Boudewijn de Groot en Golden Earring.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeker, na Blof en Marco Borsato.
Hij is niet zo kut hoor, hij rijdt alleen steeds maar naar huis.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chris Rea zal ongetwijfeld kut zijn. Maar ik ken van hem oprecht maar 1 liedje.
Oh Josephine ken ik wel. Wel een aardig nummer jaquote:Op donderdag 25 december 2014 14:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij is niet zo kut hoor, hij rijdt alleen steeds maar naar huis.
Nah, hij heeft prima liedjes, zoals Josephine en Fool
Alle artiesten die luisteren naar de naam 'Chris' zijn kut als je het mij vraagt. Er heerst een vloek op die naam.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chris Rea zal ongetwijfeld kut zijn. Maar ik ken van hem oprecht maar 1 liedje.
Blue Hotelquote:Op donderdag 25 december 2014 14:53 schreef Molurus het volgende:
[..]
Alle artiesten die luisteren naar de naam 'Chris' zijn kut als je het mij vraagt. Er heerst een vloek op die naam.
The Bit...Beach vast ook welquote:Op donderdag 25 december 2014 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh Josephine ken ik wel. Wel een aardig nummer ja
Chris Martin heb ik geen probleem mee hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 14:53 schreef Molurus het volgende:
[..]
Alle artiesten die luisteren naar de naam 'Chris' zijn kut als je het mij vraagt. Er heerst een vloek op die naam.
Ik dan weer welquote:Op donderdag 25 december 2014 14:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Chris Martin heb ik geen probleem mee hoor
Soundgarden is ook primaquote:Op donderdag 25 december 2014 14:53 schreef Molurus het volgende:
[..]
Meh.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Chris Martin heb ik geen probleem mee hoor
Nou, voorruit dan. 1 nummer.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Soundgarden is ook prima
Road to Hellquote:Op donderdag 25 december 2014 14:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij is niet zo kut hoor, hij rijdt alleen steeds maar naar huis.
Nah, hij heeft prima liedjes, zoals Josephine en Fool
Ja, waarom zijn die eigenlijk allemaal weg?quote:Op donderdag 25 december 2014 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat verdwijnen van die jingles haalt echt een groot deel van het T2000 gevoel weg
Tsss.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat verdwijnen van die jingles haalt echt een groot deel van het T2000 gevoel weg
Ik mis inderdaad nogal wat vaste bedjes.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind de reclame eerlijk gezegd 100 keer zo irritant.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die ingesproken berichten ben ik nu al klaar mee. Doe uit dat licht, weg die dingen.
Jeugdtrauma. Te vaak gehoord toen ik klein was. Bij 'Josephine' gaat de radio hier gewoon uit, ik trek dat echt niet.quote:
Auberge vind ik zo mooiquote:Op donderdag 25 december 2014 14:58 schreef Homdeck het volgende:
Waarom dat gehaat op Chris Rea![]()
Niks mis met on the beach imo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |