Jammerquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Tubular Bells volgend uur.
Ik gok dat ze niet de volledige versie draaien.
Gelijk het enige stomme nummer volgend uur.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat is toch die B&A muziek?quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Welnee, ze kappen de rest gewoon allemaal wat sneller af.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:53 schreef spijkerbroek het volgende:
quotering 0,5 bij de bookmakers, denk ik...quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Tubular Bells ken je wel door onze vrienden de Clown en Acrobaatquote:
Niet, dat is Andre Hazes.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelijk het enige stomme nummer volgend uur.
Ohhhh, is dat die met dat spannende muziekje?quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tubular Bells ken je wel door onze vrienden de Clown en Acrobaat
Straks krijgen we Bono, die klapte kindjes in Afrika doodquote:
Allemamachiesquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tubular Bells ken je wel door onze vrienden de Clown en Acrobaat
Ik denk de kortste versie met geleuter door het begin en afgekapt aan het eind.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Ja! Uit The Exorcistquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohhhh, is dat die met dat spannende muziekje?
Spannendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |