Better luck this year.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, van buitenaf gezien vast niet.
Ik geloof niet in jaren op dat gebied 2014/2015 het blijft gewoon vrijdagquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Better luck this year.
Same goes for me.
Ach, het is een leuk cliché.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik geloof niet in jaren op dat gebied 2014/2015 het blijft gewoon vrijdag.
Ach ja, we zijn FOK!kers of we zijn het niet.
True, maar in dit geval kwam het wel door 2015, opzich, want het was een O&N feestje, maar dan nogquote:
Dat zijn de leukste meevallers, ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar in dit geval kwam het wel door 2015, opzich, want het was een O&N feestje, maar dan nog.
En dan te bedenken dat ik er alleen maar heenging om zsm iets vastgelegd te hebben en me er niet meer druk om te hoeven maken. Was sowieso echt een heel gezellg feestje, maar dit is wel een leuk toetje
.
Ja, meestal moet ik moeite doenquote:
Zoiets jaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:16 schreef Cue_ het volgende:
En nu stilhouden he, anders is ze morgen nog ziek ofzo
Gewoon doenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:24 schreef CherryLips het volgende:
Meteen aan m'n goede voornemens beginnen om eens wat sociaals te gaan doen.
Goed.
Pas jij bij NMLK?
Je bezit communicatieve vaardigheden op minimaal HBO niveau.
Je beweegt je makkelijk in groepen.
Je bent sociaal en ondernemend.
Ik voldoe niet echt aan de eisen
Als je aan die kriteria voldoet, dan heb je zo'n website toch niet nodig?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:24 schreef CherryLips het volgende:
Goed.
Pas jij bij NMLK?
Komen nieuwe leuke activiteitenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:51 schreef CherryLips het volgende:
Alle leuke activiteiten zitten al vol.
Yup, nog twee maand.quote:
Geen vage mensen enzo? Vrienden aan overgehouden?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup, nog twee maand.
Was wel fijn voor de tijd in afoort waar je echt niemand kent en toch af en toe wat wilt doen
Ze heeft mij een keer gezien maar dat vond ze niets.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen vage mensen enzo? Vrienden aan overgehouden?
Je was okay.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:24 schreef CherryLips het volgende:
Goed.
Pas jij bij NMLK?
Meteen lidmaatschap opgezegd zeker?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze heeft mij een keer gezien maar dat vond ze niets.
Gezellig met al die autisten op FOK! Heerlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
Maar dat kan toch via een miljoen andere manieren ook? Fok alleen al...
voor die site moet je zeker betalen?
Niet raarder dan hierquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:53 schreef CherryLips het volgende:
Geen vage mensen enzo? Vrienden aan overgehouden?
Ik zit hier al 11 jaar en tijdens de weekendjes LL was er wel een piek in sociale bezigheden, maar het is nu weer aardig ingekakt hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
En ook een autoritaire dictator aan het hoofd.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet raarder dan hier
Denk serieus dat je t wel een beetje met fok kan vergelijken, zelfde volk. Rare stille autisten en ook wat normale sociale lui
Idd, ben ik naar Utrecht verhuisd omdat hier altijd die meets waren, zijn er geen meets meer.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit hier al 11 jaar en tijdens de weekendjes LL was er wel een piek in sociale bezigheden, maar het is nu weer aardig ingekakt hoorEr worden ook minder Fok-meets georganiseerd, in ieder geval in de fora waar ik graag kom.
Nouja is wel een verschil. Op fok is t al fucking moeilijk om een meet te organiseren, of er komen altijd dezelfde mensen of ze willen nooit.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
Kom ik jou nu niet meer tegenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:57 schreef Q. het volgende:
[..]
En ook een autoritaire dictator aan het hoofd.
Als het een fatsoenlijk bedrijf was geweest was ik nog steeds lid geweest.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja is wel een verschil. Op fok is t al fucking moeilijk om een meet te organiseren, of er komen altijd dezelfde mensen of ze willen nooit.
NMLK is echt gericht op activiteiten en mensen leren kennen. Dus iedereen staat ervoor open.
Dus dan kan je zowat elke dag wat doen als je wilt. Dan maar beetje betalen (5 euro de maand dacht ik) valt wel mee en bespaard je een hoop gedoe.
Daarom. En zolang je in de achtergrond blijft heb je daar geen problemen mee.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Je sociale leven, wat doe jequote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Als het een fatsoenlijk bedrijf was geweest was ik nog steeds lid geweest.
Had ik ook niet op die ene meet waar ik hem trofquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heb ik niemand om me aan vast te klampen bij al die enge nieuwe mensen
Dat heb ik nog steeds wel hoor. Had niet voor niets 30 man hier met O&N over de vloer. En mijn Facebook-VrijMiBo loopt ook heel erg prima.quote:
Sorry, er waren ook nog andere lekkere wijven.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had ik ook niet op die ene meet waar ik hem trof
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:00 schreef CherryLips het volgende:
O, moet een foto uploaden. Laat maar.
Kun je daar ook gebanned worden terwijl je net een jaarlidmaatschap hebt afgesloten?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep. Zonder restitutie van geld.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kun je daar ook gebanned worden terwijl je net een jaarlidmaatschap hebt afgesloten?
quote:Je lidmaatschap kan niet worden verlengd. Het systeem controleert constant of er een evenredige spreiding is in leeftijden, regio, geslacht en interesses. Op dit moment hebben we een overpopulatie. Zodra er plek vrijkomt ontvang je automatisch van het systeem een mail.
Ja, jij wilde in Utrecht wonenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:02 schreef Q. het volgende:
Maar als ze je willen lozen kan je gewoon meestal niet verlengen met dit bericht tot gevolg:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |