SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Blijkbaar is die 1 miljard het niet waardquote:Op donderdag 25 december 2014 14:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
In principe zeggen niet veel mensen nee tegen 1 miljard dollar. Das best heul veul geld.![]()
Dat is wel zonde inderdaad.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:25 schreef Chiappucci het volgende:
Gelukkig nog een paar Franstalige plaatjes in de lijst dit jaar. Wordt wel steeds minder.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Formidable staat erg hoog.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:25 schreef Chiappucci het volgende:
Gelukkig nog een paar Franstalige plaatjes in de lijst dit jaar. Wordt wel steeds minder.![]()
Beste is natuurlijk van de Poppy'squote:Op donderdag 25 december 2014 14:25 schreef Chiappucci het volgende:
Gelukkig nog een paar Franstalige plaatjes in de lijst dit jaar. Wordt wel steeds minder.![]()
Ik denk altijd tijdens de top 2000 dat ik meer Franstalige muziek moet gaan luisteren.
Is er, op Jacques Brel na, nooit echt van gekomen.My friends all drive horses![]()
Adamo vind ik zelf eigenlijk best fijn.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan dit slecht hebben, maar het hoort wel bij het Top200gevoel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Alizée staat er ook niet meer inquote:Op donderdag 25 december 2014 14:25 schreef Chiappucci het volgende:
Gelukkig nog een paar Franstalige plaatjes in de lijst dit jaar. Wordt wel steeds minder.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Wel verdorie.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:27 schreef Martinello het volgende:
[..]
Alizée staat er ook niet meer inHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Heeft de PVV eigenlijk al kamervragen gesteld over de islamisering van de oer-Hollandse top 2000 door Adamo?
En zou iemand echt verbaasd zijn als ze het zouden doen?My friends all drive horses![]()
Le poppy'squote:Op donderdag 25 december 2014 14:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beste is natuurlijk van de Poppy's
Of Michel Sardou. Les lacs de cannemara ofzo
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat was wel zo ongeveer de knapste zangeres uit de T2000quote:Op donderdag 25 december 2014 14:27 schreef Martinello het volgende:
[..]
Alizée staat er ook niet meer inHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Cheb Khaled in de gevangenisquote:Op donderdag 25 december 2014 14:28 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft de PVV eigenlijk al kamervragen gesteld over de islamisering van de oer-Hollandse top 2000 door Adamo?
En zou iemand echt verbaasd zijn als ze het zouden doen?
Staat hij er eigenlijk wel in met Aischa?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Lac du Connemara![]()
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Deze Hollies ken ik nauwelijks.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Lekkere gitaar
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Vergeet Mama Cass nietquote:Op donderdag 25 december 2014 14:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat was wel zo ongeveer de knapste zangeres uit de T2000Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Heeft er niet eens ooit ingestaanquote:Op donderdag 25 december 2014 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Cheb Khaled in de gevangenis
Staat hij er eigenlijk wel in met Aischa?
Anti facisme, anti top 2000
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Is ook niet zo'n boeiend van ze, ze hebben veel fijnere liedjesquote:Op donderdag 25 december 2014 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze Hollies ken ik nauwelijks.![]()
Lekker dit wel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Serieus? Prachtig nummer is dat.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Heeft er niet eens ooit ingestaan
Anti facisme, anti top 2000![]()
Niet? Wat errrrrrg! Dat dit kan in NL!quote:Op donderdag 25 december 2014 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Heeft er niet eens ooit ingestaan
Anti facisme, anti top 2000![]()
Verbaasde mij ook al ja. Had ik toch wel verwacht.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:30 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Serieus? Prachtig nummer is dat."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik vind 'm lekker
Wat een Rot Steward[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mooi plaatjequote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Starless.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:35 schreef Molurus het volgende:
Wat heb ik gemist?
*rekt zich uit*
Oh, en goedemorgen allemaal.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
As Long As You Love Mequote:Op donderdag 25 december 2014 14:35 schreef Molurus het volgende:
Wat heb ik gemist?
*rekt zich uit*
Oh, en goedemorgen allemaal.![]()
Fijn nummer."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ah, fuck!quote:![]()
Nou ja, die zet ik nog wel even apart aan. In elk geval goed dat die erin staat.... weliswaar veeeeeeel te laag.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
En Wrecking Hall.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Cultura, digitaal kanaalquote:Op donderdag 25 december 2014 14:38 schreef Molurus het volgende:
Is dit ook op tv, of alleen radio momenteel?Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
cultura24quote:Op donderdag 25 december 2014 14:38 schreef Molurus het volgende:
Is dit ook op tv, of alleen radio momenteel?![]()
Dus geen Cyrus?quote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Culturaquote:Op donderdag 25 december 2014 14:38 schreef Molurus het volgende:
Is dit ook op tv, of alleen radio momenteel?
http://www.cultura.nl/genres/popjazzworld/2014/top2000.html"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Cultura24 en als je dat pakket niet hebt, zal het op een eventzender van UPC, KPN, Ziggo zittenquote:Op donderdag 25 december 2014 14:38 schreef Molurus het volgende:
Is dit ook op tv, of alleen radio momenteel?![]()
Hoe download je die ringtone van de Top 2000? Van die instructie word ik niet wijsAndroid.
Ja, heb hem gevonden. Had geen zin om een paar honderd kanalen te bekijken.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Cultura24 en als je dat pakket niet hebt, zal het op een eventzender van UPC, KPN, Ziggo zitten
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
op je pc en dan overzetten, maar er zit een irritante telefoon door heen...quote:Op donderdag 25 december 2014 14:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoe download je die ringtone van de Top 2000? Van die instructie word ik niet wijsAndroid.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Tell Me Your Plans
Hebben ze deze trouwens helemaal gedraaid, of is het afgekapt na de laatste regel lyrics?quote:Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ja maar dat opslaan lukt al niet. Er staat iets met een link, maar welke link?quote:Op donderdag 25 december 2014 14:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
op je pc en dan overzetten, maar er zit een irritante telefoon door heen...
Volledigquote:Op donderdag 25 december 2014 14:42 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hebben ze deze trouwens helemaal gedraaid, of is het afgekapt na de laatste regel lyrics?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Helemaalquote:Op donderdag 25 december 2014 14:42 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hebben ze deze trouwens helemaal gedraaid, of is het afgekapt na de laatste regel lyrics?![]()
ff kijken, ik knapte af op die belletjes.... wil de orginele...quote:Op donderdag 25 december 2014 14:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja maar dat opslaan lukt al niet. Er staat iets met een link, maar welke link?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Lekker freaknummer is hetquote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Gijs post op FOK! en neukt iedereen de moeder.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:45 schreef Sked het volgende:
Gijs Staverman moet aan zijn moeder denken..![]()
Niet te hard zeggen, straks komt hij je in elkaar slaan met een groepjequote:Op donderdag 25 december 2014 14:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gijs post op FOK! en neukt iedereen de moeder.![]()
Passie!!![]()
![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Passie
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
geen idee, ik zie alleen de link naar soundcloud maar dat werkt ook niet om op te slaanquote:Op donderdag 25 december 2014 14:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja maar dat opslaan lukt al niet. Er staat iets met een link, maar welke link?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ga eens omkleden, dalijk gezellig bij de schoonfamilie
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
![]()
Da was Koenquote:Op donderdag 25 december 2014 14:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kris, kom er maar in (bij Babette)![]()
AMAI SEGAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Da's alweer wat liefjes geleden.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kris, kom er maar in (bij Babette)"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ja precies. Nou ja, dan maar niet.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee, ik zie alleen de link naar soundcloud maar dat werkt ook niet om op te slaanThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
1954 Eight Miles High The Byrds 1966
1955 Second Waltz Andre Rieu 1994
1956 On The Beach Chris Rea 1986
1957 Killer Adamski 1990
1958 Ik Ga Naar Frankrijk The Amazing Stroopwafels 1984
1959 Ain't Nobody Home B.B. King 1971
1960 Beautiful Distraction Ilse DeLange 2010
1961 True Spandau Ballet 1983
1962 Paperback Writer The Beatles 1966
1963 Pretty Fly (For A White Guy) The Offspring 1999
1964 Satellite Of Love Lou Reed 1972
1965 Play Me Neil Diamond 1972
1966 Winter Of Love Ilse DeLange 2012[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als de vlinders sterven in je schoot.. Vlaams is mooi!Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
1957 Killer Adamski 1990
1961 True Spandau Ballet 1983![]()
1962 Paperback Writer The Beatles 1966![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(ook een van mijn favo Beatles)
1963 Pretty Fly (For A White Guy) The Offspring 1999![]()
![]()
1966 Winter Of Love Ilse DeLange 2012
Moet je het daar eens gaan wassen...quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Schrijf het op een papier of in een Excel document. Dat laatste doe ik ook met mooie nummers.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:48 schreef HPLC het volgende:
Mooi nummer. Hopelijk onthoud ik nu hoe die heet
Ohja je kunt de top 2000 ook downloaden of wellicht via spotify na beluisteren (dat laatste weet ik niet zeker)Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
quote:Op donderdag 25 december 2014 14:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Moet je het daar eens gaan wassen...![]()
![]()
Aan de lengte van de titel zal het niet liggen.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:48 schreef HPLC het volgende:
Mooi nummer. Hopelijk onthoud ik nu hoe die heet
1954 Eight Miles High The Byrds 1966![]()
1955 Second Waltz Andre Rieu 1994![]()
1956 On The Beach Chris Rea 1986![]()
1957 Killer Adamski 1990![]()
1958 Ik Ga Naar Frankrijk The Amazing Stroopwafels 1984![]()
1959 Ain't Nobody Home B.B. King 1971![]()
1960 Beautiful Distraction Ilse DeLange 2010![]()
1962 Paperback Writer The Beatles 1966 omg, daar is Ringo weer
1964 Satellite Of Love Lou Reed 1972![]()
1965 Play Me Neil Diamond 1972![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Twee keer Ilse, ik ga even mezelf krassen hoor.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ze kan prachtig gitaarspelenquote:Op donderdag 25 december 2014 14:49 schreef HPLC het volgende:
Die Ilse staat er ook om maar één reden in![]()
André Rieuquote:Op donderdag 25 december 2014 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
1957 Killer Adamski 1990
![]()
![]()
![]()
![]()
(ook een van mijn favo Beatles)
![]()
1966 Winter Of Love Ilse DeLange 2012![]()
![]()
Hopelijk maar 1 keer in de lijst?![]()
Heb een goede geheugen wat dat betreft. Dan moet ik het wel eerst aandachtig lezenquote:Op donderdag 25 december 2014 14:49 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Schrijf het op een papier of in een Excel document. Dat laatste doe ik ook met mooie nummers.![]()
Spandau Balletquote:Op donderdag 25 december 2014 14:49 schreef Molurus het volgende:
1962 Paperback Writer The Beatles 1966 omg, daar is Ringo weer
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Onzin, met gemak top 3 beste Nederlandse artiesten.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:49 schreef HPLC het volgende:
Die Ilse staat er ook om maar één reden in
quote:Op donderdag 25 december 2014 14:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Moet je het daar eens gaan wassen...![]()
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Zeker, na Blof en Marco Borsato.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:50 schreef Molurus het volgende:
[..]
Onzin, met gemak top 3 beste Nederlandse artiesten.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Chris Rea zal ongetwijfeld kut zijn. Maar ik ken van hem oprecht maar 1 liedje.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Prima nummers hoor. Maar voorheen zag je haar nauwelijks in de lijst.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:50 schreef Molurus het volgende:
[..]
Onzin, met gemak top 3 beste Nederlandse artiesten.![]()
Je vergeet Kane.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeker, na Blof en Marco Borsato.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Spinvisquote:Op donderdag 25 december 2014 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeker, na Blof en Marco Borsato.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Boudewijn de Groot en Golden Earring.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeker, na Blof en Marco Borsato.
Hij is niet zo kut hoor, hij rijdt alleen steeds maar naar huis.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chris Rea zal ongetwijfeld kut zijn. Maar ik ken van hem oprecht maar 1 liedje.
Nah, hij heeft prima liedjes, zoals Josephine en Fool![]()
Oh Josephine ken ik wel. Wel een aardig nummer jaquote:Op donderdag 25 december 2014 14:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij is niet zo kut hoor, hij rijdt alleen steeds maar naar huis.
Nah, hij heeft prima liedjes, zoals Josephine en Fool[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Eens kijken hoe Wout het er vanaf gaat brengen.
En deze staat veel te laag."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Alle artiesten die luisteren naar de naam 'Chris' zijn kut als je het mij vraagt. Er heerst een vloek op die naam.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chris Rea zal ongetwijfeld kut zijn. Maar ik ken van hem oprecht maar 1 liedje.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Blue Hotelquote:Op donderdag 25 december 2014 14:53 schreef Molurus het volgende:
[..]
Alle artiesten die luisteren naar de naam 'Chris' zijn kut als je het mij vraagt. Er heerst een vloek op die naam.
The Bit...Beach vast ook welquote:Op donderdag 25 december 2014 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh Josephine ken ik wel. Wel een aardig nummer ja"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Chris Martin heb ik geen probleem mee hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 14:53 schreef Molurus het volgende:
[..]
Alle artiesten die luisteren naar de naam 'Chris' zijn kut als je het mij vraagt. Er heerst een vloek op die naam.![]()
Ik dan weer welquote:Op donderdag 25 december 2014 14:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Chris Martin heb ik geen probleem mee hoor![]()
Soundgarden is ook primaquote:Op donderdag 25 december 2014 14:53 schreef Molurus het volgende:
[..]
Alle artiesten die luisteren naar de naam 'Chris' zijn kut als je het mij vraagt. Er heerst een vloek op die naam.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Meh.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Chris Martin heb ik geen probleem mee hoorNou, voorruit dan. 1 nummer.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Soundgarden is ook prima
Dat verdwijnen van die jingles haalt echt een groot deel van het T2000 gevoel wegHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Road to Hellquote:Op donderdag 25 december 2014 14:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij is niet zo kut hoor, hij rijdt alleen steeds maar naar huis.
Nah, hij heeft prima liedjes, zoals Josephine en Fool
Ja, waarom zijn die eigenlijk allemaal weg?quote:Op donderdag 25 december 2014 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat verdwijnen van die jingles haalt echt een groot deel van het T2000 gevoel weg
Behalve de tune dan[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tsss.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat verdwijnen van die jingles haalt echt een groot deel van het T2000 gevoel weg
Ik mis inderdaad nogal wat vaste bedjes.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Rellende_Rotscholier
![]()
Die ingesproken berichten ben ik nu al klaar mee. Doe uit dat licht, weg die dingen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik ga de keuken in...met radio aan
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Ik vind de reclame eerlijk gezegd 100 keer zo irritant.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die ingesproken berichten ben ik nu al klaar mee. Doe uit dat licht, weg die dingen.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Waarom dat gehaat op Chris Rea![]()
Niks mis met on the beach imoWhen I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Flikker op met die beleggingsspotjes!"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Jeugdtrauma. Te vaak gehoord toen ik klein was. Bij 'Josephine' gaat de radio hier gewoon uit, ik trek dat echt niet.quote:Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Auberge vind ik zo mooiquote:Op donderdag 25 december 2014 14:58 schreef Homdeck het volgende:
Waarom dat gehaat op Chris Rea![]()
Niks mis met on the beach imo
Triodos, Hoff Hoorneman, Robeco... de banken spammen zich rot."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
wat is dit?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ah, Ilse, leuuuuuk
Ik heb haar een keer dit nummer vrijwel a capella horen zingen... loepzuiver.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Jaaaaa Eight Miles High heeft het gered
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik denk dat ik die versie veel meer kan waarderenquote:Op donderdag 25 december 2014 15:06 schreef Molurus het volgende:
Ik heb haar een keer dit nummer vrijwel a capella horen zingen... loepzuiver.![]()
Heeft in het verleden alleen maar hoger gestaan. (En terecht.)quote:Op donderdag 25 december 2014 15:07 schreef Mani89 het volgende:
Jaaaaa Eight Miles High heeft het geredNiet meer aanwezig in dit forum.![]()
Same here. Dit is net ff iets te gelikt ofzo...quote:Op donderdag 25 december 2014 15:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die versie veel meer kan waarderenNiet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ja ik heb voor het eerst gestemd dit keer.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:08 schreef Molurus het volgende:
[..]
Heeft in het verleden alleen maar hoger gestaan. (En terecht.)
De Backstreet Boys staan er ook met 3 nummers in, en One Direction prachtig
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nog slaapverwekkender dan die van net.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks nog een nummer van Ilse maar Beautiful Distraction kan ik niet 1. 2. 3. thuis brengen.![]()
Ilse maakt gewoon 13 in een dozijn meuk, totaal inwisselbaar.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik ben blij voor je Miep.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:11 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ik mag haar muziek am ders graag horen![]()
is soms ook wel lekker. Dit vind ik ook niksquote:Op donderdag 25 december 2014 15:12 schreef Mani89 het volgende:
Ilse maakt gewoon 13 in een dozijn meuk, totaal inwisselbaar.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
quote:Op donderdag 25 december 2014 15:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je Miep.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Bij het volgende nummer van Ilse ga ik maar even masturberen ofzo.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Lou Reed... koning.![]()
Ik heb wel meer waardering voor zijn werk met the Velvet Underground.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Eska is ziek.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik mis Eska om samen mee te zwijmelen bij de stem van Neil![]()
![]()
niet om t een of ander, maar dit gaat toch gewoon over een piemel?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ilse is best leuk hoor verder, maar wel met tape om haar mond en haar kleren uit.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:15 schreef miep63 het volgende:
[..]
Idd. Naar haar concert geweest. Geweldig leuk.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Heb je ook haar handtekening?quote:Op donderdag 25 december 2014 15:15 schreef miep63 het volgende:
[..]
Idd. Naar haar concert geweest. Geweldig leuk.![]()
quote:Op donderdag 25 december 2014 15:14 schreef Mani89 het volgende:
Bij het volgende nummer van Ilse ga ik maar even masturberen ofzo.![]()
![]()
Echt puik ja, luisterde laatst er voor het eerst echt serieus naar. Moet ik vaker doen.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:15 schreef Molurus het volgende:
Lou Reed... koning.![]()
Ik heb wel meer waardering voor zijn werk met the Velvet Underground.![]()
Ilse is eigenlijk niet echt mijn smaak... heb geloof ik 1 CD van haar die ik zelden tot nooit draai. Maar ze kan onmiskenbaar goed zingen. Ik zou geen vrouwelijke Nederlandse artieste kunnen noemen die dat niveau haalt.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:15 schreef miep63 het volgende:
[..]
Idd. Naar haar concert geweest. Geweldig leuk.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Vervelend.quote:
Gelukkig komt The Offspring zo, wat een menstruatiemuziek is dit zeg.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Lou Reed naar huis.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jij kunt The Velvet Underground prima waarderen.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:17 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig komt The Offspring zo, wat een menstruatiemuziek is dit zeg.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Even het volume wat lager zetten.quote:
Lou Reed te hard.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Leuk altijd die berichtjes van mensen die vertellen over hun saaie kutleventje.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Lekker dital is het niet echt een top 2000-waardige plaat.
Angelique, waar André van Duin over zong?quote:Op donderdag 25 december 2014 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Een tweet van Angelique, wat leuk Wouter.
Rellende_Rotscholier
![]()
Pubermuziek.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Leuke muziek wel. Maar zie voorgaande postquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik hoor altijd 'pretty fly for a rabbi' als ik dit deuntje hoor. Staat die er eigenlijk in?Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Best leuk dat deze de top 2000 heeft gehaald."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
De Jeugd staat er ook in.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker dital is het niet echt een top 2000-waardige plaat.
![]()
Dit is duizend keer beter dan die Lou Ried die je net hoorde. Dat was echt heel erg slecht.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Helemaal geen Weird Al, helaas...quote:Op donderdag 25 december 2014 15:19 schreef Molurus het volgende:
Ik hoor altijd 'pretty fly for a rabbi' als ik dit deuntje hoor. Staat die er eigenlijk in?
:-) heb op deze gestemd hahaha nostalgischThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Ga je mond spoelen belhamel.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:20 schreef Mani89 het volgende:
Dit is duizend keer beter dan die Lou Ried die je net hoorde. Dat was echt heel erg slecht.![]()
Bazenplaat, maar dit is toch geen Top 2000 materiaal?[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
En Sexy Als Ik Dans en Hoer, Hoer.quote:
Paperback Writer
Als er genoeg mensen op stemmen is het Top 2000 materiaal.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:22 schreef Zaktabak het volgende:
Bazenplaat, maar dit is toch geen Top 2000 materiaal?![]()
Sorry Leo Blokhuis.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen belhamel.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Slayer ook niet. Maar ja, ze staan er toch weer in. Dat wordt nog wat (helaas wel weer 's nachts)quote:Op donderdag 25 december 2014 15:22 schreef Zaktabak het volgende:
Bazenplaat, maar dit is toch geen Top 2000 materiaal?![]()
En hierna nog 39 keer.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Gelukkig, The Beatles staan er nog in"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Paperback Raita
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Dit dus. En het was een gigantische hit 15 jaar terugquote:Op donderdag 25 december 2014 15:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als er genoeg mensen op stemmen is het Top 2000 materiaal.![]()
![]()
Nu de babyboomgeneratie langzaam van ouderdom aan het sterven is komt dit soort kwaliteitsmuziek steeds vaker in de Top 2000.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:22 schreef Zaktabak het volgende:
Bazenplaat, maar dit is toch geen Top 2000 materiaal?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Een nummer dat kwaliteit heeft. Pretty Fly is grappig, maar niet echt goed en heeft ook weinig cultstatus.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is volgens jullie een Top 2000-nummer dan?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind dit toch wel genot.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Back in the USSR had wel hoger gemogen dan dit..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Eat, drink, rave, repeat.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is volgens jullie een Top 2000-nummer dan?![]()
Dat lijkt me geen criterium eigenlijk. Of moet bijvoorbeeld the Ketchup Song er ook in?quote:Op donderdag 25 december 2014 15:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit dus. En het was een gigantische hit 15 jaar terug
Paperback Writer vind echt wel wat minder.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Lijkt me een uitstekend idee.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen criterium eigenlijk. Of moet bijvoorbeeld the Ketchup Song er ook in?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik krijg nu zin om een escortje te bestellen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit is dan wel weer typisch Top2000 materiaal, maar tering wat een zeiknummer
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Ga je mond spoelen.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:25 schreef Molurus het volgende:
Jaren 80, het dieptepunt van de muzikale crisis.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Jaren 80
SkyRadio is het met me eens.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Het mogen wel nummers met eeuwigheidswaarde zijn. Geen zomerhitjes die daarna niet meer kan aanhoren.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen criterium eigenlijk. Of moet bijvoorbeeld the Ketchup Song er ook in?![]()
Omslagpunt waar de muziek gewoon ook op muzikaal gebied steeds commerciëler werd.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:25 schreef Molurus het volgende:
Jaren 80, het dieptepunt van de muzikale crisis.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Daar staat er nog wel eentje veel te hoog van.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het mogen wel nummers met eeuwigheidswaarde zijn. Geen zomerhitjes die daarna niet meer kan aanhoren.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Klopt wel ja. Muziek om de muziek verdween toen grotendeels.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:26 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Omslagpunt waar de muziek gewoon ook op muzikaal gebied steeds commerciëler werd.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Blij dat ik glij[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat is nogal moeilijk te definiëren. Je zou zeggen: een oud nummer dat na al die jaren nog steeds een klassieker is. Maar dan zie je dat vrij nieuwe nummers ook best hoog staan.. maar het moet vooral een toegankelijk nummer zijn.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is volgens jullie een Top 2000-nummer dan?![]()
Helaas geen Only When You Leave in de lijst, zie ik."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Kloptquote:Op donderdag 25 december 2014 15:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Daar staat er nog wel eentje veel te hoog van.![]()
![]()
Zeikerig is nog te zwak uitgedrukt.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:25 schreef Zaktabak het volgende:
Dit is dan wel weer typisch Top2000 materiaal, maar tering wat een zeiknummer![]()
Muscle Bound, Chant no1 en To cut a long story short zijn wel prima te doen.![]()
Enige wat ik nog wel tof vond aan de 80s is Men Without Hats - Safety Dance. Maar dat is zo extreem dat het weer grappig wordt.
Nou, het is niet verdwenen. Maar wel in de Top 40.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:27 schreef Molurus het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Muziek om de muziek verdween toen grotendeels.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Ook geen nummers van The War On Drugs in de lijst, eigenlijk heeft het dan niet eens bestaansrecht.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Je hebt zelf geen bestaansrecht.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:28 schreef Mani89 het volgende:
Ook geen nummers van The War On Drugs in de lijst, eigenlijk heeft het dan niet eens bestaansrecht.![]()
Man Without Hats, daar heb ik laatst nog een plaat van gevonden tussen een aangekochte partijquote:Op donderdag 25 december 2014 15:28 schreef Molurus het volgende:
Enige wat ik nog wel tof vond aan de 80s is Man Without Hats - Safety Dance. Maar dat is zo extreem dat het weer grappig wordt.
Jij hebt een kut UI.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt zelf geen bestaansrecht.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit is wel een terechte klacht.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:28 schreef Mani89 het volgende:
Ook geen nummers van The War On Drugs in de lijst, eigenlijk heeft het dan niet eens bestaansrecht.
Ik mis My Bloody Valentine.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op donderdag 25 december 2014 15:28 schreef Molurus het volgende:
Enige wat ik nog wel tof vond aan de 80s is Men Without Hats - Safety Dance. Maar dat is zo extreem dat het weer grappig wordt.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
wat vind jij van Sonic Youth?quote:Op donderdag 25 december 2014 15:28 schreef Molurus het volgende:
Enige wat ik nog wel tof vond aan de 80s is Men Without Hats - Safety Dance. Maar dat is zo extreem dat het weer grappig wordt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zou het niet erg vindenquote:Op donderdag 25 december 2014 15:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen criterium eigenlijk. Of moet bijvoorbeeld the Ketchup Song er ook in?
In principe zou je op alle hits van vroeger mogen stemmen. Of ze erin komen is aan de luisteraar. Pretty fly staat er gewoon terecht in.![]()
quote:Op donderdag 25 december 2014 15:28 schreef Mani89 het volgende:
Ook geen nummers van The War On Drugs in de lijst, eigenlijk heeft het dan niet eens bestaansrecht.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt zelf geen bestaansrecht.Jongens plsquote:
Staat in de top-5 van allerslechtste clips ooit met die dwerg.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:29 schreef Zaktabak het volgende:
Man Without Hats, daar heb ik laatst nog een plaat van gevonden tussen een aangekochte partij![]()
![]()
Nogmaals Eelse? Elke scheet van haar staat er tegenwoordig in hmmh?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ken ik nauwelijks moet ik bekennen.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat vind jij van Sonic Youth?Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Hoe kun je nou van een decennium maar 1 nummer leuk vinden? Dan heb je wel een heel alternatieve muzieksmaak.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:28 schreef Molurus het volgende:
Enige wat ik nog wel tof vond aan de 80s is Men Without Hats - Safety Dance. Maar dat is zo extreem dat het weer grappig wordt.![]()
Dit is dus wel een nadeel van Ilse... het gaat me teveel richting Country.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Je moet ook niet alleen maar top 40 luisteren hè, vind je het gek dat je de jaren 80 niks vond.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:31 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ken ik nauwelijks moet ik bekennen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wacht ff.. zie ik nou goed dat Andre Rieu over een paar liedjes gedraaid gaat worden?
Er zijn misschien nog wel wat uitzonderingen hoor, maar dan moet ik wel heel diep graven. En dat zeg ik met een CD kast waarin meer dan 1000 CDs staan, van klassiek, tot pop. Er is geen stijl die ik niet heb.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:31 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Hoe kun je nou van een decennium maar 1 nummer leuk vinden? Dan heb je wel een heel alternatieve muzieksmaak.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Zodra ze meer richting bluegrass etc gaat vind ik het veel fijner, juist dat het te veel pop wordt, dat trek ik nietquote:Op donderdag 25 december 2014 15:31 schreef Molurus het volgende:
Dit is dus wel een nadeel van Ilse... het gaat me teveel richting Country.![]()
Hij zakt wel steeds verder weg, dat dan wel.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Wacht ff.. zie ik nou goed dat Andre Rieu over een paar liedjes gedraaid gaat worden?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Die is nog gestegen ook.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Wacht ff.. zie ik nou goed dat Andre Rieu over een paar liedjes gedraaid gaat worden?![]()
Meesterlijke clip wel. Denk dat het inspiratie is geweest voor de clip van deze carnvalsklassiekerquote:Op donderdag 25 december 2014 15:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Staat in de top-5 van allerslechtste clips ooit met die dwerg.
Gestegen.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hij zakt wel steeds verder weg, dat dan wel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Country, niet Cuntry...."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
En Alisson Krauss staat er helemaal niet inquote:Op donderdag 25 december 2014 15:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Zodra ze meer richting bluegrass etc gaat vind ik het veel fijner, juist dat het te veel pop wordt, dat trek ik niet
Rellende_Rotscholier
![]()
Johan Derksen denkt hier anders over.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
In de loop der jaren niet echt. Was ooit #615.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Al die fans zijn inmiddels overleden.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Brandend zand stond ooit op 110 en ligt er nu uit. Heb ik gisteren ergens gelezen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
The Sweet stond ooit met 3 nummers in de top 200. Nu hebben ze nog maar 2 nummers in het onderste kwart en verder niksquote:Op donderdag 25 december 2014 15:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Brandend zand stond ooit op 110 en ligt er nu uit. Heb ik gisteren ergens gelezen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
In 2005quote:Op donderdag 25 december 2014 15:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Brandend zand stond ooit op 110 en ligt er nu uit. Heb ik gisteren ergens gelezen."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |