quote:
ja, wat is het nou?quote:
Te lang of te kort?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan alleen een lidmaatschap voor een half jaar afsluiten. Begint goed.
Daar zal CL geen last van hebben, ivm zie voorgaande post.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:02 schreef Q. het volgende:
Maar als ze je willen lozen kan je gewoon meestal niet verlengen met dit bericht tot gevolg:
[..]
M'n sarcasmedetector is kapot.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:14 schreef CherryLips het volgende:
Topwebsite wel. Werkt echt heel goed.
Tja of ik moest iets anders eten, want krijg zo trek. Maar moet om 8 uur in de schouwburg zijn. Dusja..quote:
In slaap vallen terwijl ik zo aan de borrel moet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Ja, waar is iedereen opeens?. Ik moet nog 45 min...
Thug lifequote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:55 schreef Q. het volgende:
[..]
In slaap vallen terwijl ik zo aan de borrel moet.
Ik heb hem zelf geregeld dus moet wel gaan. Leek zo'n goed idee gisteren in de kroeg.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Thug life.
Ik sla hem ff over vanavond.
Ach, na 3 bier gaat het met mij iig altijd wel weer goed op zulke dagen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf geregeld dus moet wel gaan. Leek zo'n goed idee gisteren in de kroeg.
Ik op dikke negerinnen en een gespierde knul van 21quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik hou het op wat films vanavond denk ik.
Zoals bijna altijd, jij liever dan ikquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik op dikke negerinnen en een gespierde knul van 21
Even eten, douchen, red bull er in en dan gaat het vast wel. Zeker na de fietstoch naar de stad.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, na 3 bier gaat het met mij iig altijd wel weer goed op zulke dagen.
Ik was van plan om ff te bieren in de pub, maar ik ken dat, dan heb ik morgen weer een megakater, ff een biertje doen.
Daarom, alles sal reg komquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Even eten, douchen, red bull er in en dan gaat het vast wel. Zeker na de fietstoch naar de stad.
Quotum?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:17 schreef HeatWave het volgende:
Hier dood, door mijn quotum heen op 9gag, ik moet nu echt naar huis.
Niets gewend die jeugd van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, alles sal reg kom.
Vriendin van me die ook op het feestje was is nu nog niet bijgekomen van de cocktails.
ja, ik mag geen comments meer plaatsenquote:
In her defence, ze is 3 uur later weggegaan dan ikquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Niets gewend die jeugd van tegenwoordig.
Details.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In her defence, ze is 3 uur later weggegaan dan ik.
Oooh, op die Captain.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, ik mag geen comments meer plaatsen.
Hier viel het mee, om 03:00 gingen de laatsten weg, was toen ook wel dood.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:38 schreef Cue_ het volgende:
Pff met nieuwjaar dit keer wel laat gemaakt. 7 uur was ik thuisook een dag ziek van geweest terwijl ik toen ik de eerste keer opstond om 15 uur ik me best goed voelde
Ik durfde pas om half twee naar huis te rijden. Kutblagen.quote:Op maandag 5 januari 2015 08:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier viel het mee, om 03:00 gingen de laatsten weg, was toen ook wel dood.
Had je nog even langs mijn feestje kunnen komen.quote:Op maandag 5 januari 2015 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durfde pas om half twee naar huis te rijden. Kutblagen.
Ik had al meteen de verkeerde afslag genomen, ik durfde het lot niet meer te tartenquote:Op maandag 5 januari 2015 09:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Had je nog even langs mijn feestje kunnen komen.
Dat kan jij.quote:Op maandag 5 januari 2015 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had al meteen de verkeerde afslag genomen, ik durfde het lot niet meer te tartenIk zat ergens in Bilthoven
Regel dan ook een slaapplaats!quote:Op maandag 5 januari 2015 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durfde pas om half twee naar huis te rijden. Kutblagen.
Het was verwarrendquote:
Het is de schuld van de PvdA iig.quote:Op maandag 5 januari 2015 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was verwarrendQua borden reed ik goed maar door die stomme navigatie met z'n rare afstanden ging ik twijfelen
Heb hem ook maar uitgezet toen ik weer op de goede weg terug zat.
En hun theekransjes.quote:Op maandag 5 januari 2015 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is de schuld van de PvdA iig. [ afbeelding ]
Dat sowieso, waar het ook over gaat.quote:Op maandag 5 januari 2015 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is de schuld van de PvdA iig. [ afbeelding ]
Het wordt nu wel eng hoor zo dichtbij. Heb je ook uitzicht op mijn gebouw of zit je aan de andere kant?quote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 10:07 schreef HeatWave het volgende:
http://frontpage.fok.nl/tickets/16
Graties film, in Utrecht.
Met gratis ratten, al dan niet in menselijke vorm.quote:Wolff Catharijne
Ratten, FOK!kers, same diffquote:Op maandag 5 januari 2015 10:08 schreef Q. het volgende:
[..]
[..]
Met gratis ratten, al dan niet in menselijke vorm.
En ikquote:Op maandag 5 januari 2015 10:08 schreef Q. het volgende:
[..]
[..]
Met gratis ratten, al dan niet in menselijke vorm.
Nee ik kijk naar links met het spoor mee.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Het wordt nu wel eng hoor zo dichtbij. Heb je ook uitzicht op mijn gebouw of zit je aan de andere kant?
Links... ben je een wijf ofzo? Naar noord of naar zuid?quote:Op maandag 5 januari 2015 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee ik kijk naar links met het spoor mee.
Dat zou ik ook niet weten hoorquote:Op maandag 5 januari 2015 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Links... ben je een wijf ofzo? Naar noord of naar zuid?
Ik weet toch niet hoe CS geplaatst is!quote:Op maandag 5 januari 2015 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Links... ben je een wijf ofzo? Naar noord of naar zuid?
Kanye?quote:Op maandag 5 januari 2015 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet toch niet hoe CS geplaatst is!
Noordwest
Ja, geen idee wie die McCartney gast is, maar die gaat wel ff flink bekend worden nu.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Das toch die dude die Paul McCartney beroemd gaat maken?
Watquote:Op maandag 5 januari 2015 10:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2015 10:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet mee gekregen? Ze hebben een samenwerking en nu roepen de fans van Kanye op Twitter dat Paul dankbaar mag zijn (wie Paul dan ook is)quote:
Paultje stelt me zo wel een beetje teleur.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet mee gekregen? Ze hebben een samenwerking en nu roepen de fans van Kanye op Twitter dat Paul dankbaar mag zijn (wie Paul dan ook is)
Wat is dat voor website?quote:Op maandag 5 januari 2015 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kanye West ontdekt nieuwe artiest Paul McCartney
Kanye West moet terug onder de steen waar ie vandaan kwam. Bleh.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niets voor jou? Hij is tenslotte een gay fish.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kanye West moet terug onder de steen waar ie vandaan kwam. Bleh.
Doet die man eigenlijk wel iets? Toen ik hem live zag had ie alleen maar gast zangers en zangeressen. Hij deed zelf NIETS.Ja, beetje "yo yo, give it up for...." roepen.
Ik hou niet van die nep figuren, blaaskaakgedoequote:Op maandag 5 januari 2015 11:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Niets voor jou? Hij is tenslotte een gay fish.
Dan nog zou een wezen met enige vorm van intelligentie misschien kunnen bedenken dat als je popidool samenwerkt met zo'n oude knar, en iedereen daar lyrisch over is, dat het dan een reden heeft.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:31 schreef Ang3l het volgende:
*lees* O, maar t gaat niet om West. T gaat om de fans van West. Ja dat zijn 12jarige domme meisjes, die hebben nog nooit van 1 beatle gehoord, laat staan DE Beatles. Ken je klassiekers heeft ook een soort verjaartermijn.
Ja, maar dat zijn het niet he?quote:Op maandag 5 januari 2015 11:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan nog zou een wezen met enige vorm van intelligentie misschien kunnen bedenken dat als je popidool samenwerkt met zo'n oude knar, en iedereen daar lyrisch over is, dat het dan een reden heeft.
De kans dat ze sarcastisch zijn is best ook aanwezig he. Ik zou het niet al te serieus nemenquote:Op maandag 5 januari 2015 11:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan nog zou een wezen met enige vorm van intelligentie misschien kunnen bedenken dat als je popidool samenwerkt met zo'n oude knar, en iedereen daar lyrisch over is, dat het dan een reden heeft.
Ik lig er niet wakker van hoorquote:Op maandag 5 januari 2015 12:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
De kans dat ze sarcastisch zijn is best ook aanwezig he. Ik zou het niet al te serieus nemen
Een overval lukt ze zelfs niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Er is wat gebeurd in 't dorrup
Medewerkers gewond bij overval tankstation Ede
Het was de afsluiter van Big Day Out, festival in Surfer's paradise in Australie.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 15:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben wel klaar met de buikpijn, loop weer helemaal leeg
quote:Op maandag 5 januari 2015 15:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben wel klaar met de buikpijn, loop weer helemaal leeg
Wowquote:Op maandag 5 januari 2015 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kom jij uit ede?quote:Op maandag 5 januari 2015 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Er is wat gebeurd in 't dorrup
Medewerkers gewond bij overval tankstation Ede
En? Hoe was het?quote:Op maandag 5 januari 2015 17:10 schreef stbabylon het volgende:
Zo, de eerste dag zit er op. Nu eens kijken hoe druk het terug is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |