Hmm, dan heeft dat ook geen enkele zin, haha.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:29 schreef ranja het volgende:
Nee, dat is het verkeerde jaarlijstje, in 2004 kende ik haar nog niet
zo wild is die gok toch nietquote:Op donderdag 1 januari 2015 17:35 schreef methodmich het volgende:
Hele wilde gok dan, als het gaat om een 'recente' ontdekking: Sia.
Prima! En je had natuurlijk nog 'Her', zoals ranja zei, en Hell en Jane. En Quiet girl, al is dat niet echt een naam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klasse!quote:
Stand #1315 (alleen punten uit 2015):quote:
hier ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:28 schreef Blogman het volgende:
Naam komt me bekend voor, maar geen idee waarvan.
Dan kennen we hem van de Sjonnies?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 09:59 schreef MadMaster het volgende:
Jan is sinds 1991 18 jaar lang de voorman geweest van een groep, met wie hij een coverhit had in 1995 van een hit uit 1966, en is daarna solo gegaan.
Onder zijn eigen naam is Jan niet zo bekend, zijn alter ego is dat wel.
Ronnie himself. Toe maaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....quote:
Wat van wie?quote:Girls like her are very special
Girls like her don't rest
'Till you too are a believer
'Till you too have caught their fever
There she goes and knows I'm dying
When she says
Stand #1315 (alleen punten uit 2015):quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:04 schreef DragonFodder het volgende:
Who is Johnny. El debarge?
Van de Short Circuit film
Nope.quote:
Engineerde, maar soit. Kun je zelf even een puntje optellen? Ik zit mobielquote:
Ik zit ook mobiel, maar kan er wél mee omgaan...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Engineerde, maar soit. Kun je zelf even een puntje optellen? Ik zit mobiel
Mag ik je aanaken?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit ook mobiel, maar kan er wél mee omgaan...
Stand #1315 (alleen punten uit 2015):
methodmich 3
bartrid 2
MadMaster 1
cafca 1
DragonFodder 1
Blogman 1
Aanaken vind ik eng klinken, dus nee...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:23 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Mag ik je aanaken?
Safari doet de laatste tijd stom op mijn telefoon met selecteren, knippen en plakken etc.
Ik zal het eens proberenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aanaken vind ik eng klinken, dus nee...
Skip Safari en gebruik gewoon Chrome...
Stand #1315 (alleen punten uit 2015):quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |