Dat vooral.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lees: geen zin om het uit te leggen
Yeah!quote:Op woensdag 31 december 2014 17:06 schreef Cue_ het volgende:
Maar nu heb je gezellig je eigen feestje
Mail het wel even.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:06 schreef CherryLips het volgende:
Nu wil ik wel meer uitleg ookRoddels willen we!
Dan is t ook niet bijzonder, dan is t een lege huls momenteelquote:Op woensdag 31 december 2014 17:07 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet iets heel bijzonders voor Zwolle, maar mag het nog niet zeggen!
Stuur je het even door CL?quote:
Hoeveel redenen zijn er om een club niet meer in te mogen?quote:
Maar wat dan wel?quote:Op woensdag 31 december 2014 17:15 schreef Cue_ het volgende:
Ik gok dat t in dit geval geen van 4 is
Van wie en waarom?quote:
Geile neukseks?quote:
Tja, Q. is natuurlijk wel een self made man. Ik snap best dat mensen daar afgunstig op reageren.quote:
Schrijvenquote:Op woensdag 31 december 2014 17:19 schreef CherryLips het volgende:
Steken hierachter in het steegje net een rotje af als ik iets aan het schrijven ben. M'n handschrift wat doe je
Daaromquote:Op woensdag 31 december 2014 17:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, Q. is natuurlijk wel een self made man. Ik snap best dat mensen daar afgunstig op reageren.
Self made bierbuik.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, Q. is natuurlijk wel een self made man. Ik snap best dat mensen daar afgunstig op reageren.
Twee keer geile neukseks?quote:
Heel vaak.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom
Plus blijkbaar jaloers mannetje want hoor t wel vaker
Mensen zijn toch stom.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik niet, zovaak spreek ik geen mensenzolderkamer autist
Ik laat wel weten als ik hem win.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:37 schreef CherryLips het volgende:
Aangezien CL is vergeten om bij de sigarenboer een staatslot te kopen en het blijkbaar online niet mag, gaat die 30 miljoen ook aan m'n neus voorbij
Staatsloterij? Had ik ook. Moest nieuw account aanmaken toen lukte het wel.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:31 schreef CherryLips het volgende:
CL probeert ergens in te loggen.
'Er gaat iets mis. Bel de klantenservice.'
Als ik hem win krijg je een miljoen van mij.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:37 schreef CherryLips het volgende:
Aangezien CL is vergeten om bij de sigarenboer een staatslot te kopen en het blijkbaar online niet mag, gaat die 30 miljoen ook aan m'n neus voorbij
Dat kan niet, want er bestaat al een account met die gegevens. Geneuzel.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Staatsloterij? Had ik ook. Moest nieuw account aanmaken toen lukte het wel.
Als ik er 15 win neem ik je een keer mee uit eten hoorquote:Op woensdag 31 december 2014 17:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou je eraan hoor.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik hem win krijg je een miljoen van mij.
Ander mail-adres.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kan niet, want er bestaat al een account met die gegevens. Geneuzel.
Zou kunnen. Heb ik er ook twee van.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
misschien checken ze ook je bankrekening?
Accepteer het onvermijdelijke. Blijkbaar gunt het universum je geen 30 miljoen.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik niet. Ja een zakelijke, maar ik heb geen zin in gezeik mocht ik winnen.
Benieuwd hoeveel er dan aan belasting af gaatquote:Op woensdag 31 december 2014 17:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik hem win krijg je een miljoen van mij.
Q. zorgt er vast voor dat het 1 miljoen netto is.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel er dan aan belasting af gaat
Why?quote:Op woensdag 31 december 2014 17:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Pfft bier op een nuchtere maag... I'm getting too old for this shit
Je hebt vast genoeg tijdquote:Op woensdag 31 december 2014 18:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Had ik geen tijd voor, trein vertrok![]()
Dat moet zodadelijk tijdens mijn overstap nog dus.
Maar dan moest je lopen, begrjjpelijk dat je dat zo lang mogelijk uitsteltquote:Op woensdag 31 december 2014 18:04 schreef CherryLips het volgende:
Nog even op de valreep een staatslot gekocht bij de AH, die blijkbaar om 6 uur dicht ging
In de tijd dat ik met wachtwoorden heb lopen kutten had ik al tien keer heen en weer kunnen lopen.
Ja duh.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan moest je lopen, begrjjpelijk dat je dat zo lang mogelijk uitstelt
ook gelijk een lijstje erbij gekocht? Voor het geval dat!quote:Op woensdag 31 december 2014 18:04 schreef CherryLips het volgende:
Nog even op de valreep een staatslot gekocht bij de AH, die blijkbaar om 6 uur dicht ging
In de tijd dat ik met wachtwoorden heb lopen kutten had ik al tien keer heen en weer kunnen lopen.
Mietje.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Pfft bier op een nuchtere maag... I'm getting too old for this shit
Wat was er in 2011?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:25 schreef Q. het volgende:
Volgens mij doe ik steeds minder met FOK!
[ afbeelding ]
Je bent verder.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:25 schreef Q. het volgende:
Volgens mij doe ik steeds minder met FOK!
[ afbeelding ]
Aka dagen dat je daadwerkelijk aan werken toe komt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Dit zijn echt van die nutteloze dagen.
Niemand is er en de mensen die er wel zijn hebben er eigenlijk gewoon geen zin in.
Ik vertik hetquote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Aka dagen dat je daadwerkelijk aan werken toe komt.
Heerlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:41 schreef CherryLips het volgende:
Stand-by staan voor iets en er verder geen info over krijgen en er nu achterkomen dat ze me iets meer hadden moeten vertellen
Thuiswerken FTW!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Dit zijn echt van die nutteloze dagen.
Niemand is er en de mensen die er wel zijn hebben er eigenlijk gewoon geen zin in.
Kan ook lekker zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oeh tof! En ik ben niet verder ben gewoon druk
Dat zeg ik: verder.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oeh tof! En ik ben niet verder ben gewoon druk
32uur pw Werken, voltijd studie heb t liever druk met andere dingenquote:
O, dat is wel veelquote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
32uur pw Werken, voltijd studie heb t liever druk met andere dingenmaar ik mag niet klagen hoor
Ja tuurlijkquote:
Ik snap je helemaal. Ik heb die discussies opgegevenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja tuurlijkMensen die kleine kutkooitjes verkopen, daar zeg ik dan wat van en dan krijg ik een grote bek terug. Het is verbazingwekkend hoe weinig mensen van vreemden aannemen. Niemand die zegt: 'O, bedankt voor de link, ik ga even op onderzoek uit'. Nee, ze trekken hun tokkiescheur open en gaan de meest domme vergelijkingen maken. 'Jij woont zeker ook in een villa omdat een rijtjeswoning te klein is voor je'. Nee, domme hut, ik woon in een appartement en ik kan elk moment van de dag naar buiten, de wereld in. 'Ga dan buiten spele' krijg je dan te horen. Ik heb haar nog veel succes gewenst met de verkoop en sterkte aan de toekomstige bewoner.
Dan vroeg ze nog veertig euro voor dat ding + 25 euro voor de buizen, echt.
Was 50-50 ongeveer, de helft was nieuw.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:55 schreef Cue_ het volgende:
Wie weet komt ze nog terug O
En hoe leer je nieuwe mensen kennen als je enkel met een paar vrienden thuis zat? Of waren daar dan ook onbekenden bij?
AH oké, wel leukquote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was 50-50 ongeveer, de helft was nieuw.
Alsof de duvel ermee speelt, 1,5 uur later en ze zegt net dat ze wel wilquote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
AH oké, wel leuk
Ik heb in een aangeschoten bui een kerel mn nr gegeven wat ik niet had moeten doen.
Heeft me 4x gebeld gister, waarvan eentje om half 1 snachts.
Ik brak dus neem niet op, maar was ook vanaf vast nr. Dus enkel smsen zit er blijkbaar niet in ...
true, maar alle andere antwoorden waren zo'n beetje directquote:
Toen ik nog een hamster had (quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal. Ik heb die discussies opgegeven.
Beetje zoals met alles, ze deed vast net wat anders. Pure pechquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, maar alle andere antwoorden waren zo'n beetje direct.
Ja ja, ik weet tquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beetje zoals met alles, ze deed vast net wat anders. Pure pech
Jaja, morgenquote:
Ja da's altijd he, maar das geen toeval. Ik ga ook altijd net even wat anders doen op het moment dat iemand een vraag stelt waar ik even geen antwoord op paraat hebquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beetje zoals met alles, ze deed vast net wat anders. Pure pech
Nee, zeker niet na de afgelopen maandenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:12 schreef Cue_ het volgende:
Haha.. Krijgen we nu ook de : als ik t kan, kan iedereen t ?
Zolang je maar antwoord geeftquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja da's altijd he, maar das geen toeval. Ik ga ook altijd net even wat anders doen op het moment dat iemand een vraag stelt waar ik even geen antwoord op paraat heb
Dat idee had ik ook natuurlijk, en idd ik doe het zelf ook wel eensquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja da's altijd he, maar das geen toeval. Ik ga ook altijd net even wat anders doen op het moment dat iemand een vraag stelt waar ik even geen antwoord op paraat heb
Dan is het goedquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, zeker niet na de afgelopen maanden.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook natuurlijk, en idd ik doe het zelf ook wel eens.
Maar goed, ze had prima nee kunnen zeggen zonder dat het opeens vreemd was, dus I guess it's something.
Uh... ?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee. Napoleon Dynamite, ga kijken!
Nope, had wel een tijdje met dr zitten praten, maar ze moest als eerste weg (rond 1:00) al. Verbaasde me dus ook wel dat ze me aansprak gisterenquote:
1 date is niet meteen het einde van mijn vrijgezel zijn he?quote:
Sorryquote:
Geen idee waar je allemaal op doelt, maar gun t je zeker hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry.
Ik vind dat ik het wel weer even heb verdiend na afgelopen tijd.
Dingen en stuffquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee waar je allemaal op doelt, maar gun t je zeker hoor
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:37 schreef Cue_ het volgende:
De eerste draai van mn wasmachine hier. Hopelijk gaat alles goed
Hoop van zegen, want kan dat ding er toch niet zelfstandig in krijgen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]![]()
heje nou die lekbak eronder? Of gewoon op hoop van zegen?
Was het zo'n dramaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry.
Ik vind dat ik het wel weer even heb verdiend na afgelopen tijd.
Ach, van buitenaf gezien vast nietquote:
Better luck this year.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, van buitenaf gezien vast niet.
Ik geloof niet in jaren op dat gebied 2014/2015 het blijft gewoon vrijdagquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Better luck this year.
Same goes for me.
Ach, het is een leuk cliché.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik geloof niet in jaren op dat gebied 2014/2015 het blijft gewoon vrijdag.
Ach ja, we zijn FOK!kers of we zijn het niet.
True, maar in dit geval kwam het wel door 2015, opzich, want het was een O&N feestje, maar dan nogquote:
Dat zijn de leukste meevallers, ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar in dit geval kwam het wel door 2015, opzich, want het was een O&N feestje, maar dan nog.
En dan te bedenken dat ik er alleen maar heenging om zsm iets vastgelegd te hebben en me er niet meer druk om te hoeven maken. Was sowieso echt een heel gezellg feestje, maar dit is wel een leuk toetje
.
Ja, meestal moet ik moeite doenquote:
Zoiets jaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:16 schreef Cue_ het volgende:
En nu stilhouden he, anders is ze morgen nog ziek ofzo
Gewoon doenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:24 schreef CherryLips het volgende:
Meteen aan m'n goede voornemens beginnen om eens wat sociaals te gaan doen.
Goed.
Pas jij bij NMLK?
Je bezit communicatieve vaardigheden op minimaal HBO niveau.
Je beweegt je makkelijk in groepen.
Je bent sociaal en ondernemend.
Ik voldoe niet echt aan de eisen
Als je aan die kriteria voldoet, dan heb je zo'n website toch niet nodig?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:24 schreef CherryLips het volgende:
Goed.
Pas jij bij NMLK?
Komen nieuwe leuke activiteitenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:51 schreef CherryLips het volgende:
Alle leuke activiteiten zitten al vol.
Yup, nog twee maand.quote:
Geen vage mensen enzo? Vrienden aan overgehouden?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup, nog twee maand.
Was wel fijn voor de tijd in afoort waar je echt niemand kent en toch af en toe wat wilt doen
Ze heeft mij een keer gezien maar dat vond ze niets.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen vage mensen enzo? Vrienden aan overgehouden?
Je was okay.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:24 schreef CherryLips het volgende:
Goed.
Pas jij bij NMLK?
Meteen lidmaatschap opgezegd zeker?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze heeft mij een keer gezien maar dat vond ze niets.
Gezellig met al die autisten op FOK! Heerlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
Maar dat kan toch via een miljoen andere manieren ook? Fok alleen al...
voor die site moet je zeker betalen?
Niet raarder dan hierquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:53 schreef CherryLips het volgende:
Geen vage mensen enzo? Vrienden aan overgehouden?
Ik zit hier al 11 jaar en tijdens de weekendjes LL was er wel een piek in sociale bezigheden, maar het is nu weer aardig ingekakt hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
En ook een autoritaire dictator aan het hoofd.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet raarder dan hier
Denk serieus dat je t wel een beetje met fok kan vergelijken, zelfde volk. Rare stille autisten en ook wat normale sociale lui
Idd, ben ik naar Utrecht verhuisd omdat hier altijd die meets waren, zijn er geen meets meer.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit hier al 11 jaar en tijdens de weekendjes LL was er wel een piek in sociale bezigheden, maar het is nu weer aardig ingekakt hoorEr worden ook minder Fok-meets georganiseerd, in ieder geval in de fora waar ik graag kom.
Nouja is wel een verschil. Op fok is t al fucking moeilijk om een meet te organiseren, of er komen altijd dezelfde mensen of ze willen nooit.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
Kom ik jou nu niet meer tegenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:57 schreef Q. het volgende:
[..]
En ook een autoritaire dictator aan het hoofd.
Als het een fatsoenlijk bedrijf was geweest was ik nog steeds lid geweest.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja is wel een verschil. Op fok is t al fucking moeilijk om een meet te organiseren, of er komen altijd dezelfde mensen of ze willen nooit.
NMLK is echt gericht op activiteiten en mensen leren kennen. Dus iedereen staat ervoor open.
Dus dan kan je zowat elke dag wat doen als je wilt. Dan maar beetje betalen (5 euro de maand dacht ik) valt wel mee en bespaard je een hoop gedoe.
Daarom. En zolang je in de achtergrond blijft heb je daar geen problemen mee.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Je sociale leven, wat doe jequote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Als het een fatsoenlijk bedrijf was geweest was ik nog steeds lid geweest.
Had ik ook niet op die ene meet waar ik hem trofquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heb ik niemand om me aan vast te klampen bij al die enge nieuwe mensen
Dat heb ik nog steeds wel hoor. Had niet voor niets 30 man hier met O&N over de vloer. En mijn Facebook-VrijMiBo loopt ook heel erg prima.quote:
Sorry, er waren ook nog andere lekkere wijven.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had ik ook niet op die ene meet waar ik hem trof
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:00 schreef CherryLips het volgende:
O, moet een foto uploaden. Laat maar.
Kun je daar ook gebanned worden terwijl je net een jaarlidmaatschap hebt afgesloten?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep. Zonder restitutie van geld.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kun je daar ook gebanned worden terwijl je net een jaarlidmaatschap hebt afgesloten?
quote:Je lidmaatschap kan niet worden verlengd. Het systeem controleert constant of er een evenredige spreiding is in leeftijden, regio, geslacht en interesses. Op dit moment hebben we een overpopulatie. Zodra er plek vrijkomt ontvang je automatisch van het systeem een mail.
Ja, jij wilde in Utrecht wonenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:02 schreef Q. het volgende:
Maar als ze je willen lozen kan je gewoon meestal niet verlengen met dit bericht tot gevolg:
[..]
quote:
ja, wat is het nou?quote:
Te lang of te kort?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan alleen een lidmaatschap voor een half jaar afsluiten. Begint goed.
Daar zal CL geen last van hebben, ivm zie voorgaande post.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:02 schreef Q. het volgende:
Maar als ze je willen lozen kan je gewoon meestal niet verlengen met dit bericht tot gevolg:
[..]
M'n sarcasmedetector is kapot.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:14 schreef CherryLips het volgende:
Topwebsite wel. Werkt echt heel goed.
Tja of ik moest iets anders eten, want krijg zo trek. Maar moet om 8 uur in de schouwburg zijn. Dusja..quote:
In slaap vallen terwijl ik zo aan de borrel moet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Ja, waar is iedereen opeens?. Ik moet nog 45 min...
Thug lifequote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:55 schreef Q. het volgende:
[..]
In slaap vallen terwijl ik zo aan de borrel moet.
Ik heb hem zelf geregeld dus moet wel gaan. Leek zo'n goed idee gisteren in de kroeg.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Thug life.
Ik sla hem ff over vanavond.
Ach, na 3 bier gaat het met mij iig altijd wel weer goed op zulke dagen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf geregeld dus moet wel gaan. Leek zo'n goed idee gisteren in de kroeg.
Ik op dikke negerinnen en een gespierde knul van 21quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik hou het op wat films vanavond denk ik.
Zoals bijna altijd, jij liever dan ikquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik op dikke negerinnen en een gespierde knul van 21
Even eten, douchen, red bull er in en dan gaat het vast wel. Zeker na de fietstoch naar de stad.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, na 3 bier gaat het met mij iig altijd wel weer goed op zulke dagen.
Ik was van plan om ff te bieren in de pub, maar ik ken dat, dan heb ik morgen weer een megakater, ff een biertje doen.
Daarom, alles sal reg komquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Even eten, douchen, red bull er in en dan gaat het vast wel. Zeker na de fietstoch naar de stad.
Quotum?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:17 schreef HeatWave het volgende:
Hier dood, door mijn quotum heen op 9gag, ik moet nu echt naar huis.
Niets gewend die jeugd van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, alles sal reg kom.
Vriendin van me die ook op het feestje was is nu nog niet bijgekomen van de cocktails.
ja, ik mag geen comments meer plaatsenquote:
In her defence, ze is 3 uur later weggegaan dan ikquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Niets gewend die jeugd van tegenwoordig.
Details.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In her defence, ze is 3 uur later weggegaan dan ik.
Oooh, op die Captain.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, ik mag geen comments meer plaatsen.
Hier viel het mee, om 03:00 gingen de laatsten weg, was toen ook wel dood.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:38 schreef Cue_ het volgende:
Pff met nieuwjaar dit keer wel laat gemaakt. 7 uur was ik thuisook een dag ziek van geweest terwijl ik toen ik de eerste keer opstond om 15 uur ik me best goed voelde
Ik durfde pas om half twee naar huis te rijden. Kutblagen.quote:Op maandag 5 januari 2015 08:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier viel het mee, om 03:00 gingen de laatsten weg, was toen ook wel dood.
Had je nog even langs mijn feestje kunnen komen.quote:Op maandag 5 januari 2015 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durfde pas om half twee naar huis te rijden. Kutblagen.
Ik had al meteen de verkeerde afslag genomen, ik durfde het lot niet meer te tartenquote:Op maandag 5 januari 2015 09:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Had je nog even langs mijn feestje kunnen komen.
Dat kan jij.quote:Op maandag 5 januari 2015 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had al meteen de verkeerde afslag genomen, ik durfde het lot niet meer te tartenIk zat ergens in Bilthoven
Regel dan ook een slaapplaats!quote:Op maandag 5 januari 2015 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durfde pas om half twee naar huis te rijden. Kutblagen.
Het was verwarrendquote:
Het is de schuld van de PvdA iig.quote:Op maandag 5 januari 2015 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was verwarrendQua borden reed ik goed maar door die stomme navigatie met z'n rare afstanden ging ik twijfelen
Heb hem ook maar uitgezet toen ik weer op de goede weg terug zat.
En hun theekransjes.quote:Op maandag 5 januari 2015 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is de schuld van de PvdA iig. [ afbeelding ]
Dat sowieso, waar het ook over gaat.quote:Op maandag 5 januari 2015 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is de schuld van de PvdA iig. [ afbeelding ]
Het wordt nu wel eng hoor zo dichtbij. Heb je ook uitzicht op mijn gebouw of zit je aan de andere kant?quote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 10:07 schreef HeatWave het volgende:
http://frontpage.fok.nl/tickets/16
Graties film, in Utrecht.
Met gratis ratten, al dan niet in menselijke vorm.quote:Wolff Catharijne
Ratten, FOK!kers, same diffquote:Op maandag 5 januari 2015 10:08 schreef Q. het volgende:
[..]
[..]
Met gratis ratten, al dan niet in menselijke vorm.
En ikquote:Op maandag 5 januari 2015 10:08 schreef Q. het volgende:
[..]
[..]
Met gratis ratten, al dan niet in menselijke vorm.
Nee ik kijk naar links met het spoor mee.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Het wordt nu wel eng hoor zo dichtbij. Heb je ook uitzicht op mijn gebouw of zit je aan de andere kant?
Links... ben je een wijf ofzo? Naar noord of naar zuid?quote:Op maandag 5 januari 2015 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee ik kijk naar links met het spoor mee.
Dat zou ik ook niet weten hoorquote:Op maandag 5 januari 2015 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Links... ben je een wijf ofzo? Naar noord of naar zuid?
Ik weet toch niet hoe CS geplaatst is!quote:Op maandag 5 januari 2015 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Links... ben je een wijf ofzo? Naar noord of naar zuid?
Kanye?quote:Op maandag 5 januari 2015 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet toch niet hoe CS geplaatst is!
Noordwest
Ja, geen idee wie die McCartney gast is, maar die gaat wel ff flink bekend worden nu.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Das toch die dude die Paul McCartney beroemd gaat maken?
Watquote:Op maandag 5 januari 2015 10:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2015 10:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet mee gekregen? Ze hebben een samenwerking en nu roepen de fans van Kanye op Twitter dat Paul dankbaar mag zijn (wie Paul dan ook is)quote:
Paultje stelt me zo wel een beetje teleur.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet mee gekregen? Ze hebben een samenwerking en nu roepen de fans van Kanye op Twitter dat Paul dankbaar mag zijn (wie Paul dan ook is)
Wat is dat voor website?quote:Op maandag 5 januari 2015 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kanye West ontdekt nieuwe artiest Paul McCartney
Kanye West moet terug onder de steen waar ie vandaan kwam. Bleh.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niets voor jou? Hij is tenslotte een gay fish.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kanye West moet terug onder de steen waar ie vandaan kwam. Bleh.
Doet die man eigenlijk wel iets? Toen ik hem live zag had ie alleen maar gast zangers en zangeressen. Hij deed zelf NIETS.Ja, beetje "yo yo, give it up for...." roepen.
Ik hou niet van die nep figuren, blaaskaakgedoequote:Op maandag 5 januari 2015 11:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Niets voor jou? Hij is tenslotte een gay fish.
Dan nog zou een wezen met enige vorm van intelligentie misschien kunnen bedenken dat als je popidool samenwerkt met zo'n oude knar, en iedereen daar lyrisch over is, dat het dan een reden heeft.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:31 schreef Ang3l het volgende:
*lees* O, maar t gaat niet om West. T gaat om de fans van West. Ja dat zijn 12jarige domme meisjes, die hebben nog nooit van 1 beatle gehoord, laat staan DE Beatles. Ken je klassiekers heeft ook een soort verjaartermijn.
Ja, maar dat zijn het niet he?quote:Op maandag 5 januari 2015 11:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan nog zou een wezen met enige vorm van intelligentie misschien kunnen bedenken dat als je popidool samenwerkt met zo'n oude knar, en iedereen daar lyrisch over is, dat het dan een reden heeft.
De kans dat ze sarcastisch zijn is best ook aanwezig he. Ik zou het niet al te serieus nemenquote:Op maandag 5 januari 2015 11:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan nog zou een wezen met enige vorm van intelligentie misschien kunnen bedenken dat als je popidool samenwerkt met zo'n oude knar, en iedereen daar lyrisch over is, dat het dan een reden heeft.
Ik lig er niet wakker van hoorquote:Op maandag 5 januari 2015 12:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
De kans dat ze sarcastisch zijn is best ook aanwezig he. Ik zou het niet al te serieus nemen
Een overval lukt ze zelfs niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Er is wat gebeurd in 't dorrup
Medewerkers gewond bij overval tankstation Ede
Het was de afsluiter van Big Day Out, festival in Surfer's paradise in Australie.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 15:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben wel klaar met de buikpijn, loop weer helemaal leeg
quote:Op maandag 5 januari 2015 15:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben wel klaar met de buikpijn, loop weer helemaal leeg
Wowquote:Op maandag 5 januari 2015 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kom jij uit ede?quote:Op maandag 5 januari 2015 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Er is wat gebeurd in 't dorrup
Medewerkers gewond bij overval tankstation Ede
En? Hoe was het?quote:Op maandag 5 januari 2015 17:10 schreef stbabylon het volgende:
Zo, de eerste dag zit er op. Nu eens kijken hoe druk het terug is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |