Gehaatvanceerd wordt op de fp niet meer serieus genomen met zijn oneliners over het opsluiten van 'moslim beschermende linksr policor nazi's' en probeert het nu hierquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:27 schreef keste010 het volgende:
geavanceerd heeft zich voorgenomen in 2015 voor de Halbe Zijlstra-trofee te gaan.
Blijkbaar verschillen we daarover van mening. Volgende stap: kijken wie er gelijk heeft.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:23 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoog risico zelfs, hoe kom je daar dan bij?
En ja, ik weet wel wat de islam inhoudt, ik vraag me ten zeerste af of dat bij jou ook wel het geval is. Ik durf al bijna met zekerheid te zeggen van niet als je denkt dat mensen een veiligheidsrisico zijn door wat de islam ze voorschrijft.
Jij kan sowieso geen gelijk krijgen want criminaliteit is op geen enkele manier direct te linken aan geloof.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:32 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Blijkbaar verschillen we daarover van mening. Volgende stap: kijken wie er gelijk heeft.
Daarvoor zou je kunnen beginnen met gewoon eens antwoorden, wat schrijft dat geloof volgens jou dan voor waardoor moslims een veiligheidsrisico zijn en ze beter niet op schiphol kunnen werken?quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:32 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Blijkbaar verschillen we daarover van mening. Volgende stap: kijken wie er gelijk heeft.
Heee ouwe fp stalker van me! Jij ook hier?quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gehaatvanceerd wordt op de fp niet meer serieus genomen met zijn oneliners over het opsluiten van 'moslim beschermende linksr policor nazi's' en probeert het nu hier
Dat is niet relevant.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Daarvoor zou je kunnen beginnen met gewoon eens antwoorden, wat schrijft dat geloof volgens jou dan voor waardoor moslims een veiligheidsrisico zijn en ze beter niet op schiphol kunnen werken?
Waarom niet?quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:38 schreef keste010 het volgende:
[..]
Jij kan sowieso geen gelijk krijgen want criminaliteit is op geen enkele manier direct te linken aan geloof.
Dat vraag ik je juist, wat schrijft die islam dan voor volgens jou, maar je blijft er maar omheen draaien en gewoon geen antwoord geven.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:53 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Dat is niet relevant.
Relevant is wat de islam voorschrijft. Anders krijgen we weer dat gezeik dat het slechts mijn fantasie is. Of eigenlijk ben je daar al mee begonnen he?
Nu zeg je het goed: iemand zijn opvattingen zijn te linken aan zijn handelen. Daarom beoordelen we crimineel gedrag ook op individueel niveau. Crimineel gedrag kan dus nooit expliciet gelinkt worden aan de Islam.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:55 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het zou toch een absurde wereld zijn als iemand opvattingen nooit te linken aan zijn handelen. Beetje new age paranormaal allemaal.
Zo'n Emirates-piloot met zo'n bak in control kan zomaar de landingsbaan van Schiphol 'over het hoofd zien' en ergens op de Zuid-as in een hoog kantoorgebouw crashen. Je weet niet wat voor gedachten er spelen bij islamitische piloten.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:02 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht belachelijk maar wat is je redenatie erachter? Ik sta altijd open om overtuigd te worden!
Ik heb je antwoord gegeven op die vraag. Leer lezen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat vraag ik je juist, wat schrijft die islam dan voor volgens jou, maar je blijft er maar omheen draaien en gewoon geen antwoord geven.
Dat heb je niet, dat weiger je in alle talen. Jij zegt heel stellig dat het geloof van moslims ze dingen voorschrijft die maken dat ze een hoog! risico zijn voor dit soort functie's. Je hebt nog geen enkele keer willen zeggen wat dat geloof dan voorschrijft.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:27 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Ik heb je antwoord gegeven op die vraag. Leer lezen.
Dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:14 schreef Falco het volgende:
[..]
Zo'n Emirates-piloot met zo'n bak in control kan zomaar de landingsbaan van Schiphol 'over het hoofd zien' en ergens op de Zuid-as in een hoog kantoorgebouw crashen. Je weet niet wat voor gedachten er spelen bij islamitische piloten.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:47 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.
Goed punt. Wat als je je voorspelling uit ziet komen?
Hoeveel 911’s moeten er plaatsvinden voordat je mensenlevens belangrijker vindt dan de gevoelens van moslims?
Yes, de emotionele chantage vanuit de PVV is weer begonnen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:47 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.
Hoeveel 911’s moeten er plaatsvinden voordat je mensenlevens belangrijker vindt dan de gevoelens van moslims?
We moeten die Italianen ook in de gaten houden, het romeinse rijk kan zo weer voor de deur staan.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:47 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.
Schattebout, je hebt nog geen enkele maal gevraagd wat er in de islam staat. Je zegt tenslotte dit al te weten dus zul je me dat nooit vragen. De arrogantie terwijl je best weet dat je er helemaal geen drol vanaf weet.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:35 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat heb je niet, dat weiger je in alle talen. Jij zegt heel stellig dat het geloof van moslims ze dingen voorschrijft die maken dat ze een hoog! risico zijn voor dit soort functie's. Je hebt nog geen enkele keer willen zeggen wat dat geloof dan voorschrijft.
Dan kom je met een kulsmoes dat jouw mening niet relevant is terwijl ik je vraag wat er dan in die islam staat wat volgens jou dat enorme veiligheidsrisico oplevert.
Gebrek aan geloof eerder. Veel criminele jeugd heeft de koran niet eens gelezen. Die laten zich net zo goed door een nazi ompraten als door iemand die de koran vasifiseert. IS is gewoon georganiseerde misdaad.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:55 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het zou toch een absurde wereld zijn als iemand opvattingen nooit te linken aan zijn handelen. Beetje new age paranormaal allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |