Succes!quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:51 schreef nikky het volgende:
[..]
Haha die hoorde ik net ook. Top2000
Ik denk dat het mij wel gaat lukken. Ik was vroeger altijd goed in hardlopen, heb er alleen nooit iets mee gedaan.
En als het in 2015 niet lukt (de tijd), dan probeer ik het nog eens in 2016.
[..]
Ik ga eerst de tijd van 25 minuten achtereen rennen, hierna ga ik proberen om in die 25 minuten steeds harder te lopen zodat de afstand groter wordt.
Uh, interessante trainingsvorm. Laten we het daar maar op houden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:51 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik ga eerst de tijd van 25 minuten achtereen rennen, hierna ga ik proberen om in die 25 minuten steeds harder te lopen zodat de afstand groter wordt.
1 F3 Helen Clitheroe Verenigd Koninkrijk 20:36quote:Op woensdag 31 december 2014 00:03 schreef pijll het volgende:
[..]
Succes!
Weet wel dat je met de tijd die je eerst noemde, 20 minuten, dit jaar de eerste niet-Keniaanse was geworden; of met 25 minuten, 50e vrouw van de 4500. Dat is meer dan alleen "goed in hardlopen". (Ik neem even aan dat je een vrouw bent.)
Maar als je het niet probeert, dan weet je nooit wat je kan. Zolang je het niet forceert, want daar komen ongelukken van.
Ja heb net mijn 2014 filmpje aangemaakt. Wel grappig inderdaad .quote:Op woensdag 31 december 2014 00:22 schreef SEMTEX het volgende:
Iemand zijn Strava story al ontdekt?(alleen voor de mensen die ook Strava gebruiken dus..)
Ja mamquote:Op woensdag 31 december 2014 00:34 schreef SEMTEX het volgende:
Wie nietbelangrijkste is dat je naar je pezen blijft luisteren. Als die je vertellen dat het genoeg is, heb je maar te luisteren
(true story)
Dat is de categorie 35+. Bij de senioren zaten nog een paar snellere lopers.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:32 schreef nikky het volgende:
[..]
1 F3 Helen Clitheroe Verenigd Koninkrijk 20:36
2 F7 Veerle Dejaeghere Belgie 21:22
3 F40 Sione Jongstra Utrecht 26:04
De namen zijn redelijk Europeaans?
Ik moet toch een doel hebben en ik leg de lat graag hoog
Gelukkig ben ik niet zo demotiverend ingesteld.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:38 schreef pijll het volgende:
[..]
Dat is de categorie 35+. Bij de senioren zaten nog een paar snellere lopers.
Het is prima om een doel te hebben, als het maar niet tegen je gaat werken. Als je doel onhaalbaar blijkt, wat doe je dan? Ga je je motivatie verliezen, en stoppen met lopen? Ga je jezelf forceren, en blessures oplopen? Of kan je er goed tegen om je doel te verleggen, mocht dat nodig zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er meteen maar een Pinterestgroep aan gewijd: http://www.pinterest.com/nestje/best-running-medals/
[ Bericht 2% gewijzigd door SEMTEX op 31-12-2014 01:11:11 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Gelukkig! Het is fijn om je plannen te kunnen aanpassen. Zeker met hardlopen, heb ik gemerkt.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:40 schreef nikky het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet zo demotiverend ingesteld.
Ik ben trouwens 35+
quote:Op woensdag 31 december 2014 01:03 schreef SEMTEX het volgende:
Over leuke hardloopmedailles gesproken trouwensDie van Myrtle Beach is leuk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er meteen maar een Pinterestgroep aan gewijd: http://www.pinterest.com/nestje/best-running-medals/
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
niets mis met een hoge lat, maar t moet ook realistisch zijn...quote:Op woensdag 31 december 2014 00:32 schreef nikky het volgende:
[..]
1 F3 Helen Clitheroe Verenigd Koninkrijk 20:36
2 F7 Veerle Dejaeghere Belgie 21:22
3 F40 Sione Jongstra Utrecht 26:04
De namen zijn redelijk Europeaans?
Ik moet toch een doel hebben en ik leg de lat graag hoog
ik vind t knap als iemand die net begint kan. En ja misschien kijk ik teveel naar mezelf, ik kan dat iig niet. Ik heb liever een lat die met werken ik kan halen.quote:Op woensdag 31 december 2014 07:36 schreef mosselmossel het volgende:
Jeetje, wat zijn we in dit topic toch altijd goed om de ambities van iemand de grond in te praten. Als iemand denkt 6km in 20 minuten te kunnen, wie zijn wij dan om dat te veroordelen?
op maar ik bedoel ook niet dat latten makkelijk te halen moeten zijn, tuurlijk moet je er wat voor doen. Maar voor mij moet t wel realistisch zijn.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
Vind ik ook, leg je doelen net buiten bereik. Ik ga zelf dit jaar een HM lopen. In 1 uur 50
Tussen ambitieus zijn en als beginner binnen een jaar in de NL'se subtop lopen zit natuurlijk nogal een gatquote:Op woensdag 31 december 2014 07:36 schreef mosselmossel het volgende:
Jeetje, wat zijn we in dit topic toch altijd goed om de ambities van iemand de grond in te praten. Als iemand denkt 6km in 20 minuten te kunnen, wie zijn wij dan om dat te veroordelen?
quote:Op woensdag 31 december 2014 01:03 schreef SEMTEX het volgende:
Over leuke hardloopmedailles gesproken trouwensDe meeste vind ik lelijk, maar de Star Wars medailles zijn wel gaaf. Vooral als je verkleed als Darth Vader loopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er meteen maar een Pinterestgroep aan gewijd: http://www.pinterest.com/nestje/best-running-medals/
Of gewoon je boerenverstand gebruiken.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:34 schreef SEMTEX het volgende:
Wie nietbelangrijkste is dat je naar je pezen blijft luisteren. Als die je vertellen dat het genoeg is, heb je maar te luisteren
(true story)
Marikenloop is leuk! Groot evenement, maar erg goed georganiseerd en leuk parcours. Zeker een aanrader.quote:Op woensdag 31 december 2014 09:17 schreef xMissi het volgende:
Mogguhh..![]()
Ik ga vandaag lekker wel oliebollen bakkenWel 120
.
Zo nikky jij durft, maar het is wel een mooi doel.. Kijk iig wel uit met blessures enz. Ze bedoelen het niet gemeen hé , ze willen je alleen maar helpen.
Mijn doel is de ladiesrun lopen in een mooie tijd.Wil denk ik rond de 40 min lopen .. Maar ben ook blij als ik het gewoon gehaald heb.
PS Is de Marikenloop wat??? Ik wil die mss voor de ladiesrun lopen.. Of zou dat te snel zijn
Nou ik ga mijn bed uit en aan de gang...
Fijne jaarwisseling voor iedereen alvast!
![]()
![]()
Het is in meiquote:Op woensdag 31 december 2014 09:48 schreef xMissi het volgende:
Kom maar proeven Murmeli rond 12 uur dan heb ik er wel wat![]()
En Yuki jaa ik geloof dat dat in mei is, zou opzich moeten lukken jaa! Zag er ook wel leuk uit op de websiteZal dr eens over nadenken
quote:Op woensdag 31 december 2014 09:48 schreef xMissi het volgende:
Kom maar proeven Murmeli rond 12 uur dan heb ik er wel wat![]()
En Yuki jaa ik geloof dat dat in mei is, zou opzich moeten lukken jaa! Zag er ook wel leuk uit op de websiteZal dr eens over nadenken
Thnxquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:15 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Lekkere workout en mooie totalen!
Vanavond mijn laatste training wordt rustige 3 x 2000p1000 op 6 min/km (nu echt)
quote:
Dank je!quote:
Dit vind ik echt heel liefquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:37 schreef CaLeX het volgende:
[..]af en toe heb ik geen zin en dan denk ik aan de helden hier (zoals bijvoorbeeld jou), dat motiveert wel weer een hoop!
Zelf:
Total workouts: 88
Total duration: 70h:10m
Total distance: 622 km
Ik denk niet dat er nog een bij komt dit jaar (heel misschien als ik morgen vroeg in Sneek ben, maar dat ligt aan de hoeveelheid werk die ik nog wil/moet afmaken), dus op naar een blessurevrij 2015
Ik geloof inderdaad dat ik mijn draai gevonden heb, het gaat idd een stuk lekkerder.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:19 schreef Voccar het volgende:
[..]
Gaat lekker de laatste tijd, of niet?
Nog van harte gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:07 schreef Quoi het volgende:
Poeh, het kost me aardig wat moeite om me te motiveren voor de training van vanavondWeer veel te laat thuis van "een paar uurtjes werken" en MOE op de bank. Veel investering in werk dat weer gaat stoppen en waar de sfeer niet geweldig is. Heb tractaties gekocht voor mijn loopgroep, maar duik liever de kroeg in met favo biertjes vanavond op mijn verjaardag
![]()
In het prachtige betuwe vlakbij de stad van Flipjequote:
Oeh, daar kom ik de 10e.... Zijn ze dan nog goed?quote:Op woensdag 31 december 2014 10:10 schreef xMissi het volgende:
[..]
In het prachtige betuwe vlakbij de stad van Flipje.
En ja Yuki denk ook wel dat het goed komt
Wat loop jij nu op die afstand dan?quote:Op woensdag 31 december 2014 10:09 schreef Jero_nimo het volgende:
6.4km in 20 minuten
Dat is wel nice! 3'06/km.
Ik zou meteen tekenen voor 22 minuten.
SiIk heet zequote:Op woensdag 31 december 2014 10:12 schreef Zwabberhark het volgende:
Oudejaarsdag is natuurlijk ook de dag om stil te staan bij de hardlopers die ons ontvallen zijn. Ik heb de lijst alleen niet compleet in mijn hoofd zitten, dus iedere aanvulling wordt gewaardeerd. Het gaat dus om wijlen hardlopers, die niet meer schijnen te lopen, of erger nog, dat niet meer delen met ons:
May They Rest On The Couch:
Bonobo11
Sylk
Twinky
...
Geen idee, nooit gelopen. Denk tussen de 22 en 23 minuten gezien mijn 5k tijd.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat loop jij nu op die afstand dan?
BredeBroeder?quote:Op woensdag 31 december 2014 10:12 schreef Zwabberhark het volgende:
Oudejaarsdag is natuurlijk ook de dag om stil te staan bij de hardlopers die ons ontvallen zijn. Ik heb de lijst alleen niet compleet in mijn hoofd zitten, dus iedere aanvulling wordt gewaardeerd. Het gaat dus om wijlen hardlopers, die niet meer schijnen te lopen, of erger nog, dat niet meer delen met ons:
Bonobo11
Sylk
Twinky
...
Ik zie je zo gaan! Trippeltrippelquote:Op woensdag 31 december 2014 10:17 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Geen idee, nooit gelopen. Denk tussen de 22 en 23 minuten gezien mijn 5k tijd.
GDPPquote:Op woensdag 31 december 2014 10:12 schreef Zwabberhark het volgende:
Bonobo11
Sylk
Twinky
...
das toch iedere dag 50m meer?quote:Op woensdag 31 december 2014 10:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
SiIk heet ze
En passthatshit natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |