abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 juli 2014 @ 23:04:28 #1
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_142421300
Ik ben geen feministe, ik ben ook geen fat lover of hoe je het wil noemen, maar ik raak soms wel moe van de huidige maatschappij en hoe er naar vrouwen wordt gekeken.
Voornamelijk omdat ik twee dochters heb, en ik niet wil dat ze op hun 14de dadelijk sexy foto's van zichzelf op instagram dumpen omdat ze dan denken positieve aandacht van jongens/mannen te kunnen krijgen.

Want als meisje is dat haast de enige manier nog dat je positief aandacht kan krijgen, het gaat niet meer om je intelligentie, om je gevoel voor humor, om je sociale kwaliteiten, het gaat er om of je er seksueel gezien aantrekkelijk genoeg uitziet.
Op instagram worden foto's van dikke meiden in ondergoed verwijderd, terwijl 14 jarige meisjes in lingerie en sexy pose wordt toegestaan. De kont van een volwassen vrouw met overgewicht moet verbannen worden, maar de kont van een slank 13 of 14 jarig meisje moet gepromoot worden.

Begrijp me niet verkeerd, uiterlijk is belangrijk, dat besef ik me ook, het is belangrijk dat je er leuk en verzorgt uitziet.
Maar je bent tegenwoordig met maat 40 al moddervet en je mag uitgemaakt worden voor walvis.

Gelukkig ben ik van een oudere generatie, en mijn generatie mannen is gelukkig niet zo, die kijken verder, die noemen een vrouw geen 6je of een 8 om te beschrijven hoe ze er uit ziet.
Die denken niet dat ze het recht hebben om seks te hebben met een meid die er minimaal uit ziet als een fotomodel omdat ze anders gefrustreerd worden en mensen gaan vermoorden.

Maar jongere jongens, die hebben geen kaas gegeten van hoe ze met vrouwen om moeten gaan, die denken alleen nog maar hoe ze een 8 kunnen scoren.
En is er een meisje die geen 8 is dan verdiend ze ook geen aandacht, zelfs niet vriendschappelijk, dan verdiend ze het ineens niet meer om met respect behandeld te worden omdat ze fysiek gezien niet aan de eisen voldoet.

En natuurlijk stigmatiseer ik nu, weet ik echt wel dat niet iedere jonge gozer zo denkt, maar ik ben regelmatig bang voor mijn dochters, krijg ik hun aan hun verstand gepraat dat er meer is dan alleen een leuk koppie en een lekker lijf? Dat educatie, intelligentie, socialiteit, humor en alle andere dingen veel belangrijker zijn, dat hun doel in het leven niet moet zijn om minimaal een 8 te zijn.
Want niemand blijft een 8 of een 9, iedereen zal ouder worden, en dan heb je ineens niks meer aan je uiterlijk, dan moet je op andere vlakken uitblinken.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_142421400
Ik denk niet dat de mannen van nu anders zijn dan van "jouw generatie".
pi_142421408
Ik geef je een 4.
pi_142421414
Ik ben van de jongere generatie maar ik herken me hier niet in. Ik kijk helemaal niet zo veel naar uiterlijk eigenlijk. Ik vind mijn vriendin heel knap maar ik vind het vele malen belangrijker dat ze gewoon lief en begripvol is. Then again zie ik er zelf ook niet bepaald bijzonder uit, dus dat zij dan gek op mij is zegt ook wel wat.
  donderdag 17 juli 2014 @ 23:07:14 #5
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_142421452
Het is misselijk makend, player cultuur bullshit, en mensen hebben de ballen niet om er boven te staan of er wat van te zeggen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Florentius op 17-07-2014 23:12:24 ]
  donderdag 17 juli 2014 @ 23:09:12 #6
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_142421571
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:06 schreef jatochneetoch het volgende:
Dat denk ik wel, als ik uitga en zie hoe jonge mannen mij benaderen vergeleken met oudere mannen dan is dat een wereld van verschil.
Maar het is ook niet gek, we worden doodgegooid met "perfecte mensen" , perfecte mensen die niet eens echt bestaan omdat ze gephotoshopped zijn in een ander persoon die zogenaamd aantrekkelijker is.

Als je een vrouwenblad leest zie je "hoe kan ik hem krijgen" "Verander jezelf" "hoe blijf je mooi" "Je moet afvallen" enz. enz.
Alleen maar over het uiterlijk, dat is toch bizar?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_142421635
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:09 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat denk ik wel, als ik uitga en zie hoe jonge mannen mij benaderen vergeleken met oudere mannen dan is dat een wereld van verschil.
Maar het is ook niet gek, we worden doodgegooid met "perfecte mensen" , perfecte mensen die niet eens echt bestaan omdat ze gephotoshopped zijn in een ander persoon die zogenaamd aantrekkelijker is.

Als je een vrouwenblad leest zie je "hoe kan ik hem krijgen" "Verander jezelf" "hoe blijf je mooi" "Je moet afvallen" enz. enz.
De jonge mannen die jou benaderen noem ik dan maar 'jochies'
  donderdag 17 juli 2014 @ 23:10:12 #8
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_142421636
quote:

[..]

Jij zou ook trollen daten toch?
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  donderdag 17 juli 2014 @ 23:16:20 #9
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_142422044
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:10 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Jij zou ook trollen daten toch?
Mijn ex was fysiek gezien niet aantrekkelijk, hij mag dun, klein, flaporen, slechte tanden enz. ;)
Maar toch ben ik 14 jaar samen met hem geweest en heeft dat onze relatie nooit in de weg gestaan.
Hij had andere kwaliteiten die hem aantrekkelijk maakte.
  donderdag 17 juli 2014 @ 23:19:07 #10
431144 Teydelyk
pi_142422232
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:16 schreef snakelady het volgende:

[..]

Mijn ex was fysiek gezien niet aantrekkelijk, hij mag dun, klein, flaporen, slechte tanden enz. ;)
Maar toch ben ik 14 jaar samen met hem geweest en heeft dat onze relatie nooit in de weg gestaan.
Hij had andere kwaliteiten die hem aantrekkelijk maakte.
Dan ben je 1. zelf ook niet aantrekkelijk of 2. de uitzondering op de regel
  donderdag 17 juli 2014 @ 23:20:47 #11
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_142422321
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:19 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Doet het er toe of ik wel of niet aantrekkelijk ben? De een zal vinden van wel en de ander zal vinden van niet, dat is relatief natuurlijk.
  donderdag 17 juli 2014 @ 23:22:37 #12
431144 Teydelyk
pi_142422419
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:20 schreef snakelady het volgende:

[..]

Doet het er toe of ik wel of niet aantrekkelijk ben? De een zal vinden van wel en de ander zal vinden van niet, dat is relatief natuurlijk.
Nee hoor, er zijn redelijk universele standaarden die bepalen of iemand aantrekkelijk is of niet.
pi_142422481
quote:
dat is toch bizar?
Ja, :Y Dus? Wat ga je eraan veranderen?
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
  donderdag 17 juli 2014 @ 23:24:27 #14
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_142422519
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:22 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Nee hoor, er zijn redelijk universele standaarden die bepalen of iemand aantrekkelijk is of niet.
Mijn vriend vind mij geweldig aantrekkelijk (en daarnaast ook slim, lief, grappig enz,) en zijn mening daarover is de enige mening die ik belangrijk vind. ;)
pi_142422575
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:20 schreef snakelady het volgende:

[..]

je haalt aantrekkelijk in de war met vallen op een type.
Is gewoon genetisch bepaald.
  donderdag 17 juli 2014 @ 23:25:33 #16
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_142422584
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:23 schreef Nelvalhil het volgende:

[..]

Ja, :Y Dus? Wat ga je eraan veranderen?
Er valt helaas weinig aan te veranderen ben ik bang, in ieder geval niet door mij alleen, ik kan nu alleen maar enorm mijn best doen om er voor te zorgen dat mijn dochters niet meegaan in dit bizarre fenomeen.
pi_142422631
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:22 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Ze heeft wel een punt. Naast een oerlelijk monster is ze relatief aantrekkelijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2014 23:26:36 ]
  donderdag 17 juli 2014 @ 23:26:50 #18
431144 Teydelyk
pi_142422668
quote:
14s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:26 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ze heeft wel een punt. Naast een oerlelijk monster is ze relatief aantrekkelijk.
Gollum Gollum
pi_142422729
Je bent dus bang dat je faalt als ouder. Waarom al die onzin erbij halen dan?
  donderdag 17 juli 2014 @ 23:28:53 #20
396386 sturmpie
for night & nature
pi_142422797
het is idd verstandig om de nieuwe generaties op te voeden met de gedachte dat ieder persoon een mens is met kwaliteiten ongeacht uiterlijk. en men bewust maken dat de automatische gedachte gebaseerd op hormonen een onjuist beeld geeft over de mens in kwestie.
een lekker wijf kan heel dom zijn veel schade veroorzaken tov een normale chick wiens intelligentie en verstand velen tot blijdschap zijn.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  donderdag 17 juli 2014 @ 23:29:32 #21
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_142422840
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:27 schreef Cracka-ass het volgende:
Je bent dus bang dat je faalt als ouder. Waarom al die onzin erbij halen dan?
Ik geloof niet dat je hier als ouder nog veel invloed op hebt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 17 juli 2014 @ 23:30:55 #22
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_142422904
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:28 schreef sturmpie het volgende:
het is idd verstandig om de nieuwe generaties op te voeden met de gedachte dat ieder persoon een mens is met kwaliteiten ongeacht uiterlijk. en men bewust maken dat de automatische gedachte gebaseerd op hormonen een onjuist beeld geeft over de mens in kwestie.
een lekker wijf kan heel dom zijn veel schade veroorzaken tov een normale chick wiens intelligentie en verstand velen tot blijdschap zijn.
Juist, er is meer dan alleen een mooi uiterlijk.
Juist nu zijn er zo ontzettend veel onzekere jonge meisjes, en dat is zonde, dat is namelijk nergens voor nodig.
pi_142422933
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:29 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat je hier als ouder nog veel invloed op hebt.
Of je kinderen wel/geen zelfrespect hebben en kunnen relativeren?

Grapje zeker...
  donderdag 17 juli 2014 @ 23:31:24 #24
430565 Florentius
pi_142422940
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:25 schreef snakelady het volgende:
Er valt helaas weinig aan te veranderen ben ik bang, in ieder geval niet door mij alleen, ik kan nu alleen maar enorm mijn best doen om er voor te zorgen dat mijn dochters niet meegaan in dit bizarre fenomeen.
Als ze genoeg zelfrespect hebben prikken ze zo door de bullshit.
Ik hoop voor je dat het lukt, je klinkt als een leuk openminded mens dus dat komt vast goed.
  donderdag 17 juli 2014 @ 23:33:58 #25
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_142423080
TS. Het is gewoon de natuur.

Niks aan te doen. Je kunt niet een jongen dwingen om een vrouw met maat 40 leuk/aantrekkelijk te gaan vinden als hij dat niet vindt.
  donderdag 17 juli 2014 @ 23:34:17 #26
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_142423102
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:31 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Of je kinderen wel/geen zelfrespect hebben en kunnen relativeren?

Grapje zeker...
Zelfrespect en relativeringsvermogen heb je maar deels invloed op als ouder. Je kunt het wel zoveel mogelijk ondersteunen en stimuleren natuurlijk, maar tegen de tijd dat je kinderen 14 zijn moet je toch loslaten en bestaat je rol vooral uit begeleiden. In tegenstelling tot bij jongere kinderen.
In de puberteit wordt de rol van de omgeving belangrijker. En dan kan je nog zo'n stabiel nest geboden hebben als ouder, de omgeving wordt dan toch belangrijker. Kijk maar eens hoe vaak het toch fout gaat met kinderen die vanuit de basis alles mee lijken te hebben, inclusief ouders die weten wat ze doen.
pi_142423295
Ik hoop mijn kinderen (dochters) ook mee te geven dat niet alles alleen maar om uiterlijk draait.

Maar eerlijk is eerlijk, ik was niet op mijn vrouw gevallen als ze maat 40 zou hebben...
  donderdag 17 juli 2014 @ 23:37:35 #28
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_142423308
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:31 schreef Florentius het volgende:

[..]

Als ze genoeg zelfrespect hebben prikken ze zo door de bullshit.
Ik hoop voor je dat het lukt, je klinkt als een leuk openminded mens dus dat komt vast goed.
Dank je.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:34 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zelfrespect en relativeringsvermogen heb je maar deels invloed op als ouder. Je kunt het wel zoveel mogelijk ondersteunen en stimuleren natuurlijk, maar tegen de tijd dat je kinderen 14 zijn moet je toch loslaten en bestaat je rol vooral uit begeleiden. In tegenstelling tot bij jongere kinderen.
In de puberteit wordt de rol van de omgeving belangrijker. En dan kan je nog zo'n stabiel nest geboden hebben als ouder, de omgeving wordt dan toch belangrijker. Kijk maar eens hoe vaak het toch fout gaat met kinderen die vanuit de basis alles mee lijken te hebben, inclusief ouders die weten wat ze doen.
En dat dus inderdaad, ik weet zelf nog heel goed hoe ik was toen ik 14 was en ik weet ook nog heel goed dat mijn moeder zei "Wacht maar tot je zelf moeder bent, dan begrijp je het"
En dat is ook zo. ;)
  donderdag 17 juli 2014 @ 23:37:40 #29
430565 Florentius
pi_142423314
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:33 schreef Ixnay het volgende:
TS. Het is gewoon de natuur.

Niks aan te doen. Je kunt niet een jongen dwingen om een vrouw met maat 40 leuk/aantrekkelijk te gaan vinden als hij dat niet vindt.
Nee dat kan niet.
Maar zoals het nu lijkt te zijn word iemand die daar voorbij wil kijken afgeschreven als een idioot.

Dus iemand accepteren die niet binnen de norm valt komt tegenwoordig met nog een leuke lading kritiek van peers.
pi_142423332
Ik ben het er mee eens. Heb zelf ook een grote maat, vertel je dat aan de gemiddelde klb bezoeker, wordt je half afgeslacht.
Ook in rl snappen mensen het niet, zo roepen mensen je na, lachen ze je uit en word ik soms uitgescholden. Dat gebeurd vaak als ik bij mijn ouders op bezoek ga, die wonen tegenover een voetbalveld.
Ook van meiden krijg ik het ervan langs, meisjes die mij uitlachen in het voorbijgaan enzo. Of in de trein. Daarom waag ik mij niet meer van het terrein hier af.
Twiddel
  donderdag 17 juli 2014 @ 23:38:34 #31
431144 Teydelyk
pi_142423362
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:37 schreef summer2bird het volgende:
Ik ben het er mee eens. Heb zelf ook een grote maat, vertel je dat aan de gemiddelde klb bezoeker, wordt je half afgeslacht.
Ook in rl snappen mensen het niet, zo roepen mensen je na, lachen ze je uit en word ik soms uitgescholden. Dat gebeurd vaak als ik bij mijn ouders op bezoek ga, die wonen tegenover een voetbalveld.
Ook van meiden krijg ik het ervan langs, meisjes die mij uitlachen in het voorbijgaan enzo. Of in de trein. Daarom waag ik mij niet meer van het terrein hier af.
Waarom stop je niet gewoon met eten
pi_142423535
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:28 schreef sturmpie het volgende:
Waarom kan een lekker wijf niet ook gewoon slim zijn, of een prettig mens?

Door die eenzijdige (tegen) belichting is de kans alleen maar groter dat je kinderen een verknipt wereldbeeld krijgen.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:34 schreef Tinkepink het volgende:
Kijk maar eens hoe vaak het toch fout gaat met kinderen die vanuit de basis alles mee lijken te hebben, inclusief ouders die weten wat ze doen.
Dat zie ik eigenlijk nooit.
pi_142423566

Hoe vervelend ook maar zij weet zelf ook wel dat niemand hierop zit te wachten.
  donderdag 17 juli 2014 @ 23:41:58 #34
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_142423573
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:37 schreef bronnen het volgende:
Ik hoop mijn kinderen (dochters) ook mee te geven dat niet alles alleen maar om uiterlijk draait.

Maar eerlijk is eerlijk, ik was niet op mijn vrouw gevallen als ze maat 40 zou hebben...
Maar stel voor je zou een dochter hebben met maat 40 of groter, zou je dan ook niet willen voor haar dat ze met respect wordt behandeld?
  donderdag 17 juli 2014 @ 23:42:06 #35
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_142423578
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:41 schreef Cracka-ass het volgende:

Ik wel. Te vaak. Toen ik zelf nog jong was en nu ook, nu ik kinderen heb.
pi_142423634
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:41 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]

Gestimuleerd door ouders die roepen dat ze prachtig is...
Dan kan het inderdaad lelijk aankomen als blijkt dat de buitenwereld daar anders over denkt.
  donderdag 17 juli 2014 @ 23:43:56 #37
396386 sturmpie
for night & nature
pi_142423686
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:41 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Waarom kan een lekker wijf niet ook gewoon slim zijn, of een prettig mens?

Door die eenzijdige (tegen) belichting is de kans alleen maar groter dat je kinderen een verknipt wereldbeeld krijgen.

[..]

blond ?
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_142423692
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:42 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik wel. Te vaak. Toen ik zelf nog jong was en nu ook, nu ik kinderen heb.
Ik denk dat je ouders die weten wat ze doen verward met ouders die denken dat ze weten wat ze doen.
pi_142423696
Terwijl al die meiden weer de man willen veranderen qua persoonlijkheid en interesses. Dus heft elkaar een beetje op.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 17 juli 2014 @ 23:44:39 #40
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_142423728
quote:
[ afbeelding ]

Maar waarom mag dit niet en half naakte 14 jarige meisjes en anorexia aansporende foto's wel?
En daarnaast, waarom mogen alleen "mooie" lichamen half naakt op de foto?
pi_142423797
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:44 schreef snakelady het volgende:

[..]

Maar waarom mag dit niet en half naakte 14 jarige meisjes en anorexia aansporende foto's wel?
ben je werkelijk zo wereldvreemd
  Moderator donderdag 17 juli 2014 @ 23:46:13 #42
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_142423805
achja het zijn toch altijd nog de meiden die de macht hebben...

Daarom zijn die jongens ook zo gefrustreerd.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_142423807
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:38 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Waarom stop je niet gewoon met eten
Zo makkelijk is dat niet. Heb allerlei psychische problemen waarbij ik ook medicijnen slik die mij enorm hongerig maken. Daarbij heb ik in de loop der jaren ook een eetstoornis ontwikkeld.

Ben er wel druk mee bezig maar het gaat nu eenmaal niet van de een op de andere dag.
Twiddel
pi_142423855
Had een beetje een déjà vu toen ik de OP las. Lijkt wel erg op dit topic KLB / Like a girl..
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_142423926
quote:
[ afbeelding ]

Inderdaad, niet-matchend setje.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  donderdag 17 juli 2014 @ 23:48:18 #46
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_142423927
het grappige is dat de meeste van dit soort jochies op het vmbo zitten en het is maar de vraag of ze überhaupt de drive of intelligentie hebben, een diploma te halen en later meer dan het minimum inkomen zullen verdienen.
als je zo naar vrouwen kijkt ben je namelijk kortzichtig en dom.

wil het nou net dat er tegenwoordig veel meisjes van die leeftijd zijn die een grote waarde aan geld hechten en dus gekeurd worden door jongens waar ze eigenlijk helemaal geen interesse in hebben wanneer ze over hun onzekerheid of drang naar aandacht heen zijn.

overigens is een man waarderen op het aantal diamanten die ie voor je kan kopen net zo kwalijk en zijn het niet alleen meisjes die een rare kijk op een potentiële date/partner hebben.
pi_142423982
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:44 schreef snakelady het volgende:

[..]

Onlangs kreeg Rihanna ook een bericht van Instagram dat een van haar foto's te gewaagd was en zij is niet te zwaar.
pi_142424004
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:48 schreef SugeLucky het volgende:
het grappige is dat de meeste van dit soort jochies op het vmbo zitten en het is maar de vraag of ze überhaupt de drive of intelligentie hebben, een diploma te halen en later meer dan het minimum inkomen zullen verdienen.
als je zo naar vrouwen kijkt ben je namelijk kortzichtig en dom.
Gefeliciteerd, als je zo naar die jochies kijkt ook.
pi_142424016
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:41 schreef snakelady het volgende:

[..]

Maar stel voor je zou een dochter hebben met maat 40 of groter, zou je dan ook niet willen voor haar dat ze met respect wordt behandeld?
Maar natuurlijk wil ik dat.
Vrouwen met maat 40 of groter behandel ik nu ook met respect en zal ik ook blijven doen.
Maar mannen (tenminste ik) vinden uiterlijk ook erg belangrijk bij vrouwen.
Ik zou ook niet bij mijn vrouw zijn opgevallen als ik erg dik zou zijn.

Nu zijn we (al enige jaren) in een stadium beland dat uiterlijk niet meer het belangrijkste is. We passen bij elkaar en daarom zijn we samen.
Maar mocht er ooit een dag komen dat we bijna moeten braken van elkaars lichaam moeten we daar toch echt serieus mee bezig.
We snappen beiden wel dat we geen 20 en superstrak meer zijn, maar na twee kinderen ziet mijn vrouw er nog steeds prachtig uit. Misschien kortzichtig, maar dat vind ik wel belangrijk.
pi_142424024
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:48 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Inderdaad, niet-matchend setje.
Echt he! Verschrikkelijk vind ik dat, waarom doen vrouwen dat überhaupt? Je koopt toch een bh én een onderbroek!?
  donderdag 17 juli 2014 @ 23:50:54 #51
431144 Teydelyk
pi_142424042
Als ik ooit kinderen krijg die dik worden verplicht ik ze gewoon elke dag om te gaan hardlopen en minder eten in hun bakkes te stouwen, serieus wat ben je voor waardeloze ouder als je je kinderen zo er bij laat lopen.
  donderdag 17 juli 2014 @ 23:51:36 #52
406944 SugeLucky
pi_142424072
quote:
14s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:50 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, als je zo naar die jochies kijkt ook.
is het niet zo dan? jij bent zo'n jochie zeker aan je naam te zien?
pi_142424253
Voor een avond neuken is een 8 scoren natuurlijk belangrijk, al moet ik zeggen dat mannen het ook voor veel minder doen als ze dronken zijn.

Voor een vaste relatie geloof ik niet dat generaties uitmaken. Innerlijk is belangrijker dan uiterlijk uiteindelijk.

Edit: en op fok worden juist slanke vrouwen afgezeken terwijl vollere vrouwen worden aanbeden _O-
pi_142424325
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:51 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

is het niet zo dan? jij bent zo'n jochie zeker aan je naam te zien?
15 jaar geleden ongeveer.

Ik snap alleen dat wensdenken nooit zo dat mensen die anders in het leven staan dan maar moeten falen alsof het universum zo werkt. :')
pi_142424512
waarom benoem je zo expliciet dat je geen feminist bent? Je op laat duidelijk zien dat je dit wel bent en dat is echt geen belediging ofzo.
buitenlanders zijn lui! en, ze nemen al onze banen in !!!!
  vrijdag 18 juli 2014 @ 00:08:31 #56
406944 SugeLucky
pi_142424839
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:56 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

15 jaar geleden ongeveer.

Ik snap alleen dat wensdenken nooit zo dat mensen die anders in het leven staan dan maar moeten falen alsof het universum zo werkt. :')
Je kan vrouwen niet respecteren op een andere manier in het leven staan noemen. Ik noem het dommigheid. Daarnaast getuigd het van weinig opvoeding en van een laag EQ. Als jij denkt dat dat de formule naar succes is, ok. Daarom heet je nu waarschijnlijk nog steeds cracka-ass
pi_142424876
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 00:08 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Je kan vrouwen niet respecteren op een andere manier in het leven staan noemen. Ik noem het dommigheid. Daarnaast getuigd het van weinig opvoeding en van een laag EQ. Als jij denkt dat dat de formule naar succes is, ok. Daarom heet je nu waarschijnlijk nog steeds cracka-ass
Dat staat inderdaad nog steeds in mijn paspoort.
Ik ben wel jaloers op jouw inzicht en redelijkheid. ;(
  vrijdag 18 juli 2014 @ 00:10:32 #58
406944 SugeLucky
pi_142424913
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 00:09 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Dat staat inderdaad nog steeds in mijn paspoort.
Ik ben wel jaloers op jouw inzicht en redelijkheid. ;(
Vindingrijk hoor.
Petje af. In jouw geval vermoedelijk letterlijk.
pi_142425004
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:50 schreef Teydelyk het volgende:
Als ik ooit kinderen krijg die dik worden verplicht ik ze gewoon elke dag om te gaan hardlopen en minder eten in hun bakkes te stouwen, serieus wat ben je voor waardeloze ouder als je je kinderen zo er bij laat lopen.
Ik schat in dat je nog geen kinderen hebt he ;) ?

Die foto van dat te dikke meisje vind ik nogal schokkend. Niet vanwege de omvang van haar lichaam maar ook dat het gewoon normaal is om on-charmante halfnaakte foto's van jezelf op het internet te gooien. In het echte leven hang je ook geen halfnaakte foto's van jezelf in de straat of in een andere publieke ruimte op. Waarschijnlijk wil ze ergens bij horen maar hiermee bereik je niets, enkel negatief commentaar. Niet iedereen hoeft een bikinibabe te zijn. Echter vind ik het commentaar op maat 40 nogal overdreven, ik heb prachtige vriendinnen met maat 40. De maat an sich, zegt niet zoveel. Daarnaast hebben veel mannen ook geen ken-lichaam.
met her in the burgerking, fell in love at the soda-machine
pi_142425017
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 00:10 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Vindingrijk hoor.
Petje af. In jouw geval vermoedelijk letterlijk.
:*
  vrijdag 18 juli 2014 @ 00:38:37 #61
431144 Teydelyk
pi_142426014
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 00:13 schreef galatea het volgende:

[..]

Ik schat in dat je nog geen kinderen hebt he ;) ?

Die foto van dat te dikke meisje vind ik nogal schokkend. Niet vanwege de omvang van haar lichaam maar ook dat het gewoon normaal is om on-charmante halfnaakte foto's van jezelf op het internet te gooien. In het echte leven hang je ook geen halfnaakte foto's van jezelf in de straat of in een andere publieke ruimte op. Waarschijnlijk wil ze ergens bij horen maar hiermee bereik je niets, enkel negatief commentaar. Niet iedereen hoeft een bikinibabe te zijn. Echter vind ik het commentaar op maat 40 nogal overdreven, ik heb prachtige vriendinnen met maat 40. De maat an sich, zegt niet zoveel. Daarnaast hebben veel mannen ook geen ken-lichaam.
Vind je het normaal om je kinderen maar dik te laten worden? Ik niet namelijk. Is kindermishandeling. Zelfde als ondervoeden.
pi_142426260
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 00:38 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Vind je het normaal om je kinderen maar dik te laten worden? Ik niet namelijk. Is kindermishandeling. Zelfde als ondervoeden.
Kinderen hebben ook een eigen wil weetje, of ben jij 24/seven aan de zijde van je kind? Het meisje op de foto is een puber. Pubers hebben hun eigen leven, maken hun eigen keuzes, leiden een eigen leven. Ik weet niet wat je in gedachten hebt maar als je kind veel wilt eten kun je daar niet zoveel tegen doen. Overal is eten aanwezig. Moet je dan met een stok achter je kind aanlopen en elk moment als je kind iets ongezonds wil eten slaan? Ik eet zelf heel gezond en mijn familie ook, we hebben daarom ook allemaal een mooi figuur, echter mijn zusje snoept en snaait heelveel en heeft daarom overgewicht. Op een bepaalde leeftijd kun je als ouder niet veel invloed meer hebben.
pi_142426309
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:50 schreef Nober het volgende:

[..]

Echt he! Verschrikkelijk vind ik dat, waarom doen vrouwen dat überhaupt? Je koopt toch een bh én een onderbroek!?
Omdat

een bh meerdere dagen aan kan en dat vinden vrouwen bij ondergoed (string/whatever) vaak een minder goed idee.
pi_142426362
Die jongens hebben alleen zichzelf ermee :')

Onterechte doch herkenbare klacht.
pi_142426377
On topic: terechte klacht. Zulke topics doen me goed :') :)

Ik vind ook dat het bijzonder slecht achteruit gaat met het gedrag van jeugd/jongvolwassenen. Het gedrag van meisjes net zo goed. Jammer.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 00:57:33 #66
431144 Teydelyk
pi_142426649
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 00:45 schreef galatea het volgende:

[..]

Kinderen hebben ook een eigen wil weetje, of ben jij 24/seven aan de zijde van je kind? Het meisje op de foto is een puber. Pubers hebben hun eigen leven, maken hun eigen keuzes, leiden een eigen leven. Ik weet niet wat je in gedachten hebt maar als je kind veel wilt eten kun je daar niet zoveel tegen doen. Overal is eten aanwezig. Moet je dan met een stok achter je kind aanlopen en elk moment als je kind iets ongezonds wil eten slaan? Ik eet zelf heel gezond en mijn familie ook, we hebben daarom ook allemaal een mooi figuur, echter mijn zusje snoept en snaait heelveel en heeft daarom overgewicht. Op een bepaalde leeftijd kun je als ouder niet veel invloed meer hebben.
Ja je moet dan inderdaad met je stok achter je kind aanlopen, als je het zo wilt noemen. Dat hebben mijn ouders ook bij mij gedaan. Daar ben ik ze heel dankbaar voor. Ik heb aan tafel gezeten met de grootste drug-kingpins uit Nederland, maar heb nog nooit coke, lsd, keta of andere shit aangeraakt. Vaak genoeg gratis aangeboden, vaak genoeg die ene geweest die het NIET deed. Waarom? Omdat mijn ouders mij wel hebben geleerd dat daar weinig goede dingen van komen. Door een open gesprek met mij daar over te kunnen voeren. Als jij je kinderen niet eens gezond kan houden ben je m.i. echt de allergrootste droeftoeter ooit. Jij doet toch de inkopen? Dan koop je maar geen junkfood en kook je wat gezonder, zo lastig is het godverdomme toch niet.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 00:58:56 #67
431144 Teydelyk
pi_142426687
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 00:49 schreef vera166 het volgende:

Ik vind ook dat het bijzonder slecht achteruit gaat met het gedrag van jeugd/jongvolwassenen. Het gedrag van meisjes net zo goed. Jammer.
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 00:49 schreef vera166 het volgende:

Misschien kan dit je troosten
pi_142426774
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 00:57 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Ja je moet dan inderdaad met je stok achter je kind aanlopen, als je het zo wilt noemen. Dat hebben mijn ouders ook bij mij gedaan. Daar ben ik ze heel dankbaar voor. Ik heb aan tafel gezeten met de grootste drug-kingpins uit Nederland, maar heb nog nooit coke, lsd, keta of andere shit aangeraakt. Vaak genoeg gratis aangeboden, vaak genoeg die ene geweest die het NIET deed. Waarom? Omdat mijn ouders mij wel hebben geleerd dat daar weinig goede dingen van komen. Door een open gesprek met mij daar over te kunnen voeren. Als jij je kinderen niet eens gezond kan houden ben je m.i. echt de allergrootste droeftoeter ooit. Jij doet toch de inkopen? Dan koop je maar geen junkfood en kook je wat gezonder, zo lastig is het godverdomme toch niet.
Dude, heb je gelezen wat ik schreef? Ouder hebben niet zoveel invloed op hun kinderen. Bijvoorbeeld mijn ouders koken supergezond, en toch heeft mijn zusje overgewicht, niet omdat we bij het avondeten fastfood eten want mijn ouders koken altijd en alles vers met mate en gezond maar mijn zusje koopt buiten mijn ouders om snoep en wordt daar dik van. Dit kan met elk product ook met alcohol of drugs. Als ouder heb je niet alleen-invloed, er is ook zoiets als de omgeving die een kind zelf opzoekt.
pi_142426855
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 00:58 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

[..]

Misschien kan dit je troosten
Misschien. Sorry ik ben te lui om filmpjes te kijken :')
pi_142426892
Er zijn maar 2 vrouwen; met en zonder puntige knieen :{w
  vrijdag 18 juli 2014 @ 01:13:19 #71
431144 Teydelyk
pi_142427069
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 01:02 schreef galatea het volgende:

[..]

Dude, heb je gelezen wat ik schreef? Ouder hebben niet zoveel invloed op hun kinderen. Bijvoorbeeld mijn ouders koken supergezond, en toch heeft mijn zusje overgewicht, niet omdat we bij het avondeten fastfood eten want mijn ouders koken altijd en alles vers met mate en gezond maar mijn zusje koopt buiten mijn ouders om snoep en wordt daar dik van. Dit kan met elk product ook met alcohol of drugs. Als ouder heb je niet alleen-invloed, er is ook zoiets als de omgeving die een kind zelf opzoekt.
Hoe komt je zusje aan haar eten dan.
pi_142427267
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 01:13 schreef Teydelyk het volgende:
un kinderen. Bijvoorbeeld mijn ouders koken supergezond, en toch heeft mijn zusje overgewicht, niet omdat we bij het avondeten fastfood eten want mijn ouders koken altijd en alles vers met mate en gezond maar mijn zusje koopt buiten mijn ouders om snoep en wordt daar dik van. Dit kan met elk product ook met alcohol of drugs. Als ouder heb je niet alleen-invloed, er is ook zoiets als de omg
Ze heeft een bijbaan, als serveerster, tja... natuurlijk zou ik willen dat het anders was maar zodra je erover begint krijg je knallende ruzie, oftewel het is een gevoelig onderwerp. daarnaast is uiterlijk ook niet alles. Natuurlijk zegt het wel iets over iemands gemoedstoestand maar hoe iemand doet vind ik nog altijd belangrijker dan hoe iemand eruit ziet.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 01:27:30 #73
431144 Teydelyk
pi_142427360
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 01:23 schreef galatea het volgende:
quote:
Op vrijdag 18 juli 2014 01:13 schreef Teydelyk het volgende:
un kinderen. Bijvoorbeeld mijn ouders koken supergezond, en toch heeft mijn zusje overgewicht, niet omdat we bij het avondeten fastfood eten want mijn ouders koken altijd en alles vers met mate en gezond maar mijn zusje koopt buiten mijn ouders om snoep en wordt daar dik van. Dit kan met elk product ook met alcohol of drugs. Als ouder heb je niet alleen-invloed, er is ook zoiets als de omg
Ze heeft een bijbaan, als serveerster, tja... natuurlijk zou ik willen dat het anders was maar zodra je erover begint krijg je knallende ruzie, oftewel het is een gevoelig onderwerp. daarnaast is uiterlijk ook niet alles. Natuurlijk zegt het wel iets over iemands gemoedstoestand maar hoe iemand doet vind ik nog altijd belangrijker dan hoe iemand
"gevoelig onderwerp" haha. Goede ouders hoor, moeilijke discussies uit de weg gaan!
pi_142427484
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 01:27 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

"gevoelig onderwerp" haha. Goede ouders hoor, moeilijke discussies uit de weg gaan!
Denk je dat ze het uit de weg gaan? Jij hebt echt nog nooit echte problemen gehad he? Met weglopende en knallende ruzies los je geen overgewicht op. Ik voer diepe gesprekken en heb een hele goede band met mijn ouders.

Goh waren we allemaal maar zulke 'perfecte' naievelingen zoals jij, petje af voor je ouders!. Ik hoop dat je kinderen altijd naar je zullen luisteren en nooit iets zullen doen wat jij niet doet want owee je zou maar niet perfect zijn.
pi_142427609
'Vroeger was alles anders'
  vrijdag 18 juli 2014 @ 01:44:15 #76
431144 Teydelyk
pi_142427736
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 01:33 schreef galatea het volgende:

[..]

Denk je dat ze het uit de weg gaan? Jij hebt echt nog nooit echte problemen gehad he? Met weglopende en knallende ruzies los je geen overgewicht op. Ik voer diepe gesprekken en heb een hele goede band met mijn ouders.

Goh waren we allemaal maar zulke 'perfecte' naievelingen zoals jij, petje af voor je ouders!. Ik hoop dat je kinderen altijd naar je zullen luisteren en nooit iets zullen doen wat jij niet doet want owee je zou maar niet perfect zijn.
Naïef? Nee, realist. Maar je ouders zijn waarschijnlijk te lui om energie in de opvoeding van hun kinderen te stoppen.
pi_142427813
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 01:44 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Naïef? Nee, realist. Maar je ouders zijn waarschijnlijk te lui om energie in de opvoeding van hun kinderen te stoppen.
_O- Ik ben bang dat je ouders je te weinig kennis van de wereld en echte liefde hebben meegegeven!
  vrijdag 18 juli 2014 @ 01:50:42 #78
431144 Teydelyk
pi_142427897
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 01:47 schreef galatea het volgende:

[..]

_O- Ik ben bang dat je ouders je te weinig kennis van de wereld en echte liefde hebben meegegeven!
Ik heb van jonge leeftijd de harde waarheid al meegekregen, dit bespaart je heel wat pijn in je leven namelijk. O.a. dat je voor jezelf moet zorgen, dat mensen WEL om je uiterlijk geven (in ieder geval om of je er verzorgd uit ziet). Ook hebben mijn ouders me WEL geleerd hoe je gezond kunt leven en eten.
pi_142427998
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 01:50 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Ik heb van jonge leeftijd de harde waarheid al meegekregen, dit bespaart je heel wat pijn in je leven namelijk. O.a. dat je voor jezelf moet zorgen, dat mensen WEL om je uiterlijk geven (in ieder geval om of je er verzorgd uit ziet). Ook hebben mijn ouders me WEL geleerd hoe je gezond kunt leven en eten.
Mijn zusje ziet er heel verzorgd uit, alleen heeft ze geen maat 36.
Mijn ouders hebben me meegegeven dat gelukkig zijn belangrijker is dan er mooi uitzien. Mijn zusje weet heel goed hoe je gezond moet leven alleen dat doet ze niet. Je ouders hebben je niet meegegeven dat theorie en praktijk soms wat verder uit elkaar liggen. Mais bon ik wens je een heel gezond leven toe, dat schijn je belangrijker te vinden dan een gelukkig leven!
  vrijdag 18 juli 2014 @ 02:03:01 #80
431144 Teydelyk
pi_142428138
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 01:55 schreef galatea het volgende:

[..]

Mijn zusje ziet er heel verzorgd uit, alleen heeft ze geen maat 36.
Mijn ouders hebben me meegegeven dat gelukkig zijn belangrijker is dan er mooi uitzien. Mijn zusje weet heel goed hoe je gezond moet leven alleen dat doet ze niet. Je ouders hebben je niet meegegeven dat theorie en praktijk soms wat verder uit elkaar liggen. Mais bon ik wens je een heel gezond leven toe, dat schijn je belangrijker te vinden dan een gelukkig leven!
Je kunt niet zowel overgewicht hebben en er verzorgd uitzien. Overgewicht is vaak een symptoom van diepere mentale problemen. Gebrek aan discipline, controle of ongelukkigheid bijvoorbeeld...
pi_142428343
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 02:03 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Je kunt niet zowel overgewicht hebben en er verzorgd uitzien. Overgewicht is vaak een symptoom van diepere mentale problemen. Gebrek aan discipline, controle of ongelukkigheid bijvoorbeeld...
Zoveel overgewicht? Tja hoe erg is een gebrek aan discipline en controle en ongelukkig nee dat is ze niet. Tegenwoordig gelooft iedereen dat als je niet perfect bent qua uiterlijk, je wel ongelukkig moet zijn. Maar geluk komt van binnenuit, dat is een gevoel. Ook dikkerdjes kunnen gelukkig zijn. Perfect slanke mensen kunnen ook in een depressie belanden. De rechtlijnigheid die ik bij jou bespeur leidt ook niet tot een gelukkig leven met een happy ending.
pi_142428398
Misschien is het andersom nog wel veel erger,.. Je ziet uiteindelijk vrijwel alle vrouwen een vriendje krijgen wat voor een type of figuur dan ook. Terwijl er duidelijk een grote groep jongens is die buiten de boot valt.

Merk het trouwens aan vrijgezelle vriendinnen van mijn vriendin en vrijgezelle vrouwen bij mij op werk ook. Shitload aan eisen, jongens moet goede baan/toekomstperspectief hebben, goed lichaam goede gewoonte. Daarnaast een echte man zijn die zichzelf gedraagt als een afgerichte homo.
pi_142429146
Volgens mij woont TS in de schilderswijk ofzo.

Ik ben van de jonge generatie en ik en de mensen om mij heen hebben niet de denkwijze hoe TS de jongeren af probeerd te schilderen.

Misschien minder met marokanen omgaan TS
pi_142429229
Meiden van 14 zijn nooit interessant geweest om hun intelligentie, gevoel voor humor of sociale skills geweest. Dat heeft niks met de huidige maatschappij te maken.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 07:13:59 #85
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_142430123
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:19 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Haar foto staat in US
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_142430178
Al is een meid nog zo lief/aardig, als ze niet knap is vind ik haar niet aantrekkelijk en kan ik er niet verliefd op worden.

Ik denk dat dat voor heel veel mannen geldt, of je moet er zelf niet uitzien natuurlijk. Soort zoekt immers soort.

Ik kijk eerst naar uiterlijk.. als dat naar mijn standaard is, dan wil ik haar wel beter leren kennen.

Je moet er tenslotte 'wel mee over straat kenne'
  vrijdag 18 juli 2014 @ 07:53:25 #87
348721 Jie_Pie
Ik ben ik!
pi_142430363
Het uiterlijk kun je op het eerste gezicht keuren. Persoonlijkheid niet. Daarom is het makkelijker om eerst iemand te beoordelen op het lichaam en daarna pas de moeite te nemen om de persoon te leren kennen mits die aan de eerste voorwaarde voldoet.

Overigens is het aan de ouders om het kind degelijk op te voeden zodat het geen onzekere 'aandachtshoer' wordt. Dit is niet alleen het kind voorzien van gezond eten, maar vooral heel open en duidelijk communiceren. Laat het kind zelf ook nadenken over waarom het doet wat het doet, vraag door en vertel niet direct als ouder zijnde wat juist of onjuist is. Als er een 'gevoelig onderwerp' is, wordt er niet goed gecommuniceerd. Binnen het eigen gezin zou alles zonder problemen op tafel gegooid moeten kunnen worden.
Never argue with an idiot. He'll drag you down to his level and beat you with experience.
pi_142430808
Als kind rare foto's van je moeder tegenkomen op Fok lijkt me nog veel vervelender :')
pi_142430890
Heel even hoor, maat 40 is een prima maat. Dat betekent dat je vrouwelijke heupen hebt ;)
  vrijdag 18 juli 2014 @ 08:38:31 #90
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_142430940
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:06 schreef jatochneetoch het volgende:
Niet veel in iedergeval. Jonge mannen denken nou eenmaal anders dan mannen die echt volwassen worden (voor hoever we dat kunnen). Toen ik 14 was, zo oud als je dochters zijn in jouw voorbeeld, hield ik met hele andere dingen bezig. Als ik toen wist over vrouwen en hoe er mee om te gaan wat ik wist toen ik 24 was, dan had ik een heel ander leven gehad, maar zo werkt het niet.

De dochters van TS gaan snakken naar aandacht van mannen die zij aantrekkelijk vinden (immers laten we eerlijk zijn, als die lelijke dikke nerd aardig tegen een mooie meid doet hoeft hij geen andere reactie te verwachten dan als de geslachten omgedraaid waren) en de mannen die gaan verlangen naar aandacht van mooie vrouwen. En dat laatste neem je hun kwalijk..

Als je 16 bent is een leuk koppie, lekker lijf en het feit dat de man populair is belangrijk, ook al doet hij VMBO en zal hij nooit een MBO diploma halen. We hebben op het nederlandse onderwijs nou eenmaal de mentaliteit dat school belangrijk vinden not done is. Als je zelf gaat studeren veranderd dat. Maar dat was 30 jaar geleden dus niet zo? 15 jaar geleden in ieder geval wel.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  vrijdag 18 juli 2014 @ 08:54:38 #91
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142431167
Mwah, ik ben zelf ook echt niet knap of mooi, maar merk nooit dat anderen daar echt last van hebben.

Wel rot om er steeds opmerkingen over te krijgen, ook van vriendjes, maar als ik een neuscorrectie (wipneus) overweeg begint iedereen weer te gillen dat dat niet hoeft.

Ben van redelijk jonge generatie, '96. Zijn zat lelijke meiden die een 9/10 genoemd worden dankzij make up en dikke tieten, maar ach.

4/10 vind ik ook wel prima. Compenseer het ooit wel met goede baan hoop ik :')

[ Bericht 31% gewijzigd door Brannagh op 18-07-2014 09:05:22 ]
pi_142431834
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 08:54 schreef Brannagh het volgende:
Mwah, ik ben zelf ook echt niet knap of mooi, maar merk nooit dat anderen daar echt last van hebben.

Wel rot om er steeds opmerkingen over te krijgen, ook van vriendjes, maar als ik een neuscorrectie (wipneus) overweeg begint iedereen weer te gillen dat dat niet hoeft.

Ben van redelijk jonge generatie, '96. Zijn zat lelijke meiden die een 9/10 genoemd worden dankzij make up en dikke tieten, maar ach.

4/10 vind ik ook wel prima. Compenseer het ooit wel met goede baan hoop ik :')
wipneusjes zijn schattig, niet weghalen.

Verder, onder 20 is het nog nooit serieus geweest. Als jij denkt dat het vroeger beter was, is er iets mis met je geheugen. En dat de oudere mannen je 'beter' behandelen is puur omdat ze inmiddels 'wijzer' zijn geworden.

Kan mij er dan ook totaal niet in herkennen. Maar misschien komt dit ook omdat ik op ben gegroeid/leef waar nog geen inmenging is van andere culturen >:)
Vroeger werden ook de meiden met een beugel/rood haar/te dik gepest.
newb
  vrijdag 18 juli 2014 @ 09:33:28 #93
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142431932
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 09:28 schreef WvdL het volgende:

[..]

wipneusjes zijn schattig, niet weghalen
Varkensneuzen zijn ronduit smerig :')
pi_142432340
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 09:33 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Varkensneuzen zijn ronduit smerig :')
zonet was het nog een wipneusje ;(

moet wel beetje spits zijn dan ja.. een platte is minder sierlijk :D
newb
pi_142432460
Mwah cijfers tellen niet zo met een paar biertjes worden vrouwen altijd knapper.
Eerst de knappe proberen lukte dat niet gingen mijn eisen na elk biertje hard omlaag.

Dames met maatje 40 presteerde vaak wel beter in bed ik denk dat ze iets te compenseren hadden.

Zou ze alleen niet als vriendin willen.
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
  vrijdag 18 juli 2014 @ 10:01:58 #96
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_142432585
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:04 schreef snakelady het volgende:
Ik ben geen feministe, ik ben ook geen fat lover of hoe je het wil noemen, maar ik raak soms wel moe van de huidige maatschappij en hoe er naar vrouwen wordt gekeken.
Voornamelijk omdat ik twee dochters heb, en ik niet wil dat ze op hun 14de dadelijk sexy foto's van zichzelf op instagram dumpen omdat ze dan denken positieve aandacht van jongens/mannen te kunnen krijgen.

Want als meisje is dat haast de enige manier nog dat je positief aandacht kan krijgen, het gaat niet meer om je intelligentie, om je gevoel voor humor, om je sociale kwaliteiten, het gaat er om of je er seksueel gezien aantrekkelijk genoeg uitziet.
Op instagram worden foto's van dikke meiden in ondergoed verwijderd, terwijl 14 jarige meisjes in lingerie en sexy pose wordt toegestaan. De kont van een volwassen vrouw met overgewicht moet verbannen worden, maar de kont van een slank 13 of 14 jarig meisje moet gepromoot worden.

Begrijp me niet verkeerd, uiterlijk is belangrijk, dat besef ik me ook, het is belangrijk dat je er leuk en verzorgt uitziet.
Maar je bent tegenwoordig met maat 40 al moddervet en je mag uitgemaakt worden voor walvis.

Gelukkig ben ik van een oudere generatie, en mijn generatie mannen is gelukkig niet zo, die kijken verder, die noemen een vrouw geen 6je of een 8 om te beschrijven hoe ze er uit ziet.
Die denken niet dat ze het recht hebben om seks te hebben met een meid die er minimaal uit ziet als een fotomodel omdat ze anders gefrustreerd worden en mensen gaan vermoorden.

Maar jongere jongens, die hebben geen kaas gegeten van hoe ze met vrouwen om moeten gaan, die denken alleen nog maar hoe ze een 8 kunnen scoren.
En is er een meisje die geen 8 is dan verdiend ze ook geen aandacht, zelfs niet vriendschappelijk, dan verdiend ze het ineens niet meer om met respect behandeld te worden omdat ze fysiek gezien niet aan de eisen voldoet.

En natuurlijk stigmatiseer ik nu, weet ik echt wel dat niet iedere jonge gozer zo denkt, maar ik ben regelmatig bang voor mijn dochters, krijg ik hun aan hun verstand gepraat dat er meer is dan alleen een leuk koppie en een lekker lijf? Dat educatie, intelligentie, socialiteit, humor en alle andere dingen veel belangrijker zijn, dat hun doel in het leven niet moet zijn om minimaal een 8 te zijn.
Want niemand blijft een 8 of een 9, iedereen zal ouder worden, en dan heb je ineens niks meer aan je uiterlijk, dan moet je op andere vlakken uitblinken.
Ik vind het toch ene wat raar verhaal. Cijfers geven aan vrouwen doen jonge mannen al sinds mensenheugenis. Dat is gewoon leuk tijdverdrijf en discussiemateriaal voor op het terras.

Het heeft volgens mij helemaal niets met generaties te maken. Mannen veranderen gewoon naarmate ze ouder worden. De meeste mannen van jouw leeftijd zullen zich ook wel zo gedragen hebben toen ze hele jonge jongens waren.

En uiteindelijk nemen de meeste jongens gewoon dat leuke meisje waarmee het klikt. Net als die vrouwen met hun enorme eisenlijst. Als het erop aankomt gaat het gewoon om aantrekkingskracht. Die lui met hun grote waffel hier op FOK zijn doorgaans types die stiekem nog nooit een serieuze relatie gehad hebben.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 10:04:04 #97
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_142432638
quote:

[..]

Zou het niet kunnen dat hele jonge mannen gewoon net iets anders in elkaar steken dan de wat meer volwassen mannen?

En die vrouwenbladen waren in de jaren negentig, toen ik blaadjesbezorger was, al zo.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 10:17:18 #98
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_142433041
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:37 schreef bronnen het volgende:
Geloof je het zelf? Volgens mij had 2 maten verschil echt niet het breekpunt kunnen zijn als je iemand leuk vind.

Die maten obsessie vind ik echt heel puberaal. Ik begrijp dat je niet op een maat tank zit te wachten maar dat is maat 40 gewoonweg niet.
pi_142433468
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 07:53 schreef Jie_Pie het volgende:
Het uiterlijk kun je op het eerste gezicht keuren. Persoonlijkheid niet. Daarom is het makkelijker om eerst iemand te beoordelen op het lichaam en daarna pas de moeite te nemen om de persoon te leren kennen mits die aan de eerste voorwaarde voldoet.

Overigens is het aan de ouders om het kind degelijk op te voeden zodat het geen onzekere 'aandachtshoer' wordt. Dit is niet alleen het kind voorzien van gezond eten, maar vooral heel open en duidelijk communiceren. Laat het kind zelf ook nadenken over waarom het doet wat het doet, vraag door en vertel niet direct als ouder zijnde wat juist of onjuist is. Als er een 'gevoelig onderwerp' is, wordt er niet goed gecommuniceerd. Binnen het eigen gezin zou alles zonder problemen op tafel gegooid moeten kunnen worden.
Natuurlijk moet je alles op tafel kunnen gooien maar niet iedereen praat dan normaal terug. Ik geloof niet dat iemand hier snapt hoe dit werk.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 10:32:30 #100
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_142433520
quote:
10s.gif Op donderdag 17 juli 2014 23:55 schreef Angel-Joy het volgende:

Edit: en op fok worden juist slanke vrouwen afgezeken terwijl vollere vrouwen worden aanbeden _O-
Piep, piep, Hoi! ....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')