Ga je mond spoelen.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:25 schreef Molurus het volgende:
Jaren 80, het dieptepunt van de muzikale crisis.
Het mogen wel nummers met eeuwigheidswaarde zijn. Geen zomerhitjes die daarna niet meer kan aanhoren.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen criterium eigenlijk. Of moet bijvoorbeeld the Ketchup Song er ook in?
Omslagpunt waar de muziek gewoon ook op muzikaal gebied steeds commerciëler werd.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:25 schreef Molurus het volgende:
Jaren 80, het dieptepunt van de muzikale crisis.
Daar staat er nog wel eentje veel te hoog van.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het mogen wel nummers met eeuwigheidswaarde zijn. Geen zomerhitjes die daarna niet meer kan aanhoren.
Klopt wel ja. Muziek om de muziek verdween toen grotendeels.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:26 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Omslagpunt waar de muziek gewoon ook op muzikaal gebied steeds commerciëler werd.
Dat is nogal moeilijk te definiëren. Je zou zeggen: een oud nummer dat na al die jaren nog steeds een klassieker is. Maar dan zie je dat vrij nieuwe nummers ook best hoog staan.. maar het moet vooral een toegankelijk nummer zijn.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is volgens jullie een Top 2000-nummer dan?
Kloptquote:Op donderdag 25 december 2014 15:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Daar staat er nog wel eentje veel te hoog van.
Zeikerig is nog te zwak uitgedrukt.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:25 schreef Zaktabak het volgende:
Dit is dan wel weer typisch Top2000 materiaal, maar tering wat een zeiknummer
Nou, het is niet verdwenen. Maar wel in de Top 40.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:27 schreef Molurus het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Muziek om de muziek verdween toen grotendeels.
Je hebt zelf geen bestaansrecht.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:28 schreef Mani89 het volgende:
Ook geen nummers van The War On Drugs in de lijst, eigenlijk heeft het dan niet eens bestaansrecht.
Man Without Hats, daar heb ik laatst nog een plaat van gevonden tussen een aangekochte partijquote:Op donderdag 25 december 2014 15:28 schreef Molurus het volgende:
Enige wat ik nog wel tof vond aan de 80s is Man Without Hats - Safety Dance. Maar dat is zo extreem dat het weer grappig wordt.
Jij hebt een kut UI.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt zelf geen bestaansrecht.
Dit is wel een terechte klacht.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:28 schreef Mani89 het volgende:
Ook geen nummers van The War On Drugs in de lijst, eigenlijk heeft het dan niet eens bestaansrecht.
quote:Op donderdag 25 december 2014 15:28 schreef Molurus het volgende:
Enige wat ik nog wel tof vond aan de 80s is Men Without Hats - Safety Dance. Maar dat is zo extreem dat het weer grappig wordt.
wat vind jij van Sonic Youth?quote:Op donderdag 25 december 2014 15:28 schreef Molurus het volgende:
Enige wat ik nog wel tof vond aan de 80s is Men Without Hats - Safety Dance. Maar dat is zo extreem dat het weer grappig wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |