Weekje of twee weg, Nober?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:40 schreef Nober het volgende:
Lombard vs Burkman
Horiguchi vs Gaudinot
Tavares vs Marquardt
Cerrone vs Jury
Jones vs Cormier
Ik blijf die stukjes van Jack Slack toch geweldig vinden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:34 schreef THEFXR het volgende:
Killing the KING
http://fightland.vice.com/blog/killing-the-king-jon-jones
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik ga mee. Zie liever Cormier winnen, maar gok op een decision voor Jones.quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:56 schreef Fenomeno het volgende:
Jon Jones vs. Daniel Cormier
Donald Cerrone vs. Miles Jury
Brad Tavares vs. Nate Marquardt
Kyoji Horiguchi vs. Louis Gaudinot
Hector Lombard vs. Josh Burkman
Slim van Saffiedine doe maar Brown vs Lombard.quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:05 schreef superniger het volgende:
Injured Tarec Saffiedine out of planned UFC Fight Night 60 headliner with Matt Brown
http://mmajunkie.com/2015(...)iner-with-matt-brown
Costas Philippou forced off UFC Fight Night 59 main card with injury
http://mmajunkie.com/2015(...)t&utm_medium=twitter
Happy new year
twitter:bokamotoESPN twitterde op donderdag 01-01-2015 om 23:40:28According to Dana White, UFC no longer plans to do out of competition drug testing program. Said they messed Le situation up so bad. reageer retweet
Amen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:58 schreef Geo4kant het volgende:
Zou een mooi begin van 2015 zijn als Bones KO op de mat ligt
Welkom en de beste wensen!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 02:51 schreef LacosteUnited het volgende:
Lees al een tijdje mee hier, dit jaar maar eens een poging wagen![]()
Gelukkig nieuwjaar boys !!
1 pick ff aangepast ( horiguchi ipv gaudinot..quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:20 schreef Bootje84 het volgende:
Lombard vs Burkman
Horiguchi vs Gaudinot
Tavares vs Marquardt
Cerrone vs Jury
Jones vs Cormier
Ook al gun ik het Cormier, ben bang dat Jones gaat winnen.. Met eyepokes en alles wat randje illegaal is..
ze gaan duwen/trekken, de tickets zijn nog lang niet uitverkochtquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:59 schreef Geo4kant het volgende:
Benieuwd of ze gaan duwen en of ze handjes schudden en opeens elkaar de liefde verklaren na de fight
Te duur zeker? Moeten ze maar met goede cards komen, ze hebben de vechters.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze gaan duwen/trekken, de tickets zijn nog lang niet uitverkocht
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:47 schreef Geo4kant het volgende:
Wtf.. diaz bro's would kill me.. do you wanna rock paper scissors with me ..raar einde
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik háát Jones, maar ik denk niet dat Cormier de man is om hem te stoppen helaas,quote:Jon Jones vs. Daniel Cormier
Donald Cerrone vs. Miles Jury
Brad Tavares vs. Nate Marquardt
Kyoji Horiguchi vs. Louis Gaudinot
Hector Lombard vs. Josh Burkman
Werd wel tijd dat Cormier een serieuze tegenstander kreeg maar niet een title fight. Jones blijft gewoon kampioen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:40 schreef slashdotter3 het volgende:
Vannacht hebben we een nieuwe LHW
ja, via ufc.tvquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik wil vannacht eigenlijk wel live bekijken. Is er een manier om online ppv te kopen?
En dan zeker tot 7.00 op blijven om het live mee te maken?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:46 schreef THEFXR het volgende:
ja, via ufc.tv
wel 8 euro voor fightpass per maand, en 8 euro voor de prelims en 18 voor de PPV.
Dat idd...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:41 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
En dan zeker tot 7.00 op blijven om het live mee te maken?![]()
Dat heb ik 2x gedaan, maar werd daarna altijd om 13.00~14.00 brak wakker. Dan ga ik liever op een normaal tijdstip naar bed en wanneer ik weer m'n bed uit kom check ik wel de torrent sites of ie al gepost is.
Goed te horen.quote:
Doe jij nog mee aan TUP?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:40 schreef slashdotter3 het volgende:
Vannacht hebben we een nieuwe LHW
dat moet iedereen zelf weten, aangezien het een ppv is, is er geen reclame dus het stroomt snel doorquote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:41 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
En dan zeker tot 7.00 op blijven om het live mee te maken?![]()
Dat heb ik 2x gedaan, maar werd daarna altijd om 13.00~14.00 brak wakker. Dan ga ik liever op een normaal tijdstip naar bed en wanneer ik weer m'n bed uit kom check ik wel de torrent sites of ie al gepost is.
Komt er dan nog een apart pbp draadje of..?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:45 schreef THEFXR het volgende:
voor internationale live pbp https://ssl.reddit.com/r/mmaunderground/
jepquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:56 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Komt er dan nog een apart pbp draadje of..?
alleen de noosebleeds zijn verkochtquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:00 schreef superniger het volgende:
Zijn alle wolf tickets al verkocht?
Thanks, iedereen heeft zijn picks ingeleverd.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:57 schreef Fyodor het volgende:
Jones
Jury
Marquardt
Horiguchi
Lombard
Dit moet het worden!
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:29 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Thanks, iedereen heeft zijn picks ingeleverd.
Wel gaaf, deze ronde heb ik de picks van 24 man erbij gezet... Komt Beach nog meedoen eigenlijk?
goede oude tijden, zuchtquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:41 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Laat ze inderdaad naar WEC gaan.
welke pik heb jij dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
Ben totaal niet zeker van mijn Cerrone pick
quote:
Denk dat Jury lastiger is dan Alvarez.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
Ben totaal niet zeker van mijn Cerrone pick
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
24 is toch wel veel hoor, topic lijkt een stuk minder actief dan een jaar geleden.. zeker qua live events en dan toch 24 deelnemers
Zo te zien zit je er 1 uur naast.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:30 schreef THEFXR het volgende:
UFC 182 Timetable
1.00 uur fightpass
2.00 uur prelims
4.00 uur main card
Jonge ik guillotine choke je waar je bij staat.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
Gelukkig heeft hij een passende naam gekozen.
Sorry, ik ben geen Braziliaanse Japanner.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Jonge ik guillotine choke je waar je bij staat.
quote:Op zondag 4 januari 2015 00:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Zo te zien zit je er 1 uur naast.
Edit: Oh nee het moet nog 1 uur worden.
Wist niet dat Machida's vader Japans is.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sorry, ik ben geen Braziliaanse Japanner.
Ik begin het jaar goed met 5/5 dat is wat telt.quote:
Nee, de titel telt.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik begin het jaar goed met 5/5 dat is wat telt.
Vrouwen horen niet in de UFC.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:20 schreef Geo4kant het volgende:
Jezus, zij hoort niet in de UFC ik denk dat CM Punk het 10x beter doet
Happy Bunny? Die naam alleen al. Rousey wil ik nog wel zien maar verder hoeft het van mij niet. Straks komt er 115lbs ook nog bij al verloor Karate Hottie vorige maand.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
onzin, happy bunny had laatst fight of the night.
paige van zant.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Happy Bunny? Die naam alleen al. Rousey wil ik nog wel zien maar verder hoeft het van mij niet. Straks komt er 115lbs ook nog bij al verloor Karate Hottie vorige maand.
Oehquote:Op zondag 4 januari 2015 02:37 schreef THEFXR het volgende:
UFC 185 in Dallas will be headlined by Anthony Pettis vs Rafael dos Anjos. Rampage Jackson rumored to be on card too.
twitter:TeamKhabib twitterde op vrijdag 02-01-2015 om 01:58:00I heard @danawhite said Pettis is p4p number 1. I respect Dana but this is crazy. That means when I beat him I will be p4p king reageer retweet
twitter:TeamKhabib twitterde op vrijdag 02-01-2015 om 02:00:43Just heard I got skipped for my title shot. Scared Pettis is fighting somebody else. I predict he loses. @arielhelwani reageer retweet
Zal Alvarez wel worden.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:55 schreef Geo4kant het volgende:
Laat Khabib nog maar een partijtje vechten tegen een top10
quote:Op zondag 4 januari 2015 03:58 schreef Kerftminister het volgende:
Mijn favoriete deel van de avond, Dana White en Joe Rogan die onzin naar elkaar schreeuwen met Baba O'Riley op de achtergrond.
Zoals tegen Dos Anjos? O wacht, die heeft die als een stukje lego door de ring gegooid en die krijgt de title shotquote:Op zondag 4 januari 2015 02:55 schreef Geo4kant het volgende:
Laat Khabib nog maar een partijtje vechten tegen een top10
Zie jij de "nog" niet staan?quote:Op zondag 4 januari 2015 04:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zoals tegen Dos Anjos? O wacht, die heeft die als een stukje lego door de ring gegooid en die krijgt de title shot
Omdat hij nog steeds geblesseerd is.quote:Op zondag 4 januari 2015 04:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zoals tegen Dos Anjos? O wacht, die heeft die als een stukje lego door de ring gegooid en die krijgt de title shot
Jury moet winnen dan haal ik 5/5.quote:Op zondag 4 januari 2015 05:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ceronne gaat het lastig krijgen vanavond
Niet om vervelend te doen, maar ik denk eerste ronde. En ik ben eigenlijk niet eens een fan van cerrone.quote:Op zondag 4 januari 2015 05:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ceronne gaat het lastig krijgen vanavond
Je mag je mening hebben hoorquote:Op zondag 4 januari 2015 05:49 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Niet om vervelend te doen, maar ik denk eerste ronde. En ik ben eigenlijk niet eens een fan van cerrone.
Nu al behoorlijk fout.quote:Op zondag 4 januari 2015 05:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je mag je mening hebben hoordenk Cerronne via split.
godverdomme wat matig zegquote:Op zondag 4 januari 2015 06:02 schreef Geo4kant het volgende:
THE TIME IS NOWWWWW
..
Dana zit een partij te balen denk ik
Eerst nog even tegen Johnson of Gustafsson daarna HW of een rematch met Teixeira/Evans?quote:Op zondag 4 januari 2015 07:00 schreef Geo4kant het volgende:
Jones liet zijn echte karakter weer even zien.
Helaas blijft die man champ zolang hij wil, niemand kan hem stoppen. Hopelijk gaat hij naar HW.
Ja. Dat waren nog eens tijdenquote:Op zondag 4 januari 2015 05:33 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Herinner je je deze Nate nog?
Volgens mij had ik ze alle 5 goed? Had een pick aangepast he (!)quote:
nee, Jones haalde een truc uit.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:18 schreef pmponer het volgende:
zou ie geschorst worden? voor 2 in een klap? kut eyepoke jones
Ik denk... Dat ik je correctie verkeerd heb begrepen.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Volgens mij had ik ze alle 5 goed? Had een pick aangepast he (!)
prelims waren 10x beterquote:Op zondag 4 januari 2015 20:05 schreef Klaphark het volgende:
Jones toch vrij simpel dus. Eerste 3 rondes vond ik wel vermakelijk. Verder een kutcardPrelims alleen niet gezien, was dat wat?
Kun je heel lang wachten. Zie het op LHW niet gebeuren.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:35 schreef Kerftminister het volgende:
Tering Jon Jones, smerige vent, halve match gemist doordat ik in slaap viel door dat rukgevecht van Tavares maar het eerste dat ik zag waren eyepokes en vingers in Cormier's handschoenen stoppen. Dan ook weer zo'n enge act doen op het einde. Kan niet wachten op de dag dat hij neer gaat.
We hebben ook niks meer gehoord van die vrouw die haar tegenstander bewust sloeg na de belquote:Op zondag 4 januari 2015 18:18 schreef pmponer het volgende:
zou ie geschorst worden? voor 2 in een klap? kut eyepoke jones
Spinning backfist KO.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:05 schreef Klaphark het volgende:
Jones toch vrij simpel dus. Eerste 3 rondes vond ik wel vermakelijk. Verder een kutcardPrelims alleen niet gezien, was dat wat?
Dit was zo moeilijk vetquote:
Moet Gus eerst Johnson maar zien te verslaan.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:46 schreef Tazmaniac het volgende:
Leuk event!
Als Gus de rematch krijgt (zou niet weten wie anders) zie ik hem winnen hoor!
Klopt, hij kan best verslagen worden maar is wel altijd de favoriet. Geen sympathieke gast, wel een fantastische fighter.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:11 schreef Geo4kant het volgende:
Dan nog, Jones weet nu wat hij moet verwachten.. samen met Jacksons komen ze vast met een goed gameplan. En als er iemand is die on the fly kan aanpassen is het Jones.
Jones heeft zijn laatste 2 of 3 partijen laten zien dat hij ook een chin heeft en kan incasseren dus ik zie hem eigenlijk niet verslagen worden op LHW.
Dat is lastig te zeggen.. zijn wel wat mensen met lengte en reach daardoor die geen top3 zijn maar het hem lastig zouden kunnen maken bijvoorbeeld een Browne, Mittrione, Overeem, BigFoot.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:23 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Klopt, hij kan best verslagen worden maar is wel altijd de favoriet. Geen sympathieke gast, wel een fantastische fighter.
Wie zie jij het hem op heavyweight moeilijk maken dan? Tuurlijk heeft bijna iedereen daar KO power dus een kans hebben er meer maar ik denk dat bedreiging daar vooral van cain zal komen.
Zou mooi zijn als we dat over een tijd kunnen zien.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is lastig te zeggen.. zijn wel wat mensen met lengte en reach daardoor die geen top3 zijn maar het hem lastig zouden kunnen maken bijvoorbeeld een Browne, Mittrione, Overeem, BigFoot.
Bij DC zag je heel erg dat hij niet door de reach heen kon komen, daar hebben die mannen minder moeite mee plus ze kunnen legkicks en frontkicks uitdelen.
Hij heeft in de post press gezegd niet meer te willen praten over HW.. 5/10min nadat hij zei dat hij tegen Cain zou vechten "In a heartbeat"quote:Op maandag 5 januari 2015 10:38 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als we dat over een tijd kunnen zien.
True that! Maar als Gus slim is denk ik dat de match niet al te lang zal duren.quote:Op maandag 5 januari 2015 08:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet Gus eerst Johnson maar zien te verslaan.
Johnson is #3.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:28 schreef wuuht het volgende:
Het is sws raar dat Gus eerst nog 2x tegen gasten moet vechten die niet eens top 5 zijn voordat hij weer een rematch krijgt.
quote:Op zondag 4 januari 2015 13:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Cowboy was een absolute eindbaas as usualHeerlijk die spanking op het laatst....
ja ik zie hetquote:Op maandag 5 januari 2015 21:10 schreef Nober het volgende:
Zal Silva bij winst op Diaz een title shot krijgen of gaat het tussen 'Jacaré' Souza en Romero?
[..]
Johnson is #3.
Nee dat is niet raar.. zo hoort het, het lijkt misschien raar door die 100.000 instant aids rematchesquote:Op maandag 5 januari 2015 19:28 schreef wuuht het volgende:
Het is sws raar dat Gus eerst nog 2x tegen gasten moet vechten die niet eens top 5 zijn voordat hij weer een rematch krijgt.
We hebben al 2x gezien dat Benson zijn nummer heeft. Daar is in 4-5 jaar tijd niets aan veranderd denk ik. Echt een angstgegner voor hem.quote:
Cowboy is wel veeel beter dan die aantal jaren geleden he, die man lijkt gewoon bijna onverslaanbaar zo ziek staat die te vechten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
We hebben al 2x gezien dat Benson zijn nummer heeft. Daar is in 4-5 jaar tijd niets aan veranderd denk ik. Echt een angstgegner voor hem.
En dan ook nog eens met amper voorbereiding![]()
Werdumquote:Shortly after Jon Jones' win over Daniel Cormier at UFC 182, Fabricio Werdum went to social media and warned the champ to stay away from the heavyweight division. When asked about the context of the call out, it seems like the interim heavyweight champ is upset at Jones' earlier comments about him.
Back in November, Jones said that while he's hesitant on facing the much larger heavyweights, he sees fighters in the division he knows he would beat and that he would fight Werdum 'every day, all day'.
Vai Cavalo spoke to MMA Fighting and says his warning to Jones stems from those statements:
"He’s the one who started all this, saying he would fight me every day."
"If you want to fight me every day, come to Kings MMA. We’ll spar every day, all day, with no time limit for a week, a month, until one quits. If you want to fight me every day, that’s how it’s going to work," Werdum said. "When we have a visitor that talks too much trash, we do sparring sessions with no time limit, until someone quits. Old-school MMA."
"But if you want to fight me, we can talk to the UFC and do this superfight," he continued. "Heavyweight, catchweight, anything."
Cerrone krijgt eindelijk tegenstand, die partijen tegen Alvarez, Jury, Barboza hoort hij wel gewoon te winnen. Ben wel benieuwd of Cerrone zijn eerste grote tegenstander verslaat want tot nu toe verliest hij van de toppers. Pettis, Henderson (2x), Dos Anjos...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:19 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Cowboy is wel veeel beter dan die aantal jaren geleden he, die man lijkt gewoon bijna onverslaanbaar zo ziek staat die te vechten.
[..]
Werdumeen van mn favo fighters hoor.
Johnson heeft hij ook nog niet gehad en Davis zal geen title shot krijgen als hij van Bader wint. Ik denk dat Jones sowieso nog het record van Silva wil passeren dan moet hij de komende 3 winnen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:22 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Alleen Davis nog tegen Jones en dan heeft ie ze allemaal gehad.
quote:Bad news for UFC champion Jon "Bones" Jones, who failed a pre-UFC 182 drug test due to cocaine metabolites. He's entered rehab, according to the Nevada State Athletic Commission. Here are the details: http://wp.me/p3WzJ0-Acm
no contest en rehab for bones, maar geen schorsing.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:29 schreef Tazmaniac het volgende:
The fuck jonge! Cocaïne is geen banned substance!
Gaat UFC hem strippen????
Verder waardeloos figuur
Hoezo is dit geen banned substance maar mariuhana welquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:29 schreef Tazmaniac het volgende:
The fuck jonge! Cocaïne is geen banned substance!
Gaat UFC hem strippen????
Verder waardeloos figuur
out of comp telt het niet, post fight wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoezo is dit geen banned substance maar mariuhana wel! Nick Diaz is pissed wed ik.
Natuurlijk strippen ze hem niethun golden boy mag zoveel doen.
die worden geshelved voor de rematchquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:25 schreef Geo4kant het volgende:
Goede manier om Gus/Johnson te ducken
ja, gast is faker als een spook,lolquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:29 schreef Geo4kant het volgende:
Wel komisch he, Jones met zijn christian fake persona.. hij heeft zelfs een keer toegegeven dat hij deed snitchen als kinderen wiet rookte
Zie Cees dat niet winnen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:38 schreef THEFXR het volgende:
Roy Nelson vs Alistair Overeem set for UFC 185
that ppv money!
Ligt er helemaal aan welke Overeen we te zien krijgen...quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:38 schreef THEFXR het volgende:
that ppv money!
Goed voor je hart ook.quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:28 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Je kunt harder trainen als je gesnoven hebt.
daar geloof ik weinig van, je denkt dat je harder traint. Hoe het qua doping zit weet ik niet maar ik kan me niet voorstellen dat je 2x per dag je de tering in snuift om harder te trainenquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:28 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Lolnoquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:28 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Fijn voor em dat ie nog een win heeft gescoord tegen Struve want dit is weer een mogelijke KO loss.quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:38 schreef THEFXR het volgende:
that ppv money!
quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:28 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Bijvoorbeeld: iemand die nuchter max 35 keer opdrukt, die dan bijvoorbeeld ineens 50 keer gaat opdrukken , nadat ie gesnoven heeft.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
daar geloof ik weinig van, je denkt dat je harder traint. Hoe het qua doping zit weet ik niet maar ik kan me niet voorstellen dat je 2x per dag je de tering in snuift om harder te trainen
Je hebt er echt geen fuck aan hoor, bij mma sporten is het explosie conditie. En deze explosie moet zo lang mogelijk duren. Coke (tenminste bij mijn weten) doet niks tegen de verzuring van je spieren. Het is volgens mij gewoon geestelijk dat iemand zich beter voelt en dus meer uit zichzelf kan halen maar niet iets onmogelijks.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:30 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld: iemand die nuchter max 35 keer opdrukt, die dan bijvoorbeeld ineens 50 keer gaat opdrukken , nadat ie gesnoven heeft.
Cocaïne heeft een zeer korte, snelle werking en maakt het mogelijk intensievere trainingsarbeid te verrichten. Het tilt mensen boven hun normale vermogen uit. Een hogere trainingsintensiteit heeft indirect invloed op de prestatie.
quote:STATEMENT FROM THE UFC:
“We support UFC light heavyweight champion Jon Jones’ decision to enter a drug treatment facility to address his recent issue. While we are disappointed in the failed test, we applaud him for making this decision to enter a drug treatment facility. Jon is a strong, courageous fighter inside the Octagon, and we expect him to fight this issue with the same poise and diligence. We commend him on his decision, and look forward to him emerging from this program a better man as a result.”
STATEMENT FROM DANA WHITE, UFC PRESIDENT
“I am proud of Jon Jones for making the decision to enter a drug treatment facility. I’m confident that he’ll emerge from this program like the champion he truly is.”
Gaat lastig worden gelet op de kin van Nelson. Aan de andere kant heb je niets te zoeken in de ufc als je niet van Nelson kunt winnen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fijn voor em dat ie nog een win heeft gescoord tegen Struve want dit is weer een mogelijke KO loss.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:34 schreef pmponer het volgende:
dat rehab verhaal is natuurlijk gewoon een manier om je carierre veilig te stellen.
Als hij niet was gepakt en het in de pers zou zijn zou hij dan ook naar rehab zijn gegaan?
Mooi om te zien dat dana zijn cashcow beschermt
ik ben benieuwd wat diaz of matt riddle ervan vinden
twitter:CageFighterMike twitterde op dinsdag 30-12-2014 om 02:57:04.@MMAFighting your legacy will be a guy with amazing talent who likes alcohol & coke more than winning @JonnyBones #SorryNotSorry #WeKNOW reageer retweet
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |