SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nb: besloten fora zijn niet in de lijst opgenomen
Ik krijg een vet salaris en schadeloosstelling voor daling van mijn IQ en schade aan mijn geestgesteldheid. Daarnaast bonussen voor het aanmoedigen van bepaalde "discussies' in het subforum. Ik klaag niet.quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:43 schreef Dven het volgende:
Hoeveel van die 2062729 zullen gesponsord zijn? 2062721?
quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:47 schreef Voxs het volgende:
Ik krijg een vet salaris en schadeloosstelling voor daling van mijn IQ en schade aan mijn geestgesteldheid. Daarnaast bonussen voor het aanmoedigen van bepaalde "discussies' in het subforum. Ik klaag niet.
Sterker nog: we zijn het alquote:
Tijd voor je om te verhuizen dan.quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:49 schreef MagnumPI het volgende:
UTO
Noem het dan CSC (Centrale SlowChat) of POF (PostOpkrikForum).
quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Tijd voor je om te verhuizen dan.
KLB / Ja
Het een is bagger, het ander bevredigend zeg je?. Niet zo'n moeilijke keuze dan.quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:57 schreef MagnumPI het volgende:
[..]Alsof baggeren in een baggertopic gelijk staat aan postopkrikken in een SC-forum om je postcountgeilheid te bevredigen.
Zo is FOK! geboren.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:10 schreef timmmmm het volgende:
Utopia, een kutprogramma maar een leuk forum. Ik vraag me af hoe het komt dat dat soort meuk het toch goed doet op FOK! Bij al die grote realitysoaps openen we een forum en loopt dat als een tiet. Zie ook altijd veel nieuwe users.
Meer reacties/views levert natuurlijk meer centjes op, maar de financiele zaken van FOK! interesseren me niet zoveel, dat mag danny doen. Meer users = een leuker FOK!, vind ik dan.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo is FOK! geboren.
En het levert ook wat centjes op natuurlijk.
Vanochtend de top-500 posters van UTO geplaatst en bij de veelposters is het ongeveer 50-50 qua man/vrouw. De vrouwen zijn wel ietsje in de meerderheid, maar veel scheelt het niet.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:20 schreef timmmmm het volgende:
Ik zie bij utopia en die rls' toch zo'n versipte huisvrouw voor me die vroeger voor de opkomst van social media en fora etc a la peggy bundy met een doos bonbons oprah zat te kijken en nu voor de buis/stream zit met een laptopje op schoot en met andere huisvrouwen over hun nieuwe programma zitten te babbelen en dat dat bij een bzv of widm minder werkt
omdat mensen willen zeiken op de streams. utopia chat is gecensureerd. als je voor alternatief zoekt op google kom je al snel hier terecht.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:10 schreef timmmmm het volgende:
Utopia, een kutprogramma maar een leuk forum. Ik vraag me af hoe het komt dat dat soort meuk het toch goed doet op FOK! Bij al die grote realitysoaps openen we een forum en loopt dat als een tiet. Zie ook altijd veel nieuwe users.
dit zijn isa soppersquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:20 schreef timmmmm het volgende:
Ik zie bij utopia en die rls' toch zo'n versipte huisvrouw voor me die vroeger voor de opkomst van social media en fora etc a la peggy bundy met een doos bonbons oprah zat te kijken en nu voor de buis/stream zit met een laptopje op schoot en met andere huisvrouwen over hun nieuwe programma zitten te babbelen en dat dat bij een bzv of widm minder werkt
Real life soaps zijn toch een verhaal apart. Het is vreselijke pulp en leent zich bij uitstek om te doen wat mensen blijkbaar graag doen: commentaar geven op hoe andere mensen leven en beslissingen nemen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Meer reacties/views levert natuurlijk meer centjes op, maar de financiele zaken van FOK! interesseren me niet zoveel, dat mag danny doen. Meer users = een leuker FOK!, vind ik dan.
Dat FOK! zijn bestaan aan BB te danken heeft is geen geheim, ik vraag me alleen echt af hoe men dan zo massaal oo FOK! komt om te posten.
En dan vraag ik me ook meteen af of andere mensen dan ook graag oo fora speciaal voor andere grote programma's komt. Als we vb een boer zoekt vriuw of WIDMforum openen elk seizoen, zouden mensen dan ook toestromen omdat mensen daar nou eenmaal graag over praten tijdens uitzendingen.
Toch mooi dat mensen elkaar zo vinden op FOK!
Zoveel verschil is er niet tussen UTO en KLB. In UTO is het ook 1 en al geklaag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Totaal aantal postings: 1.014.182
[ Bericht 0% gewijzigd door Kingstown op 01-02-2015 11:11:44 ]
CRE op de 4e plaatsquote:Op zondag 22 februari 2015 14:25 schreef Braindead2000 het volgende:
Gebaseerd op de cijfers van Kingstown zijn de procentuele veranderingen van januari 2015 t.o.v. januari 2014:
01. 40+ 1187%
02. Relaties & Psychologie 131%
03. Nieuws & Achtergronden 114%
04. Brave New World 60%
04. Creativiteit 60%
Ik vind het bloedlink om algemene conclusies te trekken (iets met stats en liesquote:Op maandag 23 februari 2015 09:17 schreef Loveless85 het volgende:
Netjes KingstownWel opvallend dat vooral subfora met een goedlopende SC dus flink in de lift zitten volgens mij. of iets als BNW, waar tegenwoordig standaard voor alles wat er in de wereld gebeurt een topic wordt geopend 'want stel je voor dat er iets eventueel misschien niet zou kunnen kloppen'.
Zelf gebruik ik de tool van bondage waar je een heleboel stats mee kunt genereren (incl. aantal posts per subforum). Als je hem een DM stuurt, dan kun je ook een persoonlijke inlogcode krijgen voor het deel met je eigen userstats.quote:Waarom is er eigenlijk niet meer op te vragen hoeveel posts een subforum heeft? Zou toch zweren dat dat eerst wel kon bij Arcee, of waren dat alleen eindejaarslijstjes?
Vergrijzing slaat hard toe op FOK!quote:Op zondag 22 februari 2015 14:25 schreef Braindead2000 het volgende:
Gebaseerd op de cijfers van Kingstown zijn de procentuele veranderingen van januari 2015 t.o.v. januari 2014:
01. 40+ 1187%
In Februari was het nog extremer.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vergrijzing slaat hard toe op FOK!
quote:Op maandag 2 maart 2015 19:39 schreef Kingstown het volgende:
De procentuele veranderingen van Februari 2015 t.o.v. 2014:
01. 40+ 2574%
whutquote:
Ik doe mijn best iig.quote:
Jij bent erg bekend met KLB. Heb je een idee waar dat verschil vandaan komt? Zijn er veelposters verdwenen of bepaalde reeksen doodgebloed oid? Klinkt namelijk een beetje alsof je verbaast bent over deze daling.quote:
Ik weet het niet.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent erg bekend met KLB. Heb je een idee waar dat verschil vandaan komt? Zijn er veelposters verdwenen of bepaalde reeksen doodgebloed oid? Klinkt namelijk een beetje alsof je verbaast bent over deze daling.
Een SC zorgt meestal wel voor goede cijfers. De daling in februari viel trouwens mee. De grootste klap was in januari met ruim 30k minder postings. Ik kan weleens checken of er bepaalde users die veel hebben gepost begin '14 nu niet meer/nauwelijks voorkomen in de lijstjes of dat het gemiddelde aantal postings sowieso gedaald is, maar daar heb ik op dit tijdstip even geen zin meer in.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:12 schreef deadprez het volgende:
Ik weet het niet.Veel van de vaste users zijn sinds kort naar de SC verhuisd, misschien dat het daar mee te maken heeft. Al heb ik niet echt het idee dat er daardoor minder gepost wordt.
Verder zijn de topics sowieso gewoon kut de laatste tijd, dat nodigt ook minder uit om te reageren.
Als een aantal users weer voor goede klachten zorgen (dus niet trollen) en niet meteen de TS aanvallen, dan kan het best weer goed komenquote:Op maandag 2 maart 2015 23:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet het niet.Veel van de vaste users zijn sinds kort naar de SC verhuisd, misschien dat het daar mee te maken heeft. Al heb ik niet echt het idee dat er daardoor minder gepost wordt.
Verder zijn de topics sowieso gewoon kut de laatste tijd, dat nodigt ook minder uit om te reageren.
Dat kan ik me voorstellen. Wel tof dat je de tijd neemt om dit allemaal uit te zoeken.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een SC zorgt meestal wel voor goede cijfers. De daling in februari viel trouwens mee. De grootste klap was in januari met ruim 30k minder postings. Ik kan weleens checken of er bepaalde users die veel hebben gepost begin '14 nu niet meer/nauwelijks voorkomen in de lijstjes of dat het gemiddelde aantal postings sowieso gedaald is, maar daar heb ik op dit tijdstip even geen zin meer in.
Ik ben hier ook pas twee jaar hoor. Maar inderdaad, wat meer goede klachten zou fijn zijn, dan wordt er vanzelf ook minder gebasht op de TS.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als een aantal users weer voor goede klachten zorgen (dus niet trollen) en niet meteen de TS aanvallen, dan kan het best weer goed komen![]()
Ik weet alleen niet hoe het 'vroeger' was, maar dat weten jullie beter
Heb even de 500+ posters van KLB in januari 2014 tov die 2015 op een rijtje gezet:quote:Op maandag 2 maart 2015 23:24 schreef deadprez het volgende:
Dat kan ik me voorstellen. Wel tof dat je de tijd neemt om dit allemaal uit te zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Januari 2014:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij alleen hebt al ruim 3k minder postings gemaakt.![]()
Nummer 2 Spongeboss zie ik helemaal niet meer in het lijstje en ook de nummers 4 (Chai) en 5 (Ambicioso) zijn in januari '15 verdwenen. Het aantal users wat meer dan 500+ postings heeft gemaakt is ook minder geworden, dus op het eerste gezicht een combi van een aantal veelposters die verdwenen/aan het minderen zijn plus minder users die hoge aantallen posten. Natte vingerwerk van de koude grond, maar het geeft wel een kleine indicatie.
Dat zou je aan Breuls kunnen vragen, hij heeft vaker lijstjes met views gepost. Je kunt dit alleen achterhalen als je directe toegang hebt tot de tabellen waar deze informatie wordt opgeslagen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:35 schreef Five_Horizons het volgende:
Jammer dat we nog steeds geen aantallen views kunnen zien. De werkelijke indicator van populariteit en relevantie voor het forum.
Het is wat ingewikkelder dan dat. Feit is dat we die cijfers nu gewoon niet hebben en wel hadden. Dat zegt een stuk meer dan louter postjes.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat zou je aan Breuls kunnen vragen, hij heeft vaker lijstjes met views gepost. Je kunt dit alleen achterhalen als je directe toegang hebt tot de tabellen waar deze informatie wordt opgeslagen.
Zou idd erg relevant zijn. In ieder geval voor in FC.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:35 schreef Five_Horizons het volgende:
Jammer dat we nog steeds geen aantallen views kunnen zien. De werkelijke indicator van populariteit en relevantie voor het forum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |