SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Impressie van Iwanius Kerstdis 2014SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2014 23:57:04 ]
Misschien als het kerstmis is, dus vanavond?quote:
Kerstavond geen optie?quote:Op donderdag 25 december 2014 01:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien als het kerstmis is, dus vanavond?
Of is de nieuwe mode om al de dag voor kerstmis een kerstdiner te maken?
Je kan ze tot en met het bladerdeeg al makenquote:Op donderdag 25 december 2014 08:30 schreef Bleie het volgende:
Ziet er goed uit Iwanius!
Even crosspost met het baktopic:
Ik wil voor het toetje vanavond versimpelde peren-tarte tatins maken (kleintjes), en die warm serveren. Bodem is van bladerdeeg. Kan ik die vanmiddag al maken en dan vanavond nog even opwarmen, of wordt dat niks?
Hee thanks, dat wilde ik ook wetenquote:Op donderdag 25 december 2014 09:17 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Je kan ze tot en met het bladerdeeg al makenin de koelkast bewaren en vanavond zo de oven in! Dan pas bakken dus. Gaat prima, deden we in het restaurant waar ik gewerkt heb ook altijd zo
Super, dank je!quote:Op donderdag 25 december 2014 09:17 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Je kan ze tot en met het bladerdeeg al makenin de koelkast bewaren en vanavond zo de oven in! Dan pas bakken dus. Gaat prima, deden we in het restaurant waar ik gewerkt heb ook altijd zo
Ziet er mooi uit miniquote:Op donderdag 25 december 2014 14:53 schreef minilot het volgende:
Tafel is er klaar voor. Nu de rest nog.
[ afbeelding ]
quote:
Bah, margarinequote:Op donderdag 25 december 2014 16:01 schreef BlackLining het volgende:
Mag de napret ook in dit topic?![]()
[ afbeelding ]
Welke wijn serveer je bij je gangen?quote:Op donderdag 25 december 2014 15:16 schreef fietsie het volgende:
Een kleine bijdrage van mij... het vlees staat klaar om in de houtoven te gaan:
[ afbeelding ]
En de kalkoen is gaar. Die gaat aan het eind nog even een korstje krijgen bij het vuur:
[ afbeelding ]
Straks nog even een update over de groente; die staat nu in een donkere schuur te wachten...
Menu:
- Een frisse salade (botersla, dunne komkommerschijfjes, lichte dressing) met dunne zalmreepjes en reepjes gerookte forel.
- Een voorafje van kiprolladeplakjes om een gefrituurd hapje van filodeeg met kipgehakt
- Ribroast uit de houtoven
- Kalkoen uit de houtoven
- Wintergroente schotel met knolraap, pastinaak, aardpeer, aardappeltjes uit de oven, aangevuld met groene asperges en verse spercieboontjes en gevarieerde paddestoelen.
- Aardappelgratin taartjes (van de Lidl: ik ben te lui het zelf te maken en die van hen zijn briljant)
- Stoofpeertjes uit mijn moeders boomgaard
- Chocoladebombe
Ben nu al 1 dag bezig, vandaag gelukkig alleen "afmaakklusjes"
Goed begin iig! Leuk gedaan zegquote:Op donderdag 25 december 2014 14:53 schreef minilot het volgende:
Tafel is er klaar voor. Nu de rest nog.
[ afbeelding ]
Ik geloof dat MordSith bedoelt de foto's van gerechten van anderen uit de vorige topics i.p.v. alleen foto's van jouw gerechten. Voor een OP is het leuker als je algemeen, van ieder wat (dus ook van jou), er in zet. En dan in een aparte post al jouw foto's.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:07 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb volgens mij voldoende foto's van mij in de spoilertag gezet.
Geen. Bronwater en/of CrystalClear Cranberry.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:18 schreef agter het volgende:
[..]
Welke wijn serveer je bij je gangen?
Waar denk jij margarine te zien?quote:
Ziet er niet verkeerd uit.. Smakelijk!quote:Op donderdag 25 december 2014 18:53 schreef Unites het volgende:
Mijn voorgerecht...
[ afbeelding ]
Niet bijzonder o.i.d.:
Coquilles (zwarte peper, zeezout en traditionele olijfolie) in een Beurre blanc saus (schrijf ik het zo goed?; helaas een beetje mislukt) met bosui, pittenmix, tuinkers, radijs en peterselie
Foto helaas niet beeldig, maar goed.
De vaatwasser gaat hier vanavond wel drie keer aan.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:23 schreef fietsie het volgende:
Leuk! Toffe verslagjes / foto's![]()
Hier staat de vaatwasser voor een mega-klus, maar dat gaatie vast braaf doen
Hehehe ja zoiets hier ook.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:50 schreef agter het volgende:
[..]
De vaatwasser gaat hier vanavond wel drie keer aan.
Euh, je bent in het buitenland neem ik aan?quote:
Ja, haha... mooie/leuke glaasjes, hè?quote:Op donderdag 25 december 2014 20:54 schreef Lot_1 het volgende:
Theeglaasjes van de Action voor je bouillon, Unites?
Die heb ik voor het dessert gebruikt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |