Cultura, digitaal kanaalquote:Op donderdag 25 december 2014 14:38 schreef Molurus het volgende:
Is dit ook op tv, of alleen radio momenteel?
cultura24quote:Op donderdag 25 december 2014 14:38 schreef Molurus het volgende:
Dus geen Cyrus?quote:
Culturaquote:Op donderdag 25 december 2014 14:38 schreef Molurus het volgende:
Cultura24 en als je dat pakket niet hebt, zal het op een eventzender van UPC, KPN, Ziggo zittenquote:Op donderdag 25 december 2014 14:38 schreef Molurus het volgende:
Ja, heb hem gevonden. Had geen zin om een paar honderd kanalen te bekijken.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Cultura24 en als je dat pakket niet hebt, zal het op een eventzender van UPC, KPN, Ziggo zitten
op je pc en dan overzetten, maar er zit een irritante telefoon door heen...quote:Op donderdag 25 december 2014 14:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoe download je die ringtone van de Top 2000? Van die instructie word ik niet wijsAndroid.
Hebben ze deze trouwens helemaal gedraaid, of is het afgekapt na de laatste regel lyrics?quote:
Ja maar dat opslaan lukt al niet. Er staat iets met een link, maar welke link?quote:Op donderdag 25 december 2014 14:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
op je pc en dan overzetten, maar er zit een irritante telefoon door heen...
Volledigquote:Op donderdag 25 december 2014 14:42 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hebben ze deze trouwens helemaal gedraaid, of is het afgekapt na de laatste regel lyrics?
Helemaalquote:Op donderdag 25 december 2014 14:42 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hebben ze deze trouwens helemaal gedraaid, of is het afgekapt na de laatste regel lyrics?
ff kijken, ik knapte af op die belletjes.... wil de orginele...quote:Op donderdag 25 december 2014 14:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja maar dat opslaan lukt al niet. Er staat iets met een link, maar welke link?
Lekker freaknummer is hetquote:
Gijs post op FOK! en neukt iedereen de moeder.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:45 schreef Sked het volgende:
Gijs Staverman moet aan zijn moeder denken..
Niet te hard zeggen, straks komt hij je in elkaar slaan met een groepjequote:Op donderdag 25 december 2014 14:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gijs post op FOK! en neukt iedereen de moeder.
geen idee, ik zie alleen de link naar soundcloud maar dat werkt ook niet om op te slaanquote:Op donderdag 25 december 2014 14:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja maar dat opslaan lukt al niet. Er staat iets met een link, maar welke link?
Da was Koenquote:Op donderdag 25 december 2014 14:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kris, kom er maar in (bij Babette)
Da's alweer wat liefjes geleden.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kris, kom er maar in (bij Babette)
Ja precies. Nou ja, dan maar niet.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee, ik zie alleen de link naar soundcloud maar dat werkt ook niet om op te slaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |