Zou het niet erg vindenquote:Op donderdag 25 december 2014 15:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen criterium eigenlijk. Of moet bijvoorbeeld the Ketchup Song er ook in?
quote:Op donderdag 25 december 2014 15:28 schreef Mani89 het volgende:
Ook geen nummers van The War On Drugs in de lijst, eigenlijk heeft het dan niet eens bestaansrecht.
quote:Op donderdag 25 december 2014 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt zelf geen bestaansrecht.
Jongens plsquote:
Staat in de top-5 van allerslechtste clips ooit met die dwerg.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:29 schreef Zaktabak het volgende:
Man Without Hats, daar heb ik laatst nog een plaat van gevonden tussen een aangekochte partij
Ken ik nauwelijks moet ik bekennen.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat vind jij van Sonic Youth?
Hoe kun je nou van een decennium maar 1 nummer leuk vinden? Dan heb je wel een heel alternatieve muzieksmaak.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:28 schreef Molurus het volgende:
Enige wat ik nog wel tof vond aan de 80s is Men Without Hats - Safety Dance. Maar dat is zo extreem dat het weer grappig wordt.
Je moet ook niet alleen maar top 40 luisteren hè, vind je het gek dat je de jaren 80 niks vond.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:31 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ken ik nauwelijks moet ik bekennen.
Er zijn misschien nog wel wat uitzonderingen hoor, maar dan moet ik wel heel diep graven. En dat zeg ik met een CD kast waarin meer dan 1000 CDs staan, van klassiek, tot pop. Er is geen stijl die ik niet heb.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:31 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Hoe kun je nou van een decennium maar 1 nummer leuk vinden? Dan heb je wel een heel alternatieve muzieksmaak.
Zodra ze meer richting bluegrass etc gaat vind ik het veel fijner, juist dat het te veel pop wordt, dat trek ik nietquote:Op donderdag 25 december 2014 15:31 schreef Molurus het volgende:
Dit is dus wel een nadeel van Ilse... het gaat me teveel richting Country.
Hij zakt wel steeds verder weg, dat dan wel.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Wacht ff.. zie ik nou goed dat Andre Rieu over een paar liedjes gedraaid gaat worden?
Die is nog gestegen ook.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Wacht ff.. zie ik nou goed dat Andre Rieu over een paar liedjes gedraaid gaat worden?
Meesterlijke clip wel. Denk dat het inspiratie is geweest voor de clip van deze carnvalsklassiekerquote:Op donderdag 25 december 2014 15:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Staat in de top-5 van allerslechtste clips ooit met die dwerg.
Gestegen.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hij zakt wel steeds verder weg, dat dan wel.
En Alisson Krauss staat er helemaal niet inquote:Op donderdag 25 december 2014 15:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Zodra ze meer richting bluegrass etc gaat vind ik het veel fijner, juist dat het te veel pop wordt, dat trek ik niet
Johan Derksen denkt hier anders over.quote:
In de loop der jaren niet echt. Was ooit #615.quote:
Al die fans zijn inmiddels overleden.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Brandend zand stond ooit op 110 en ligt er nu uit. Heb ik gisteren ergens gelezen.
The Sweet stond ooit met 3 nummers in de top 200. Nu hebben ze nog maar 2 nummers in het onderste kwart en verder niksquote:Op donderdag 25 december 2014 15:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Brandend zand stond ooit op 110 en ligt er nu uit. Heb ik gisteren ergens gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |