Ik doelde op de veel bekendere cover van Annie Lennox, maar je hebt strikt genomen wel gelijk. Knap dat je deze kent!quote:Op zondag 28 december 2014 20:29 schreef Berkery het volgende:
The Lover Speaks - No more I love you's
?quote:
Ahquote:Op maandag 29 december 2014 10:01 schreef bartrid het volgende:
Ik had een antwoord gegeven zonder de pagina te verversen en dus niet gezien dat de vraag al beantwoord was;)
Abbey Road?quote:Op maandag 29 december 2014 11:01 schreef Berkery het volgende:
Gisteren, in de top 2000, kwamen meteen na elkaar twee nummers van dezelfde band voorbij, van hetzelfde album, en beide nummers zijn nooit op single verschenen.
Welk album was dat?
Revolver?quote:Op maandag 29 december 2014 11:01 schreef Berkery het volgende:
Gisteren, in de top 2000, kwamen meteen na elkaar twee nummers van dezelfde band voorbij, van hetzelfde album, en beide nummers zijn nooit op single verschenen.
Welk album was dat?
When I'm 64 & LSDquote:Op maandag 29 december 2014 11:05 schreef cafca het volgende:
Ja, wel the Beatles, maar ik weet niet meer welke nummers.
SgtPeppers Lonely Hearts Club Band?
quote:Oh, baby you're the only thing in this whole world
That's pure and good and right.
And wherever you are and wherever you go
There's always gonna be some light,
quote:Op maandag 29 december 2014 13:34 schreef MadMaster het volgende:
Paradise By The Dashboardlight - Gehaktbroodje
Ik zou het bij Bat Out Of Hell houden...quote:Op maandag 29 december 2014 14:02 schreef Mark het volgende:
Toch maar eens een keertje een Best Of aanschaffen, staat al een tijdje op een lijstje
Trouble en God zal wel niet tellen, he?quote:Op maandag 29 december 2014 14:05 schreef MadMaster het volgende:
Ik zat het in gedachte te zingen, kwam bij Meatloaf uit en ging blind voor PBTD.
Had al bijna een nieuwe vraag gesteld...![]()
Bij deze alsnog:
Wie heeft welke persoon 3 keer bezongen in even zoveel verschillende songs?
Dat is the best of, inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2014 14:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou het bij Bat Out Of Hell houden...
God is geen persoon...quote:Op maandag 29 december 2014 14:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Trouble en God zal wel niet tellen, he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |