SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Warren Zevon blijft onderbelicht. Wat het eigenlijk origineel is van Kid Rock.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Kid Rock referentie
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Warren Chevron zul je bedoelenquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:38 schreef Zaktabak het volgende:
Warren Zevron blijft onderbelicht. Wat het eigenlijk origineel is van Kid Rock.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Bijna tijd voor Year of the Cat
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Warren Zevon?quote:Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Genot.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Yihaa redneck kill some niggers muziek....
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Yihaa redneck kill some niggers muziek....Tekst vind ik maar niks inderdaad.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Tussen 16:00 en 17:00 komt een nog betere, Free Bird
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Dit is namelijk puur het nummer waar men over zingt in het refrein en daarin samplet. De rest is gewoon van deze:
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Ja heerlijk! Niet gestemd maar die had zomaar in mijn top 15 gekuntquote:
"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Je hebt Albatross vast wel gehoord he?quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:40 schreef DeJori het volgende:
Tussen 16:00 en 17:00 komt een nog betere, Free Bird
-XOXO-![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Luister de tekst nog eens goedIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Hopelijk draaien ze hem helemaalquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:40 schreef DeJori het volgende:
Tussen 16:00 en 17:00 komt een nog betere, Free BirdZal wel niet
![]()
![]()
ja het redneck gehalte is wel een dikkequote:Op dinsdag 30 december 2014 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Tekst vind ik maar niks inderdaad.![]()
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Zekerquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt Albatross vast wel gehoord he?
Make love, not war ☮![]()
yeaaahquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Yihaa redneck kill some niggers muziek....![]()
![]()
Knebsworth versiequote:Op dinsdag 30 december 2014 11:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Freebird, met die epische gitaarsolo
Ah, het project van Dr. Evil, de tijdmachine..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Nee, jullie ook niet...quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Welkom terug, ze hadden niet gewacht helaas...![]()
Ik heb de muziek wel gehoord hoor.Make love, not war ☮![]()
Wat was het verhaal achter die titel ook alweer?quote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ze zullen hem wel weer brut afkappen inderdaadquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:41 schreef Spies het volgende:
[..]
Hopelijk draaien ze hem helemaalZal wel niet
-XOXO-![]()
Alan Parsonsquote:Bazenproducer
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ze moeten gewoon deze draaien:
Waar Ronnie Van Zant de gitaristen moet stoppen omdat ze niet ophouden met soloën.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Dankzij AP klinkt DSOTM zo strak
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ow ik word geacht te helpen bij het in elkaar zetten van treinrails.
Ben straks terug!
Geen ideequote:Op dinsdag 30 december 2014 11:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat was het verhaal achter die titel ook alweer?
Tja ze vonden neil young generaliserend, en dat was hij waarschijnlijk ookquote:opzich wel grappig zo'n commentaar in een liedje. Het gaat niet persee om het nummer maar meer om de "fans" van dit nummer.
Wat mij opvalt is dat er toch redelijk veel country-achtige nummers in de top 2000 staan, maar dat tegenwoordig zo gekotst wordt op country. Vreemd.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Komend uur.
413 Nena 99 Luftballons
412 U2 New Years DayReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik word geacht te helpen bij het in elkaar zetten van treinrails.
Ben straks terug!![]()
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Dat is niet waar. Ga eens kijken op Musicmeter of rateyourmusic!quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat mij opvalt is dat er toch redelijk veel country-achtige nummers in de top 2000 staan, maar dat tegenwoordig zo gekotst wordt op country. Vreemd.The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
gekotst ??? volgensmij zijn de common linnets bizar populair.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat mij opvalt is dat er toch redelijk veel country-achtige nummers in de top 2000 staan, maar dat tegenwoordig zo gekotst wordt op country. Vreemd.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
U2quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:44 schreef Mani89 het volgende:
Komend uur.
413 Nena 99 Luftballons
412 U2 New Years Day
Ik begin jouw posts te snappenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
It is I, leclerc!quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Eye in the sky
I can read your mind
Illuminadie gespot!Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
AHAHAAAAAAAAAAHA[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, krijsen maar!
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Origineel van Denis Leary is beterWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Common linnets is geen country. Tenminste vind ik dan. Wel geïnspireerd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
gekotst ??? volgensmij zijn de common linnets bizar populair.Trotste mama van Ambar
ZEPGOD![]()
![]()
![]()
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
De hond werd wakker van mijn geschreeuw
U2quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:44 schreef Mani89 het volgende:
Komend uur.
413 Nena 99 Luftballons
412 U2 New Years Day![]()
![]()
Wat is er precies mis met de muziek van U2?quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Queen improviseerde ooit de Immigrant Song tijdens een concert in Berlijn, 1986.
#songfactsThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
New Years Day is prima van U2. Heb ik nog op gestemd.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
nouja gelukkig is hedendaagse nashville meuk niet populairquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Common linnets is geen country. Tenminste vind ik dan. Wel geïnspireerd.
Weinig, maar iedereen zonder eigen mening loopt mee in de haatquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat is er precies mis met de muziek van U2?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Het is dat ik vind dat ik per artiest maar op één liedje mag stemmen, maar anders was mijn top 10 alleen maar Zep geweest.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ik stel voor om meer country te draaien op de Nederlandse radio's.Trotste mama van Ambar
Snap het gehaat op U2 ook niet. Zeker in hun beginperiode maakten ze toch gewoon uitstekende muziek, zoals New Year's Day.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat is er precies mis met de muziek van U2?![]()
Ik stel voor om dit niet te doen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stel voor om meer country te draaien op de Nederlandse radio's.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Eat It.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Origineel van Weird Al..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik vind "numb" een leuk liedjequote:Op dinsdag 30 december 2014 11:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Weinig, maar iedereen zonder eigen mening loopt mee in de haat
Ik stel voor dat jij geen dwaze voorstellen meer doet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stel voor om meer country te draaien op de Nederlandse radio's.
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Zeg Diaan, ik ben behoorlijk goed met treinrails. Als je nog hulp nodig hebt
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Bijna de eerste!quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het geluid.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat is er precies mis met de muziek van U2?![]()
Maar de songteksten van een goed country nummer zijn![]()
Trotste mama van Ambar
De tekst is ook niet het probleem.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar de songteksten van een goed country nummer zijn![]()
Ik heb een probleem. Ik heb 3 broodjes, maar 2 plakken kaas.
Een groot deel van de nummers kappen ze eerder af.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:48 schreef Saind het volgende:
ben ik nou gek of duurt dat nummer normaal langer![]()
Wat is dan het probleem? En ga geen banjo, mandoline, viool oid zeggen wat dat heeft de immens populaire band M&S ook.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
De tekst is ook niet het probleem.Trotste mama van Ambar
Miep en Geert gingen op pad en kwamen een crimineel tegen vervolgens vertelde de crimineel een verhaaltje met een christelijke moraal aan Miep en Geert. Miep en Geert waren uiteindelijk onder de indruk en prezen de here jezus.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar de songteksten van een goed country nummer zijn
Net stond er ook echt Fall Out Boy - Beat Itquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:49 schreef Spies het volgende:
Vroeger vond ik de versie van Fall Out Boy oprecht beter![]()
![]()
Zo frustrerend als je iets simpels zoekt op het internet en het gewoon NIET kan vinden"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Maar Immigrant Song duurt maar 2:28.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:50 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Een groot deel van de nummers kappen ze eerder af.![]()
Daar word je dan ook horendol van, Hans.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem? En ga geen banjo, mandoline, viool oid zeggen wat dat heeft de immens populaire band M&S ook.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Waarom denk je dat ik M&S niet echt leuk vindtquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem? En ga geen banjo, mandoline, viool oid zeggen wat dat heeft de immens populaire band M&S ook.
Goede nummers van Kane?quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:50 schreef essnhills het volgende:
Zo frustrerend als je iets simpels zoekt op het internet en het gewoon NIET kan vindenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Vindquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik M&S niet echt leuk vindt
Of het is toch niet zo simpel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:50 schreef essnhills het volgende:
Zo frustrerend als je iets simpels zoekt op het internet en het gewoon NIET kan vinden"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik zei simpelquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
AMEN, broeder, AMENquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Miep en Geert gingen op pad en kwamen een crimineel tegen vervolgens vertelde de crimineel een verhaaltje met een christelijke moraal aan Miep en Geert. Miep en Geert waren uiteindelijk onder de indruk en prezen de here jezus.![]()
![]()
![]()
Dubbele tosti makenquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb een probleem. Ik heb 3 broodjes, maar 2 plakken kaas.
-XOXO-![]()
Tja je moet het instrument wel op de goede manier gebruiken en er geen herrie mee produceren.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar word je dan ook horendol van, Hans.Trotste mama van Ambar
fantastische tuinman ookquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:51 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Deze baas drumt op dit nummerWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Komend uur beginnen we met ZZ Top
Een leuk feitje over deze band: De drummer, Frank Beard, is de enige in de band die geen baard heeft.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vond het eigenlijk wel simpel hoorquote:![]()
Een pakje vanuit de UK, vervoerd door MyHermes, maar wordt bij mij geleverd door een 'local carrier'.
Ik wil weten welkeMaar er staat gewoon nergens welke local carriers MyHermes gebruikt
Sowieso is half Toto te horen. En Eddie uiteraard.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:51 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Deze baas drumt op dit nummer"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Doodzonde. Hij was echt goed.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
![]()
![]()
![]()
GTA V toch?The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
417 Gimme All Your Lovin' ZZ Top 1984
416 Tubular Bells Mike Oldfield 1974
415 White Room Cream 1968
414 Year Of The Cat Al Stewart 1977
413 99 Luftballons Nena 1983
412 New Years Day U2 1983
411 The Turn Of A Friendly Card The Alan Parsons Project 1980
410 What A Wonderful World Louis Armstrong 1968
409 Slippery People Talking Heads 1985
408 Fortunate Son Creedence Clearwater Revival 1969
407 My Way Frank Sinatra 1969
406 De Vlieger Andre Hazes 1977
405 Dansen Op De Vulkaan De Dijk 1987[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hij maakt bizarre gardening accident van Spinal Tap gewoon waarquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Doodzonde. Hij was echt goed.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Moet je ze even mailen of zo, denk ik.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel simpel hoor![]()
Een pakje vanuit de UK, vervoerd door MyHermes, maar wordt bij mij geleverd door een 'local carrier'.
Ik wil weten welkeMaar er staat gewoon nergens welke local carriers MyHermes gebruikt
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Wars of worlds invaded by marsEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Geschreven door drummer Roger Taylor. Zijn kleine zoontje zat radio te luisteren en zei iets van 'Radio Kaka' (zoals kleine kinderen brabbelen). Dit inspireerde hem het nummer te schrijven
#songfactsThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
417 Gimme All Your Lovin' ZZ Top 1984![]()
![]()
414 Year Of The Cat Al Stewart 1977![]()
413 99 Luftballons Nena 1983![]()
412 New Years Day U2 1983![]()
![]()
409 Slippery People Talking Heads 1985![]()
![]()
(Terechte hoogste notering)
407 My Way Frank Sinatra 1969![]()
![]()
![]()
405 Dansen Op De Vulkaan De Dijk 1987
Wat. Een. Uur.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
406 De Vlieger Andre Hazes 1977![]()
405 Dansen Op De Vulkaan De Dijk 1987![]()
Week-nie. Maar die radio stations in GTA V zijn weer fantastisch.quote:The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Tubular Bells volgend uur.
Ik gok dat ze niet de volledige versie draaien.
Ze moeten het gewoon op hun site zettenquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Moet je ze even mailen of zo, denk ik."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Jammerquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik gok dat ze niet de volledige versie draaien.
Gelijk het enige stomme nummer volgend uur.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik gok dat ze niet de volledige versie draaien.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat is toch die B&A muziek?quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik gok dat ze niet de volledige versie draaien.![]()
![]()
Fijn uurtje op komst!Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
405 Dansen Op De Vulkaan De Dijk 1987
Sterk uur!"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Maar 5x![]()
Welnee, ze kappen de rest gewoon allemaal wat sneller af.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik gok dat ze niet de volledige versie draaien.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
quotering 0,5 bij de bookmakers, denk ik...quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik gok dat ze niet de volledige versie draaien.I love music |Ajax forever
Tubular Bells ken je wel door onze vrienden de Clown en Acrobaatquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Niet, dat is Andre Hazes.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelijk het enige stomme nummer volgend uur.![]()
Un dann rettet kein Kavallerie,
Die singleknip van Tubular bells
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ohhhh, is dat die met dat spannende muziekje?quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tubular Bells ken je wel door onze vrienden de Clown en Acrobaat"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Straks krijgen we Bono, die klapte kindjes in Afrika doodquote:
Allemamachiesquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tubular Bells ken je wel door onze vrienden de Clown en AcrobaatThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Slippery People van mijn lijstje straks
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Ik denk de kortste versie met geleuter door het begin en afgekapt aan het eind.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik gok dat ze niet de volledige versie draaien.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ja! Uit The Exorcistquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohhhh, is dat die met dat spannende muziekje?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
![]()
405 Dansen Op De Vulkaan De Dijk 1987![]()
![]()
All we hear is radio ga ga
radio goo goo
radio ga ga
All we hear is radio ga ga
radio blah blah
Radio what's new ?
Radio, someone still loves you![]()
Spannendquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Je bent er 2 vergetenquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:56 schreef cafca het volgende:
405 Dansen Op De Vulkaan De Dijk 1987"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Wie spreekt die berichten in? Raadsleden?
![]()
![]()
De rest lekker skippen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Bonoquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Straks krijgen we Bono, die klapte kindjes in Afrika dood
417 Gimme All Your Lovin' ZZ Top 1984![]()
416 Tubular Bells Mike Oldfield 1974(in deze versie)
415 White Room Cream 1968![]()
414 Year Of The Cat Al Stewart 1977![]()
411 The Turn Of A Friendly Card The Alan Parsons Project 1980![]()
410 What A Wonderful World Louis Armstrong 1968![]()
408 Fortunate Son Creedence Clearwater Revival 1969![]()
407 My Way Frank Sinatra 1969![]()
406 De Vlieger Andre Hazes 1977 tijd om boodschappen te doen...
405 Dansen Op De Vulkaan De Dijk 1987 nog steeds weg...I love music |Ajax forever
quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
ligt t aan mij of draaien ze best wel wat alle platen weg?Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Anders komen ze niet uit met de tijd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
ligt t aan mij of draaien ze best wel wat platen weg?
Moet men maar op kortere nummers gaan stemmen.Trotste mama van Ambar
Zit even door de lijst met nummer die eruit gevallen zijn te scrollen, schandalig dat deze er uit zijn![]()
![]()
1334 Maria Mena All This Time 2008
1619 James Blunt 1973 2007
1630 The Connells '74-'75 1995
1877 James Blunt Wisemen 2005
1917 Shakira Hips Don't Lie 2007
1942 James Morrison & Nelly Furtado Broken Strings 2008
1996 Spin Doctors Two Princes 1993
-XOXO-![]()
Ik stemde op Song 2 van Blur, best kort nummerquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Anders komen ze niet uit met de tijd.
Moet men maar op kortere nummers gaan stemmen.
Zo net was vast de hihi Radio edit van hihi Radio Ga Ga hihiThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Of ze beginnen gewoon op 6 december.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet men maar op kortere nummers gaan stemmen.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
ik vind het een behoorlijke opluchting eigenlijk...quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:57 schreef datismijnmening het volgende:
Zit even door de lijst met nummer die eruit gevallen zijn te scrollen, schandalig dat deze er uit zijn![]()
![]()
Buiten two princes niks verlorenquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:57 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Die zijn eruit?quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:57 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
God bestaat
All This Time is echt zo mooi
quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:57 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
alleen maria vind ik lief
Donder nou eens op met die Bovag reclame, je verpest dat liedje
MoetJan Willem niet de helft van little wing opnieuw gaan draaien omdat ie t zon lekker nr vindt..quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet men maar op kortere nummers gaan stemmen.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Dat had ik net ook toen er iets uit ging...quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind het een behoorlijke opluchting eigenlijk...
meer details geef ik niet[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten two princes niks verloren
Maar komt ook omdat hij op piano leuk is om te spelen.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dat is anders, dat mag.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
MoetJan Willem niet de helft van little wing opnieuw gaan draaien omdat ie t zon lekker nr vindt..Un dann rettet kein Kavallerie,
ach hij had dat ook bij Blof kunnen doen... ik vergeef hem wel..quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
MoetJan Willem niet de helft van little wing opnieuw gaan draaien omdat ie t zon lekker nr vindt..I love music |Ajax forever
Ik ken geen 1 nummer hier van, zal wel een goede reden hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:57 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
En 74-75 vind ik ook mooi.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Shakira is ook cute![]()
[ afbeelding ]![]()
die hoort er wel gewoon in.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
No Milk Today van Herman's Hermits stond er elk jaar in maar dit jaar nietEn ik heb het pas dit jaar ontdekt.
Matig eerste half uurtjePremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ken geen 1 nummer hier van, zal wel een goede reden hebben.-XOXO-![]()
1973 van James Blunt vind ik eigenlijk veel beter te pruimen dan die anderen die er wel in staan.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Lohues op 6 in Drenthequote:Op dinsdag 30 december 2014 12:01 schreef spijkerbroek het volgende:
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6113-waar-wordt-wat-gestemd.html
Voer voor discussie
En wat te denken van nummer 400
Gijs Kerststaverman.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Zeelandquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Voer voor discussie
Commentaar overbodig.Un dann rettet kein Kavallerie,
enige duidelijk hieruit is dat de top 4 ook echt de top 4 is.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Voer voor discussieI love music |Ajax forever
Waarom komt Muse op van die onchristelijke tijden?
Ik zie wel een paar heerlijke platen aankomen.quote:
Ook heel wat troep
ah joh, daarvoor in de plaats hebben we wel Herbert Gronemeijer en alors on dansequote:Op dinsdag 30 december 2014 11:57 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
![]()
Net klaar. Maar hij heeft er nog geen 5 minuten mee gespeeld en is al klaar.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zeg Diaan, ik ben behoorlijk goed met treinrails. Als je nog hulp nodig hebt
Wat mij opvalt is dat Deep Purple altijd de minste van de 4 isquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
enige duidelijk hieruit is dat de top 4 ook echt de top 4 is.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daar heb ik ook uit gestemd. Nee ik kom niet uit Drenthe, maar uit Overijssel.quote:Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
Radio onvriendelijkquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom komt Muse op van die onchristelijke tijden?The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Ten onrechte, dat klopt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat Deep Purple altijd de minste van de 4 isI love music |Ajax forever
Nu speelt peaceman ermee?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Net klaar. Maar hij heeft er nog geen 5 minuten mee gespeeld en is al klaar.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Op Spin Doctors na kan kan ik er niet rouwig om zijn. The Connells vind ik zelf wel een mooi nummer, maar of die in een top2000 thuishoort...... mwah.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:57 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Die andere nummers zijn best ok, maar na 1 keertje luisteren heb ik er wel weer genoeg van gehad voor 10 jaar.![]()
op 1 januari pas weer..quote:I love music |Ajax forever
Yep, schandalig eigenlijkquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
No Milk Today van Herman's Hermits stond er elk jaar in maar dit jaar nietEn ik heb het pas dit jaar ontdekt.
Ik heb op Herbert gestemd. Vechten?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
ah joh, daarvoor in de plaats hebben we wel Herbert Gronemeijer en alors on danse![]()
![]()
Deze mogen er van mij dan weer terug in:
billy paul - me and mrs. jones
herman's hermits - no milk today
roberta flack - killing me softly with his song
fun. & janelle monae - we are young
doug ashdown - winter in america
stranglers - no more heroes
boudewijn de groot - kinderballade
george michael & mary j blige - as
easybeats - friday on my mind
boudewijn de groot - een wonderkind van 50
Stef Bos - Hilton Barcelona
electric light orchestra - eldorado
hazel o'connor - will you
small faces - itchycoo park
Glenn Miller - In the mood
Razorlight - America
ELO - Turn to stone
Rob de Nijs - Jan Klaasen de trompetterHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ze boycotten trouwens de rest van het oevre van Muse.quote:
Ik kan gvd niet stemmen op New Born, Undisclosed Desires, Butterflies & Hurricanes, Bliss ...The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
En toch kijken he?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Voer voor discussie
Guus Meeuwis op 3, verder gewoon de gemiddelde smaak van Nederland![]()
![]()
Hmm, ik zie dat het eigenlijk wel meevalt. Vanmiddag Starlight en vanavond Plug In Baby.quote:
Plug In Baby
Kwaliteitsvervanging welquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
ah joh, daarvoor in de plaats hebben we wel Herbert Gronemeijer en alors on danse
-XOXO-![]()
1 broodje minder, of 2 plakken in 3-en snijden. Dan heb je voor elk broodje 2 kleine plakjes.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb een probleem. Ik heb 3 broodjes, maar 2 plakken kaas.Make love, not war ☮![]()
Ik mis Summertimequote:Op dinsdag 30 december 2014 12:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Razorlight - America
ELO - Turn to stone
Rob de Nijs - Jan Klaasen de trompetter
Micro Cuts mag er wel inquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:05 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Ze boycotten trouwens de rest van het oevre van Muse.
Ik kan gvd niet stemmen op New Born, Undisclosed Desires, Butterflies & Hurricanes, Bliss ...
Lekker op tijd....quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
1 broodje minder, of 2 plakken in 3-en snijden. Dan heb je voor elk broodje 2 kleine plakjes.
Hebben jullie nog een leuk weetje over de drummer van dit bandje?
Hij is wel beter dan Ringo[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Over ZZ Top, er was iets met de drummer en beharing. 't Is dat jullie het weten.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
wie?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij is wel beter dan RingoI love music |Ajax forever
Heeft hij een baard?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij is wel beter dan Ringo"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Wat was het verhaal achter Frank Beard ook alweer?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ja de drummer heet Frank.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Nieuw album volgend jaar. En ze gaan de harde kant weer opquote:![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Voer voor discussie
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja, sorry. Besefte me later pas dat jullie alweer een stuk verder waren dan waar ik gebleven was.quote:
Frankly, he has no Beard[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja en vooral die ja, die staat al jaren in de top 5 in mijn single top 100 op fok!quote:The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
...geen blokfluit speelt?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:07 schreef cafca het volgende:
Wisten jullie dat de drummer van ZZ Top.....
Oud nieuws, man!"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
we hebben niet gewachtquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, sorry. Besefte me later pas dat jullie alweer een stuk verder waren dan waar ik gebleven was.
Als enige geen baard...quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:07 schreef Ferdo het volgende:
Wat was het verhaal achter Frank Beard ook alweer?Make love, not war ☮![]()
Aaaah, dus DAT was het.quote:
De enige is waarvan de voornaam niet op "y" eindigt?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:07 schreef cafca het volgende:
Wisten jullie dat de drummer van ZZ Top.....Un dann rettet kein Kavallerie,
Winter in Americaquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Razorlight - America
ELO - Turn to stone
Rob de Nijs - Jan Klaasen de trompetter![]()
En No Milk today hoort gewoon in de top2000![]()
![]()
Franky?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
De enige is waarvan de voornaam niet op "y" eindigt?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Maar wat nou als ze hem standaard Franky noemen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
De enige is waarvan de voornaam niet op "y" eindigt?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Heeft de stagiair weer goed gedaanquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wat nou als ze hem standaard Franky noemen?
Ja dat is dan stomquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wat nou als ze hem standaard Franky noemen?
Is dit de hoogste van ZZ Top?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:09 schreef Robar het volgende:
[..]
Winter in America![]()
En No Milk today hoort gewoon in de top2000Ik bedoel, zelfs IK weet welk liedje dat is
Echt?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaIk bedoel, zelfs IK weet welk liedje dat is
Jaquote:
Ahja, Bassie en Adriaan"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Volgens mij is dit niet de volledige versie.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Sterker nog, ik geloof dat ik een verkorte versie.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gelukkig niet. Na een minuut of 4 wordt je hier knettergek vanquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij is dit niet de volledige versie.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Duh!quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij is dit niet de volledige versie.![]()
In dit topic ookquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:11 schreef Diaan73 het volgende:
Er wordt hier door puber Bassie & Adriaan geroepen.
Ik heb gewoon een 30 minuten durende versie op m'n ipod. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Na een minuut of 4 wordt je hier knettergek vanAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
HOLY FUCK
Wat was DAT voor verknipte knip?!![]()
Zo hier dus prima kunnen meepostenquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:11 schreef Diaan73 het volgende:
Er wordt hier door puber Bassie & Adriaan geroepen.![]()
![]()
en dat allemaal in zijn eentje...I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |