt?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ordnung muss seinquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
GGMM lijkt zich in te likken bij de mods van sport.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik jank helemaal niet en ik probeer ook niet goedkoop te scoren
Van de regels? nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En is het rullevant wat jij er van vindt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |