Ik hoorde hem vanmorgen op de radio langskomen en ook ranja had hem net gedraaid.quote:dingelingelingelingedingdongding
Wie had hiermee een grote hit?quote:In sweet rejoicing,
now sing and be glad!
Our hearts' joy
lies in the manger;
And it shines like the sun
in the mother's lap.
You are the alpha and omega!
Pssst, dank voor je bericht, maar ik doe de hints verder zelf wel...quote:Op donderdag 25 december 2014 18:30 schreef DragonFodder het volgende:
Ik heb het opgezocht, maar ik ken alleen de instrumentale versie.
Excuus, zo was het niet bedoeld. Aan de andere kant kun je na 6 uur geen reactie zelf ook wel een hint plaatsenquote:Op donderdag 25 december 2014 18:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pssst, dank voor je bericht, maar ik doe de hints verder zelf wel...
Het is Kerst, mensen reageren hier daarom niet zo snel (denk ik...) en ik dus ook niet meer.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Excuus, zo was het niet bedoeld. Aan de andere kant kun je na 6 uur geen reactie zelf ook wel een hint plaatsen
Wat van wie (inclusief gastzanger)?quote:Treat me like I'm evil,
Freeze me 'til I'm cold.
Beat me 'til I'm feeble,
Grab me 'til I'm old.
Nee, die niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:43 schreef DragonFodder het volgende:
Five miles out van mike oldfield. Gastzanger weet ik niet.
Dat is het wel het goede nummer. De gastzanger zat rondom 1970 in het voor mij onbekende Family.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:43 schreef DragonFodder het volgende:
Ach, ik bedoel shadow on the wall. Zelfde gastzanger, maar ik weet zijn naam niet meer.
Yep. Nu nog het nog wat.quote:
Stand #1315:quote:
dat kanquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:58 schreef MadMaster het volgende:
Opgezocht omdat het me niks zegt en het zegt me nog steeds niks...
Nee, album komt uit 2005. Out in the real world is uitgebracht als single.quote:
Nope.quote:
Hij was ook de drijvende kracht achter de band, heeft alleen dit album meegespeeld. De rest zijn relatieve jonkiesquote:
quote:
Wat van wie?quote:You just gotta ignite the light
And let it shine
Just own the night
Like the Fourth of July
wat van wie?quote:I used to have demons in my room at night
Desire, despair, desire... SOOO MANY MONSTERS!
Oh but now...
(I don't find myself bouncing home whistling buttonhole tunes to make me cry)
Ik doelde op de veel bekendere cover van Annie Lennox, maar je hebt strikt genomen wel gelijk. Knap dat je deze kent!quote:Op zondag 28 december 2014 20:29 schreef Berkery het volgende:
The Lover Speaks - No more I love you's
?quote:
Ahquote:Op maandag 29 december 2014 10:01 schreef bartrid het volgende:
Ik had een antwoord gegeven zonder de pagina te verversen en dus niet gezien dat de vraag al beantwoord was;)
Abbey Road?quote:Op maandag 29 december 2014 11:01 schreef Berkery het volgende:
Gisteren, in de top 2000, kwamen meteen na elkaar twee nummers van dezelfde band voorbij, van hetzelfde album, en beide nummers zijn nooit op single verschenen.
Welk album was dat?
Revolver?quote:Op maandag 29 december 2014 11:01 schreef Berkery het volgende:
Gisteren, in de top 2000, kwamen meteen na elkaar twee nummers van dezelfde band voorbij, van hetzelfde album, en beide nummers zijn nooit op single verschenen.
Welk album was dat?
When I'm 64 & LSDquote:Op maandag 29 december 2014 11:05 schreef cafca het volgende:
Ja, wel the Beatles, maar ik weet niet meer welke nummers.
SgtPeppers Lonely Hearts Club Band?
quote:Oh, baby you're the only thing in this whole world
That's pure and good and right.
And wherever you are and wherever you go
There's always gonna be some light,
quote:Op maandag 29 december 2014 13:34 schreef MadMaster het volgende:
Paradise By The Dashboardlight - Gehaktbroodje
Ik zou het bij Bat Out Of Hell houden...quote:Op maandag 29 december 2014 14:02 schreef Mark het volgende:
Toch maar eens een keertje een Best Of aanschaffen, staat al een tijdje op een lijstje
Trouble en God zal wel niet tellen, he?quote:Op maandag 29 december 2014 14:05 schreef MadMaster het volgende:
Ik zat het in gedachte te zingen, kwam bij Meatloaf uit en ging blind voor PBTD.
Had al bijna een nieuwe vraag gesteld...![]()
Bij deze alsnog:
Wie heeft welke persoon 3 keer bezongen in even zoveel verschillende songs?
Dat is the best of, inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2014 14:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou het bij Bat Out Of Hell houden...
God is geen persoon...quote:Op maandag 29 december 2014 14:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Trouble en God zal wel niet tellen, he?
Die werd niet met naam en toenaam genoemd...quote:Op maandag 29 december 2014 14:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat is the best of, inderdaad.
O/T: Eric Clapton, Patty Boyd?
Die was het wel degelijk!quote:Op maandag 29 december 2014 15:03 schreef ranja het volgende:
ten tijde van Purple Rain was het al Apollonia toch... maar weet niet of zij dat is
Een vrouw. het is wel een vraag van Ranja he?!quote:Op woensdag 31 december 2014 15:50 schreef methodmich het volgende:
Moeilijk hoor. Zit zelfs nog te twijfelen of het nu een vrouw of toch een man is!
Ja, dat gegeven nam ik ook mee. Maar zelfs toen was er lichte twijfel.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een vrouw. het is wel een vraag van Ranja he?!
Hmm, dan heeft dat ook geen enkele zin, haha.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:29 schreef ranja het volgende:
Nee, dat is het verkeerde jaarlijstje, in 2004 kende ik haar nog niet
zo wild is die gok toch nietquote:Op donderdag 1 januari 2015 17:35 schreef methodmich het volgende:
Hele wilde gok dan, als het gaat om een 'recente' ontdekking: Sia.
Prima! En je had natuurlijk nog 'Her', zoals ranja zei, en Hell en Jane. En Quiet girl, al is dat niet echt een naam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klasse!quote:
Stand #1315 (alleen punten uit 2015):quote:
hier ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:28 schreef Blogman het volgende:
Naam komt me bekend voor, maar geen idee waarvan.
Dan kennen we hem van de Sjonnies?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 09:59 schreef MadMaster het volgende:
Jan is sinds 1991 18 jaar lang de voorman geweest van een groep, met wie hij een coverhit had in 1995 van een hit uit 1966, en is daarna solo gegaan.
Onder zijn eigen naam is Jan niet zo bekend, zijn alter ego is dat wel.
Ronnie himself. Toe maaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....quote:
Wat van wie?quote:Girls like her are very special
Girls like her don't rest
'Till you too are a believer
'Till you too have caught their fever
There she goes and knows I'm dying
When she says
Stand #1315 (alleen punten uit 2015):quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:04 schreef DragonFodder het volgende:
Who is Johnny. El debarge?
Van de Short Circuit film
Nope.quote:
Engineerde, maar soit. Kun je zelf even een puntje optellen? Ik zit mobielquote:
Ik zit ook mobiel, maar kan er wél mee omgaan...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Engineerde, maar soit. Kun je zelf even een puntje optellen? Ik zit mobiel
Mag ik je aanaken?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit ook mobiel, maar kan er wél mee omgaan...
Stand #1315 (alleen punten uit 2015):
methodmich 3
bartrid 2
MadMaster 1
cafca 1
DragonFodder 1
Blogman 1
Aanaken vind ik eng klinken, dus nee...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:23 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Mag ik je aanaken?
Safari doet de laatste tijd stom op mijn telefoon met selecteren, knippen en plakken etc.
Ik zal het eens proberenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aanaken vind ik eng klinken, dus nee...
Skip Safari en gebruik gewoon Chrome...
Nope, al hadden ze hun hoogtij dagen wel rond dezelfde tijd.quote:
Daar geef je zomaar een soort van hint!quote:Op zondag 4 januari 2015 15:44 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij ken ik ze niet. Ze ogen een beetje als zuurpruimen trouwens.
Haha, nou, dat was in dit geval echt volslagen onbewust!quote:Op zondag 4 januari 2015 16:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Daar geef je zomaar een soort van hint!
quote:I poked my finger down inside
Make a little room for an ant to hide
Nature's candy in my hand or can or a pie
Wat, van wie?quote:Strolling along minding my own business
Well there goes a girl and a half
She's got me going up and down
Wat van wie?quote:Blood on the leaves and blood at the root,
gefeliciteerd!quote:Op maandag 5 januari 2015 14:33 schreef pipster het volgende:
Flying Lotus, nog nooit wat van hem gehoord verder. Gelukkig stond de Coltrane-link gemeld.
quote:Who could believe that I could be happy and
Contented
I used to think that happiness hadn't been
Invented
But that was in the bad old days before
I met you
When I let you
Walk into my heart
Ten faveure van de voortgang, een hint voor de aanwezigen onder ons.quote:"" is a song written by Bill Martin and Phil Coulter, as the UK entry in the Eurovision Song Contest 1968 on 6 April with Cliff Richard performing.
Geheel niet...quote:Op maandag 5 januari 2015 16:00 schreef pipster het volgende:
Tja, ik vind het wel Hollands ogen, Ten Sharp?
Kon kan zeker...quote:
Wie zijnquote:&
- Rok da house (W.E.F.U.N.K.)
quote:
En ook niet uit dat land afkomstigquote:Op maandag 5 januari 2015 16:45 schreef HPLC het volgende:
Ik moest door die rechter denken aan Rage Against The Machine, maar dat zal wel niet
Die ja, die ja, die jaquote:Op maandag 5 januari 2015 16:58 schreef pipster het volgende:
Op naar Duitsland, Die Fantastische Vier
Dat zijn inderdaad twee Belgenquote:
De enige echte mannen achter de schermen, de broertjes de Boer...quote:
wat van wie?quote:don't ask me what you know is true
Don't have to tell me, I love your precious heart
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:16 schreef Mark het volgende:
Dan zal een link met rap wel voor de hand liggen
Zegt me nog steeds niksquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is (beter gezegd: was) een Amsterdams Mocro Maffia mannetje, voor zijn dood één van de meest gezochte personen in Nederland...
[ afbeelding ]
Punt krijg je, maar enig idee wat de connectie is?quote:
Nee, meneer Mocro Maffia heeft Probz en zijn maat naar alle waarschijnlijk neergeschoten in 2010, waarbij ze zwaargewond raakten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
iets met die brand die zijn huis verwoest had?
#3 kon sterker, maar vooruit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:37 schreef MadMaster het volgende:
Love Is The Seventh Wave - Sting
Every Breaking Wave - U2
Say Hello, Wave Goodby - Marc Almond
Heat Wave - martha & The Vandellas
Summer Heat Wave - Bronski Beat
I was riding that wave...quote:
Wat van wie?quote:Thoughts arrive like butterflies
Oh he don't know
So he chases them away
Someday yet he'll begin his life again
quote:
ik had totaal geen inspiratiequote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:22 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Je had ook de mogelijkheid kunnen pakken om een vraag te kunnen droppen
Wat/wie isquote:is de tweede single van
. De single kwam uit als 7" en 12" vinyl in augustus 1991.
De single bevatte een sample van de Britse kindervoorlichtingsfilm.
werd aangeklaagd omdat er geen toestemming was gegeven de sample te gebruiken, maar hij werd vrijgesproken. De single was in het Verenigd Koninkrijk hun eerste grote succes, het bereikte daar de 3e plaats in de hitlijst. In Nederland is de single niet verder gekomen dan de tipparade.
Charly, maar OK...quote:
Dat zal bij mij zijn...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:55 schreef MadMaster het volgende:
Waar ging het fout vanmiddag, binnen een minuut het punt toegekend...
quote:Wanneer een andere leraar les gaf
Ging alles in de klas verkeerd
Want in de klas was het een zootje
En niemand had zijn les geleerd
Maar kwam die franse assistente
Dan werd het doodstil in de klas
En iedereen begon te schreeuwen
Alsof het afgesproken was.
Charly Lownoisequote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:13 schreef cafca het volgende:
Hij lijkt goed te zijn, dus maar even een snelle doorstarter:
onder welke naam kennen we Ramon Roelofs beter?
quote:Girl
I've seen you in clubs just hanging out and dancing.
You give your number to every man you see.
You never come home at night because you're out romancing.
I wish you bring some of your love home to me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
Nee, al heb je veel van de artiest zijn naam correct.quote:
Nou vooruit. Party all the time van eddy murphy.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:58 schreef Mark het volgende:
Zou ik haast Eddie Murphy zeggen, maar daar ken ik geen enkel liedje van
Cop Killer, Body Count?quote:Op zondag 11 januari 2015 00:42 schreef Mark het volgende:
Wow, een punt, niet op gerekend. Moet ik dat liedje kennen?
Wat van wie?
I got my brain on hype.
Tonight'll be your night.
I got this long-assed knife.
And your neck looks just right.
Dat had ik gelezen, anders was ik er niet op gekomen, denk ikquote:Op zondag 11 januari 2015 08:03 schreef Mark het volgende:
Yep, gisteren kaartje voor concert in Roosje gekocht
Wat van wie?quote:in the streets, oh yeah
Scaring the nation with their guns and ammunitionin the street, oh yeah
Fighting the nation with their guns and ammunition
quote:Op zondag 11 januari 2015 00:42 schreef Mark het volgende:
Wow, een punt, niet op gerekend. Moet ik dat liedje kennen?
Wat van wie?
I got my brain on hype.
Tonight'll be your night.
I got this long-assed knife.
And your neck looks just right.
was de vraag niet ....quote:Op zondag 11 januari 2015 09:19 schreef bartrid het volgende:
Police and Thieves van The Clash? Geen idee hoe de originele uitvoerende heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |