Dat vooral.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lees: geen zin om het uit te leggen
Yeah!quote:Op woensdag 31 december 2014 17:06 schreef Cue_ het volgende:
Maar nu heb je gezellig je eigen feestje
Mail het wel even.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:06 schreef CherryLips het volgende:
Nu wil ik wel meer uitleg ookRoddels willen we!
Dan is t ook niet bijzonder, dan is t een lege huls momenteelquote:Op woensdag 31 december 2014 17:07 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet iets heel bijzonders voor Zwolle, maar mag het nog niet zeggen!
Stuur je het even door CL?quote:
Hoeveel redenen zijn er om een club niet meer in te mogen?quote:
Maar wat dan wel?quote:Op woensdag 31 december 2014 17:15 schreef Cue_ het volgende:
Ik gok dat t in dit geval geen van 4 is
Van wie en waarom?quote:
Geile neukseks?quote:
Tja, Q. is natuurlijk wel een self made man. Ik snap best dat mensen daar afgunstig op reageren.quote:
Schrijvenquote:Op woensdag 31 december 2014 17:19 schreef CherryLips het volgende:
Steken hierachter in het steegje net een rotje af als ik iets aan het schrijven ben. M'n handschrift wat doe je
Daaromquote:Op woensdag 31 december 2014 17:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, Q. is natuurlijk wel een self made man. Ik snap best dat mensen daar afgunstig op reageren.
Self made bierbuik.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, Q. is natuurlijk wel een self made man. Ik snap best dat mensen daar afgunstig op reageren.
Twee keer geile neukseks?quote:
Heel vaak.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom
Plus blijkbaar jaloers mannetje want hoor t wel vaker
Mensen zijn toch stom.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik niet, zovaak spreek ik geen mensenzolderkamer autist
Ik laat wel weten als ik hem win.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:37 schreef CherryLips het volgende:
Aangezien CL is vergeten om bij de sigarenboer een staatslot te kopen en het blijkbaar online niet mag, gaat die 30 miljoen ook aan m'n neus voorbij
Staatsloterij? Had ik ook. Moest nieuw account aanmaken toen lukte het wel.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:31 schreef CherryLips het volgende:
CL probeert ergens in te loggen.
'Er gaat iets mis. Bel de klantenservice.'
Als ik hem win krijg je een miljoen van mij.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:37 schreef CherryLips het volgende:
Aangezien CL is vergeten om bij de sigarenboer een staatslot te kopen en het blijkbaar online niet mag, gaat die 30 miljoen ook aan m'n neus voorbij
Dat kan niet, want er bestaat al een account met die gegevens. Geneuzel.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Staatsloterij? Had ik ook. Moest nieuw account aanmaken toen lukte het wel.
Als ik er 15 win neem ik je een keer mee uit eten hoorquote:Op woensdag 31 december 2014 17:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou je eraan hoor.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik hem win krijg je een miljoen van mij.
Ander mail-adres.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kan niet, want er bestaat al een account met die gegevens. Geneuzel.
Zou kunnen. Heb ik er ook twee van.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
misschien checken ze ook je bankrekening?
Accepteer het onvermijdelijke. Blijkbaar gunt het universum je geen 30 miljoen.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik niet. Ja een zakelijke, maar ik heb geen zin in gezeik mocht ik winnen.
Benieuwd hoeveel er dan aan belasting af gaatquote:Op woensdag 31 december 2014 17:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik hem win krijg je een miljoen van mij.
Q. zorgt er vast voor dat het 1 miljoen netto is.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel er dan aan belasting af gaat
Why?quote:Op woensdag 31 december 2014 17:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Pfft bier op een nuchtere maag... I'm getting too old for this shit
Je hebt vast genoeg tijdquote:Op woensdag 31 december 2014 18:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Had ik geen tijd voor, trein vertrok![]()
Dat moet zodadelijk tijdens mijn overstap nog dus.
Maar dan moest je lopen, begrjjpelijk dat je dat zo lang mogelijk uitsteltquote:Op woensdag 31 december 2014 18:04 schreef CherryLips het volgende:
Nog even op de valreep een staatslot gekocht bij de AH, die blijkbaar om 6 uur dicht ging
In de tijd dat ik met wachtwoorden heb lopen kutten had ik al tien keer heen en weer kunnen lopen.
Ja duh.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan moest je lopen, begrjjpelijk dat je dat zo lang mogelijk uitstelt
ook gelijk een lijstje erbij gekocht? Voor het geval dat!quote:Op woensdag 31 december 2014 18:04 schreef CherryLips het volgende:
Nog even op de valreep een staatslot gekocht bij de AH, die blijkbaar om 6 uur dicht ging
In de tijd dat ik met wachtwoorden heb lopen kutten had ik al tien keer heen en weer kunnen lopen.
Mietje.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Pfft bier op een nuchtere maag... I'm getting too old for this shit
Wat was er in 2011?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:25 schreef Q. het volgende:
Volgens mij doe ik steeds minder met FOK!
[ afbeelding ]
Je bent verder.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:25 schreef Q. het volgende:
Volgens mij doe ik steeds minder met FOK!
[ afbeelding ]
Aka dagen dat je daadwerkelijk aan werken toe komt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Dit zijn echt van die nutteloze dagen.
Niemand is er en de mensen die er wel zijn hebben er eigenlijk gewoon geen zin in.
Ik vertik hetquote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Aka dagen dat je daadwerkelijk aan werken toe komt.
Heerlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:41 schreef CherryLips het volgende:
Stand-by staan voor iets en er verder geen info over krijgen en er nu achterkomen dat ze me iets meer hadden moeten vertellen
Thuiswerken FTW!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Dit zijn echt van die nutteloze dagen.
Niemand is er en de mensen die er wel zijn hebben er eigenlijk gewoon geen zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |