SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Second Round
Saturday December 27
Afternoon Session
13:40 Robert Thornton v Ronnie Baxter 4-0
15:15 Terry Jenkins v Lawrence Ryder 4-0
16:45 Peter Wright v Ronny Huybrechts 4-1
Evening Session
20:10 Dave Chisnall v Benito van de Pas 2-4
21:40 Michael van Gerwen v Sascha Stein 4-1
23:15 Gary Anderson v Jelle Klaasen 4-3
Sunday December 28
Afternoon Session
13:40 Andy Hamilton v Kyle Anderson 4-2
15:15 Cristo Reyes v Kevin Painter 4-3
16:45 Ian White v Kim Huybrechts 3-4
Evening Session
20:10 Darren Webster v Dean Winstanley 3-4
21:40 Phil Taylor v Mark Webster 4-0
23:15 Adrian Lewis v Keegan Brown 4-2
Monday December 29
Afternoon Session
13:40 Brendan Dolan v Michael Smith 2-4
15:15 Max Hopp v Vincent van der Voort 0-4
16:45 Raymond van Barneveld v Jamie Caven 4-3
Evening Session
20:10 James Wade v Stephen Bunting 1-4
Third Round
21:40 Michael van Gerwen v Terry Jenkins 4-1
23:15 Benito van de Pas v Robert Thornton 0-4
Tuesday December 30
Afternoon Session
13:40 Peter Wright v Andy Hamilton
15:15 Gary Anderson v Cristo Reyes
16:45 Dean Winstanley v Vincent van der Voort
Evening Session
20:10 Adrian Lewis v Raymond van Barneveld
21:40 Phil Taylor v Kim Huybrechts
23:15 Stephen Bunting v Michael Smith
Quarter-Finals
Thursday January 1
20:10 Wright/Hamilton v G. Anderson/Reyes
22:00 Michael van Gerwen v Robert Thornton
Friday January 2
20:10 Taylor/K. Huybrechts v /Winstanley/Van der Voort
22:00 Lewis/Van Barneveld v Bunting/Smith
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
Nationaliteiten (21):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
Alexandra Palace, London.
Wanneer?
18-23 december, 27-30 december, 1-4 januari.
Kan ik dit ook ergens zien?
Ja, op RTL7 (of je zoekt een Sky Sports stream).Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:
die reactie is top te noemenquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:31 schreef Anonymousz het volgende:
lewisopopergod!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
van barneveld reactie![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:31 schreef pablo1989 het volgende:
Niet gezien, keek naar de tieten van Lewis.
open deur is open.quote:
Lewis is de sportiefste speler die er is. Luister maar eens naar zijn interviews. Wordt ook steeds populairder bij het publiek.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:31 schreef tralalala het volgende:
Waarom juichen jullie voor zo'n naar mannetje?
Zinloos getweet. Stille tocht graag.quote:
En zo'n groot talentquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
Lewis is de sportiefste speler die er is. Luister maar eens naar zijn interviews. Wordt ook steeds populairder bij het publiek.
Vaak krijgt juist degene die een 9 darter gooit een dip toch?quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:32 schreef franklop het volgende:
Ben benieuwd hoe barney dit oppakt.alleen tegen van Gerwen ooit 9 darter tegen gehad of niet?
twee keer al tegen MvGquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:32 schreef franklop het volgende:
Ben benieuwd hoe barney dit oppakt.alleen tegen van Gerwen ooit 9 darter tegen gehad of niet?
Taylorrrtquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:32 schreef franklop het volgende:
Lewis gooide anders een 9-dart in de WK-finale en won deze finale met 7-5.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vaak krijgt juist degene die een 9 darter gooit een dip toch?
Hier ook massaal vuurwerk in de straatquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:33 schreef Anonymousz het volgende:
vuurwerk ging af toen lewis die 9 darter gooide
gemistquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:33 schreef Anonymousz het volgende:
vuurwerk ging af toen lewis die 9 darter gooide
ook al tegen Lewis en Taylor zie ik nuquote:
inderdaad , gelijk de sloot inquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jochies in het park slaam om vuurwerk is not dun.
Vet!quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Een minuut gratis schrokken bij FEBO.
Volgens mij is het gewoon de eerste die hem gooit, tenminste dat was eerst zo. Is trouwens stuk minder geworden volgens mij kreeg die chinese kok in de jaren 80 50.000 pond, en toen was de pond een stuk meer waard.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
10,000 mits niemand er nog een gooit
Dat was zijn opkomst toch?quote:
Nee, gewoon delen met eventueel een ander.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon de eerste die hem gooit, tenminste dat was eerst zo. Is trouwens stuk minder geworden volgens mij kreeg die chinese kok in de jaren 80 50.000 pond, en toen was de pond een stuk meer waard.
JAJAJAquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
LatGod
PaalGod
Juicen.lat.exe.rar.zip
quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:38 schreef IJsbergsla het volgende:
Stompé: ''Van Barneveld heeft ook een aantal hele slechte scores gehad, in de laatste leg stond hij nog op 309''
Na 6 pijlen
Lewis zou ik wel een groter talent willen noemen ja.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:39 schreef El-Capone het volgende:
Wie vind Lewis nog meer een groter talent dan Van Gerwen?
talent misschien wel , mentaal nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:39 schreef El-Capone het volgende:
Wie vind Lewis nog meer een groter talent dan Van Gerwen?
Ah ok, is ook wel zo eerlijk omdat de kans natuurlijk best aanzienlijk is dat er in de zelfde ronde een 9-darter word gegooid, volgens mij word er tegenwoordig om de 2 jaar wel een 9-darter op het Wk gegooid.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, gewoon delen met eventueel een ander.
Zijn tegenwoordig heel veel toernooien waar helemaal niets extra voor 9-darters gegeven wordt
Wat een feestquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier ook massaal vuurwerk in de straat
Zo zou je het ook kunnen omschrijven ja.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
talent misschien wel , mentaal niet
Dit.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
quote:
Dat gaat een keer mis.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:41 schreef BB-King het volgende:
Barney scorend minder maar in ieder geval wel goed op de dubbels tot zover.
Dat is ook het enige wat je kan doen tegen zulke spelers als Lewis. Dat kan hij ook heel goed tegen Van Gerwen en Taylor.quote:
"Het hoeft niet veel te kosten"quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:41 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dit belooft niet veel goeds.
Ben ik het wel mee eens ja. Alleen als Lewis in vorm is, is er geen darter waar ik liever naar kijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Caven is natuurlijk een groter talent dan Lewis. Denk er ook nog even bij dat Caven blind is aan zijn rechteroog, ratatatata.quote:
in vorm is er geen betere , maar dat laat die sporadisch zienquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:43 schreef El-Capone het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens ja. Alleen als Lewis in vorm is, is er geen darter waar ik liever naar kijk.
92.quote:
Tja, maar zolang je je eigen legs wint... Ben je in dit geval fucked want Lewis begonquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Caven is natuurlijk een groter talent dan Lewis. Denk er ook nog even bij dat Caven blind is aan zijn rechteroog, ratatatata.
Afzetterij, precies wat ik al vermoedde. Het is wat dat betreft gewoon triest. Commentaar is matig, de gasten in de studio vallen tegen, het gemekker om maar actief te worden op Twitter en Facebook is irritant en de shop is dus duur. Het is het allemaal net niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"Het hoeft niet veel te kosten"
Alles is boven de ¤50, behalve de koffiemok.
Resultaat dartenquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:44 schreef Kopiko het volgende:
Defensief darten Barney betaalt zich uit!
Lewis heeft zo'n soepele worp en zelfs in een versnelde worp kan hij ze makkelijk in de triple leggen. Zie deze ninedart.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:43 schreef El-Capone het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens ja. Alleen als Lewis in vorm is, is er geen darter waar ik liever naar kijk.
Titel klopt niet. Het is 48 seconden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lewis heeft zo'n soepele worp en zelfs in een versnelde worp kan hij ze makkelijk in de triple leggen. Zie deze ninedart.
patatquote:
Zo moeiteloos, echt prachtig.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lewis heeft zo'n soepele worp en zelfs in een versnelde worp kan hij ze makkelijk in de triple leggen. Zie deze ninedart.
Snackpot wilde weer kusjes geven.quote:
Jan de Hoop vindt dat lekker bij AdtheVoice.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snackpot wilde weer kusjes geven.
heerlijk om te zien idd! Ik weet ook nog dat hij een keer een 'blind' 180 gooide, door bij de 3e pijl z'n hoofd weg te draaien.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deed 'ie vroeger wel vaker. Maar dat mislukte wel vaakquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:48 schreef El-Capone het volgende:
[..]
heerlijk om te zien idd! Ik weet ook nog dat hij een keer een 'blind' 180 gooide, door bij de 3e pijl z'n hoofd weg te draaien.
en rtl7darts nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:48 schreef raptorix het volgende:
OMG heel twitter is trending met dartsen.
Op de Veluwe waar geen hond (behalve de hond van Jan) komt. Tactische keuze van Jan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jan de Hoop vindt dat lekker bij AdtheVoice.
Toen mocht je binnen nog roken!quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:46 schreef heywoodu het volgende:
Voor in de pauze, Scholten tegen Stompé op de Embassy 1998 (daar begint de video in elk geval mee)
Misschien op @Ad180quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:49 schreef Zipportal het volgende:
PedoAd leeft ook mee met het darten.
Geen enkele tweet over een 9-darter.
Daarom Ad.
beide nog met soort van haarquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:46 schreef heywoodu het volgende:
Voor in de pauze, Scholten tegen Stompé op de Embassy 1998 (daar begint de video in elk geval mee)
Maar serieus, dat komt omdat het twitter trending algoritme meer rekening houd met de Delta van een term, en minder in absolute aantallen, volgens mij noemden ze dat nieuwe algoritme het Bieber algoritmequote:
Ook beklimt hij graag de Adsteeg in Limburg.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de Veluwe waar geen hond (behalve de hond van Jan) komt. Tactische keuze van Jan.
Had je toch maar moeten kijken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Kk kan ik 1 pot niet kijken. 9-darter gemist.![]()
![]()
Blijkbaar breng jij ons geluk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Kk kan ik 1 pot niet kijken. 9-darter gemist.![]()
![]()
Ik wil je bedanken voor deze mooie creatie.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was mijn plaatje maar dat geheel terzijde.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:55 schreef Nober het volgende:
WHEN LEWIS ATTACKS BARNEY WILL BE DEATH
De Barney Army is nog een beetje van slag van die missers.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Het is wel redelijk stil in de zaal nu.
Zitten ook in de wedstrijd qua beleving.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Het is wel redelijk stil in de zaal nu.
Hij bedoelt The Death.quote:
Die randcrimineel mag aan het gas. Samen met zijn opgevoerde zoon.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:56 schreef raptorix het volgende:
Ik zou Dries Roelvink trouwens graag als studiogast willen zien!
Ja... of Harry Piekemaquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:56 schreef raptorix het volgende:
Ik zou Dries Roelvink trouwens graag als studiogast willen zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |