Gewoon morgen overdag gaan, dan heb je er geen last van wat je mag pas vanaf 18.00 vuurwerk afsteken...quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:32 schreef Guard het volgende:
Hmm ben een rondje aan het uitzetten voor morgen, moet je nog overal rekening mee houden. Is er gestrooid, is er zo min mogelijk kans op vuurwerk ontwijken?
Misschien toch maar "gewoon" de duinen in gaan, veel makkelijker allemaal
quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:40 schreef Voccar het volgende:
[..]
Gewoon morgen overdag gaan, dan heb je er geen last van wat je mag pas vanaf 18.00 vuurwerk afsteken...
Skischansspringenquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Lopen op nieuwjaarsdag is hier een traditie aan het worden...net zoals kijken naar het schansspringen in Garmisch-Partenkirchen
Ik heb vandaag al een keer op mijn telefoon gekeken of het echt pas de 30e is, en gaat hier al voor flink wat knaken aan sierspul de lucht in.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ze zijn hier pas 2 weken aan het knallen
Afschaffen die handel zeg ik...quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al een keer op mijn telefoon gekeken of het echt pas de 30e is, en gaat hier al voor flink wat knaken aan sierspul de lucht in.
Knallen, dat doen ze al wat langer inderdaad, al is het een stuk minder dan vorig jaar.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:57 schreef Nanook24 het volgende:
Ik was Evy na een les of 5 alweer zat dus ik dacht laat ik gewoon weer eens heel langzaam een LDL lopen en ik kan het nog.
2,5km in 22:30min maar wel zonder wandelen. Ik vind hardlopen ineens weer een stuk leuker!
En natuurlijk nog gefeliciteerd voor onze jarige Job
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:00 schreef Liesje68 het volgende:
[..]![]()
Maar let's be honest: alles zonder Evy is leuker
Dat deed pappa vroeger ook, en zelfs erger waarschijnlijkquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:03 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Vanmiddag toen ik nog een rondje maaktekwam ik een drietal jongens die net met hun vader vuurwerk was wezen halen. Al kanonslagen afstekend langzamer fietsend dan ik liep en dat was echt niet snel. Toen ik ze tegenkwam gooiden ze rotjes naar schapen in een stukje wei en pappa stond er gewoon bij.
Seriemoordenaars in wording?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat deed pappa vroeger ook, en zelfs erger waarschijnlijk
Ik wil morgen speciaal de metro pakken om in de polder te gaan lopen, om de kans op vuurwerk ontwijken te vergroten...quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:32 schreef Guard het volgende:
Hmm ben een rondje aan het uitzetten voor morgen, moet je nog overal rekening mee houden. Is er gestrooid, is er zo min mogelijk kans op vuurwerk ontwijken?
Dat niet hopelijk, maar normaal is het nietquote:
Ik heb een rondje geplot, maar ik vermoed dat deze wel door "oorlogsgebied" komt. Hopen dat ik eerder op ben dan die snotjongquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:13 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik wil morgen speciaal de metro pakken om in de polder te gaan lopen, om de kans op vuurwerk ontwijken te vergroten...
Laatste loopje van het jaar. De laatste twee weken heb ik weinig gelopen; van mijn plannen voor nog twee wedstrijden op de valreep is niet veel gekomen. Maar het moet er maar weer eens van komen.
Ik heb net een rondje voor donderdag ochtend zitten plotten. Als ik thuis kom even wachten tot het licht is en dan gaan...Ligt alles nog voor lijk en bovendien is de route vooral door de polder...quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb een rondje geplot, maar ik vermoed dat deze wel door "oorlogsgebied" komt. Hopen dat ik eerder op ben dan die snotjong
Jij? Mag ik niet meer meequote:Op dinsdag 30 december 2014 21:13 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik wil morgen speciaal de metro pakken om in de polder te gaan lopen, om de kans op vuurwerk ontwijken te vergroten...
Laatste loopje van het jaar. De laatste twee weken heb ik weinig gelopen; van mijn plannen voor nog twee wedstrijden op de valreep is niet veel gekomen. Maar het moet er maar weer eens van komen.
of naar NZ verhuizen... hier geen vuurwerk met Oud en Nieuwquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:30 schreef Zwabberhark het volgende:
De beste manier om de vuurwerkmongolen te ontlopen is meedoen aan een wedstrijd.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
of naar NZ verhuizen... hier geen vuurwerk met Oud en Nieuw
wij hebben het wel op 5 November... Guy Fawkes, maar in veel mindere mate dan in Nederlandquote:
Waarom is Evy zo erg dan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:00 schreef Liesje68 het volgende:
[..]![]()
Maar let's be honest: alles zonder Evy is leuker
Justin...Justin...Justin...quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:47 schreef nikky het volgende:
[..]
Waarom is Evy zo erg dan?
Ik luister alleen maar naar haar wanneer ik moet lopen en wanneer ik moet rennen. De rest negeer ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |