Nee, ik vind het verschrikkelijk als er gediscrimineerd wordt op uiterlijk, Ik discrimineer vrouwen met kleinere billen niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je vindt het verschrikkelijk dat meisjes als cijfer worden gezien. Dan komt er dit topic wat jouw stelling min of meer ondertseund en dan ga je de uiterlijkheden zelf wel beoordelen. Tikje hypocriet imo.
Zo heel politiek correct.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Had ze hier een heel genuanceerde essay over haar voorkeur moeten schrijven dan?
Geen idee, een persoon zat zijn of worden heeft meer factoren nodig dan een perfect lichaamquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk dat je zo'n persoon na twee dagen wel zat bent eigenlijk. IRL bedoel ik dan eh.
Ik heb er geen respect voor, gewoon normaal. Kijk, zij krijgt betaalt voor het sporten in principe voor elke foto die ze op instagram gooit. Iemand die 50 uur in de week werkt en daarnaast 5x in de week naar de sportschool gaat, daar heb ik respect voor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jawel, sowieso niet heel boeiend omdat het gewoon wat plaatjes zijn. Mooi koppie, mooi lichaam maar zo zie ik ze wel meer. Desalniettemin pracht lijf verder, en je ziet dat ze er veel aan doet. Wel respect voor.
Ja, maar zij is toch ooit ook begonnen vanuit haar zelf? ken haar verder niet maar ze is vast niet zo BAM begonnen met gesponsord trainen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:52 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik heb er geen respect voor, gewoon normaal. Kijk, zij krijgt betaalt voor het sporten in principe voor elke foto die ze op instagram gooit. Iemand die 50 uur in de week werkt en daarnaast 5x in de week naar de sportschool gaat, daar heb ik respect voor.
Geen idee, maar ze heeft ook al haar uiterlijk mee natuurlijk. (dat is alsof je respect hebt voor een model bijv.. terwijl die daar niets voor heeft hoeven doen)quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar zij is toch ooit ook begonnen vanuit haar zelf? ken haar verder niet maar ze is vast niet zo BAM begonnen met gesponsord trainen?
Het is wel een beetje zwartwit om te zeggen dat ze daar niets voor hoeven doen. Model worden is ook vaak hard werken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze heeft ook al haar uiterlijk mee natuurlijk. (dat is alsof je respect hebt voor een model bijv.. terwijl die daar niets voor heeft hoeven doen)
Als je denkt dat modellen niets hoeven te doen heb je het goed mis.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze heeft ook al haar uiterlijk mee natuurlijk. (dat is alsof je respect hebt voor een model bijv.. terwijl die daar niets voor heeft hoeven doen)
Dat snap ik ook wel. Maar een lelijk eendje zal nooit model worden bijv.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je denkt dat modellen niets hoeven te doen heb je het goed mis.. Jij denkt dat ze er vanzelf zo uitzien of zo?
Volgens mij gebeurd dat juist best vaakquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel. Maar een lelijk eendje zal nooit model worden bijv.
ik stop ermeequote:Op dinsdag 30 december 2014 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurd dat juist best vaakzie Kate Upton.
Je zit er wel vaak naast merk ik iddquote:
I lol'ed.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moeten ze zelf weten, no?
Zolang mijn vriendin/zus/nicht/whatnot het maar niet doet..
die heeft implantsquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedankt voor deze inhoudelijke reactie, maar wat vind je ervan als vrouwen zulke foto's van hun squatresultaten op facebook plaatsen?
Zoals bijvoorbeeld Jen Selter daar bekendheid mee heeft verworven.
Ik ben met dit soort zaken altijd heel gauw klaar.quote:
jesus, die onderste fotoquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:03 schreef Chai het volgende:
Om hun achterwerk als unique selling point te gebruiken.![]()
http://i.imgur.com/XxG5355.png
[ afbeelding ]
Je ziet dit nu zelfs al in KLB.
[..]
Waar gaat het heen met de wereld.
Heb implants.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:14 schreef NotYou het volgende:
Is TS een jaloerse en/of onzekere vrouw met platte billen?
Het hebben van volle billen heeft niets met een bikini bridge of thigh gap te maken. Je kunt het alledrie hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat nu ineens flinke ronde billen hot zijn? Tja, het is iedere keer iets anders, ik kan er niet zo mee zitten eigenlijk.
Ik zie liever volle billen dan een bikini bridge en een thigh gap.
als ik mijn best doe heb ik een bikini bridge en een thigh gap heb ik ook alleen toch komen mijn benen iets verder naar beneden weet tegen elkaar aan. :pquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Het hebben van volle billen heeft niets met een bikini bridge of thigh gap te maken. Je kunt het alledrie hebben.
Vind het alledrie ook mooi, overigens
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |