Ik hoorde hem vanmorgen op de radio langskomen en ook ranja had hem net gedraaid.quote:dingelingelingelingedingdongding
Wie had hiermee een grote hit?quote:In sweet rejoicing,
now sing and be glad!
Our hearts' joy
lies in the manger;
And it shines like the sun
in the mother's lap.
You are the alpha and omega!
Pssst, dank voor je bericht, maar ik doe de hints verder zelf wel...quote:Op donderdag 25 december 2014 18:30 schreef DragonFodder het volgende:
Ik heb het opgezocht, maar ik ken alleen de instrumentale versie.
Excuus, zo was het niet bedoeld. Aan de andere kant kun je na 6 uur geen reactie zelf ook wel een hint plaatsenquote:Op donderdag 25 december 2014 18:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pssst, dank voor je bericht, maar ik doe de hints verder zelf wel...
Het is Kerst, mensen reageren hier daarom niet zo snel (denk ik...) en ik dus ook niet meer.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Excuus, zo was het niet bedoeld. Aan de andere kant kun je na 6 uur geen reactie zelf ook wel een hint plaatsen
Wat van wie (inclusief gastzanger)?quote:Treat me like I'm evil,
Freeze me 'til I'm cold.
Beat me 'til I'm feeble,
Grab me 'til I'm old.
Nee, die niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:43 schreef DragonFodder het volgende:
Five miles out van mike oldfield. Gastzanger weet ik niet.
Dat is het wel het goede nummer. De gastzanger zat rondom 1970 in het voor mij onbekende Family.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:43 schreef DragonFodder het volgende:
Ach, ik bedoel shadow on the wall. Zelfde gastzanger, maar ik weet zijn naam niet meer.
Yep. Nu nog het nog wat.quote:
Stand #1315:quote:
dat kanquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:58 schreef MadMaster het volgende:
Opgezocht omdat het me niks zegt en het zegt me nog steeds niks...
Nee, album komt uit 2005. Out in the real world is uitgebracht als single.quote:
Nope.quote:
Hij was ook de drijvende kracht achter de band, heeft alleen dit album meegespeeld. De rest zijn relatieve jonkiesquote:
quote:
Wat van wie?quote:You just gotta ignite the light
And let it shine
Just own the night
Like the Fourth of July
wat van wie?quote:I used to have demons in my room at night
Desire, despair, desire... SOOO MANY MONSTERS!
Oh but now...
(I don't find myself bouncing home whistling buttonhole tunes to make me cry)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |