Ik doelde op de veel bekendere cover van Annie Lennox, maar je hebt strikt genomen wel gelijk. Knap dat je deze kent!quote:Op zondag 28 december 2014 20:29 schreef Berkery het volgende:
The Lover Speaks - No more I love you's
?quote:
Ahquote:Op maandag 29 december 2014 10:01 schreef bartrid het volgende:
Ik had een antwoord gegeven zonder de pagina te verversen en dus niet gezien dat de vraag al beantwoord was;)
Abbey Road?quote:Op maandag 29 december 2014 11:01 schreef Berkery het volgende:
Gisteren, in de top 2000, kwamen meteen na elkaar twee nummers van dezelfde band voorbij, van hetzelfde album, en beide nummers zijn nooit op single verschenen.
Welk album was dat?
Revolver?quote:Op maandag 29 december 2014 11:01 schreef Berkery het volgende:
Gisteren, in de top 2000, kwamen meteen na elkaar twee nummers van dezelfde band voorbij, van hetzelfde album, en beide nummers zijn nooit op single verschenen.
Welk album was dat?
When I'm 64 & LSDquote:Op maandag 29 december 2014 11:05 schreef cafca het volgende:
Ja, wel the Beatles, maar ik weet niet meer welke nummers.
SgtPeppers Lonely Hearts Club Band?
quote:Oh, baby you're the only thing in this whole world
That's pure and good and right.
And wherever you are and wherever you go
There's always gonna be some light,
quote:Op maandag 29 december 2014 13:34 schreef MadMaster het volgende:
Paradise By The Dashboardlight - Gehaktbroodje
Ik zou het bij Bat Out Of Hell houden...quote:Op maandag 29 december 2014 14:02 schreef Mark het volgende:
Toch maar eens een keertje een Best Of aanschaffen, staat al een tijdje op een lijstje
Trouble en God zal wel niet tellen, he?quote:Op maandag 29 december 2014 14:05 schreef MadMaster het volgende:
Ik zat het in gedachte te zingen, kwam bij Meatloaf uit en ging blind voor PBTD.
Had al bijna een nieuwe vraag gesteld...![]()
Bij deze alsnog:
Wie heeft welke persoon 3 keer bezongen in even zoveel verschillende songs?
Dat is the best of, inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2014 14:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou het bij Bat Out Of Hell houden...
God is geen persoon...quote:Op maandag 29 december 2014 14:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Trouble en God zal wel niet tellen, he?
Die werd niet met naam en toenaam genoemd...quote:Op maandag 29 december 2014 14:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat is the best of, inderdaad.
O/T: Eric Clapton, Patty Boyd?
Die was het wel degelijk!quote:Op maandag 29 december 2014 15:03 schreef ranja het volgende:
ten tijde van Purple Rain was het al Apollonia toch... maar weet niet of zij dat is
Een vrouw. het is wel een vraag van Ranja he?!quote:Op woensdag 31 december 2014 15:50 schreef methodmich het volgende:
Moeilijk hoor. Zit zelfs nog te twijfelen of het nu een vrouw of toch een man is!
Ja, dat gegeven nam ik ook mee. Maar zelfs toen was er lichte twijfel.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een vrouw. het is wel een vraag van Ranja he?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |