quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:59 schreef Kanjer het volgende:
Een van ons tweeën is wereldvreemd en ik ben dat niet, rara....
Kanjer... nogal wereldvreemd van je.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:04 schreef Kanjer het volgende:
Klopt, maar door het hardnekkig weigeren toe te geven van de pc dat er uberhaubt problemen met moslims, islam of illigalen e.d. zijn,.
En die zit dan 3 topics lang te beweren dat generaliseren niet deugt.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:29 schreef keste010 het volgende:
[..]
En misschien ook maar geen olie meer importeren uit moslimlanden? Oh nee, want een PVV'er wil wel gewoon in zijn milieuvervuilende bak 130 kunnen scheuren..
quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:42 schreef erodome het volgende:
[..]
Mannen in het team dat verkrachters opspoort? Ook heel simpel nee?
Want je kan iemand gedachten niet checken en het leeuwendeel van de verkrachters zijn toch echt mannen. Dit zou nog meer bezwaar kennen dan alleen het "risico" dat iemand een verkrachter zou zijn aangezien de slachtoffers die met deze teams te maken krijgen meestal het slachtoffer zijn geweest van een man. Maar toch zal iedereen het raar vinden als je zegt geen mannen in het team dat verkrachtingen behandeld.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat is dit zeg???????????????
Ja natuurlijk zou ik met evenveel vertrouwen mijn kind achterlaten bij een man, bij beid geslachten geld dat ik dat niet bij een vreemde doe.
Wat een gare schijnveiligheid in jouw gedachtegang zeg, alsof vrouwen nooit kinderen wat aandoen inc seksueel misbruik.
Ook hier gaat hetzelfde op wat ik al zei. Gewoon zorgen dat je weet wie je voor je hebt.
FYPquote:Op donderdag 1 januari 2015 14:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Er zou echt eens onderzoek gedaan moeten worden naar het verband tussen mediaberichten, hoe politiek daarop inspeelt en de psyche van mensen. Heb niet eens dat het pure haat is jegens moslims pvv'ers, wat veel PVV'ers politiekcorrecten drijft, maar eerder een ireëele angst voor onbekende dingen.
Van geen enkele groep in de hele wereld ken je de intenties , behalve natuurlijk de PVV.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:16 schreef keste010 het volgende:
[..]
Je vraag is al meerdere keren beantwoord. Ook door jouzelf impliciet. Je kent de intenties van mensen niet, dus kan je er ook geen beleid over formuleren. Over moslims niet, over christenen niet, niemand. Belachelijk dat jij denkt dat je de Islam wel genoeg uitgedokterd hebt om te kunnen stellen dat je mensen preventief moet weren. Complete willekeur. Als dergelijke maatregelen doorgevoerd zouden kunnen worden (gelukkig kan wat jij voorstelt uberhaupt wettelijk niet) is het hek van de dam en wordt de discriminatie va
Ik heb een voorstel. Jij loopt met een shirtje waarop Mohammed beledigd wordt door een door mij uitgezochte wijk in Rotterdam en dan loop ik met een shirtje waarop Jezus beledigd wordt door een zwaar christelijke wijk. Na afloop bespreken we de resultaten. (Wel even laten weten in welk ziekenhuis je ligt dan.)quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:23 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoog risico zelfs, hoe kom je daar dan bij?
En ja, ik weet wel wat de islam inhoudt, ik vraag me ten zeerste af of dat bij jou ook wel het geval is. Ik durf al bijna met zekerheid te zeggen van niet als je denkt dat mensen een veiligheidsrisico zijn door wat de islam ze voorschrijft.
Dit is wel heer erg naïef. Tenzij je bedoelt dat het stenigen van vrouwen of het terechtstellen van ongelovigen niet crimineel is omdat dat de wet in sommige landen is. Dan heb je technisch gelijk.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:38 schreef keste010 het volgende:
[..]
Jij kan sowieso geen gelijk krijgen want criminaliteit is op geen enkele manier direct te linken aan geloof.
Hoe blind kan iemand zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:01 schreef keste010 het volgende:
[..]
Nu zeg je het goed: iemand zijn opvattingen zijn te linken aan zijn handelen. Daarom beoordelen we crimineel gedrag ook op individueel niveau. Crimineel gedrag kan dus nooit expliciet gelinkt worden aan de Islam.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:06 schreef ems. het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat wel. Ze noemen zichzelf immers moslims. Als je niet geassocieerd wilt worden met een bepaalde groep moet je jezelf ook simpelweg niet zo categoriseren.
Tenzij je jezelf natuurlijk nationalist noemt. Dan mag je met van alles geassocieerd worden.quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Deze mag ingelijst en opgehangen in Ripley's Believe it or not museum, in de sectie 'stomme uitspraken van de 21e eeuw'.
Pardon? Jij gaat me vertellen hoe ik pvv'ers moet gaan zien?quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:31 schreef keste010 het volgende:
[..]
Pardon? Jij gaat me vertellen hoe ik moslims moet gaan zien? Zodra moslims over de schreef gaan zie ik hen (individueel) als daders. Zodra moslims op een geinstitutionaliseerde manier gediscrimineerd worden zie ik ze als slachtoffers.
Dreiging? Ben je nou echt niet op de hoogte welke ellende moslims allemaal aanrichten? En welke destructieve impact hebben PVV'ers op onze samenleving?quote:De dreiging van oorlog en mensenlevens die eraan gaan is nog altijd vele mate kleiner dan de destructieve impact van PVV'ers op onze samenleving.
Je bent weer aan het discrimineren, schei daar nou eens mee uit.quote:Een moslim is niet verantwoordelijk te houden voor wat radicale moslims in het Midden Oosten uitspoken, een PVV-stemmer is wel verantwoordelijk te houden voor de polarisering en stigmatisering waar Geert voor zorgt.
En weer aan het generaliseren en discrimineren.quote:In dat opzicht ben jij veel gevaarlijker dan de moslims die ik zo graag hier dagelijks door mijn buurt zie wandelen.
Tjonge, jonge, zit nog in de schoolbanken waar je jarenlang links geïndoctrineerd bent met je sociale "wetenschappen" (POL / Kritisch denken als elite-vaardigheid of schoolvak? #2. Kwam er net achter) en heeft de wijsheid al in pacht.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:42 schreef keste010 het volgende:
[..]
Het model is heel simpel: ignorance is bliss. Hoe minder je weet, hoe meer je denkt hoeveel je weet.
Wat voor bronvermeldingen? Ik zie nog steeds een uitspraak van Bosma staan die hij helemaal niet gedaan heeft. En die linkjes zijn meningen net zoals wij onze mening geven. Hoogstens staan er wat uit hun verband gerukte uitspraken in waarvan je je ook moet afvragen of ze allemaal waar zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:53 schreef keste010 het volgende:
Alvast even één noot: ondanks dat ik de OP enigzins mager vind constateer ik dat de OP al meer bronvermeldingen bevat dan de voorstanders van Wilders, ondanks continu nadrukkelijk verzoek van tegenstanders, in twee reeksen mee op de proppen zijn komen zetten.
We wachten dus nog steeds op bewijs dat de Islam expliciet aan criminaliteit linkt. Misschien moeten we er een prijs voor uitloven?
Bosma is de grootste krankzinnige gek die er in Nederland rondloopt, de man heeft zich zelf geindoctrineerd met nazisme.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 05:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat voor bronvermeldingen? Ik zie nog steeds een uitspraak van Bosma staan die hij helemaal niet gedaan heeft. En die linkjes zijn meningen net zoals wij onze mening geven. Hoogstens staan er wat uit hun verband gerukte uitspraken in waarvan je je ook moet afvragen of ze allemaal waar zijn.
Kom op, je bent nou op een leeftijd waar je niet meer alles als feit of bron moet zien wat mensen met dezelfde mening je voorschotelen zoals je gewend bent op je universiteit waar linkse professoren voor jou het ware woord verkondigen.
Liever niet, echt verdomde irritant als er weer eens vertraging is vanwege zo'n schooier.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:33 schreef KoosVogels het volgende:
Je zou maar PVV stemmen.
Dan kun je jezelf net zo goed gelijk voor de trein flikkeren.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 05:02 schreef Braindead2000 het volgende:
Kom op, je bent nou op een leeftijd waar je niet meer alles als feit of bron moet zien wat mensen met dezelfde mening je voorschotelen zoals je gewend bent op je universiteit waar linkse professoren voor jou het ware woord verkondigen.
Dat spreekt elkaar niet tegen, dat is juist precies wat die schijnveiligheid is als je je maar op 1 groep richt.quote:
Dat is je reactie op de vraag waarom moslims(dus vanuit hun geloof) een risico zouden zijn op bv schiphol? Wat gaat om plaatsen waar een check wordt gedaan bij iemand en we het dus niet over domme straatschoffie's hebben?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 03:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb een voorstel. Jij loopt met een shirtje waarop Mohammed beledigd wordt door een door mij uitgezochte wijk in Rotterdam en dan loop ik met een shirtje waarop Jezus beledigd wordt door een zwaar christelijke wijk. Na afloop bespreken we de resultaten. (Wel even laten weten in welk ziekenhuis je ligt dan.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |