Vandaag heb ik les 8 gelopen. Misschien heb ik nog niet genoeg gehoord om er zat van te zij?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:59 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Justin...Justin...Justin...![]()
Alle gekheid op een stokje: als Evy jou de deur uitkrijgt :![]()
Ik ben meer van Renate...
Dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:00 schreef nikky het volgende:
[..]
Vandaag heb ik les 8 gelopen. Misschien heb ik nog niet genoeg gehoord om er zat van te zij?
Wie/wat/waar is Renate?
Zo naïef. Lievquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:40 schreef Voccar het volgende:
[..]
Gewoon morgen overdag gaan, dan heb je er geen last van wat je mag pas vanaf 18.00 vuurwerk afsteken...
Ik heb Evy helemaal uitgewoondquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:25 schreef Guard het volgende:
Ik heb nooit met dat soort dames als coach gelopen.
Gewoon een schema op papier om van de bank naar 5 km te komen
De app is niet compatible met mijn telefoonquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:03 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.![]()
Renate Wennemars. Google maar eens. Heeft een aantal jaar geleden een aantal reeksen ingesproken voor de Atletiek Unie. 0-5km, 5-10km en zelfs een 5-15km versie. Nu is er een betaalde app voor oa. de HM en dat is waar ik nu mee loop. Die laatste is wel met eigen muziek.
Woohoo!quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
Vandaag mijn PR (jawel) op de 5km met 2:30 verbeterd (van 38:00 naar 35:30... ).
Op weg naar sub30 minuten!
Ik heb me prima vermaakt met evy hoor!quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:43 schreef nikky het volgende:
[..]
De app is niet compatible met mijn telefoon.
Ik houd het dan eerst wel even bij Evy.
Ik zie dan dit voor me:quote:
Ik vind Evy ook prima. Als ik mezelf pijnig tijdens het lopen vind ik een zacht, grappig Vlaams accent wel ontspannend. Ik heb dan niet zoveel behoefte aan kil strak gedoe,,,quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb me prima vermaakt met evy hoor!
Tss topsport is afzien he?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik vind Evy ook prima. Als ik mezelf pijnig tijdens het lopen vind ik een zacht, grappig Vlaams accent wel ontspannend. Ik heb dan niet zoveel behoefte aan kil strak gedoe,,,
Ik heb ook (nog) geen problemen. Dus ik houd het erbij.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb me prima vermaakt met evy hoor!
Waar heb je die gestart?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:19 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb ook (nog) geen problemen. Dus ik houd het erbij.
Ik ben een beginnersgroep challenge gestart. Ik vind het niet zo motiverend om te zien hoeveel anderen wel niet lopen![]()
. Kom ik aan met mijn 3 km per keer....
Nu hopen dat er beginners zijn die mee willen doen.
Endomondo. Mijn doel is om volgend jaar met de vier mijl van Groningen mee te lopenquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Waar heb je die gestart?
Er zijn nu best weer veel beginners hier, dus moet lukken!
Ah ok, leuk!!quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:22 schreef nikky het volgende:
[..]
Endomondo. Mijn doel is om volgend jaar met de vier mijl van Groningen mee te lopen.
Het is pas in oktober, maar ik wil tussen de 20 en 25 minuten zittenquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ah ok, leuk!!
Dat lukt wel toch? Wanneer is die? Van nul naar 6,4 is een maand of 4 als je geen beperkingen tegenkomt. (en het kan sneller maar zou ik niet doen want ik ben een watje)
Wut????? Je weet dat 20 min voor 5 km al behoorlijk snel is? Sterker nog: ik vind 25 min al onhaalbaarquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:29 schreef nikky het volgende:
[..]
Het is pas in oktober, maar ik wil tussen de 20 en 25 minuten zitten.
Kijken of mij dat gaat lukken.
Oke oke, max 30 minutenquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wut????? Je weet dat 20 min voor 5 km al behoorlijk snel is? Sterker nog: ik vind 25 min al onhaalbaar
Wat Murmeli zegt, dat is een behoorlijk straffe tijd! Sommige mensen kunnen dat; beginnen met lopen en danmeteen loeisnel lopen, maar voor 90% van de hardlopende bevolking is dat onhaalbaar.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:29 schreef nikky het volgende:
[..]
Het is pas in oktober, maar ik wil tussen de 20 en 25 minuten zitten.
Kijken of mij dat gaat lukken.
Wat jij wil maar das nog steeds rapjes hoorquote:
Haha die hoorde ik net ookquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:41 schreef pijll het volgende:
[..]
Wat Murmeli zegt, dat is een behoorlijk straffe tijd! Sommige mensen kunnen dat; beginnen met lopen en danmeteen loeisnel lopen, maar voor 90% van de hardlopende bevolking is dat onhaalbaar.
Heb je al eerdere loopervaring, dat je denkt dat je dat zou kunnen? Of doe je een andere sport?
Maar succes! Je merkt vanzelf of je doel haalbaar is.
Edit: 30 minuten is reëler. Maar dan ben je nog altijd best goed, als je dat kan, want dat is nog steeds oehoe-oehoerend hard.
(Sorry, ben top-2000 aan het luisteren...)
Ik ga eerst de tijd van 25 minuten achtereen rennen, hierna ga ik proberen om in die 25 minuten steeds harder te lopen zodat de afstand groter wordt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat jij wil maar das nog steeds rapjes hoor
Maar hier zitten er vast een aantal die dat kunnen dus jij misschien ook.
Al vind ik focussen op snelheid sws niet slim in t begin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |