SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
380 Iris Goo Goo Dolls 1999
379 Owner Of A Lonely Heart Yes 1983
378 I Don't Want To Miss A Thing Aerosmith 1998
377 Sebastian Cockney Rebel 1973
376 Thank You For The Music ABBA 1978![]()
375 Lola The Kinks 1970
374 Rood Marco Borsato 2006 mja
373 Bloasmuziek Ge Reinders 1999
372 Follow You Follow Me Genesis 1978
371 Geef Mij Je Angst Andre Hazes 1984
370 Against All Odds Phil Collins 1984
369 Bad Moon Rising Creedence Clearwater Revival 1969![]()
![]()
![]()
368 We Will Rock You Queen 1977![]()
![]()
Iris ken je.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
die is een tijd lang sowieso niet te missen geweest in zwollequote:Op dinsdag 30 december 2014 14:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
toen was het ook nog wel leuk. Alleen jammer dat Jan Vayne er ook wel eens zat!
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Dansen dansenHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
380 Iris Goo Goo Dolls 1999![]()
379 Owner Of A Lonely Heart Yes 1983![]()
![]()
378 I Don't Want To Miss A Thing Aerosmith 1998![]()
377 Sebastian Cockney Rebel 1973![]()
![]()
375 Lola The Kinks 1970![]()
![]()
![]()
374 Rood Marco Borsato 2006![]()
373 Bloasmuziek Ge Reinders 1999![]()
![]()
![]()
372 Follow You Follow Me Genesis 1978![]()
371 Geef Mij Je Angst Andre Hazes 1984![]()
370 Against All Odds Phil Collins 1984![]()
368 We Will Rock You Queen 1977
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
De docter is volgensmij al een jaar of 30 bijna niet veranderd![]()
EWF verveelt me ook nooit
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dit vind ik niet zo.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat een mager uur eigenlijk, voor dit hoge gedeelte van de lijst.
wel top dat zo'n cafe nog overleefd!quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:53 schreef Bosbeetle het volgende:
De docter is volgensmij al een jaar of 30 bijna niet veranderd
Dat zei ik al. Komend uur is niet veel beter.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:54 schreef Fred_B het volgende:
Wat een mager uur eigenlijk, voor dit hoge gedeelte van de lijst.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik moet snel weer de laptop erbij pakken, dit werkt niet heel prettig met de iPad.
Heel blij met mijn mooie nieuwe Fiat 500![]()
Mooi uurtje komt eraan, met de beste rockballad aller tijden. Aerosmith
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De eigenaar is er wat minder aan toe... die is volgensmij goed ziek...quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
wel top dat zo'n cafe nog overleefd!En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
da's minder! Hopelijk knapt ie weer op.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De eigenaar is er wat minder aan toe... die is volgensmij goed ziek...I love music |Ajax forever
![]()
tijd om te gaan. Hopelijk kan ik zo nog meeluisteren en/of -posten vanuit het ziekenhuis. Oordopjes gaan mee.
Make love, not war ☮![]()
Dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
da's minder! Hopelijk knapt ie weer op.
Jeetje, je gaat toch niet dood ofzo?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:56 schreef Diaan73 het volgende:
tijd om te gaan. Hopelijk kan ik zo nog meeluisteren en/of -posten vanuit het ziekenhuis.
Ik hoop dat het meevalt voor je moederquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:56 schreef Diaan73 het volgende:
tijd om te gaan. Hopelijk kan ik zo nog meeluisteren en/of -posten vanuit het ziekenhuis.
![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:56 schreef Diaan73 het volgende:
Dat hoop ik niet nee...quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jeetje, je gaat toch niet dood ofzo?I love music |Ajax forever
Allemaal op dezelfde stemmen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:56 schreef Elfletterig het volgende:
Hoe doen die Limburgers dat trouwens, zo veel platen de lijst in krijgen?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Wat denk je van die Zeeuwen danquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:56 schreef Elfletterig het volgende:
Hoe doen die Limburgers dat trouwens, zo veel platen de lijst in krijgen?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Nee moet met mijn moeder mee... iets met huidkanker op de neus en nieuwe huid laten plaatsen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jeetje, je gaat toch niet dood ofzo?Make love, not war ☮![]()
Kan me Zwolle zonder dat Cafe lastig voorstellen.quote:
Bestaat de Joffer nog?I love music |Ajax forever
haten op CCRquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:55 schreef Wave103 het volgende:
ELO, Beatles, RATM, Billy Joel en Queen wordt genot, voor de rest![]()
![]()
Heb je de Zeeuwse noteringen nog niet geteld zeker?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:56 schreef Elfletterig het volgende:
Hoe doen die Limburgers dat trouwens, zo veel platen de lijst in krijgen?![]()
Ik ook, dankjewel!quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat het meevalt voor je moeder
Envoor je Fiat!
Make love, not war ☮![]()
Ik denk dat ik even een uurtje vreemdga met het KX album basispakket. Zo 3 albums van The Who achter elkaar(dat krijg je wel snel als je alfabetisch werkt
)
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Oh ja, dat zei je. Sterkte voor allebeiquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee moet met mijn moeder mee... iets met huidkanker op de neus en nieuwe huid laten plaatsen.
Jupquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kan me Zwolle zonder dat Cafe lastig voorstellen.
Bestaat de Joffer nog?En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Ok kut, nou sterkte dan maar.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee moet met mijn moeder mee... iets met huidkanker op de neus en nieuwe huid laten plaatsen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Oei dat is minder. Sterkte toegewenst. Hopelijk valt het mee.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee moet met mijn moeder mee... iets met huidkanker op de neus en nieuwe huid laten plaatsen.
Tot Later
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
kwamen we vaak op dinsdagavondquote:
Vreemdgangerquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk dat ik even een uurtje vreemdga met het KX album basispakket. Zo 3 albums van The Who achter elkaar(dat krijg je wel snel als je alfabetisch werkt
)
![]()
Klinkt niet als n pretje.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee moet met mijn moeder mee... iets met huidkanker op de neus en nieuwe huid laten plaatsen.Veel sterkte beiden
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Heftig! Sterkte!quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee moet met mijn moeder mee... iets met huidkanker op de neus en nieuwe huid laten plaatsen.![]()
![]()
quote:
Hebben jullie de tissues al klaar liggen voor I Dont Wanna Miss A Thing?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
380 Iris Goo Goo Dolls 1999![]()
379 Owner Of A Lonely Heart Yes 1983![]()
TIJDLOOS!
![]()
![]()
377 Sebastian Cockney Rebel 1973![]()
![]()
375 Lola The Kinks 1970![]()
![]()
374 Rood Marco Borsato 2006![]()
![]()
372 Follow You Follow Me Genesis 1978![]()
371 Geef Mij Je Angst Andre Hazes 1984![]()
370 Against All Odds Phil Collins 1984![]()
![]()
368 We Will Rock You Queen 1977
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Is wel geluktquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:59 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Wij Achterhoekers hebben alleen maar Normaal om op te stemmen.![]()
![]()
Ik vind Bloasmuziek en andere nummers in het dialect meet Limburgs dan dat Blof Zeeuws is. Ze komen uit Zeeland, ja. Maar ze zijn gewoon een Nederlands(talig)e band. Bovendien wonen in Limburg bijna 5 keer zo veel mensen als in Zeeland.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb je de Zeeuwse noteringen nog niet geteld zeker?![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:59 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Oh, ik zie net dat ik bij de 31e zit te kijken![]()
![]()
![]()
![]()
Nouja, lijkt me belangrijker dat het goed gaat met je moeder.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:56 schreef Diaan73 het volgende:
tijd om te gaan. Hopelijk kan ik zo nog meeluisteren en/of -posten vanuit het ziekenhuis. Oordopjes gaan mee.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Limburgers leggen altijd dat taaltje erinquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind Bloasmuziek en andere nummers in het dialect meet Limburgs dan dat Blof Zeeuws is. Ze komen uit Zeeland, ja. Maar ze zijn gewoon een Nederlands(talig)e band. Bovendien wonen in Limburg bijna 5 keer zo veel mensen als in Zeeland.
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Nu kan ik wel weer uitlopen op Diaantje in de post Top 10 van Kingstown.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
380 Goo Goo Dolls Iris![]()
379 Yes Owner Of A Lonely Heart![]()
378 Aerosmith I Don't Want To Miss A Thing![]()
377 Cockney Rebel Sebastian![]()
376 ABBA Thank You For The Music![]()
375 The Kinks Lola![]()
374 Marco Borsato Rood![]()
373 Ge Reinders Bloasmuziek![]()
372 Genesis Follow You Follow Me![]()
371 Andre Hazes Geef Mij Je Angst![]()
370 Phil Collins Against All Odds![]()
![]()
369 Creedence Clearwater R. Bad Moon Rising![]()
368 Queen We Will Rock You
Denk dat die stiekem hulp hebben van buiten het dorpquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Volendam doet het relatief nog erger, absoluut misschien ook wel![]()
![]()
Misschien kun je mij nog inhalenquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:00 schreef Mani89 het volgende:
Nu kan ik wel weer uitlopen op Diaantje in de post Top 10 van Kingstown.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Succes/sterkte en tot laterquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:56 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
Beetje coke uitdelen, daar koop je stemmen meequote:Op dinsdag 30 december 2014 15:00 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat die stiekem hulp hebben van buiten het dorp![]()
Ze moet 3 kwartier wachten tot haar moeder uit de behandeling komt...quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, lijkt me belangrijker dat het goed gaat met je moeder.I love music |Ajax forever
Je merkt dat ik mijn uiterste best aan het doen ben.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kun je mij nog inhalenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Daag 'm nou niet uitquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kun je mij nog inhalen![]()
![]()
Rood en Bloasmuziek na mekaar
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Wat fijn dat Ge Reinders steeds verder die lijst uit tieft. Kan me nog wel herinneren dat het vaak in de top 100 en zelfs een keer in de top 25 stond
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat lukt zelfs mij nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kun je mij nog inhalen![]()
Hallo trouwens![]()
Tapas is weer klaar voor vandaag
Ja, maar dan luister ik meestal al niet meer. Nu heb ik er last van.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:01 schreef Dven het volgende:
Wat fijn dat Ge Reinders steeds verder die lijst uit tieft. Kan me nog wel herinneren dat het vaak in de top 100 en zelfs een keer in de top 25 stond
376 Thank You For The Music ABBA 1978
375 Lola The Kinks 1970
374 Rood Marco Borsato 2006
369 Bad Moon Rising Creedence Clearwater Revival 1969
![]()
373 Bloasmuziek Ge Reinders 1999 0 0 0 0 261 167 67 67 27 69 114 99 177 254 318 373
Jammer dat ie niet in de nacht is.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Lola is je ex?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:03 schreef cafca het volgende:
376 Thank You For The Music ABBA 1978
375 Lola The Kinks 1970
374 Rood Marco Borsato 2006
369 Bad Moon Rising Creedence Clearwater Revival 1969
![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
373 Bloasmuziek Ge Reinders 1999 0 0 0 0 261 167 67 67 27 69 114 99 177 254 318 373
Jammer dat ie niet in de nacht is.
Hij was gewoon nog beter dan Bohemian in de eerste jaren![]()
Als je er nou volgend jaar op stemt staat ie wellicht iets hoger en valt ie in de nacht van 30 op 31 en heb je er geen last meer vanquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar dan luister ik meestal al niet meer. Nu heb ik er last van.![]()
![]()
Bij ZZ Top waren we beter in vorm.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb jullie wel gemist bij Abel hoor, ik zag de grappen voor me[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Of gewoon een paar Limburgers ombrengen zodat hij helemaal uit de lijst valtg.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:04 schreef D. het volgende:
[..]
Als je er nou volgend jaar op stemt staat ie wellicht iets hoger en valt ie in de nacht van 30 op 31 en heb je er geen last meer van"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Da' pas strategisch stemmen. We gaan niet genoeg hebben aan 2 of 3 lijstjes zoquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:04 schreef D. het volgende:
[..]
Als je er nou volgend jaar op stemt staat ie wellicht iets hoger en valt ie in de nacht van 30 op 31 en heb je er geen last meer van![]()
Is dit Mumford and Sons? Ik hoorde een banjo[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Moet niet iedereen gaan doen natuurlijk, want dadelijk duw je 'm de top 10 inquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Da' pas strategisch stemmen. We gaan niet genoeg hebben aan 2 of 3 lijstjes zo![]()
![]()
Prima rond plek 1800, maar niet hoger...I love music |Ajax forever
Dat is geen probleem. Dan ben ik al lang weg.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:06 schreef D. het volgende:
[..]
Moet niet iedereen gaan doen natuurlijk, want dadelijk duw je 'm de top 10 in
quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit Mumford and Sons? Ik hoorde een banjoNee, die komen nog. Aan het eind van volgend uur en op plek 200
![]()
IK HEB MIJN ARMEN IN DE LUCHT JONGENS!Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Nee, die komen nog. Aan het eind van volgend uur en op plek 200
Er is geen enkel uur van de Top 2000 dat beter en mooier begint dan komend uur, namelijk met het mooiste intro allertijden.![]()
Je typt met je neus?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:07 schreef Mani89 het volgende:
IK HEB MIJN ARMEN IN DE LUCHT JONGENS!De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Iris![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
lastig typen he?!quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:07 schreef Mani89 het volgende:
IK HEB MIJN ARMEN IN DE LUCHT JONGENS!I love music |Ajax forever
Als we allemaal op bagger gaan stemmen kunnen we t/m de 30e allemaal genieten, en maken we voor de 31e andere plannenquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is geen probleem. Dan ben ik al lang weg.![]()
![]()
TMIquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:07 schreef Mani89 het volgende:
IK HEB MIJN ARMEN IN DE LUCHT JONGENS!![]()
![]()
o maar dan moeten we juist niet op marianne gaan stemmen..quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:08 schreef D. het volgende:
[..]
Als we allemaal op bagger gaan stemmen kunnen we t/m de 30e allemaal genieten, en maken we voor de 31e andere plannen
wel verwarrend wordt het zo..
Wil je ook weten of ik kleren aan heb?quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
We hebben nog bijna 11 maanden om een goed actieplan uit te werkenquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
o maar dan moeten we juist niet op marianne gaan stemmen..
wel verwarrend wordt het zo..![]()
![]()
Precies, en vooral veel mooie verhalen meesturen natuurlijkquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:08 schreef D. het volgende:
[..]
Als we allemaal op bagger gaan stemmen kunnen we t/m de 30e allemaal genieten, en maken we voor de 31e andere plannen
lange verhalen ookquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Precies, en vooral veel mooie verhalen meesturen natuurlijk
Nee, bedanktquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wil je ook weten of ik kleren aan heb?![]()
gelukkig wel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:09 schreef D. het volgende:
[..]
We hebben nog bijna 11 maanden om een goed actieplan uit te werken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doedezemaar vindt dit niet leuk[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit vind ik geen genotPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Verwacht dat dit aankomende jaren wel richting de Top 100 verschuift.
Tijdloze plaat
zou me niets verbazen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:11 schreef D. het volgende:
[..]
Zou, wanneer 2 nummers hetzelfde aantal stemmen heeft, het verhaal de doorslag geven?I love music |Ajax forever
Ik zou niet de illusie hebben dat Radio 2 al te lang naar het aantal stemmen kijkt, dus jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:11 schreef D. het volgende:
[..]
Zou, wanneer 2 nummers hetzelfde aantal stemmen heeft, het verhaal de doorslag geven?
Ik moet mij even geestelijk voorbereiden op het volgende liedje.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Much better than a
Owner of a broken heart
En we nemen afscheid van Yes."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Heb ik de Goo Goo Dolls gemist???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Owner of a Lonely Heart is toch wel lekker?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn hersenen zijn heel dankbaar[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Sinds de ochtendshow van Giel kan ik hier niet meer naar luisteren...[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Ja, dat zei ik alquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Owner of a Lonely Heart is toch wel lekker?![]()
Ik krijg zonder dollen elke keer een brok mijn keel van dit nummer, ik kan toch niet de enige zijn?
![]()
![]()
![]()
Everything I Do part 2
En part 1 was al kut....[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb het nooit gekund. Aerosmith mag er acuut uitflikkerenquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:15 schreef Zaktabak het volgende:
Sinds de ochtendshow van Giel kan ik hier niet meer naar luisteren...![]()
Geweldig om mee te blèren dit![]()
Ga eens terug naar Skyradio jijquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gekund. Aerosmith mag er acuut uitflikkeren
-XOXO-![]()
Hè, dat is mijn tekst.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga eens terug naar Skyradio jij![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga eens terug naar Skyradio jij
Dit is juist het ultieme SkyRadio zeiknummer, Hans.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is juist het ultieme SkyRadio zeiknummer, Hans.
Ik heb het nog nooit op Sky gehoordquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is juist het ultieme SkyRadio zeiknummer, Hans.
-XOXO-![]()
Komt waarschijnlijk, omdat je het nooit op hebt staanquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit op Sky gehoord![]()
![]()
Toen ik op kantoor SkyRadio voor mn kaan kreeg hoorde ik het elke week wel 3 keer.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
sorry mensen ik was ff in slaap gevallenI love music |Ajax forever
377 Sebastian Cockney Rebel 1973 61 84 49 76 90 92 116 146 151 120 191 172 170 244 334 377
Tsja.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zo ik moet even een slokje water drinken.
Sebastian!
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:For you, there'll be no more crying.
Eerste nummer uit de top 100 van gecombineerde top 2000's[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Was het een stuk beter van gewordenquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh god, stel je toch voor dat U2 dat nummer had opgenomen....![]()
Ook al de verkeerde kant op.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
377 Sebastian Cockney Rebel 1973 61 84 49 76 90 92 116 146 151 120 191 172 170 244 334 377
Tsja."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ga ik zo doen dans la picine!quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:19 schreef Mani89 het volgende:
Zo ik moet even een slokje water drinken.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik vind dit tegelijkertijd walgelijk en prachtig.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heerlijke kitsch
En terechtquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:21 schreef Berkery het volgende:
Ik durf te wedden dat ze dit ook gaan afkappen![]()
![]()
En er doorheen lullen...quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:21 schreef Berkery het volgende:
Ik durf te wedden dat ze dit ook gaan afkappen![]()
![]()
quote:
Het zal de leeftijd zijn, ooit ga je het waarderenquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:22 schreef Saind het volgende:
mi gaddo dit is echt een van de kutste dingen die ik ooit gehoord heb![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
ABBA
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Mart Smeets: Senk joe for de muziek[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Senk You For The Music![]()
You're Welcome ABBAFor you, there'll be no more crying.
En dan de oude Ajax letters in je UI hebben...quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:22 schreef Saind het volgende:
mi gaddo dit is echt een van de kutste dingen die ik ooit gehoord heb![]()
![]()
Nee...quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:24 schreef Robar het volgende:
Kunnen we een petitie opstarten om ABBA uit deze lijst te weren?![]()
neequote:Op dinsdag 30 december 2014 15:24 schreef Robar het volgende:
Kunnen we een petitie opstarten om ABBA uit deze lijst te weren?I love music |Ajax forever
nergens voor nodigquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:24 schreef Robar het volgende:
Kunnen we een petitie opstarten om ABBA uit deze lijst te weren?
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Heel veel handtekeningen hoef je niet te verwachten volgens mij...quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:24 schreef Robar het volgende:
Kunnen we een petitie opstarten om ABBA uit deze lijst te weren?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Als de top2000 afgelopen is, zing ik lalalalalalalaaaaaaa...... Hips! Of zoietsquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit zing ik als de top 2000 afgelopen is. Bedankt voor de muziek![]()
Mad?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:24 schreef Robar het volgende:
Kunnen we een petitie opstarten om ABBA uit deze lijst te weren?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hooguit voor meer Abba.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:24 schreef Robar het volgende:
Kunnen we een petitie opstarten om ABBA uit deze lijst te weren?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Als de top 2000 afgelopen is ga ik een potje kaarten[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tuurlijk wel, Beatles, Bee Gees, Kinks, Hollies etc er meteen achteraan. Oh wacht, seventiesrock en eighties ook maar meteen.quote:![]()
Voor Claudia daarentegen...quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
vind het aantal prima.quote:I love music |Ajax forever
Het is nu wel weer leuk geweest voor een jaartje.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
MEER! MEER! MEER! MEER! MEER! MEER! MEER! MEER!quote:
*steeds sneller*"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het zal de leeftijd zijn, ooit ga je het waarderenLeuk dat jullie er van uit gaan dat ik jong benquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan de oude Ajax letters in je UI hebben...![]()
![]()
Meer Kinks zou ook niet gek zijn.
Dit is hun laatste alweer voor dit jaar..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Dit nummer gaat over de songfestivalwinnaar van 2014.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Cherry Cola
Rellende_Rotscholier
![]()
La la la LolaHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik zou al blij zijn als er volgend jaar niet weer 1 of 2 zijn uitgevallenquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:27 schreef Ferdo het volgende:
Meer Kinks zou ook niet gek zijn.
Dit is hun laatste alweer voor dit jaar...
Lola
Die Lola is al drie jaar pleite.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:27 schreef Berkery het volgende:
[ afbeelding ] Her name was Lola, she was a showgirl [ afbeelding ]
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
hoor toch liever de live-versieWhen I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Dat zeg ik niet, maar juist dan zou ik verwachten dat je Sebastian wel zou waarderen. Juist vanwege de band met De Meer en Ajax toen...quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:27 schreef Saind het volgende:
[..]
[..]
Leuk dat jullie er van uit gaan dat ik jong ben![]()
El o el e lola
Kutmuziek is kutmuziek.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar juist dan zou ik verwachten dat je Sebastian wel zou waarderen. Juist vanwege de band met De Meer en Ajax toen...![]()
Maar ik ben zo ff borrelen, ik zie jullie vanavond wel weer
Oh, en vergeet niet te genieten van dat ene nummer van het beste album allertijden, straks tussen 5 en 6![]()
![]()
dat beste nummer is al geweestquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:29 schreef cafca het volgende:
Oh, en vergeet niet te genieten van dat ene nummer van het beste album allertijden, straks tussen 5 en 6I love music |Ajax forever
www.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:29 schreef cafca het volgende:
Oh, en vergeet niet te genieten van dat ene nummer van het beste album allertijden, straks tussen 5 en 6![]()
![]()
.com bedoel je?
Jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:30 schreef asco het volgende:
Dit stond ten tijde van de top 100 allertijden vroeger toch altijd heel hoog?![]()
Laterz Cafca!quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:29 schreef cafca het volgende:
Oh, en vergeet niet te genieten van dat ene nummer van het beste album allertijden, straks tussen 5 en 6Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:29 schreef cafca het volgende:
![]()
Laterquote:
Proostquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:29 schreef cafca het volgende:
Oh, en vergeet niet te genieten van dat ene nummer van het beste album allertijden, straks tussen 5 en 6
Vandaag Is Rood![]()
![]()
![]()
![]()
Waarmee je impliceert dat hij goede nummers heeft gemaakt?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:31 schreef MarijeH het volgende:
![]()
Een van de mindere nummers van Marco.
![]()
Vandaag is rood de kleur van mijn anus.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is ook een van zijn weinige zelfgeschreven nummers zeker?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:31 schreef MarijeH het volgende:
![]()
Een van de mindere nummers van Marco.
![]()
Het nummer van Jan-WillemFor you, there'll be no more crying.
Zo'n mooi nummer met een mooie tekst. De krant leg ik weg en de TV gaat uiiiiiiiiiitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaag is blauw de kleur van jouw lippenquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:32 schreef Wave103 het volgende:
Rood is de kleur van m'n polsen na dit nummer![]()
![]()
Zit er cactussen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag is rood de kleur van mijn anus.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
jij dusquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Tsjonge, ik word hier zo sjaggo van he![]()
![]()
Hip hoor, die dancemuziek.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als je fan bent van Marco B., kan ik me wel voorstellen dat je deze kiest.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
over twee uur weer een marco!quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Tsjonge, ik word hier zo sjaggo van heI love music |Ajax forever
Kijk al die 40+ vrouwtjes in het café losgaan met hun glas sherry.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
374 Rood Marco Borsato 2006 0 0 0 0 0 0 0 17 30 73 79 133 187 263 342 374
Herinneren jullie je het nog?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gaat de goede kant op. Over 40 jaar al uit de top verdwenenquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Herinneren jullie je het nog?![]()
wauwquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Herinneren jullie je het nog?![]()
ja ben de schok nog steeds niet te bovenquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Herinneren jullie je het nog?I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Forum Opties Forumhop: Hop naar: