Dat denk ik wel, als ik uitga en zie hoe jonge mannen mij benaderen vergeleken met oudere mannen dan is dat een wereld van verschil.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:06 schreef jatochneetoch het volgende:
Ik denk niet dat de mannen van nu anders zijn dan van "jouw generatie".
De jonge mannen die jou benaderen noem ik dan maar 'jochies'quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, als ik uitga en zie hoe jonge mannen mij benaderen vergeleken met oudere mannen dan is dat een wereld van verschil.
Maar het is ook niet gek, we worden doodgegooid met "perfecte mensen" , perfecte mensen die niet eens echt bestaan omdat ze gephotoshopped zijn in een ander persoon die zogenaamd aantrekkelijker is.
Als je een vrouwenblad leest zie je "hoe kan ik hem krijgen" "Verander jezelf" "hoe blijf je mooi" "Je moet afvallen" enz. enz.
Alleen maar over het uiterlijk, dat is toch bizar?
Jij zou ook trollen daten toch?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, als ik uitga en zie hoe jonge mannen mij benaderen vergeleken met oudere mannen dan is dat een wereld van verschil.
Maar het is ook niet gek, we worden doodgegooid met "perfecte mensen" , perfecte mensen die niet eens echt bestaan omdat ze gephotoshopped zijn in een ander persoon die zogenaamd aantrekkelijker is.
Als je een vrouwenblad leest zie je "hoe kan ik hem krijgen" "Verander jezelf" "hoe blijf je mooi" "Je moet afvallen" enz. enz.
Alleen maar over het uiterlijk, dat is toch bizar?
Mijn ex was fysiek gezien niet aantrekkelijk, hij mag dun, klein, flaporen, slechte tanden enz.quote:
Dan ben je 1. zelf ook niet aantrekkelijk of 2. de uitzondering op de regelquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn ex was fysiek gezien niet aantrekkelijk, hij mag dun, klein, flaporen, slechte tanden enz.
Maar toch ben ik 14 jaar samen met hem geweest en heeft dat onze relatie nooit in de weg gestaan.
Hij had andere kwaliteiten die hem aantrekkelijk maakte.
Doet het er toe of ik wel of niet aantrekkelijk ben? De een zal vinden van wel en de ander zal vinden van niet, dat is relatief natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:19 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Dan ben je 1. zelf ook niet aantrekkelijk of 2. de uitzondering op de regel
Nee hoor, er zijn redelijk universele standaarden die bepalen of iemand aantrekkelijk is of niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Doet het er toe of ik wel of niet aantrekkelijk ben? De een zal vinden van wel en de ander zal vinden van niet, dat is relatief natuurlijk.
Ja,quote:
Mijn vriend vind mij geweldig aantrekkelijk (en daarnaast ook slim, lief, grappig enz,) en zijn mening daarover is de enige mening die ik belangrijk vind.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:22 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn redelijk universele standaarden die bepalen of iemand aantrekkelijk is of niet.
je haalt aantrekkelijk in de war met vallen op een type.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Doet het er toe of ik wel of niet aantrekkelijk ben? De een zal vinden van wel en de ander zal vinden van niet, dat is relatief natuurlijk.
Er valt helaas weinig aan te veranderen ben ik bang, in ieder geval niet door mij alleen, ik kan nu alleen maar enorm mijn best doen om er voor te zorgen dat mijn dochters niet meegaan in dit bizarre fenomeen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:23 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Ja,Dus? Wat ga je eraan veranderen?
Ze heeft wel een punt. Naast een oerlelijk monster is ze relatief aantrekkelijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:22 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn redelijk universele standaarden die bepalen of iemand aantrekkelijk is of niet.
Gollum Gollumquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze heeft wel een punt. Naast een oerlelijk monster is ze relatief aantrekkelijk.
Ik geloof niet dat je hier als ouder nog veel invloed op hebt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:27 schreef Cracka-ass het volgende:
Je bent dus bang dat je faalt als ouder. Waarom al die onzin erbij halen dan?
Juist, er is meer dan alleen een mooi uiterlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:28 schreef sturmpie het volgende:
het is idd verstandig om de nieuwe generaties op te voeden met de gedachte dat ieder persoon een mens is met kwaliteiten ongeacht uiterlijk. en men bewust maken dat de automatische gedachte gebaseerd op hormonen een onjuist beeld geeft over de mens in kwestie.
een lekker wijf kan heel dom zijn veel schade veroorzaken tov een normale chick wiens intelligentie en verstand velen tot blijdschap zijn.
Of je kinderen wel/geen zelfrespect hebben en kunnen relativeren?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je hier als ouder nog veel invloed op hebt.
Als ze genoeg zelfrespect hebben prikken ze zo door de bullshit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:25 schreef snakelady het volgende:
Er valt helaas weinig aan te veranderen ben ik bang, in ieder geval niet door mij alleen, ik kan nu alleen maar enorm mijn best doen om er voor te zorgen dat mijn dochters niet meegaan in dit bizarre fenomeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |