is soms ook wel lekker. Dit vind ik ook niksquote:Op donderdag 25 december 2014 15:12 schreef Mani89 het volgende:
Ilse maakt gewoon 13 in een dozijn meuk, totaal inwisselbaar.
quote:Op donderdag 25 december 2014 15:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je Miep.
Eska is ziek.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik mis Eska om samen mee te zwijmelen bij de stem van Neil
Ilse is best leuk hoor verder, maar wel met tape om haar mond en haar kleren uit.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:15 schreef miep63 het volgende:
[..]
Idd. Naar haar concert geweest. Geweldig leuk.
Heb je ook haar handtekening?quote:Op donderdag 25 december 2014 15:15 schreef miep63 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 december 2014 15:14 schreef Mani89 het volgende:
Bij het volgende nummer van Ilse ga ik maar even masturberen ofzo.
Echt puik ja, luisterde laatst er voor het eerst echt serieus naar. Moet ik vaker doen.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:15 schreef Molurus het volgende:
Lou Reed... koning.![]()
Ik heb wel meer waardering voor zijn werk met the Velvet Underground.
Ilse is eigenlijk niet echt mijn smaak... heb geloof ik 1 CD van haar die ik zelden tot nooit draai. Maar ze kan onmiskenbaar goed zingen. Ik zou geen vrouwelijke Nederlandse artieste kunnen noemen die dat niveau haalt.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:15 schreef miep63 het volgende:
[..]
Vervelend.quote:
Jij kunt The Velvet Underground prima waarderen.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:17 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig komt The Offspring zo, wat een menstruatiemuziek is dit zeg.
Even het volume wat lager zetten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |