Waarom kan een lekker wijf niet ook gewoon slim zijn, of een prettig mens?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:28 schreef sturmpie het volgende:
het is idd verstandig om de nieuwe generaties op te voeden met de gedachte dat ieder persoon een mens is met kwaliteiten ongeacht uiterlijk. en men bewust maken dat de automatische gedachte gebaseerd op hormonen een onjuist beeld geeft over de mens in kwestie.
een lekker wijf kan heel dom zijn veel schade veroorzaken tov een normale chick wiens intelligentie en verstand velen tot blijdschap zijn.
Dat zie ik eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:34 schreef Tinkepink het volgende:
Kijk maar eens hoe vaak het toch fout gaat met kinderen die vanuit de basis alles mee lijken te hebben, inclusief ouders die weten wat ze doen.
Maar stel voor je zou een dochter hebben met maat 40 of groter, zou je dan ook niet willen voor haar dat ze met respect wordt behandeld?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:37 schreef bronnen het volgende:
Ik hoop mijn kinderen (dochters) ook mee te geven dat niet alles alleen maar om uiterlijk draait.
Maar eerlijk is eerlijk, ik was niet op mijn vrouw gevallen als ze maat 40 zou hebben...
Ik wel. Te vaak. Toen ik zelf nog jong was en nu ook, nu ik kinderen heb.quote:
Gestimuleerd door ouders die roepen dat ze prachtig is...quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:41 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe vervelend ook maar zij weet zelf ook wel dat niemand hierop zit te wachten.
blond ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:41 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Waarom kan een lekker wijf niet ook gewoon slim zijn, of een prettig mens?
Door die eenzijdige (tegen) belichting is de kans alleen maar groter dat je kinderen een verknipt wereldbeeld krijgen.
[..]
Dat zie ik eigenlijk nooit.
Ik denk dat je ouders die weten wat ze doen verward met ouders die denken dat ze weten wat ze doen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wel. Te vaak. Toen ik zelf nog jong was en nu ook, nu ik kinderen heb.
Maar waarom mag dit niet en half naakte 14 jarige meisjes en anorexia aansporende foto's wel?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:41 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
ben je werkelijk zo wereldvreemdquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar waarom mag dit niet en half naakte 14 jarige meisjes en anorexia aansporende foto's wel?
En daarnaast, waarom mogen alleen "mooie" lichamen half naakt op de foto?
Zo makkelijk is dat niet. Heb allerlei psychische problemen waarbij ik ook medicijnen slik die mij enorm hongerig maken. Daarbij heb ik in de loop der jaren ook een eetstoornis ontwikkeld.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:38 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Waarom stop je niet gewoon met eten
Inderdaad, niet-matchend setje.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:41 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Onlangs kreeg Rihanna ook een bericht van Instagram dat een van haar foto's te gewaagd was en zij is niet te zwaar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar waarom mag dit niet en half naakte 14 jarige meisjes en anorexia aansporende foto's wel?
En daarnaast, waarom mogen alleen "mooie" lichamen half naakt op de foto?
Gefeliciteerd, als je zo naar die jochies kijkt ook.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:48 schreef SugeLucky het volgende:
het grappige is dat de meeste van dit soort jochies op het vmbo zitten en het is maar de vraag of ze überhaupt de drive of intelligentie hebben, een diploma te halen en later meer dan het minimum inkomen zullen verdienen.
als je zo naar vrouwen kijkt ben je namelijk kortzichtig en dom.
Maar natuurlijk wil ik dat.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar stel voor je zou een dochter hebben met maat 40 of groter, zou je dan ook niet willen voor haar dat ze met respect wordt behandeld?
Echt he! Verschrikkelijk vind ik dat, waarom doen vrouwen dat überhaupt? Je koopt toch een bh én een onderbroek!?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Inderdaad, niet-matchend setje.
is het niet zo dan? jij bent zo'n jochie zeker aan je naam te zien?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:50 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, als je zo naar die jochies kijkt ook.
15 jaar geleden ongeveer.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:51 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
is het niet zo dan? jij bent zo'n jochie zeker aan je naam te zien?
Je kan vrouwen niet respecteren op een andere manier in het leven staan noemen. Ik noem het dommigheid. Daarnaast getuigd het van weinig opvoeding en van een laag EQ. Als jij denkt dat dat de formule naar succes is, ok. Daarom heet je nu waarschijnlijk nog steeds cracka-assquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:56 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
15 jaar geleden ongeveer.
Ik snap alleen dat wensdenken nooit zo dat mensen die anders in het leven staan dan maar moeten falen alsof het universum zo werkt.
Dat staat inderdaad nog steeds in mijn paspoort.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:08 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Je kan vrouwen niet respecteren op een andere manier in het leven staan noemen. Ik noem het dommigheid. Daarnaast getuigd het van weinig opvoeding en van een laag EQ. Als jij denkt dat dat de formule naar succes is, ok. Daarom heet je nu waarschijnlijk nog steeds cracka-ass
Vindingrijk hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:09 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat staat inderdaad nog steeds in mijn paspoort.
Ik ben wel jaloers op jouw inzicht en redelijkheid.
Ik schat in dat je nog geen kinderen hebt hequote:Op donderdag 17 juli 2014 23:50 schreef Teydelyk het volgende:
Als ik ooit kinderen krijg die dik worden verplicht ik ze gewoon elke dag om te gaan hardlopen en minder eten in hun bakkes te stouwen, serieus wat ben je voor waardeloze ouder als je je kinderen zo er bij laat lopen.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:10 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Vindingrijk hoor.
Petje af. In jouw geval vermoedelijk letterlijk.
Vind je het normaal om je kinderen maar dik te laten worden? Ik niet namelijk. Is kindermishandeling. Zelfde als ondervoeden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:13 schreef galatea het volgende:
[..]
Ik schat in dat je nog geen kinderen hebt he?
Die foto van dat te dikke meisje vind ik nogal schokkend. Niet vanwege de omvang van haar lichaam maar ook dat het gewoon normaal is om on-charmante halfnaakte foto's van jezelf op het internet te gooien. In het echte leven hang je ook geen halfnaakte foto's van jezelf in de straat of in een andere publieke ruimte op. Waarschijnlijk wil ze ergens bij horen maar hiermee bereik je niets, enkel negatief commentaar. Niet iedereen hoeft een bikinibabe te zijn. Echter vind ik het commentaar op maat 40 nogal overdreven, ik heb prachtige vriendinnen met maat 40. De maat an sich, zegt niet zoveel. Daarnaast hebben veel mannen ook geen ken-lichaam.
Kinderen hebben ook een eigen wil weetje, of ben jij 24/seven aan de zijde van je kind? Het meisje op de foto is een puber. Pubers hebben hun eigen leven, maken hun eigen keuzes, leiden een eigen leven. Ik weet niet wat je in gedachten hebt maar als je kind veel wilt eten kun je daar niet zoveel tegen doen. Overal is eten aanwezig. Moet je dan met een stok achter je kind aanlopen en elk moment als je kind iets ongezonds wil eten slaan? Ik eet zelf heel gezond en mijn familie ook, we hebben daarom ook allemaal een mooi figuur, echter mijn zusje snoept en snaait heelveel en heeft daarom overgewicht. Op een bepaalde leeftijd kun je als ouder niet veel invloed meer hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:38 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Vind je het normaal om je kinderen maar dik te laten worden? Ik niet namelijk. Is kindermishandeling. Zelfde als ondervoeden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |