Dat denk ik wel, als ik uitga en zie hoe jonge mannen mij benaderen vergeleken met oudere mannen dan is dat een wereld van verschil.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:06 schreef jatochneetoch het volgende:
Ik denk niet dat de mannen van nu anders zijn dan van "jouw generatie".
De jonge mannen die jou benaderen noem ik dan maar 'jochies'quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, als ik uitga en zie hoe jonge mannen mij benaderen vergeleken met oudere mannen dan is dat een wereld van verschil.
Maar het is ook niet gek, we worden doodgegooid met "perfecte mensen" , perfecte mensen die niet eens echt bestaan omdat ze gephotoshopped zijn in een ander persoon die zogenaamd aantrekkelijker is.
Als je een vrouwenblad leest zie je "hoe kan ik hem krijgen" "Verander jezelf" "hoe blijf je mooi" "Je moet afvallen" enz. enz.
Alleen maar over het uiterlijk, dat is toch bizar?
Jij zou ook trollen daten toch?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, als ik uitga en zie hoe jonge mannen mij benaderen vergeleken met oudere mannen dan is dat een wereld van verschil.
Maar het is ook niet gek, we worden doodgegooid met "perfecte mensen" , perfecte mensen die niet eens echt bestaan omdat ze gephotoshopped zijn in een ander persoon die zogenaamd aantrekkelijker is.
Als je een vrouwenblad leest zie je "hoe kan ik hem krijgen" "Verander jezelf" "hoe blijf je mooi" "Je moet afvallen" enz. enz.
Mijn ex was fysiek gezien niet aantrekkelijk, hij mag dun, klein, flaporen, slechte tanden enz.quote:
Dan ben je 1. zelf ook niet aantrekkelijk of 2. de uitzondering op de regelquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn ex was fysiek gezien niet aantrekkelijk, hij mag dun, klein, flaporen, slechte tanden enz.
Maar toch ben ik 14 jaar samen met hem geweest en heeft dat onze relatie nooit in de weg gestaan.
Hij had andere kwaliteiten die hem aantrekkelijk maakte.
Doet het er toe of ik wel of niet aantrekkelijk ben? De een zal vinden van wel en de ander zal vinden van niet, dat is relatief natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:19 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Dan ben je 1. zelf ook niet aantrekkelijk of 2. de uitzondering op de regel
Nee hoor, er zijn redelijk universele standaarden die bepalen of iemand aantrekkelijk is of niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Doet het er toe of ik wel of niet aantrekkelijk ben? De een zal vinden van wel en de ander zal vinden van niet, dat is relatief natuurlijk.
Ja,quote:
Mijn vriend vind mij geweldig aantrekkelijk (en daarnaast ook slim, lief, grappig enz,) en zijn mening daarover is de enige mening die ik belangrijk vind.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:22 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn redelijk universele standaarden die bepalen of iemand aantrekkelijk is of niet.
je haalt aantrekkelijk in de war met vallen op een type.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Doet het er toe of ik wel of niet aantrekkelijk ben? De een zal vinden van wel en de ander zal vinden van niet, dat is relatief natuurlijk.
Er valt helaas weinig aan te veranderen ben ik bang, in ieder geval niet door mij alleen, ik kan nu alleen maar enorm mijn best doen om er voor te zorgen dat mijn dochters niet meegaan in dit bizarre fenomeen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:23 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Ja,Dus? Wat ga je eraan veranderen?
Ze heeft wel een punt. Naast een oerlelijk monster is ze relatief aantrekkelijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:22 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn redelijk universele standaarden die bepalen of iemand aantrekkelijk is of niet.
Gollum Gollumquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze heeft wel een punt. Naast een oerlelijk monster is ze relatief aantrekkelijk.
Ik geloof niet dat je hier als ouder nog veel invloed op hebt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:27 schreef Cracka-ass het volgende:
Je bent dus bang dat je faalt als ouder. Waarom al die onzin erbij halen dan?
Juist, er is meer dan alleen een mooi uiterlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:28 schreef sturmpie het volgende:
het is idd verstandig om de nieuwe generaties op te voeden met de gedachte dat ieder persoon een mens is met kwaliteiten ongeacht uiterlijk. en men bewust maken dat de automatische gedachte gebaseerd op hormonen een onjuist beeld geeft over de mens in kwestie.
een lekker wijf kan heel dom zijn veel schade veroorzaken tov een normale chick wiens intelligentie en verstand velen tot blijdschap zijn.
Of je kinderen wel/geen zelfrespect hebben en kunnen relativeren?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je hier als ouder nog veel invloed op hebt.
Als ze genoeg zelfrespect hebben prikken ze zo door de bullshit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:25 schreef snakelady het volgende:
Er valt helaas weinig aan te veranderen ben ik bang, in ieder geval niet door mij alleen, ik kan nu alleen maar enorm mijn best doen om er voor te zorgen dat mijn dochters niet meegaan in dit bizarre fenomeen.
Zelfrespect en relativeringsvermogen heb je maar deels invloed op als ouder. Je kunt het wel zoveel mogelijk ondersteunen en stimuleren natuurlijk, maar tegen de tijd dat je kinderen 14 zijn moet je toch loslaten en bestaat je rol vooral uit begeleiden. In tegenstelling tot bij jongere kinderen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:31 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Of je kinderen wel/geen zelfrespect hebben en kunnen relativeren?
Grapje zeker...
Dank je.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:31 schreef Florentius het volgende:
[..]
Als ze genoeg zelfrespect hebben prikken ze zo door de bullshit.
Ik hoop voor je dat het lukt, je klinkt als een leuk openminded mens dus dat komt vast goed.
En dat dus inderdaad, ik weet zelf nog heel goed hoe ik was toen ik 14 was en ik weet ook nog heel goed dat mijn moeder zei "Wacht maar tot je zelf moeder bent, dan begrijp je het"quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zelfrespect en relativeringsvermogen heb je maar deels invloed op als ouder. Je kunt het wel zoveel mogelijk ondersteunen en stimuleren natuurlijk, maar tegen de tijd dat je kinderen 14 zijn moet je toch loslaten en bestaat je rol vooral uit begeleiden. In tegenstelling tot bij jongere kinderen.
In de puberteit wordt de rol van de omgeving belangrijker. En dan kan je nog zo'n stabiel nest geboden hebben als ouder, de omgeving wordt dan toch belangrijker. Kijk maar eens hoe vaak het toch fout gaat met kinderen die vanuit de basis alles mee lijken te hebben, inclusief ouders die weten wat ze doen.
Nee dat kan niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:33 schreef Ixnay het volgende:
TS. Het is gewoon de natuur.
Niks aan te doen. Je kunt niet een jongen dwingen om een vrouw met maat 40 leuk/aantrekkelijk te gaan vinden als hij dat niet vindt.
Waarom stop je niet gewoon met etenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:37 schreef summer2bird het volgende:
Ik ben het er mee eens. Heb zelf ook een grote maat, vertel je dat aan de gemiddelde klb bezoeker, wordt je half afgeslacht.
Ook in rl snappen mensen het niet, zo roepen mensen je na, lachen ze je uit en word ik soms uitgescholden. Dat gebeurd vaak als ik bij mijn ouders op bezoek ga, die wonen tegenover een voetbalveld.
Ook van meiden krijg ik het ervan langs, meisjes die mij uitlachen in het voorbijgaan enzo. Of in de trein. Daarom waag ik mij niet meer van het terrein hier af.
Waarom kan een lekker wijf niet ook gewoon slim zijn, of een prettig mens?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:28 schreef sturmpie het volgende:
het is idd verstandig om de nieuwe generaties op te voeden met de gedachte dat ieder persoon een mens is met kwaliteiten ongeacht uiterlijk. en men bewust maken dat de automatische gedachte gebaseerd op hormonen een onjuist beeld geeft over de mens in kwestie.
een lekker wijf kan heel dom zijn veel schade veroorzaken tov een normale chick wiens intelligentie en verstand velen tot blijdschap zijn.
Dat zie ik eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:34 schreef Tinkepink het volgende:
Kijk maar eens hoe vaak het toch fout gaat met kinderen die vanuit de basis alles mee lijken te hebben, inclusief ouders die weten wat ze doen.
Maar stel voor je zou een dochter hebben met maat 40 of groter, zou je dan ook niet willen voor haar dat ze met respect wordt behandeld?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:37 schreef bronnen het volgende:
Ik hoop mijn kinderen (dochters) ook mee te geven dat niet alles alleen maar om uiterlijk draait.
Maar eerlijk is eerlijk, ik was niet op mijn vrouw gevallen als ze maat 40 zou hebben...
Ik wel. Te vaak. Toen ik zelf nog jong was en nu ook, nu ik kinderen heb.quote:
Gestimuleerd door ouders die roepen dat ze prachtig is...quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:41 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe vervelend ook maar zij weet zelf ook wel dat niemand hierop zit te wachten.
blond ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:41 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Waarom kan een lekker wijf niet ook gewoon slim zijn, of een prettig mens?
Door die eenzijdige (tegen) belichting is de kans alleen maar groter dat je kinderen een verknipt wereldbeeld krijgen.
[..]
Dat zie ik eigenlijk nooit.
Ik denk dat je ouders die weten wat ze doen verward met ouders die denken dat ze weten wat ze doen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wel. Te vaak. Toen ik zelf nog jong was en nu ook, nu ik kinderen heb.
Maar waarom mag dit niet en half naakte 14 jarige meisjes en anorexia aansporende foto's wel?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:41 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
ben je werkelijk zo wereldvreemdquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar waarom mag dit niet en half naakte 14 jarige meisjes en anorexia aansporende foto's wel?
En daarnaast, waarom mogen alleen "mooie" lichamen half naakt op de foto?
Zo makkelijk is dat niet. Heb allerlei psychische problemen waarbij ik ook medicijnen slik die mij enorm hongerig maken. Daarbij heb ik in de loop der jaren ook een eetstoornis ontwikkeld.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:38 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Waarom stop je niet gewoon met eten
Inderdaad, niet-matchend setje.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:41 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Onlangs kreeg Rihanna ook een bericht van Instagram dat een van haar foto's te gewaagd was en zij is niet te zwaar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar waarom mag dit niet en half naakte 14 jarige meisjes en anorexia aansporende foto's wel?
En daarnaast, waarom mogen alleen "mooie" lichamen half naakt op de foto?
Gefeliciteerd, als je zo naar die jochies kijkt ook.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:48 schreef SugeLucky het volgende:
het grappige is dat de meeste van dit soort jochies op het vmbo zitten en het is maar de vraag of ze überhaupt de drive of intelligentie hebben, een diploma te halen en later meer dan het minimum inkomen zullen verdienen.
als je zo naar vrouwen kijkt ben je namelijk kortzichtig en dom.
Maar natuurlijk wil ik dat.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar stel voor je zou een dochter hebben met maat 40 of groter, zou je dan ook niet willen voor haar dat ze met respect wordt behandeld?
Echt he! Verschrikkelijk vind ik dat, waarom doen vrouwen dat überhaupt? Je koopt toch een bh én een onderbroek!?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Inderdaad, niet-matchend setje.
is het niet zo dan? jij bent zo'n jochie zeker aan je naam te zien?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:50 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, als je zo naar die jochies kijkt ook.
15 jaar geleden ongeveer.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:51 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
is het niet zo dan? jij bent zo'n jochie zeker aan je naam te zien?
Je kan vrouwen niet respecteren op een andere manier in het leven staan noemen. Ik noem het dommigheid. Daarnaast getuigd het van weinig opvoeding en van een laag EQ. Als jij denkt dat dat de formule naar succes is, ok. Daarom heet je nu waarschijnlijk nog steeds cracka-assquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:56 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
15 jaar geleden ongeveer.
Ik snap alleen dat wensdenken nooit zo dat mensen die anders in het leven staan dan maar moeten falen alsof het universum zo werkt.
Dat staat inderdaad nog steeds in mijn paspoort.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:08 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Je kan vrouwen niet respecteren op een andere manier in het leven staan noemen. Ik noem het dommigheid. Daarnaast getuigd het van weinig opvoeding en van een laag EQ. Als jij denkt dat dat de formule naar succes is, ok. Daarom heet je nu waarschijnlijk nog steeds cracka-ass
Vindingrijk hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:09 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat staat inderdaad nog steeds in mijn paspoort.
Ik ben wel jaloers op jouw inzicht en redelijkheid.
Ik schat in dat je nog geen kinderen hebt hequote:Op donderdag 17 juli 2014 23:50 schreef Teydelyk het volgende:
Als ik ooit kinderen krijg die dik worden verplicht ik ze gewoon elke dag om te gaan hardlopen en minder eten in hun bakkes te stouwen, serieus wat ben je voor waardeloze ouder als je je kinderen zo er bij laat lopen.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:10 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Vindingrijk hoor.
Petje af. In jouw geval vermoedelijk letterlijk.
Vind je het normaal om je kinderen maar dik te laten worden? Ik niet namelijk. Is kindermishandeling. Zelfde als ondervoeden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:13 schreef galatea het volgende:
[..]
Ik schat in dat je nog geen kinderen hebt he?
Die foto van dat te dikke meisje vind ik nogal schokkend. Niet vanwege de omvang van haar lichaam maar ook dat het gewoon normaal is om on-charmante halfnaakte foto's van jezelf op het internet te gooien. In het echte leven hang je ook geen halfnaakte foto's van jezelf in de straat of in een andere publieke ruimte op. Waarschijnlijk wil ze ergens bij horen maar hiermee bereik je niets, enkel negatief commentaar. Niet iedereen hoeft een bikinibabe te zijn. Echter vind ik het commentaar op maat 40 nogal overdreven, ik heb prachtige vriendinnen met maat 40. De maat an sich, zegt niet zoveel. Daarnaast hebben veel mannen ook geen ken-lichaam.
Kinderen hebben ook een eigen wil weetje, of ben jij 24/seven aan de zijde van je kind? Het meisje op de foto is een puber. Pubers hebben hun eigen leven, maken hun eigen keuzes, leiden een eigen leven. Ik weet niet wat je in gedachten hebt maar als je kind veel wilt eten kun je daar niet zoveel tegen doen. Overal is eten aanwezig. Moet je dan met een stok achter je kind aanlopen en elk moment als je kind iets ongezonds wil eten slaan? Ik eet zelf heel gezond en mijn familie ook, we hebben daarom ook allemaal een mooi figuur, echter mijn zusje snoept en snaait heelveel en heeft daarom overgewicht. Op een bepaalde leeftijd kun je als ouder niet veel invloed meer hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:38 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Vind je het normaal om je kinderen maar dik te laten worden? Ik niet namelijk. Is kindermishandeling. Zelfde als ondervoeden.
Omdatquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Echt he! Verschrikkelijk vind ik dat, waarom doen vrouwen dat überhaupt? Je koopt toch een bh én een onderbroek!?
Ja je moet dan inderdaad met je stok achter je kind aanlopen, als je het zo wilt noemen. Dat hebben mijn ouders ook bij mij gedaan. Daar ben ik ze heel dankbaar voor. Ik heb aan tafel gezeten met de grootste drug-kingpins uit Nederland, maar heb nog nooit coke, lsd, keta of andere shit aangeraakt. Vaak genoeg gratis aangeboden, vaak genoeg die ene geweest die het NIET deed. Waarom? Omdat mijn ouders mij wel hebben geleerd dat daar weinig goede dingen van komen. Door een open gesprek met mij daar over te kunnen voeren. Als jij je kinderen niet eens gezond kan houden ben je m.i. echt de allergrootste droeftoeter ooit. Jij doet toch de inkopen? Dan koop je maar geen junkfood en kook je wat gezonder, zo lastig is het godverdomme toch niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:45 schreef galatea het volgende:
[..]
Kinderen hebben ook een eigen wil weetje, of ben jij 24/seven aan de zijde van je kind? Het meisje op de foto is een puber. Pubers hebben hun eigen leven, maken hun eigen keuzes, leiden een eigen leven. Ik weet niet wat je in gedachten hebt maar als je kind veel wilt eten kun je daar niet zoveel tegen doen. Overal is eten aanwezig. Moet je dan met een stok achter je kind aanlopen en elk moment als je kind iets ongezonds wil eten slaan? Ik eet zelf heel gezond en mijn familie ook, we hebben daarom ook allemaal een mooi figuur, echter mijn zusje snoept en snaait heelveel en heeft daarom overgewicht. Op een bepaalde leeftijd kun je als ouder niet veel invloed meer hebben.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:49 schreef vera166 het volgende:
On topic: terechte klacht. Zulke topics doen me goed![]()
![]()
Ik vind ook dat het bijzonder slecht achteruit gaat met het gedrag van jeugd/jongvolwassenen. Het gedrag van meisjes net zo goed. Jammer.
Misschien kan dit je troostenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:49 schreef vera166 het volgende:
On topic: terechte klacht. Zulke topics doen me goed![]()
![]()
Ik vind ook dat het bijzonder slecht achteruit gaat met het gedrag van jeugd/jongvolwassenen. Het gedrag van meisjes net zo goed. Jammer.
Dude, heb je gelezen wat ik schreef? Ouder hebben niet zoveel invloed op hun kinderen. Bijvoorbeeld mijn ouders koken supergezond, en toch heeft mijn zusje overgewicht, niet omdat we bij het avondeten fastfood eten want mijn ouders koken altijd en alles vers met mate en gezond maar mijn zusje koopt buiten mijn ouders om snoep en wordt daar dik van. Dit kan met elk product ook met alcohol of drugs. Als ouder heb je niet alleen-invloed, er is ook zoiets als de omgeving die een kind zelf opzoekt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:57 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Ja je moet dan inderdaad met je stok achter je kind aanlopen, als je het zo wilt noemen. Dat hebben mijn ouders ook bij mij gedaan. Daar ben ik ze heel dankbaar voor. Ik heb aan tafel gezeten met de grootste drug-kingpins uit Nederland, maar heb nog nooit coke, lsd, keta of andere shit aangeraakt. Vaak genoeg gratis aangeboden, vaak genoeg die ene geweest die het NIET deed. Waarom? Omdat mijn ouders mij wel hebben geleerd dat daar weinig goede dingen van komen. Door een open gesprek met mij daar over te kunnen voeren. Als jij je kinderen niet eens gezond kan houden ben je m.i. echt de allergrootste droeftoeter ooit. Jij doet toch de inkopen? Dan koop je maar geen junkfood en kook je wat gezonder, zo lastig is het godverdomme toch niet.
Misschien. Sorry ik ben te lui om filmpjes te kijkenquote:
Hoe komt je zusje aan haar eten dan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:02 schreef galatea het volgende:
[..]
Dude, heb je gelezen wat ik schreef? Ouder hebben niet zoveel invloed op hun kinderen. Bijvoorbeeld mijn ouders koken supergezond, en toch heeft mijn zusje overgewicht, niet omdat we bij het avondeten fastfood eten want mijn ouders koken altijd en alles vers met mate en gezond maar mijn zusje koopt buiten mijn ouders om snoep en wordt daar dik van. Dit kan met elk product ook met alcohol of drugs. Als ouder heb je niet alleen-invloed, er is ook zoiets als de omgeving die een kind zelf opzoekt.
Ze heeft een bijbaan, als serveerster, tja... natuurlijk zou ik willen dat het anders was maar zodra je erover begint krijg je knallende ruzie, oftewel het is een gevoelig onderwerp. daarnaast is uiterlijk ook niet alles. Natuurlijk zegt het wel iets over iemands gemoedstoestand maar hoe iemand doet vind ik nog altijd belangrijker dan hoe iemand eruit ziet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:13 schreef Teydelyk het volgende:
un kinderen. Bijvoorbeeld mijn ouders koken supergezond, en toch heeft mijn zusje overgewicht, niet omdat we bij het avondeten fastfood eten want mijn ouders koken altijd en alles vers met mate en gezond maar mijn zusje koopt buiten mijn ouders om snoep en wordt daar dik van. Dit kan met elk product ook met alcohol of drugs. Als ouder heb je niet alleen-invloed, er is ook zoiets als de omg
"gevoelig onderwerp" haha. Goede ouders hoor, moeilijke discussies uit de weg gaan!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:23 schreef galatea het volgende:
quote:
Op vrijdag 18 juli 2014 01:13 schreef Teydelyk het volgende:
un kinderen. Bijvoorbeeld mijn ouders koken supergezond, en toch heeft mijn zusje overgewicht, niet omdat we bij het avondeten fastfood eten want mijn ouders koken altijd en alles vers met mate en gezond maar mijn zusje koopt buiten mijn ouders om snoep en wordt daar dik van. Dit kan met elk product ook met alcohol of drugs. Als ouder heb je niet alleen-invloed, er is ook zoiets als de omg
Ze heeft een bijbaan, als serveerster, tja... natuurlijk zou ik willen dat het anders was maar zodra je erover begint krijg je knallende ruzie, oftewel het is een gevoelig onderwerp. daarnaast is uiterlijk ook niet alles. Natuurlijk zegt het wel iets over iemands gemoedstoestand maar hoe iemand doet vind ik nog altijd belangrijker dan hoe iemand
Denk je dat ze het uit de weg gaan? Jij hebt echt nog nooit echte problemen gehad he? Met weglopende en knallende ruzies los je geen overgewicht op. Ik voer diepe gesprekken en heb een hele goede band met mijn ouders.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:27 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
"gevoelig onderwerp" haha. Goede ouders hoor, moeilijke discussies uit de weg gaan!
Naïef? Nee, realist. Maar je ouders zijn waarschijnlijk te lui om energie in de opvoeding van hun kinderen te stoppen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:33 schreef galatea het volgende:
[..]
Denk je dat ze het uit de weg gaan? Jij hebt echt nog nooit echte problemen gehad he? Met weglopende en knallende ruzies los je geen overgewicht op. Ik voer diepe gesprekken en heb een hele goede band met mijn ouders.
Goh waren we allemaal maar zulke 'perfecte' naievelingen zoals jij, petje af voor je ouders!. Ik hoop dat je kinderen altijd naar je zullen luisteren en nooit iets zullen doen wat jij niet doet want owee je zou maar niet perfect zijn.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:44 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Naïef? Nee, realist. Maar je ouders zijn waarschijnlijk te lui om energie in de opvoeding van hun kinderen te stoppen.
Ik heb van jonge leeftijd de harde waarheid al meegekregen, dit bespaart je heel wat pijn in je leven namelijk. O.a. dat je voor jezelf moet zorgen, dat mensen WEL om je uiterlijk geven (in ieder geval om of je er verzorgd uit ziet). Ook hebben mijn ouders me WEL geleerd hoe je gezond kunt leven en eten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:47 schreef galatea het volgende:
[..]Ik ben bang dat je ouders je te weinig kennis van de wereld en echte liefde hebben meegegeven!
Mijn zusje ziet er heel verzorgd uit, alleen heeft ze geen maat 36.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:50 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Ik heb van jonge leeftijd de harde waarheid al meegekregen, dit bespaart je heel wat pijn in je leven namelijk. O.a. dat je voor jezelf moet zorgen, dat mensen WEL om je uiterlijk geven (in ieder geval om of je er verzorgd uit ziet). Ook hebben mijn ouders me WEL geleerd hoe je gezond kunt leven en eten.
Je kunt niet zowel overgewicht hebben en er verzorgd uitzien. Overgewicht is vaak een symptoom van diepere mentale problemen. Gebrek aan discipline, controle of ongelukkigheid bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:55 schreef galatea het volgende:
[..]
Mijn zusje ziet er heel verzorgd uit, alleen heeft ze geen maat 36.
Mijn ouders hebben me meegegeven dat gelukkig zijn belangrijker is dan er mooi uitzien. Mijn zusje weet heel goed hoe je gezond moet leven alleen dat doet ze niet. Je ouders hebben je niet meegegeven dat theorie en praktijk soms wat verder uit elkaar liggen. Mais bon ik wens je een heel gezond leven toe, dat schijn je belangrijker te vinden dan een gelukkig leven!
Zoveel overgewicht? Tja hoe erg is een gebrek aan discipline en controle en ongelukkig nee dat is ze niet. Tegenwoordig gelooft iedereen dat als je niet perfect bent qua uiterlijk, je wel ongelukkig moet zijn. Maar geluk komt van binnenuit, dat is een gevoel. Ook dikkerdjes kunnen gelukkig zijn. Perfect slanke mensen kunnen ook in een depressie belanden. De rechtlijnigheid die ik bij jou bespeur leidt ook niet tot een gelukkig leven met een happy ending.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:03 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Je kunt niet zowel overgewicht hebben en er verzorgd uitzien. Overgewicht is vaak een symptoom van diepere mentale problemen. Gebrek aan discipline, controle of ongelukkigheid bijvoorbeeld...
Haar foto staat in USquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:19 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Dan ben je 1. zelf ook niet aantrekkelijk of 2. de uitzondering op de regel
Niet veel in iedergeval. Jonge mannen denken nou eenmaal anders dan mannen die echt volwassen worden (voor hoever we dat kunnen). Toen ik 14 was, zo oud als je dochters zijn in jouw voorbeeld, hield ik met hele andere dingen bezig. Als ik toen wist over vrouwen en hoe er mee om te gaan wat ik wist toen ik 24 was, dan had ik een heel ander leven gehad, maar zo werkt het niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:06 schreef jatochneetoch het volgende:
Ik denk niet dat de mannen van nu anders zijn dan van "jouw generatie".
wipneusjes zijn schattig, niet weghalen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:54 schreef Brannagh het volgende:
Mwah, ik ben zelf ook echt niet knap of mooi, maar merk nooit dat anderen daar echt last van hebben.
Wel rot om er steeds opmerkingen over te krijgen, ook van vriendjes, maar als ik een neuscorrectie (wipneus) overweeg begint iedereen weer te gillen dat dat niet hoeft.
Ben van redelijk jonge generatie, '96. Zijn zat lelijke meiden die een 9/10 genoemd worden dankzij make up en dikke tieten, maar ach.
4/10 vind ik ook wel prima. Compenseer het ooit wel met goede baan hoop ik
zonet was het nog een wipneusjequote:
Ik vind het toch ene wat raar verhaal. Cijfers geven aan vrouwen doen jonge mannen al sinds mensenheugenis. Dat is gewoon leuk tijdverdrijf en discussiemateriaal voor op het terras.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:04 schreef snakelady het volgende:
Ik ben geen feministe, ik ben ook geen fat lover of hoe je het wil noemen, maar ik raak soms wel moe van de huidige maatschappij en hoe er naar vrouwen wordt gekeken.
Voornamelijk omdat ik twee dochters heb, en ik niet wil dat ze op hun 14de dadelijk sexy foto's van zichzelf op instagram dumpen omdat ze dan denken positieve aandacht van jongens/mannen te kunnen krijgen.
Want als meisje is dat haast de enige manier nog dat je positief aandacht kan krijgen, het gaat niet meer om je intelligentie, om je gevoel voor humor, om je sociale kwaliteiten, het gaat er om of je er seksueel gezien aantrekkelijk genoeg uitziet.
Op instagram worden foto's van dikke meiden in ondergoed verwijderd, terwijl 14 jarige meisjes in lingerie en sexy pose wordt toegestaan. De kont van een volwassen vrouw met overgewicht moet verbannen worden, maar de kont van een slank 13 of 14 jarig meisje moet gepromoot worden.
Begrijp me niet verkeerd, uiterlijk is belangrijk, dat besef ik me ook, het is belangrijk dat je er leuk en verzorgt uitziet.
Maar je bent tegenwoordig met maat 40 al moddervet en je mag uitgemaakt worden voor walvis.
Gelukkig ben ik van een oudere generatie, en mijn generatie mannen is gelukkig niet zo, die kijken verder, die noemen een vrouw geen 6je of een 8 om te beschrijven hoe ze er uit ziet.
Die denken niet dat ze het recht hebben om seks te hebben met een meid die er minimaal uit ziet als een fotomodel omdat ze anders gefrustreerd worden en mensen gaan vermoorden.
Maar jongere jongens, die hebben geen kaas gegeten van hoe ze met vrouwen om moeten gaan, die denken alleen nog maar hoe ze een 8 kunnen scoren.
En is er een meisje die geen 8 is dan verdiend ze ook geen aandacht, zelfs niet vriendschappelijk, dan verdiend ze het ineens niet meer om met respect behandeld te worden omdat ze fysiek gezien niet aan de eisen voldoet.
En natuurlijk stigmatiseer ik nu, weet ik echt wel dat niet iedere jonge gozer zo denkt, maar ik ben regelmatig bang voor mijn dochters, krijg ik hun aan hun verstand gepraat dat er meer is dan alleen een leuk koppie en een lekker lijf? Dat educatie, intelligentie, socialiteit, humor en alle andere dingen veel belangrijker zijn, dat hun doel in het leven niet moet zijn om minimaal een 8 te zijn.
Want niemand blijft een 8 of een 9, iedereen zal ouder worden, en dan heb je ineens niks meer aan je uiterlijk, dan moet je op andere vlakken uitblinken.
Zou het niet kunnen dat hele jonge mannen gewoon net iets anders in elkaar steken dan de wat meer volwassen mannen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Volgens mij had 2 maten verschil echt niet het breekpunt kunnen zijn als je iemand leuk vind.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:37 schreef bronnen het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, ik was niet op mijn vrouw gevallen als ze maat 40 zou hebben...
Natuurlijk moet je alles op tafel kunnen gooien maar niet iedereen praat dan normaal terug. Ik geloof niet dat iemand hier snapt hoe dit werk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 07:53 schreef Jie_Pie het volgende:
Het uiterlijk kun je op het eerste gezicht keuren. Persoonlijkheid niet. Daarom is het makkelijker om eerst iemand te beoordelen op het lichaam en daarna pas de moeite te nemen om de persoon te leren kennen mits die aan de eerste voorwaarde voldoet.
Overigens is het aan de ouders om het kind degelijk op te voeden zodat het geen onzekere 'aandachtshoer' wordt. Dit is niet alleen het kind voorzien van gezond eten, maar vooral heel open en duidelijk communiceren. Laat het kind zelf ook nadenken over waarom het doet wat het doet, vraag door en vertel niet direct als ouder zijnde wat juist of onjuist is. Als er een 'gevoelig onderwerp' is, wordt er niet goed gecommuniceerd. Binnen het eigen gezin zou alles zonder problemen op tafel gegooid moeten kunnen worden.
Piep, piep, Hoi! ....quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Edit: en op fok worden juist slanke vrouwen afgezeken terwijl vollere vrouwen worden aanbeden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |