Lopen op nieuwjaarsdag is hier een traditie aan het worden...net zoals kijken naar het schansspringen in Garmisch-Partenkirchenquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:40 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ik ga morgen hopelijk voor het laatste rondje. Gisteren een plank op mijn teennagel laten donderen dus ik hoop dat het niet te pijnlijk wordt![]()
Stats van dit jaar waren niet best. 3 maanden geblesseerd geweest en geen maand met regelmaat kunnen lopen dankzij werk+studie drukte. Zelfs minder uitgaan hielp niet
Maar gelukkig heeft mijn vorm er tov een jaar geleden weinig onder te lijden gehad![]()
Iedereen alvast een goed uiteinde! En thumbs up voor diegenen die op nieuwjaarsdag gewoon gaan lopen. (ik ben dan toch wat te brak vermoed ik..)
Ik liep gisteren overdag zo lekker dat ik eigenlijk ook wil lopen, maar we hebben 's ochtends nog logés en moeten 's middags naar Zeeland.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Lopen op nieuwjaarsdag is hier een traditie aan het worden...net zoals kijken naar het schansspringen in Garmisch-Partenkirchen
01-01-12 7KMquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Lopen op nieuwjaarsdag is hier een traditie aan het worden...net zoals kijken naar het schansspringen in Garmisch-Partenkirchen
overal waar ik gekeken heb,maar nergens een leuk hobbelloopje te vinden hier, nu is het wel volop zomervakantie maar toch...een 10km rondje ergens had leuk geweestquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik wil kijken of het morgenochtend rustig is, dan kan ik ook nog een stukje rennen op de laatste dag van 2014quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot het 2028 ofzo isquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
01-01-12 7KM
01-01-13 10KM
01-01-14 12.5KM
Morgen gewoon werkenquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik wil kijken of het morgenochtend rustig is, dan kan ik ook nog een stukje rennen op de laatste dag van 2014
Ja, ik ben dus luxebeestquote:
Bij mij ook hoorquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, ik ben dus luxebeestmijn werk is gewoon dicht, tussen Kerst en Oud en Nieuw
Echt? Wij hadden wel nog even een eindsprintje. Van die mensen die op het laatst nog een kerstkaart/relatiegeschenk/advertentie en zo willen. Ik was blij dat t kerst was!quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij mij ook hoorEn vanaf sinterklaas was de helft al op vakantie.
Ik ben semi-ambtenaar he. Zo vanaf half november beginnen we al aan het kerstreces te denkenquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Echt? Wij hadden wel nog even een eindsprintje. Van die mensen die op het laatst nog een kerstkaart/relatiegeschenk/advertentie en zo willen. Ik was blij dat t kerst was!
Dit alles klinkt heel bekendquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij mij ook hoorEn vanaf sinterklaas was de helft al op vakantie.
Da's waar. Ik werk met het MKB, die lijken 2 dagen voor kerst pas te ontdekken dat ze dan nog iets 'moeten'quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben semi-ambtenaar he. Zo vanaf half november beginnen we al aan het kerstreces te denken
Ik weet hetquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Da's waar. Ik werk met het MKB, die lijken 2 dagen voor kerst pas te ontdekken dat ze dan nog iets 'moeten'
Och tis dat ik verplicht vrij heb, zou net zo lief werken en die dagen ergens in de zomer opnemen.quote:
Ach, vuurwerk ontwijken, daar kun je in je route niet echt rekening mee houden toch. En doorgaans laten ze je ook gewoon met rust of houden even op als je langs komt. Gewoon niet door speeltuintjes gaan waar hangjongeren staanquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:32 schreef Guard het volgende:
Hmm ben een rondje aan het uitzetten voor morgen, moet je nog overal rekening mee houden. Is er gestrooid, is er zo min mogelijk kans op vuurwerk ontwijken?
Misschien toch maar "gewoon" de duinen in gaan, veel makkelijker allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |