Jaja, morgenquote:
Ja da's altijd he, maar das geen toeval. Ik ga ook altijd net even wat anders doen op het moment dat iemand een vraag stelt waar ik even geen antwoord op paraat hebquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beetje zoals met alles, ze deed vast net wat anders. Pure pech
Nee, zeker niet na de afgelopen maandenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:12 schreef Cue_ het volgende:
Haha.. Krijgen we nu ook de : als ik t kan, kan iedereen t ?
Zolang je maar antwoord geeftquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja da's altijd he, maar das geen toeval. Ik ga ook altijd net even wat anders doen op het moment dat iemand een vraag stelt waar ik even geen antwoord op paraat heb
Dat idee had ik ook natuurlijk, en idd ik doe het zelf ook wel eensquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja da's altijd he, maar das geen toeval. Ik ga ook altijd net even wat anders doen op het moment dat iemand een vraag stelt waar ik even geen antwoord op paraat heb
Dan is het goedquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, zeker niet na de afgelopen maanden.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook natuurlijk, en idd ik doe het zelf ook wel eens.
Maar goed, ze had prima nee kunnen zeggen zonder dat het opeens vreemd was, dus I guess it's something.
Uh... ?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee. Napoleon Dynamite, ga kijken!
Nope, had wel een tijdje met dr zitten praten, maar ze moest als eerste weg (rond 1:00) al. Verbaasde me dus ook wel dat ze me aansprak gisterenquote:
1 date is niet meteen het einde van mijn vrijgezel zijn he?quote:
Sorryquote:
Geen idee waar je allemaal op doelt, maar gun t je zeker hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry.
Ik vind dat ik het wel weer even heb verdiend na afgelopen tijd.
Dingen en stuffquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee waar je allemaal op doelt, maar gun t je zeker hoor
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:37 schreef Cue_ het volgende:
De eerste draai van mn wasmachine hier. Hopelijk gaat alles goed
Hoop van zegen, want kan dat ding er toch niet zelfstandig in krijgen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]![]()
heje nou die lekbak eronder? Of gewoon op hoop van zegen?
Was het zo'n dramaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry.
Ik vind dat ik het wel weer even heb verdiend na afgelopen tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |