Zou kunnen. Heb ik er ook twee van.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
misschien checken ze ook je bankrekening?
Accepteer het onvermijdelijke. Blijkbaar gunt het universum je geen 30 miljoen.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik niet. Ja een zakelijke, maar ik heb geen zin in gezeik mocht ik winnen.
Benieuwd hoeveel er dan aan belasting af gaatquote:Op woensdag 31 december 2014 17:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik hem win krijg je een miljoen van mij.
Q. zorgt er vast voor dat het 1 miljoen netto is.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel er dan aan belasting af gaat
Why?quote:Op woensdag 31 december 2014 17:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Pfft bier op een nuchtere maag... I'm getting too old for this shit
Je hebt vast genoeg tijdquote:Op woensdag 31 december 2014 18:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Had ik geen tijd voor, trein vertrok![]()
Dat moet zodadelijk tijdens mijn overstap nog dus.
Maar dan moest je lopen, begrjjpelijk dat je dat zo lang mogelijk uitsteltquote:Op woensdag 31 december 2014 18:04 schreef CherryLips het volgende:
Nog even op de valreep een staatslot gekocht bij de AH, die blijkbaar om 6 uur dicht ging
In de tijd dat ik met wachtwoorden heb lopen kutten had ik al tien keer heen en weer kunnen lopen.
Ja duh.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan moest je lopen, begrjjpelijk dat je dat zo lang mogelijk uitstelt
ook gelijk een lijstje erbij gekocht? Voor het geval dat!quote:Op woensdag 31 december 2014 18:04 schreef CherryLips het volgende:
Nog even op de valreep een staatslot gekocht bij de AH, die blijkbaar om 6 uur dicht ging
In de tijd dat ik met wachtwoorden heb lopen kutten had ik al tien keer heen en weer kunnen lopen.
Mietje.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Pfft bier op een nuchtere maag... I'm getting too old for this shit
Wat was er in 2011?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:25 schreef Q. het volgende:
Volgens mij doe ik steeds minder met FOK!
[ afbeelding ]
Je bent verder.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:25 schreef Q. het volgende:
Volgens mij doe ik steeds minder met FOK!
[ afbeelding ]
Aka dagen dat je daadwerkelijk aan werken toe komt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Dit zijn echt van die nutteloze dagen.
Niemand is er en de mensen die er wel zijn hebben er eigenlijk gewoon geen zin in.
Ik vertik hetquote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Aka dagen dat je daadwerkelijk aan werken toe komt.
Heerlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:41 schreef CherryLips het volgende:
Stand-by staan voor iets en er verder geen info over krijgen en er nu achterkomen dat ze me iets meer hadden moeten vertellen
Thuiswerken FTW!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Dit zijn echt van die nutteloze dagen.
Niemand is er en de mensen die er wel zijn hebben er eigenlijk gewoon geen zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |