Ja. Dat waren nog eens tijdenquote:Op zondag 4 januari 2015 05:33 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Herinner je je deze Nate nog?
Volgens mij had ik ze alle 5 goed? Had een pick aangepast he (!)quote:
nee, Jones haalde een truc uit.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:18 schreef pmponer het volgende:
zou ie geschorst worden? voor 2 in een klap? kut eyepoke jones
Ik denk... Dat ik je correctie verkeerd heb begrepen.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Volgens mij had ik ze alle 5 goed? Had een pick aangepast he (!)
prelims waren 10x beterquote:Op zondag 4 januari 2015 20:05 schreef Klaphark het volgende:
Jones toch vrij simpel dus. Eerste 3 rondes vond ik wel vermakelijk. Verder een kutcardPrelims alleen niet gezien, was dat wat?
Kun je heel lang wachten. Zie het op LHW niet gebeuren.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:35 schreef Kerftminister het volgende:
Tering Jon Jones, smerige vent, halve match gemist doordat ik in slaap viel door dat rukgevecht van Tavares maar het eerste dat ik zag waren eyepokes en vingers in Cormier's handschoenen stoppen. Dan ook weer zo'n enge act doen op het einde. Kan niet wachten op de dag dat hij neer gaat.
We hebben ook niks meer gehoord van die vrouw die haar tegenstander bewust sloeg na de belquote:Op zondag 4 januari 2015 18:18 schreef pmponer het volgende:
zou ie geschorst worden? voor 2 in een klap? kut eyepoke jones
Spinning backfist KO.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:05 schreef Klaphark het volgende:
Jones toch vrij simpel dus. Eerste 3 rondes vond ik wel vermakelijk. Verder een kutcardPrelims alleen niet gezien, was dat wat?
Dit was zo moeilijk vetquote:
Moet Gus eerst Johnson maar zien te verslaan.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:46 schreef Tazmaniac het volgende:
Leuk event!
Als Gus de rematch krijgt (zou niet weten wie anders) zie ik hem winnen hoor!
Klopt, hij kan best verslagen worden maar is wel altijd de favoriet. Geen sympathieke gast, wel een fantastische fighter.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:11 schreef Geo4kant het volgende:
Dan nog, Jones weet nu wat hij moet verwachten.. samen met Jacksons komen ze vast met een goed gameplan. En als er iemand is die on the fly kan aanpassen is het Jones.
Jones heeft zijn laatste 2 of 3 partijen laten zien dat hij ook een chin heeft en kan incasseren dus ik zie hem eigenlijk niet verslagen worden op LHW.
Dat is lastig te zeggen.. zijn wel wat mensen met lengte en reach daardoor die geen top3 zijn maar het hem lastig zouden kunnen maken bijvoorbeeld een Browne, Mittrione, Overeem, BigFoot.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:23 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Klopt, hij kan best verslagen worden maar is wel altijd de favoriet. Geen sympathieke gast, wel een fantastische fighter.
Wie zie jij het hem op heavyweight moeilijk maken dan? Tuurlijk heeft bijna iedereen daar KO power dus een kans hebben er meer maar ik denk dat bedreiging daar vooral van cain zal komen.
Zou mooi zijn als we dat over een tijd kunnen zien.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is lastig te zeggen.. zijn wel wat mensen met lengte en reach daardoor die geen top3 zijn maar het hem lastig zouden kunnen maken bijvoorbeeld een Browne, Mittrione, Overeem, BigFoot.
Bij DC zag je heel erg dat hij niet door de reach heen kon komen, daar hebben die mannen minder moeite mee plus ze kunnen legkicks en frontkicks uitdelen.
Hij heeft in de post press gezegd niet meer te willen praten over HW.. 5/10min nadat hij zei dat hij tegen Cain zou vechten "In a heartbeat"quote:Op maandag 5 januari 2015 10:38 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als we dat over een tijd kunnen zien.
True that! Maar als Gus slim is denk ik dat de match niet al te lang zal duren.quote:Op maandag 5 januari 2015 08:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet Gus eerst Johnson maar zien te verslaan.
Johnson is #3.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:28 schreef wuuht het volgende:
Het is sws raar dat Gus eerst nog 2x tegen gasten moet vechten die niet eens top 5 zijn voordat hij weer een rematch krijgt.
quote:Op zondag 4 januari 2015 13:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Cowboy was een absolute eindbaas as usualHeerlijk die spanking op het laatst....
ja ik zie hetquote:Op maandag 5 januari 2015 21:10 schreef Nober het volgende:
Zal Silva bij winst op Diaz een title shot krijgen of gaat het tussen 'Jacaré' Souza en Romero?
[..]
Johnson is #3.
Nee dat is niet raar.. zo hoort het, het lijkt misschien raar door die 100.000 instant aids rematchesquote:Op maandag 5 januari 2015 19:28 schreef wuuht het volgende:
Het is sws raar dat Gus eerst nog 2x tegen gasten moet vechten die niet eens top 5 zijn voordat hij weer een rematch krijgt.
We hebben al 2x gezien dat Benson zijn nummer heeft. Daar is in 4-5 jaar tijd niets aan veranderd denk ik. Echt een angstgegner voor hem.quote:
Cowboy is wel veeel beter dan die aantal jaren geleden he, die man lijkt gewoon bijna onverslaanbaar zo ziek staat die te vechten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
We hebben al 2x gezien dat Benson zijn nummer heeft. Daar is in 4-5 jaar tijd niets aan veranderd denk ik. Echt een angstgegner voor hem.
En dan ook nog eens met amper voorbereiding![]()
Werdumquote:Shortly after Jon Jones' win over Daniel Cormier at UFC 182, Fabricio Werdum went to social media and warned the champ to stay away from the heavyweight division. When asked about the context of the call out, it seems like the interim heavyweight champ is upset at Jones' earlier comments about him.
Back in November, Jones said that while he's hesitant on facing the much larger heavyweights, he sees fighters in the division he knows he would beat and that he would fight Werdum 'every day, all day'.
Vai Cavalo spoke to MMA Fighting and says his warning to Jones stems from those statements:
"He’s the one who started all this, saying he would fight me every day."
"If you want to fight me every day, come to Kings MMA. We’ll spar every day, all day, with no time limit for a week, a month, until one quits. If you want to fight me every day, that’s how it’s going to work," Werdum said. "When we have a visitor that talks too much trash, we do sparring sessions with no time limit, until someone quits. Old-school MMA."
"But if you want to fight me, we can talk to the UFC and do this superfight," he continued. "Heavyweight, catchweight, anything."
Cerrone krijgt eindelijk tegenstand, die partijen tegen Alvarez, Jury, Barboza hoort hij wel gewoon te winnen. Ben wel benieuwd of Cerrone zijn eerste grote tegenstander verslaat want tot nu toe verliest hij van de toppers. Pettis, Henderson (2x), Dos Anjos...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:19 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Cowboy is wel veeel beter dan die aantal jaren geleden he, die man lijkt gewoon bijna onverslaanbaar zo ziek staat die te vechten.
[..]
Werdumeen van mn favo fighters hoor.
Johnson heeft hij ook nog niet gehad en Davis zal geen title shot krijgen als hij van Bader wint. Ik denk dat Jones sowieso nog het record van Silva wil passeren dan moet hij de komende 3 winnen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:22 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Alleen Davis nog tegen Jones en dan heeft ie ze allemaal gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |