Waar gaat het heen met de wereld.quote:
Jij bent best kinky of niet, Chai.quote:Op maandag 29 december 2014 12:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Vraag KPD toegang en post daar naaktfoto's (en filmpjes, assplay etc.)
Er staan er twee in de OP, welke bedoel je?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:04 schreef zarGon het volgende:
The fuck met die foto.
Meen je deze?.
Eerste is een plaatje, tweede een foto.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Er staan er twee in de OP, welke bedoel je?
De kwaliteit is inderdaad discutabel, maar het gaat om de manier waarop dit element ingezet wordt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:05 schreef hoink581 het volgende:
Die van mapima is wel uniek, maar ik zou het geen selling point noemen.
Hoewel mapima twee awards in de wacht heeft weten te slepen werd het niet de begeerde Tatjana award.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:06 schreef Chai het volgende:
[..]
De kwaliteit is inderdaad discutabel, maar het gaat om de manier waarop dit element ingezet wordt.
Misschien toch een gebrek aan kwaliteit dan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoewel mapima twee awards in de wacht heeft weten te slepen werd het niet de begeerde Tatjana award.
Dit. En jij een kloonaccount?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:10 schreef zeer het volgende:
Kon je het niet weerstaan even een topic te maken met die foto, ouwe roddeltante?
Dat is Stratman al.quote:
Ja, als je echt een goede roddel wil post je een pic van haar kin.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is Stratman al.
En die foto is gisteren door haarzelf gepost om een award binnen te slepen, zie quote. De quote linkt naar die post, wat is daar nou rodddelachtig aan?
Die broek kan echt niet meer.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:03 schreef Chai het volgende:
Je ziet dit nu zelfs al in KLB.
[..]
Waar gaat het heen met de wereld.
Het illustreert gewoon precies de klacht.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:16 schreef zeer het volgende:
[..]
Normale mensen voelen niet zo heel erg de drang zulke dingen te reposten denk ik.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:16 schreef Bombvis het volgende:
TS hoort dan toch te beginnen met een foto te posten?
Oké Chai. Je hebt dei foto gezien en toen het verhaal en bij bedacht, maar verder is het goed hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Het illustreert gewoon precies de klacht.
Wat lijkt je poststijl trouwens veel op die van Geeltand/wickedmen.
En een heel krantenartikel bedacht inderdaad.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:18 schreef zeer het volgende:
[..]
Oké Chai. Je hebt dei foto gezien en toen het verhaal en bij bedacht, maar verder is het goed hoor.
Jij bent niet Jen Selterquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:18 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
En een heel krantenartikel bedacht inderdaad.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:18 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga dan inhoudelijk in op het onderwerp.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:19 schreef snakelady het volgende:
Oh yay, nog een Mapina afzeiktopic, gezien ze nog niet genoeg aandacht trekt naar zichzelf.
Bedankt voor deze inhoudelijke reactie, maar wat vind je ervan als vrouwen zulke foto's van hun squatresultaten op facebook plaatsen?quote:
Alleen maar mooi. Wat is dat nou voor aparte vraag. Zie die mooie ronde billen een teken van vruchtbaarheidquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedankt voor deze inhoudelijke reactie, maar wat vind je ervan als vrouwen zulke foto's van hun squatresultaten op facebook plaatsen?
Zoals bijvoorbeeld Jen Selter daar bekendheid mee heeft verworven.
Dat nu ineens flinke ronde billen hot zijn? Tja, het is iedere keer iets anders, ik kan er niet zo mee zitten eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga dan inhoudelijk in op het onderwerp.
Als ik dacht dat je braddie was dan lag je in de klikoquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:21 schreef zeer het volgende:
[..]
Als ik kon dm'en zou ik het je uitleggen.
En als je dochter het zou doen? Zou je niet liever hebben dat ze haar intellect propageert?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Alleen maar mooi. Wat is dat nou voor aparte vraag. Zie die mooie ronde billen een teken van vruchtbaarheid
Ben je biseksueel dan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat nu ineens flinke billen hot zijn? Tja, het is iedere keer iets anders, ik kan er niet zo mee zitten eigenlijk.
Ik zie liever volle billen dan een bikini bridge en een thigh gap.
Ik wens je veel wijsheid toe dan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als ik dacht dat je braddie was dan lag je in de kliko
Doet dat er toe dan?quote:
Het is toch niet het een of het ander? En er is toch niets mis mee, om er aantrekkelijk uit te zien? Is ook goed voor je zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:22 schreef Chai het volgende:
[..]
En als je dochter het zou doen? Zou je niet liever hebben dat ze haar intellect propageert?
Het is wel heel normaal steeds onder een ander pseudoniem op fora te posten iddquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:16 schreef zeer het volgende:
[..]
Normale mensen voelen niet zo heel erg de drang zulke dingen te reposten denk ik.
Zo, uniek is dat toch niet?quote:
Ja verbreding van het schoonheidsideaal is niet de klacht, maar de manier waarop. Er wordt denigrerend gedaan over het niet hebben van zgn dikke billen in verschillende songteksten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat nu ineens flinke ronde billen hot zijn? Tja, het is iedere keer iets anders, ik kan er niet zo mee zitten eigenlijk.
Niks mis mee, maar omdat zo nadrukkelijk te gebruiken? En sorry voor het chargeren, daar werd het blijkbaar juist onduidelijker van. Ik vind een bepaalde balans een stuk smaakvoller.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Het is toch niet het een of het ander? En er is toch niets mis mee, om er aantrekkelijk uit te zien? Is ook goed voor je zelfvertrouwen.
Je mag best weten wie ik ben hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is wel heel normaal steeds onder een ander pseudoniem op fora te posten iddals of je iets te verbergen hebt enzo, denk ik.
Oeh, bedreiging.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als ik dacht dat je braddie was dan lag je in de kliko
Moeten ze zelf weten, no?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:20 schreef Chai het volgende:
Bedankt voor deze inhoudelijke reactie, maar wat vind je ervan als vrouwen zulke foto's van hun squatresultaten op facebook plaatsen?
Oke, dat is erg aardig zeg.. maakt mij verder niet uit maar ga ik niet over normaal doen posten als je zelf zit te klonenquote:
Waarom is er dan wel iets mis mee? Is goed voor hun zelfvertrouwen aldus Roces.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moeten ze zelf weten, no?
Zolang mijn vriendin/zus/nicht/whatnot het maar niet doet..
Maar jij barst dan ook van de levenwijsheidquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke, dat is erg aardig zeg.. maakt mij verder niet uit maar ga ik niet over normaal doen posten als je zelf zit te klonen
Ah, hoiquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:29 schreef zeer het volgende:
[..]
Maar jij barst dan ook van de levenwijsheid.
Er wordt denigrerend gedaan over dikke mensen, dunne mensen,grote borsten, kleine borsten, mensen die volle billen hebben en mensen die dunne billen hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja verbreding van het schoonheidsideaal is niet de klacht, maar de manier waarop. Er wordt denigrerend gedaan over het niet hebben van zgn dikke billen in verschillende songteksten.
[ afbeelding ]
[..]
Niks mis mee, maar omdat zo nadrukkelijk te gebruiken? En sorry voor het chargeren, daar werd het blijkbaar juist onduidelijker van. Ik vind een bepaalde balans een stuk smaakvoller.
Hij zegt dat aantrekkelijk eruit zien goed is voor de zelfvertrouwen en daar ben ik het op zich best wel mee eens.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom is er dan wel iets mis mee? Is goed voor hun zelfvertrouwen aldus Royco.
Onzin, kijk maar naar dima.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij zegt dat aantrekkelijk eruit zien goed is voor de zelfvertrouwen en daar ben ik het op zich best wel mee eens.
Niets mis met een narcistische cultuur.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:18 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
En hoe ver mag dat gaan? Carrière maken a la Jen Selter is ook ok?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij zegt dat aantrekkelijk eruit zien goed is voor de zelfvertrouwen en daar ben ik het op zich best wel mee eens.
Zie het als een billenmodel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:36 schreef Chai het volgende:
[..]
En hoe ver mag dat gaan? Carrière maken a la Jen Selter is ook ok?
Wie is Jen? pics?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Vrije keuze van de vrouw in kwestie, behalve als het familie van jou is?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
En een zusje als mapima?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Zie het als een billenmodel.![]()
Je hebt ook handmodellen, voetmodellen waarom geen billenmodellen.
https://www.facebook.com/jenLselter?fref=tsquote:
Ik moest opeens aan jouw topic denken nu je hier toch cijfers over billen aan het uitdelen bent.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:22 schreef snakelady het volgende:
>geen feministequote:Op dinsdag 30 december 2014 10:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik moest opeens aan jouw topic denken nu je hier toch cijfers over billen aan het uitdelen bent.
R&P / een meid is niet meer dan een cijfertje.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik haar proporties een beetje eng vind, haar middel is wel erg dun en dan toch die volle billen staat een beetje vreemd.quote:
Zover als zij zelf wil. Waarom zou je daar per se een mening over moeten vormen?quote:
Zoals ik net zei: prima, als zij dat wil moet ze dat vooral doen.quote:Carrière maken a la Jen Selter is ook ok?
Waar heb ik een cijfer over billen gegeven?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik moest opeens aan jouw topic denken nu je hier toch cijfers over billen aan het uitdelen bent.
R&P / een meid is niet meer dan een cijfertje.
Wat zijn dit voor vragen, Chai?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:40 schreef Chai het volgende:
[..]
En een zusje als mapima?
Waarom wel/niet, wat maakt dat daar een grens ligt?
Nee jij moet ieder mens even aantrekkelijk vinden, zonder voorkeuren.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waar heb ik een cijfer over billen gegeven?
Mag ik vollere billen niet gewoon mooi vinden zonder er een waardeoordeel aan te hangen?
GODVERDOMMEquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:40 schreef Chai het volgende:
[..]
En een zusje als mapima?
Waarom wel/niet, wat maakt dat daar een grens ligt?
[..]
https://www.facebook.com/jenLselter?fref=ts
Dat is onmogelijk, iedereen heeft zo zijn voorkeuren, het gaat er alleen om dat je een ander niet minderwaardig laat voelen omdat diegene niet jouw smaak is.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee jij moet ieder mens even aantrekkelijk vinden, zonder voorkeuren.
Vollere billen zijn niet alleen mooi zonder enge proporties en dergelijke. Maar dat is verder geen waardeoordeel ofzo.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee jij moet ieder mens even aantrekkelijk vinden, zonder voorkeuren.
Reageer er anders serieus op.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk, iedereen heeft zo zijn voorkeuren, het gaat er alleen om dat je een ander niet minderwaardig laat voelen omdat diegene niet jouw smaak is.
Je vindt het verschrikkelijk dat meisjes als cijfer worden gezien. Dan komt er dit topic wat jouw stelling min of meer ondertseund en dan ga je de uiterlijkheden zelf wel beoordelen. Tikje hypocriet imo.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:43 schreef snakelady het volgende:
Waar heb ik een cijfer over billen gegeven?
Mag ik vollere billen niet gewoon mooi vinden zonder er een waardeoordeel aan te hangen?
Heb je niet zo van 'Pff, juist omdat ze op die manier zoveel foto's post is ze niet/minder boeiend'? Na de zoveelste foto heb ik weggeklikt, het was simpelweg niet meer boeiend. Maar ja, ik ben momenteel dan ook nuchter.quote:
Had ze hier een heel genuanceerde essay over haar voorkeur moeten schrijven dan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je vindt het verschrikkelijk dat meisjes als cijfer worden gezien. Dan komt er dit topic wat jouw stelling min of meer ondertseund en dan ga je de uiterlijkheden zelf wel beoordelen. Tikje hypocriet imo.
Het woord "moeten" zul je mij niet vaak zien gebruiken....quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:48 schreef Chai het volgende:
Had ze hier een heel genuanceerde essay over haar voorkeur moeten schrijven dan?
Jawel, sowieso niet heel boeiend omdat het gewoon wat plaatjes zijn. Mooi koppie, mooi lichaam maar zo zie ik ze wel meer. Desalniettemin pracht lijf verder, en je ziet dat ze er veel aan doet. Wel respect voor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je niet zo van 'Pff, juist omdat ze op die manier zoveel foto's post is ze niet/minder boeiend'? Na de zoveelste foto heb ik weggeklikt, het was simpelweg niet meer boeiend. Maar ja, ik ben momenteel dan ook nuchter..
Ik denk dat je zo'n persoon na twee dagen wel zat bent eigenlijk. IRL bedoel ik dan eh.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
Desalniettemin pracht lijf verder, en je ziet dat ze er veel aan doet. Wel respect voor.
Ze moet het niet, maar als ze het niet doet vindt jij haar hypocriet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het woord "moeten" zul je mij niet vaak zien gebruiken....
Nee, ik vind het verschrikkelijk als er gediscrimineerd wordt op uiterlijk, Ik discrimineer vrouwen met kleinere billen niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je vindt het verschrikkelijk dat meisjes als cijfer worden gezien. Dan komt er dit topic wat jouw stelling min of meer ondertseund en dan ga je de uiterlijkheden zelf wel beoordelen. Tikje hypocriet imo.
Zo heel politiek correct.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Had ze hier een heel genuanceerde essay over haar voorkeur moeten schrijven dan?
Geen idee, een persoon zat zijn of worden heeft meer factoren nodig dan een perfect lichaamquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk dat je zo'n persoon na twee dagen wel zat bent eigenlijk. IRL bedoel ik dan eh.
Ik heb er geen respect voor, gewoon normaal. Kijk, zij krijgt betaalt voor het sporten in principe voor elke foto die ze op instagram gooit. Iemand die 50 uur in de week werkt en daarnaast 5x in de week naar de sportschool gaat, daar heb ik respect voor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jawel, sowieso niet heel boeiend omdat het gewoon wat plaatjes zijn. Mooi koppie, mooi lichaam maar zo zie ik ze wel meer. Desalniettemin pracht lijf verder, en je ziet dat ze er veel aan doet. Wel respect voor.
Ja, maar zij is toch ooit ook begonnen vanuit haar zelf? ken haar verder niet maar ze is vast niet zo BAM begonnen met gesponsord trainen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:52 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik heb er geen respect voor, gewoon normaal. Kijk, zij krijgt betaalt voor het sporten in principe voor elke foto die ze op instagram gooit. Iemand die 50 uur in de week werkt en daarnaast 5x in de week naar de sportschool gaat, daar heb ik respect voor.
Geen idee, maar ze heeft ook al haar uiterlijk mee natuurlijk. (dat is alsof je respect hebt voor een model bijv.. terwijl die daar niets voor heeft hoeven doen)quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar zij is toch ooit ook begonnen vanuit haar zelf? ken haar verder niet maar ze is vast niet zo BAM begonnen met gesponsord trainen?
Het is wel een beetje zwartwit om te zeggen dat ze daar niets voor hoeven doen. Model worden is ook vaak hard werken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze heeft ook al haar uiterlijk mee natuurlijk. (dat is alsof je respect hebt voor een model bijv.. terwijl die daar niets voor heeft hoeven doen)
Als je denkt dat modellen niets hoeven te doen heb je het goed mis.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze heeft ook al haar uiterlijk mee natuurlijk. (dat is alsof je respect hebt voor een model bijv.. terwijl die daar niets voor heeft hoeven doen)
Dat snap ik ook wel. Maar een lelijk eendje zal nooit model worden bijv.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je denkt dat modellen niets hoeven te doen heb je het goed mis.. Jij denkt dat ze er vanzelf zo uitzien of zo?
Volgens mij gebeurd dat juist best vaakquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel. Maar een lelijk eendje zal nooit model worden bijv.
ik stop ermeequote:Op dinsdag 30 december 2014 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurd dat juist best vaakzie Kate Upton.
Je zit er wel vaak naast merk ik iddquote:
I lol'ed.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
die heeft implantsquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Zoals bijvoorbeeld Jen Selter daar bekendheid mee heeft verworven.
Ik ben met dit soort zaken altijd heel gauw klaar.quote:
jesus, die onderste fotoquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:03 schreef Chai het volgende:
Om hun achterwerk als unique selling point te gebruiken.![]()
http://i.imgur.com/XxG5355.png
[ afbeelding ]
Je ziet dit nu zelfs al in KLB.
[..]
Waar gaat het heen met de wereld.
Heb implants.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:14 schreef NotYou het volgende:
Is TS een jaloerse en/of onzekere vrouw met platte billen?
Het hebben van volle billen heeft niets met een bikini bridge of thigh gap te maken. Je kunt het alledrie hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat nu ineens flinke ronde billen hot zijn? Tja, het is iedere keer iets anders, ik kan er niet zo mee zitten eigenlijk.
als ik mijn best doe heb ik een bikini bridge en een thigh gap heb ik ook alleen toch komen mijn benen iets verder naar beneden weet tegen elkaar aan. :pquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Het hebben van volle billen heeft niets met een bikini bridge of thigh gap te maken. Je kunt het alledrie hebben.
Vind het alledrie ook mooi, overigens
Haten op Kate Uptonquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurd dat juist best vaakzie Kate Upton.
Dikkequote:Op dinsdag 30 december 2014 21:26 schreef ZarB het volgende:
My momma she told me don't worry about your size
prachtige vrouw op de foto <3quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:18 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
watquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:48 schreef vaarsuvius het volgende:
Waarom mamipa toch denkt dat ze en spijkerbroekenmodel moet zijn.. laat haar toch eens iets vrouwelijks aantrekken!
Gewoon iets simpels en elegants. bv: http://topvintage.nl/nl/v(...)encil-dress-in-blackquote:
Euh, wat?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:41 schreef Drinky het volgende:
TS is gewoon mad omdat ze zelf een tatta asser heeft. Twerkende chicks met een ferme reet
Dat mijn dochter daar later een voorbeeld aan mag volgen.
Als man erken ik de lusten die we allemaal hebben. Je kan je dochter geen bbc ontzeggen.quote:
Tja.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 01:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als man erken ik de lusten die we allemaal hebben. Je kan je dochter geen bbc ontzeggen.
ja graagquote:Op vrijdag 2 januari 2015 01:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zal ik zo ook maar een foto van mojn kontje posten dan?
Ja ik wil dat kontje ook wel zienquote:Op vrijdag 2 januari 2015 01:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zal ik zo ook maar een foto van mojn kontje posten dan?
Alleen nemen is gayquote:
Verworpen.quote:
Ja stuur foto van je kontje dan :$quote:
Bij Aziatische vrouwen ontbreekt er juist vaak een mooi achterwerk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:12 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik vind dat juist goed om meer mooie achterwerken te zienVooral die van Aziatische dames <3
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:10 schreef ntm het volgende:
[..]
Bij Aziatische vrouwen ontbreekt er juist vaak een mooi achterwerk.
Kennerquote:Op vrijdag 2 januari 2015 01:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als man erken ik de lusten die we allemaal hebben. Je kan je dochter geen bbc ontzeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |