Dat gaat een keer mis.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:41 schreef BB-King het volgende:
Barney scorend minder maar in ieder geval wel goed op de dubbels tot zover.
Dat is ook het enige wat je kan doen tegen zulke spelers als Lewis. Dat kan hij ook heel goed tegen Van Gerwen en Taylor.quote:
"Het hoeft niet veel te kosten"quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:41 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dit belooft niet veel goeds.
Ben ik het wel mee eens ja. Alleen als Lewis in vorm is, is er geen darter waar ik liever naar kijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
talent misschien wel , mentaal niet
Caven is natuurlijk een groter talent dan Lewis. Denk er ook nog even bij dat Caven blind is aan zijn rechteroog, ratatatata.quote:
in vorm is er geen betere , maar dat laat die sporadisch zienquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:43 schreef El-Capone het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens ja. Alleen als Lewis in vorm is, is er geen darter waar ik liever naar kijk.
92.quote:
Tja, maar zolang je je eigen legs wint... Ben je in dit geval fucked want Lewis begonquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Caven is natuurlijk een groter talent dan Lewis. Denk er ook nog even bij dat Caven blind is aan zijn rechteroog, ratatatata.
Afzetterij, precies wat ik al vermoedde. Het is wat dat betreft gewoon triest. Commentaar is matig, de gasten in de studio vallen tegen, het gemekker om maar actief te worden op Twitter en Facebook is irritant en de shop is dus duur. Het is het allemaal net niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"Het hoeft niet veel te kosten"
Alles is boven de ¤50, behalve de koffiemok.
Resultaat dartenquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:44 schreef Kopiko het volgende:
Defensief darten Barney betaalt zich uit!
Lewis heeft zo'n soepele worp en zelfs in een versnelde worp kan hij ze makkelijk in de triple leggen. Zie deze ninedart.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:43 schreef El-Capone het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens ja. Alleen als Lewis in vorm is, is er geen darter waar ik liever naar kijk.
Titel klopt niet. Het is 48 seconden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lewis heeft zo'n soepele worp en zelfs in een versnelde worp kan hij ze makkelijk in de triple leggen. Zie deze ninedart.
patatquote:
Zo moeiteloos, echt prachtig.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lewis heeft zo'n soepele worp en zelfs in een versnelde worp kan hij ze makkelijk in de triple leggen. Zie deze ninedart.
Snackpot wilde weer kusjes geven.quote:
Jan de Hoop vindt dat lekker bij AdtheVoice.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snackpot wilde weer kusjes geven.
heerlijk om te zien idd! Ik weet ook nog dat hij een keer een 'blind' 180 gooide, door bij de 3e pijl z'n hoofd weg te draaien.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |