De tekst is ook niet het probleem.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar de songteksten van een goed country nummer zijn![]()
Een groot deel van de nummers kappen ze eerder af.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:48 schreef Saind het volgende:
ben ik nou gek of duurt dat nummer normaal langer
Wat is dan het probleem? En ga geen banjo, mandoline, viool oid zeggen wat dat heeft de immens populaire band M&S ook.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
De tekst is ook niet het probleem.
Miep en Geert gingen op pad en kwamen een crimineel tegen vervolgens vertelde de crimineel een verhaaltje met een christelijke moraal aan Miep en Geert. Miep en Geert waren uiteindelijk onder de indruk en prezen de here jezus.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar de songteksten van een goed country nummer zijn![]()
Net stond er ook echt Fall Out Boy - Beat Itquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:49 schreef Spies het volgende:
Vroeger vond ik de versie van Fall Out Boy oprecht beter
Maar Immigrant Song duurt maar 2:28.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:50 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Een groot deel van de nummers kappen ze eerder af.
Daar word je dan ook horendol van, Hans.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem? En ga geen banjo, mandoline, viool oid zeggen wat dat heeft de immens populaire band M&S ook.
Waarom denk je dat ik M&S niet echt leuk vindtquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem? En ga geen banjo, mandoline, viool oid zeggen wat dat heeft de immens populaire band M&S ook.
Goede nummers van Kane?quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:50 schreef essnhills het volgende:
Zo frustrerend als je iets simpels zoekt op het internet en het gewoon NIET kan vinden
Vindquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik M&S niet echt leuk vindt
Of het is toch niet zo simpel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:50 schreef essnhills het volgende:
Zo frustrerend als je iets simpels zoekt op het internet en het gewoon NIET kan vinden
Ik zei simpelquote:
AMEN, broeder, AMENquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Miep en Geert gingen op pad en kwamen een crimineel tegen vervolgens vertelde de crimineel een verhaaltje met een christelijke moraal aan Miep en Geert. Miep en Geert waren uiteindelijk onder de indruk en prezen de here jezus.
Dubbele tosti makenquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb een probleem. Ik heb 3 broodjes, maar 2 plakken kaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |