Lewis heeft zo'n soepele worp en zelfs in een versnelde worp kan hij ze makkelijk in de triple leggen. Zie deze ninedart.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:43 schreef El-Capone het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens ja. Alleen als Lewis in vorm is, is er geen darter waar ik liever naar kijk.
Titel klopt niet. Het is 48 seconden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lewis heeft zo'n soepele worp en zelfs in een versnelde worp kan hij ze makkelijk in de triple leggen. Zie deze ninedart.
patatquote:
Zo moeiteloos, echt prachtig.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lewis heeft zo'n soepele worp en zelfs in een versnelde worp kan hij ze makkelijk in de triple leggen. Zie deze ninedart.
Snackpot wilde weer kusjes geven.quote:
Jan de Hoop vindt dat lekker bij AdtheVoice.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snackpot wilde weer kusjes geven.
heerlijk om te zien idd! Ik weet ook nog dat hij een keer een 'blind' 180 gooide, door bij de 3e pijl z'n hoofd weg te draaien.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |