Jij bent niet Jen Selterquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:18 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
En een heel krantenartikel bedacht inderdaad.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:18 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
En een heel krantenartikel bedacht inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga dan inhoudelijk in op het onderwerp.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:19 schreef snakelady het volgende:
Oh yay, nog een Mapina afzeiktopic, gezien ze nog niet genoeg aandacht trekt naar zichzelf.
Bedankt voor deze inhoudelijke reactie, maar wat vind je ervan als vrouwen zulke foto's van hun squatresultaten op facebook plaatsen?quote:
Alleen maar mooi. Wat is dat nou voor aparte vraag. Zie die mooie ronde billen een teken van vruchtbaarheidquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedankt voor deze inhoudelijke reactie, maar wat vind je ervan als vrouwen zulke foto's van hun squatresultaten op facebook plaatsen?
Zoals bijvoorbeeld Jen Selter daar bekendheid mee heeft verworven.
Dat nu ineens flinke ronde billen hot zijn? Tja, het is iedere keer iets anders, ik kan er niet zo mee zitten eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga dan inhoudelijk in op het onderwerp.
Als ik dacht dat je braddie was dan lag je in de klikoquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:21 schreef zeer het volgende:
[..]
Als ik kon dm'en zou ik het je uitleggen.
En als je dochter het zou doen? Zou je niet liever hebben dat ze haar intellect propageert?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Alleen maar mooi. Wat is dat nou voor aparte vraag. Zie die mooie ronde billen een teken van vruchtbaarheid
Ben je biseksueel dan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat nu ineens flinke billen hot zijn? Tja, het is iedere keer iets anders, ik kan er niet zo mee zitten eigenlijk.
Ik zie liever volle billen dan een bikini bridge en een thigh gap.
Ik wens je veel wijsheid toe dan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als ik dacht dat je braddie was dan lag je in de kliko
Doet dat er toe dan?quote:
Het is toch niet het een of het ander? En er is toch niets mis mee, om er aantrekkelijk uit te zien? Is ook goed voor je zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:22 schreef Chai het volgende:
[..]
En als je dochter het zou doen? Zou je niet liever hebben dat ze haar intellect propageert?
Het is wel heel normaal steeds onder een ander pseudoniem op fora te posten iddquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:16 schreef zeer het volgende:
[..]
Normale mensen voelen niet zo heel erg de drang zulke dingen te reposten denk ik.
Zo, uniek is dat toch niet?quote:
Ja verbreding van het schoonheidsideaal is niet de klacht, maar de manier waarop. Er wordt denigrerend gedaan over het niet hebben van zgn dikke billen in verschillende songteksten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat nu ineens flinke ronde billen hot zijn? Tja, het is iedere keer iets anders, ik kan er niet zo mee zitten eigenlijk.
Ik zie liever volle billen dan een bikini bridge en een thigh gap.
Niks mis mee, maar omdat zo nadrukkelijk te gebruiken? En sorry voor het chargeren, daar werd het blijkbaar juist onduidelijker van. Ik vind een bepaalde balans een stuk smaakvoller.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Het is toch niet het een of het ander? En er is toch niets mis mee, om er aantrekkelijk uit te zien? Is ook goed voor je zelfvertrouwen.
Je mag best weten wie ik ben hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is wel heel normaal steeds onder een ander pseudoniem op fora te posten iddals of je iets te verbergen hebt enzo, denk ik.
Oeh, bedreiging.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als ik dacht dat je braddie was dan lag je in de kliko
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |