ik stop ermeequote:Op dinsdag 30 december 2014 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurd dat juist best vaakzie Kate Upton.
Je zit er wel vaak naast merk ik iddquote:
I lol'ed.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moeten ze zelf weten, no?
Zolang mijn vriendin/zus/nicht/whatnot het maar niet doet..
die heeft implantsquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedankt voor deze inhoudelijke reactie, maar wat vind je ervan als vrouwen zulke foto's van hun squatresultaten op facebook plaatsen?
Zoals bijvoorbeeld Jen Selter daar bekendheid mee heeft verworven.
Ik ben met dit soort zaken altijd heel gauw klaar.quote:
jesus, die onderste fotoquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:03 schreef Chai het volgende:
Om hun achterwerk als unique selling point te gebruiken.![]()
http://i.imgur.com/XxG5355.png
[ afbeelding ]
Je ziet dit nu zelfs al in KLB.
[..]
Waar gaat het heen met de wereld.
Heb implants.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:14 schreef NotYou het volgende:
Is TS een jaloerse en/of onzekere vrouw met platte billen?
Het hebben van volle billen heeft niets met een bikini bridge of thigh gap te maken. Je kunt het alledrie hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat nu ineens flinke ronde billen hot zijn? Tja, het is iedere keer iets anders, ik kan er niet zo mee zitten eigenlijk.
Ik zie liever volle billen dan een bikini bridge en een thigh gap.
als ik mijn best doe heb ik een bikini bridge en een thigh gap heb ik ook alleen toch komen mijn benen iets verder naar beneden weet tegen elkaar aan. :pquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Het hebben van volle billen heeft niets met een bikini bridge of thigh gap te maken. Je kunt het alledrie hebben.
Vind het alledrie ook mooi, overigens
Haten op Kate Uptonquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurd dat juist best vaakzie Kate Upton.
Dikkequote:Op dinsdag 30 december 2014 21:26 schreef ZarB het volgende:
My momma she told me don't worry about your size
prachtige vrouw op de foto <3quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:18 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
En een heel krantenartikel bedacht inderdaad.
watquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:48 schreef vaarsuvius het volgende:
Waarom mamipa toch denkt dat ze en spijkerbroekenmodel moet zijn.. laat haar toch eens iets vrouwelijks aantrekken!
Gewoon iets simpels en elegants. bv: http://topvintage.nl/nl/v(...)encil-dress-in-blackquote:
Euh, wat?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:41 schreef Drinky het volgende:
TS is gewoon mad omdat ze zelf een tatta asser heeft. Twerkende chicks met een ferme reet
Dat mijn dochter daar later een voorbeeld aan mag volgen.
Als man erken ik de lusten die we allemaal hebben. Je kan je dochter geen bbc ontzeggen.quote:
Tja.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 01:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als man erken ik de lusten die we allemaal hebben. Je kan je dochter geen bbc ontzeggen.
ja graagquote:Op vrijdag 2 januari 2015 01:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zal ik zo ook maar een foto van mojn kontje posten dan?
Ja ik wil dat kontje ook wel zienquote:Op vrijdag 2 januari 2015 01:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zal ik zo ook maar een foto van mojn kontje posten dan?
Alleen nemen is gayquote:
Verworpen.quote:
Ja stuur foto van je kontje dan :$quote:
Bij Aziatische vrouwen ontbreekt er juist vaak een mooi achterwerk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:12 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik vind dat juist goed om meer mooie achterwerken te zienVooral die van Aziatische dames <3
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:10 schreef ntm het volgende:
[..]
Bij Aziatische vrouwen ontbreekt er juist vaak een mooi achterwerk.
Kennerquote:Op vrijdag 2 januari 2015 01:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als man erken ik de lusten die we allemaal hebben. Je kan je dochter geen bbc ontzeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |