Het wordt nu wel eng hoor zo dichtbij. Heb je ook uitzicht op mijn gebouw of zit je aan de andere kant?quote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 10:07 schreef HeatWave het volgende:
http://frontpage.fok.nl/tickets/16
Graties film, in Utrecht.
Met gratis ratten, al dan niet in menselijke vorm.quote:Wolff Catharijne
Ratten, FOK!kers, same diffquote:Op maandag 5 januari 2015 10:08 schreef Q. het volgende:
[..]
[..]
Met gratis ratten, al dan niet in menselijke vorm.
En ikquote:Op maandag 5 januari 2015 10:08 schreef Q. het volgende:
[..]
[..]
Met gratis ratten, al dan niet in menselijke vorm.
Nee ik kijk naar links met het spoor mee.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Het wordt nu wel eng hoor zo dichtbij. Heb je ook uitzicht op mijn gebouw of zit je aan de andere kant?
Links... ben je een wijf ofzo? Naar noord of naar zuid?quote:Op maandag 5 januari 2015 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee ik kijk naar links met het spoor mee.
Dat zou ik ook niet weten hoorquote:Op maandag 5 januari 2015 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Links... ben je een wijf ofzo? Naar noord of naar zuid?
Ik weet toch niet hoe CS geplaatst is!quote:Op maandag 5 januari 2015 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Links... ben je een wijf ofzo? Naar noord of naar zuid?
Kanye?quote:Op maandag 5 januari 2015 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet toch niet hoe CS geplaatst is!
Noordwest
Ja, geen idee wie die McCartney gast is, maar die gaat wel ff flink bekend worden nu.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Das toch die dude die Paul McCartney beroemd gaat maken?
Watquote:Op maandag 5 januari 2015 10:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2015 10:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet mee gekregen? Ze hebben een samenwerking en nu roepen de fans van Kanye op Twitter dat Paul dankbaar mag zijn (wie Paul dan ook is)quote:
Paultje stelt me zo wel een beetje teleur.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet mee gekregen? Ze hebben een samenwerking en nu roepen de fans van Kanye op Twitter dat Paul dankbaar mag zijn (wie Paul dan ook is)
Wat is dat voor website?quote:Op maandag 5 januari 2015 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kanye West ontdekt nieuwe artiest Paul McCartney
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |