Denk je niet dat je dat hoort te weten voordat je hier een stelling inneemt?quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom een gelovig moslim bv niet op Schiphol zou mogen werken.
Dus ik denk niet dat ik het weet.
Hilarisch dit!quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:48 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is dus mijn punt.
Tenzij je een manier vindt om te achterhalen dat moslims hun geloof niet serieus nemen, hoor je het risico niet te nemen.
PVV'ers zijn mensen. Mensen met waanideeën.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:49 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Moslims zijn mensen. Mensen met een geloof.
Je kan toch wel even uitleggen wat een gelovig moslim volgens jou allemaal uit zou moeten vreten?quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:52 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Denk je niet dat je dat hoort te weten voordat je hier een stelling inneemt?
Wat vind je dan van het idee om Emirates Air (ongeacht de piloot moslim is of niet) te weren van Schiphol?quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:52 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Denk je niet dat je dat hoort te weten voordat je hier een stelling inneemt?
Het gaat er bij mij niet in dat jij het nieuws niet gevolgd hebt de afgelopen 10 jaar.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Leg eens uit wat dan het verschil zou maken. Want je hebt het over wat het geloof voorschrijft wat een risico zou zijn, maar verteld niet wat er dan voorgeschreven zou worden wat een risico is.
Als de PVV stond voor dat geloof, uiteraard.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:52 schreef keste010 het volgende:
[..]
Hilarisch dit!![]()
Tenzij er een manier is om te achterhalen of ze niet daadwerkelijk genocide willen uitoefenen op moslims moet de PVV maar verboden worden, vind je niet?
Ja vreselijk die lui zoals jij. Wacht maar tot je de criminaliteit in gaat, dan laat ik je het land uit zetten. Ik weet namelijk niet wat er in je hoofd om gaat, dus kan beter het zekere voor het onzekere nemen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben wel voor een schoon milieu en we weten wat mensen die voor een goed milieu zijn doen, die proberen kerntransporten te laten ontploffen en vermoorden mensen die het niet met ze eens zijn.
Nee, nu begrijp je je eigen principe niet. Ik kan niet in het hoofd van de PVV'er kijken, dus om het zekere voor het onzekere te nemen verbied ik de PVV maar, want misschien voorkomen we daar een eventuele genocide mee.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:54 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Als de PVV stond voor dat geloof, uiteraard.
Dat wordt een heel lang verhaal. En ik heb zo'n voorgevoel in mijn water dat het je niet oprecht interesseert, je wilt meer weten wat voor "waanideeen" ik daarover heb?quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je kan toch wel even uitleggen wat een gelovig moslim volgens jou allemaal uit zou moeten vreten?
Er zou echt eens onderzoek gedaan moeten worden naar het verband tussen mediaberichten, hoe politiek daarop inspeelt en de psyche van mensen. Heb niet eens dat het pure haat is jegens moslims, wat veel PVV'ers drijft, maar eerder een ireëele angst voor onbekende dingen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:54 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Het gaat er bij mij niet in dat jij het nieuws niet gevolgd hebt de afgelopen 10 jaar.
Er zijn genoeg voorbeelden van wat er mis kan gaan.
911 was wel wat meer dan alleen een "mediabericht".quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Er zou echt eens onderzoek gedaan moeten worden naar het verband tussen mediaberichten, hoe politiek daarop inspeelt en de psyche van mensen. Heb niet eens dat het pure haat is jegens moslims, wat veel PVV'ers drijft, maar eerder een ireëele angst voor onbekende dingen.
Ik wil weten wat gelovige moslims volgens jou allemaal uit zouden vreten. En waarom de meeste gelovige moslims dat juist niet doen en verafschuwen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:58 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Dat wordt een heel lang verhaal. En ik heb zo'n voorgevoel in mijn water dat het je niet oprecht interesseert, je wilt meer weten wat voor "waanideeen" ik daarover heb?
Op het eerste gezicht belachelijk maar wat is je redenatie erachter? Ik sta altijd open om overtuigd te worden!quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:53 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat vind je dan van het idee om Emirates Air (ongeacht de piloot moslim is of niet) te weren van Schiphol?
Wat ze "volgens mij" uit zouden moeten doen is niet relevant. Relevant is wat het geloof stelt dat ze uit moeten vreten.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik wil weten wat gelovige moslims volgens jou allemaal uit zouden vreten. En waarom de meeste gelovige moslims dat juist niet doen en verafschuwen.
Een geloof is iets dat je individueel beleeft. "Wat het geloof stelt" kan je daarom nooit in beschouwing nemen voor algemeen beleid.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:04 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Wat ze "volgens mij" uit zouden moeten doen is niet relevant. Relevant is wat het geloof stelt dat ze uit moeten vreten.
Even een serieuze vraag: hoe weet je dat de meeste gelovige moslims NIET hun geloof volgen, als je niet weet wat dat geloof leert?
Jij komt met vergaande stellingen over moslims. Die vraag zou jij dus moeten proberen te beantwoorden..quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:04 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Wat ze "volgens mij" uit zouden moeten doen is niet relevant. Relevant is wat het geloof stelt dat ze uit moeten vreten.
Even een serieuze vraag: hoe weet je dat de meeste gelovige moslims NIET hun geloof volgen, als je niet weet wat dat geloof leert?
Dat was mijn vraag niet...quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:05 schreef keste010 het volgende:
[..]
Een geloof is iets dat je individueel beleeft. "Wat het geloof stelt" kan je daarom nooit in beschouwing nemen voor algemeen beleid.
Bij hoog risico neem je vergaande maatregelen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij komt met vergaande stellingen over moslims. Die vraag zou jij dus moeten proberen te beantwoorden..
Ik weet niet wat jouw variant van de Islam in zou moeten houden. Want verder dan suggestieve praat kom je niet.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:15 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Bij hoog risico neem je vergaande maatregelen.
Maar mag ik hieruit opmaken dat je niet weet wat de islam inhoudt?
Je vraag is al meerdere keren beantwoord. Ook door jouzelf impliciet. Je kent de intenties van mensen niet, dus kan je er ook geen beleid over formuleren. Over moslims niet, over christenen niet, niemand. Belachelijk dat jij denkt dat je de Islam wel genoeg uitgedokterd hebt om te kunnen stellen dat je mensen preventief moet weren. Complete willekeur. Als dergelijke maatregelen doorgevoerd zouden kunnen worden (gelukkig kan wat jij voorstelt uberhaupt wettelijk niet) is het hek van de dam en wordt de discriminatie van minderheden een politiek spel van de op dat moment heersende coalitie.quote:
Jij bent het die het heeft over wat geloof mensen dan voor zou schrijven, lijkt me dan logisch dat je dan toch wel wat daarover kan zeggen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:54 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Het gaat er bij mij niet in dat jij het nieuws niet gevolgd hebt de afgelopen 10 jaar.
Er zijn genoeg voorbeelden van wat er mis kan gaan.
Ik ben geen moslim, ik heb geen variant van de islam.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw variant van de Islam in zou moeten houden. Want verder dan suggestieve praat kom je niet.
Hoog risico zelfs, hoe kom je daar dan bij?quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:15 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Bij hoog risico neem je vergaande maatregelen.
Maar mag ik hieruit opmaken dat je niet weet wat de islam inhoudt?
Gehaatvanceerd wordt op de fp niet meer serieus genomen met zijn oneliners over het opsluiten van 'moslim beschermende linksr policor nazi's' en probeert het nu hierquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:27 schreef keste010 het volgende:
geavanceerd heeft zich voorgenomen in 2015 voor de Halbe Zijlstra-trofee te gaan.
Blijkbaar verschillen we daarover van mening. Volgende stap: kijken wie er gelijk heeft.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:23 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoog risico zelfs, hoe kom je daar dan bij?
En ja, ik weet wel wat de islam inhoudt, ik vraag me ten zeerste af of dat bij jou ook wel het geval is. Ik durf al bijna met zekerheid te zeggen van niet als je denkt dat mensen een veiligheidsrisico zijn door wat de islam ze voorschrijft.
Jij kan sowieso geen gelijk krijgen want criminaliteit is op geen enkele manier direct te linken aan geloof.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:32 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Blijkbaar verschillen we daarover van mening. Volgende stap: kijken wie er gelijk heeft.
Daarvoor zou je kunnen beginnen met gewoon eens antwoorden, wat schrijft dat geloof volgens jou dan voor waardoor moslims een veiligheidsrisico zijn en ze beter niet op schiphol kunnen werken?quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:32 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Blijkbaar verschillen we daarover van mening. Volgende stap: kijken wie er gelijk heeft.
Heee ouwe fp stalker van me! Jij ook hier?quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gehaatvanceerd wordt op de fp niet meer serieus genomen met zijn oneliners over het opsluiten van 'moslim beschermende linksr policor nazi's' en probeert het nu hier
Dat is niet relevant.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Daarvoor zou je kunnen beginnen met gewoon eens antwoorden, wat schrijft dat geloof volgens jou dan voor waardoor moslims een veiligheidsrisico zijn en ze beter niet op schiphol kunnen werken?
Waarom niet?quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:38 schreef keste010 het volgende:
[..]
Jij kan sowieso geen gelijk krijgen want criminaliteit is op geen enkele manier direct te linken aan geloof.
Dat vraag ik je juist, wat schrijft die islam dan voor volgens jou, maar je blijft er maar omheen draaien en gewoon geen antwoord geven.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:53 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Dat is niet relevant.
Relevant is wat de islam voorschrijft. Anders krijgen we weer dat gezeik dat het slechts mijn fantasie is. Of eigenlijk ben je daar al mee begonnen he?
Nu zeg je het goed: iemand zijn opvattingen zijn te linken aan zijn handelen. Daarom beoordelen we crimineel gedrag ook op individueel niveau. Crimineel gedrag kan dus nooit expliciet gelinkt worden aan de Islam.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:55 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het zou toch een absurde wereld zijn als iemand opvattingen nooit te linken aan zijn handelen. Beetje new age paranormaal allemaal.
Zo'n Emirates-piloot met zo'n bak in control kan zomaar de landingsbaan van Schiphol 'over het hoofd zien' en ergens op de Zuid-as in een hoog kantoorgebouw crashen. Je weet niet wat voor gedachten er spelen bij islamitische piloten.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:02 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht belachelijk maar wat is je redenatie erachter? Ik sta altijd open om overtuigd te worden!
Ik heb je antwoord gegeven op die vraag. Leer lezen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat vraag ik je juist, wat schrijft die islam dan voor volgens jou, maar je blijft er maar omheen draaien en gewoon geen antwoord geven.
Dat heb je niet, dat weiger je in alle talen. Jij zegt heel stellig dat het geloof van moslims ze dingen voorschrijft die maken dat ze een hoog! risico zijn voor dit soort functie's. Je hebt nog geen enkele keer willen zeggen wat dat geloof dan voorschrijft.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:27 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Ik heb je antwoord gegeven op die vraag. Leer lezen.
Dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:14 schreef Falco het volgende:
[..]
Zo'n Emirates-piloot met zo'n bak in control kan zomaar de landingsbaan van Schiphol 'over het hoofd zien' en ergens op de Zuid-as in een hoog kantoorgebouw crashen. Je weet niet wat voor gedachten er spelen bij islamitische piloten.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:47 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.
Goed punt. Wat als je je voorspelling uit ziet komen?
Hoeveel 911’s moeten er plaatsvinden voordat je mensenlevens belangrijker vindt dan de gevoelens van moslims?
Yes, de emotionele chantage vanuit de PVV is weer begonnen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:47 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.
Hoeveel 911’s moeten er plaatsvinden voordat je mensenlevens belangrijker vindt dan de gevoelens van moslims?
We moeten die Italianen ook in de gaten houden, het romeinse rijk kan zo weer voor de deur staan.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:47 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.
Schattebout, je hebt nog geen enkele maal gevraagd wat er in de islam staat. Je zegt tenslotte dit al te weten dus zul je me dat nooit vragen. De arrogantie terwijl je best weet dat je er helemaal geen drol vanaf weet.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:35 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat heb je niet, dat weiger je in alle talen. Jij zegt heel stellig dat het geloof van moslims ze dingen voorschrijft die maken dat ze een hoog! risico zijn voor dit soort functie's. Je hebt nog geen enkele keer willen zeggen wat dat geloof dan voorschrijft.
Dan kom je met een kulsmoes dat jouw mening niet relevant is terwijl ik je vraag wat er dan in die islam staat wat volgens jou dat enorme veiligheidsrisico oplevert.
Gebrek aan geloof eerder. Veel criminele jeugd heeft de koran niet eens gelezen. Die laten zich net zo goed door een nazi ompraten als door iemand die de koran vasifiseert. IS is gewoon georganiseerde misdaad.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:55 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het zou toch een absurde wereld zijn als iemand opvattingen nooit te linken aan zijn handelen. Beetje new age paranormaal allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |